2 vs 3 pin detonatsiooni andur

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
AntonEerik
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 22.01.2017 13:57 11
Peamine sõiduk: BMW 535D F11
Telefon: 58187000

2 vs 3 pin detonatsiooni andur

Postitus Postitas AntonEerik »

Mul on siis m60 mootor e38 740i pealt 2 piniste deto anduritega (12141702163), e34 530i juhtmestikul, millel on 3 pinise deto anduri pistikud (12141736303). Niipalju kui ma aru olen saanud, siis 3 piniga andurid on tegelt 2 juhtmega ning kolmas juhe peaks olema kate mingi elektromagneetiliste lainete mõju eest.

Kas see "shield" juhe peaks autopool olema kuskile siis maandatud või tal mingi teistsugune lõpplahendus?
Kas ma võin lihtsalt jätta selle kolmanda pini tühjaks, toppides selle 2 pinise nende ülejäänud juhtmete otsa vastavalt, kas aju saab sellest aru, et midagi puudu või tema jaoks vahet pole?

3 piniga socketil siis 3 juhet vastavalt nummerdatud alustades kollasest, mis on number 1. 2 piniga sensoril on ka mõlemad pinid numbriga.
Pilt
Only tools put M badges on non M cars.
E34 M5
AntonEerik
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 22.01.2017 13:57 11
Peamine sõiduk: BMW 535D F11
Telefon: 58187000

Re: 2 vs 3 pin detonatsiooni andur

Postitus Postitas AntonEerik »

Eks ikka muudmoodi teada ei saa, kui ise järgi proovida. Sai 2 pin andurid ilusti väikese modifikatsiooniga sinna 3 pin pistikusse lükatud ja arvuti viga ei näidanud, ehk võiks nagu toimida.

Teema kinni
Only tools put M badges on non M cars.
E34 M5
Vasta