1. leht 13-st

A vs B-osa

Postitatud: 11.09.2017 16:46 37
Postitas wtf
Tegelt läksid Zimmermanni kettad, TRW klotsid ja andurid, Ferodo pidurivedelik.

Zimmermanni kettad jah tavaliselt hea hinnaga viimasel ajal olnud, aga klotsid olid teistega võrreldes pea 2x kallimad.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 17:22 47
Postitas Oliver.L
Huvitav kas need kettad peavad ka nii kaua läbisõidu mõttes vastu kui a-osad? :roll:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 20:49 47
Postitas wtf
Ei tea ja ega ei pruugi tõesti. Aga ma arvan, et originaal 2x rohkem ikka vastu ei pea. Pigem võib karta kõveraks minemist, aga see pigem odavate B-osadega probleemiks.. siiamaani Zimmermann'id muudel autodel aga hästi kestnud. ;)

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 22:20 58
Postitas Rain01
Originaal ketas kestab CA 150-160k.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 22:31 58
Postitas kapa
Ise ka usud?

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 22:36 22
Postitas Volum
Mida siin uskuda? Nii ongi. :roll: Tegelikult oleneb suuresti sõitjast ka, aga keskmine jääbki 150k kanti.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 22:43 27
Postitas wtf
Ma tegelikult juba ka eelnevalt mainisin, et arvatavasti mul originaalkettad (ls 180000km), sest UMi ajaloos ainult klotside vahetused kirjas. Alt tulnud kettad olid originaalid (kaheosalised needitud) ja ikka väga kulunud.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 22:45 32
Postitas Oliver.L
kapa kirjutas:Ise ka usud?
Toon küll Mercedese peal näite, aga mu auto 2011 Eestist uuena ostetud ning ajalugu alates esimesest hooldusest tänaseni olemas. Pole veel ees ketast vahetatud, klotse aga kaks korda. Täna ls 139 500km kopikatega.. Julgen arvata, et 150k km nagu Volum mainis, kestab ilusti ära, sest kettal paksust omajagu ning Silber pole kuumapragusid ega kõverdumist täheldanud. :roll: End of OT minu poolt.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 22:54 11
Postitas kapa
Ketta Min mõõt on -1mm uuest paksusest.Hoolduses nullitakse klotse mitte kettaid.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 11.09.2017 22:54 58
Postitas BumBum
Kõik sõltub sõidustiilist ja ka asukohast kus autot kasutada. Lased pidevalt maanteed siis kestab loomulikult kauem kui linnas sõites. Oma osa mängivad kulumisel piduriklotsid. Kestavad täpselt niikaua kui ükskord vahetamist vajavad.

Pistikübriidide puhul muutub see number veel suuremaks.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 21:51 03
Postitas botzor
Diniss540 kirjutas:Selline bmw polegi rottidele, kes kodus ise kettaid ja klotse vahetavad. Koli rondi bemmi peale tagasi eputrilla.
Mine http://www.streetrace.org" onclick="window.open(this.href);return false; kui peale mölisemise muud teha pole. :D

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 21:52 31
Postitas kapa
B osa on tihti sama osa mis A osa ;)

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 21:54 09
Postitas Oliver.L
B osana peetakse silmas a'la Bilsteini, siis jah, aga kui alternatiiv Arnott või midagi sellist, siis pigem asjad põhjusega odavamad.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 21:55 17
Postitas unis
Kummiliimiga lapp peale,jääb oem tükk.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 21:56 18
Postitas Oliver.L
unis kirjutas:Kummiliimiga lapp peale,jääb oem tükk.
:mrgreen:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 22:11 24
Postitas wtf
No nagu näha, siis originaal ei kesta ju.. Alternatiive pakutakse ka tugevdatud variante jms. Välismaa BMW foorumitest leidsin, et näiteks Arnott'i patju on kiidetud.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 22:52 04
Postitas Oliver.L
Ligi 100 000 km. Palju nad kestma peavad? Iga asi väsib, eriti meie kliimas. Ja üldiselt F11 natukene rohkem seal väljamaa foorumis uurid, siis padja probleemid ei tohiks midagi uudset olla, samamoodi roolilatid uutel BMWdel..

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 23:04 13
Postitas wtf
Kui võrrelda näiteks vanemate BMW'de õhkpatju, siis need ikka kauem kestnud. Samuti tegelikult kunagi ei olnud kahemassiline hooratas kulujupp 100-200k pealt, nüüd aga uutel masinatel ju on.

Olen F1x'de tüüpvigu juba enne ostmist uurinud jah ;) seega ei ütlegi, et midagi üllatuslikku. Lihtsalt ei näe ka iga asja puhul promoda originaali, kui need jupid ilmselgelt probleemsed / halva-koostekvaliteediga / mõeldudki-esimeseks-ringiks vms.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 23:08 59
Postitas KirillD
Mis **** müüti Sa ajad, tahtsid F11, raha oli, et osta. Nüüd kui vaja investeerida, siis kaob isu ära ja lohutad end vana hea 'Tegelt orig jupid ongi samad B jupid lihtsalt teise logoga' müüdiga.

Kui ei jaksa niivõrd uut autot väärikalt omada, müü maha ja osta E34, sellele võid kõike alla laduda.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 23:16 44
Postitas wtf
Ma ei ole väitnud seda, et jupid on samad.
Mida tähendab "niivõrd uut autot väärikalt omada"? Kas tähendab, et sellega kaasneb kohustus lasta kõik asjad esinduses teha ja teistele pappi pritsida? :mrgreen: See samasugune müüt ju sul, et uuemal kallimal autol ei tohi ise midagi teha ja mitte midagi vahetada muuda asjade vastu.
Masin on juba tegelikult 6 aastat vana ning teen otsuseid, mis on mõistlikud. Mis juhtub b-osa padjaga - kas sõidumugavus kohe halvem (no las kestab veidi vähem selle hinna juures)? Kui mul omal kõik tingimused garaažis olemas, siis miks mitte mõnda asja autol ise teha (nt nagu pidurid jms). See kohe siis tähendab, et ma "ei jaksa niivõrd uut autot väärikalt omada" ? :D

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 23:29 14
Postitas KirillD
No üldjuhul on Hansud ja Jörgenid arvestanud, et taolist autot omab edukas polosärgiga meesterahvas, kelle aeg on väärtuslik ja kasutab autot nii staatuse kinnitamiseks, kui mugavaks liiklemiseks.

Aga jah, tru dat ... mul läks meelest, et antud juhul on omaniku näol tegemist tüüpilise Ida-Eurooplasega kes ostab kellegi äraaetud ja pruugitud Saksa "premium brändi" ja kasutab seda "Junõi tehnik konstruktori" eesmärgil, ehk siis selle asemel, et sellega liigelda siis noh ... miks mitte veidi minna ja näpud õliseks teha ning vahetada pidureid ja timmida veel midagi.

Väärikas omamine on sihtotstarbeline omamine - üldjuhul taolist masti autol, taolises vanuses võiks nagu eeldada, et omanikul on piisavalt finantsi ja tegemist, et lubada auto remonti ja samal ajal tekitada veel rohkem raha või teha midagi targemat kui mängida Mutri-Villut garaaži all.

Aga no, what do I know. Eksperimenteeri ja timmi nende muude jubinatega, üldjuhul jalgratast leiutada pole mõtet, aga samas - noor mees ja huvi on, miks mitte.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 23:38 27
Postitas wtf
:mrgreen:
Sellise arutelu võiks viia eraldi teemasse - kas tehnikahuviline/autohobiga tegelev bmw-foorumi kasutaja tohib üldse osta F11 ning üleüldse mis aasta vanust BMW'd tohib hakata ise remontima ja B-osa juppe külge panema.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 23:43 03
Postitas Diniss540
Selle auto parim enne on möödas. Nüüd ongi vaid lõputu juppide vahetamine ja lisaks taod liiparit ka iga kuu.
Edevus polegi odav.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 24.09.2017 23:51 19
Postitas Oliver.L
Kuld jutt nii Kirilli kui Dinissi poolt. Thumbs up. :mrgreen:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 25.09.2017 09:53 17
Postitas Jaakk
Tagasi teemasse tulles siis Arnotti -i õhkpatju kiidetakse tõesti ja vähemalt mingi aeg oli neil ka nö. eluaegne garantii (ilmselt siis 250K KM).
Kui rääkida mutrivõtme Villu teemast, siis algselt kui õhkvedruga mersud, audid ja e39 tulid, siis kasutati purunenud õhkvedru asemel veoauto kabiini amorti, jah- treiti alumine ja ülemine kinnitus veidi ringi, keevitati eelmiselt vedrult kinnitused külge ja voilaa.
Ma muidugi ei saa saa sellest sapipritsimisest eriti aru, kas te tahaks lugeda lakoonilist 2017 aasta BMW omaniku juttu kus käiakse hooldusest-hoolduseni esinduses kuniks uue auto garantii ehk 200 000 läbi saab ja omanik kiitis kui hea auto on? See poleks ju enam foorum kus kogemusi jagada ja lihtsalt oma autost rääkida, nagu ka omanik ütles, siis tegu on 6 aastat VANA autoga, mida tulebki remontida, kahjuks päris palju. Ma arvan, et see ongi just see koht kuskohas hakata autole külge panema mõistlikke juppe, mitte ainult OEM-i.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 25.09.2017 12:58 25
Postitas ohu.pall
Selliseid Kirille ja Diimasi ma viisakuse omamises küll ei kahtlusta. Tõesti, paras teil streetrace.org omavahel arutada teemadel, mis on 'õige' ja ' kuidas peaks..' . Tulla rääkima siia foorumisse edevusest ja klassikihtidest - tase ikka.

Oman ka 6aastat VANA F10 ja ei ole midagi et iga kuu tuleb juppe vahetada ja ainult remontida. Tött öelda, pole viimase 1,5 aasta jooksul peale hoolduse mitte midagigi teinud-vahetanud! Õhkvedrustust mul muidugi ei ole.

Ilus auto, mõistlik lähenemine ja õige teemapüstitus - ikka tuleb vaadata parema hinna-kvaliteedi suhtega tulem enda jaoks. Kallim ei ole alati parem.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 25.09.2017 13:09 44
Postitas OlevAbel
KirillD kirjutas:No üldjuhul on Hansud ja Jörgenid arvestanud, et taolist autot omab edukas polosärgiga meesterahvas, kelle aeg on väärtuslik ja kasutab autot nii staatuse kinnitamiseks, kui mugavaks liiklemiseks.

Aga jah, tru dat ... mul läks meelest, et antud juhul on omaniku näol tegemist tüüpilise Ida-Eurooplasega kes ostab kellegi äraaetud ja pruugitud Saksa "premium brändi" ja kasutab seda "Junõi tehnik konstruktori" eesmärgil, ehk siis selle asemel, et sellega liigelda siis noh ... miks mitte veidi minna ja näpud õliseks teha ning vahetada pidureid ja timmida veel midagi.

Väärikas omamine on sihtotstarbeline omamine - üldjuhul taolist masti autol, taolises vanuses võiks nagu eeldada, et omanikul on piisavalt finantsi ja tegemist, et lubada auto remonti ja samal ajal tekitada veel rohkem raha või teha midagi targemat kui mängida Mutri-Villut garaaži all.

Aga no, what do I know. Eksperimenteeri ja timmi nende muude jubinatega, üldjuhul jalgratast leiutada pole mõtet, aga samas - noor mees ja huvi on, miks mitte.
Diniss540 kirjutas:Selle auto parim enne on möödas. Nüüd ongi vaid lõputu juppide vahetamine ja lisaks taod liiparit ka iga kuu.
Edevus polegi odav.

Jah wtf ja vaata et sa jumala eest kütust või mis veel hullem klaasipesu vedelikku ise autosse ei vala. Selle jaoks ongi sul "uuem" BMW et esinduses seda teha lasta. Krdi humoristid koos siin. Lõpetaks selle OT ära ja keskenduks pillile. :mrgreen:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 25.09.2017 13:20 26
Postitas oo7
Õhkpadjad on probleem meie teedel olenemata margist.

Muidu mis puutub ise parandamisse, siis antud auto on juba praeguseks esimese ringi (5a) täis teinud, lisaks on ka tegu juba eelmise mudeliga. Kui tal on mõistust ja huvi seda ise parandada siis miks mitte ? Tavaliselt ise parandajad keeravad uusi juppe mingi pudeda sõelapõhja külge, mida eelpool mainitud 34-d siin pm kõik on.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 25.09.2017 14:12 58
Postitas ttsys
Brake discs must be replaced when they reach the nominal thickness (see table) minus 2.4 mm!

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... s/DFFuNdVD
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... s/DDSFUBVg
kapa kirjutas:Ketta Min mõõt on -1mm uuest paksusest.Hoolduses nullitakse klotse mitte kettaid.

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 25.09.2017 19:14 59
Postitas BumBum
Arnott on/oli "eluaegse garantiiga", mis tähendab, seni kui auto ostja nimel on. Sõidad 10tuh ja müüd auto ära, sellega on ka garantii lõppenud. See oli neil aastaid tagasi kodulehel kirjas, ei ole nüüd uurinud kas midagi on muutunud.
Kirille ja Diimasi... Aga kes ütles, et 20 aastat vanale autole tohib B osasid külge keerata????