A vs B-osa

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas teet82 »

Pidurisadulatel on tavaliselt vahetusfond, ehk siis peaks ringlema originaal osad, need on jah kuskilt Hiinast vist. Enamasti on nad ju tegelikult ka remonditavad ja pole nagu põhjust vahetada tervet sadulat, kui siis ainult välimuse pärast.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

seekord oli isegi meeldiv lugemine.
Väike käratus suhtumises ja kohe on kõik joonepealt korras :)

1)Takata puhul põhilisest küsimusest läksid ikka kerge kaarega mööda :D
Niisis, miks BMW ei avastanud oma ülima põhjalikuse juures juba toodetud turvapatjades probleemi? See et teised autotootjad samamoodi vastu pükse said on sinupoolt tekitatud infomüra juba.

2) Saime teada et BMW on osaliselt heategevusasutus, ning müüb teinekord isegi alla omahinna tooteid.
(mõistetav on muidugi laojääkide puhul, aga et normaalse kauplemise puhul nii tehakse...)
Tegelikult ma ei usu(usul on kõva jõud), et BMW on heategevusasutus, vaid juurdehindlus on räige(peamiselt müüb bränd), ning vägapaljud teised ettevõtted kes müüvad originaal varuosasid. Nagu ikka A-varuosasid, lihtsalt väiksema juurdehindlusega.

3)On veel palju diagnostika süsteeme, mis katavad palju sõidukeid, näiteks ELM või Delphi-Autocom vms.
Katmine tähendab seda, et temaga on võimalik ühele või teisele sõidukile ligi saada. Aga see ei tähenda seda, et autotootja poolt oleks seade sertifitseeritud. Või sinu oma on?

4) BOM list on olenemata tootjast sama(st. A osa tootja ei tee käändmiku 7 detailist, ja B originaal kolmest). BOM list ei näita koostus olevate detailide kvaliteeti vaid näitabki detaile ja nende paiknemist teiste detailide suhtes, piirmõõte teinekord, ning detailide arvu.
Jah ma olen sinuga nõus ja arvasingi et sellele tähelepanu pöörad, et Bmw esinduses töötav "subjekt" ei oska hinnata visuaalsel vaatlusel või käes painutamisel toote kvaliteeti. Samas kui nimetatud F seeria õõtsapuks on puhas BMW oma üritus ja täielik peldik, siis selle tunneb ära teiste hulgast ikka ära küll.

Siis palun pöörata tähelpanu, et "subjekt" ei rääkinud jaeletist, millel puudub jällitatavus, vaid subjekt rääkis detailidest, mis poogitakse sõidukile külge kohapeal remondi käigus(teinekord vb isegi garantii korras).

Siinkohal tekib vasturääkivus/küsimus, et kui sinu väitel tehasest tulnuna on oluline, mis detailid autole mingil ajahetkel külge läksid, siis miks remondi või hoolduse käigus külge keeratud detailidele enam jällitatavust ei tehta?
ttsys kirjutas:Tehnoloogiline- ja protsessivõimekus ei ole midagi universaalset. Sellega on sisuliselt kõik öeldud, sest kõik ettevõtted ei suuda tagada autotööstuse standardeid.
Jah, nüüd sa räägid, protsessivõimekusest, kuid enne rääkisid et terve tehnoloogiline protsess on erinev.
Protsessivõimekus aga ei ole mitte midagi ülepea keerulist, sul on vaja lihtsalt pädevaid inimesi, kellel on töötahe osaleda tootmises mis vastab tellija nõuetele. Tõsi, selliste inimeste leidmine on keeruline ja iga ettevõte seda ei suudagi. Või kui suudab leida töötaja, siis ei suuda motiveerida töötama vastavalt tellija nõuetele. Kuid tehnoiloogiline protsess ja nõuetele tootmine on kaks ise asja.

"BMW teab täpselt, kust tuli see detail isegi siis, kui sellelt on maha hõõrdunud kõik kirjad! Markeeringuid on detalidel tootmisprotsessi käigus palju. Kindlasti olete näinud triipkoodide kleebiseid ja markereid."

No, aga saada foto esindusse, las siis uurivad, kust antud toode tuli. Kui vaja, siis võin täiendavaid fotosid teha või lausa detailid neile kuskile saata. Alumiiniumi korv mul tõenäoliselt enne kevadet täis ei saa.
Triipkoodi ühelgil õõtsal peal ei olnud, kontrollisin spetsiaalselt üle, samas sillatalal oli triipkoodi kleebis ilusti alles.

Ühesõnaga jutt kokku võtta.
Ma hästi natukene usun, et bmw jällitab oma detaile ja tõesti vb detailide enda küljest triipkood vms puudub ning BMW teab arvutist vaadates, mis partii õõtsad vms. sinna tootmise käigus alla läks(kusjuures ma arvan, et BMW pole ainuke tooteid jällitav ettevõte).
Milleks seda teha... selleks et teha statistikat, kui kaua miski kestis. See võiks ka seletada, miks remondi käigus paigaldatud detaile rohkem süsteemi ei sisestata. Esmane info on käes ja hilisem statistika pole enam vajalik. Aga nüüd tekib hästi oluline nüanss. Kui Mõni BMW on saanud esinduse remonti ja külge kruvitud varuosasid enam ei jällitata, siis mis saab siis, kui on vaja teha tagasikutsumine? Esindus (tegelikult siiski allhange) on ju supi kokku keetnud (palun siinkohal mitte norida parasiitväljendi kallal).

Ütleme et tegemist on mingisuguse eluohtliku veaga, ning detaile müüdi letist jaekaubana suvalistele uksest sisse astunud klientidele. Kutsutakse kõik pool miljonit sõidukit lihtsalt igaks juhuks kontrolli?(Nagu me teame, siis Takata probleemi puhul just nii tehti, aga sela polnud jaemüük taga)

Kui BMWl on suva, mis saab jaemüügist müüdud varuosaga, siis kas loogiliselt tuletades kvaliteeti suhtumine ei peaks langema ühes sellega? Ei ma ei mõtle, et A varuosa kvaliteet kukub C tasemele, aga lihtsalt ei tehta enam niivõrd tõsiseid kontrolle.

Ja nagu sa pidevalt mainid, et kui BMW teab väga-väga detailselt, mis autodele, mis jupp külge läks, siis miks ikkagi kutsuti Takata probleemi puhul igaks juhuks tagasi ka sõidukeid, millel vigast partiid ei esinenud? Miks on vaja lihtsalt igaksjuhuks kontrollida asja, mis andmete järgi ei saanud omada vigast partiid? See on tohutu ressursi kulu, ning seejuures tehes veel jaemüügis heategevust... no, BMW on päris ingel ettevõte. Osta või Tesla asemel BMW järgmisena...(unistamine pole keelatud).

Aga puudutan ühte äärmust veel. Nimelt sellajal kui teeb BMW oma toote arendust, teevad seda kindlasti ka allhanke ettevõtted, näiteks TRW. Alati on võimalus, et TRW teeb mõne detaili hoopis parema kvaliteediga kui seda nõuab Tellija. TRWl on kindlasti "oma toode" ka nimekirjas, mitte ainult tellija tellimuste ja nõuete põhjal toodetud varuosad. Sessuhtes, et tegemist ei ole siiski mittemingi lihtlabase allhanke ettevõttega vaid TRW on omaette bränd. Ja mitte keegi ei keela seda paremat B osa müüja tootjal alvadisse.
Siinkohal meenub üks lugu (vist oli) šiguli tehasest, kus toimus mingitsorti mootoriõlide arendamine. Koostööd tehti siis vist FIATiga. Mingi hetk, aga pandi uksed pauguga kinni ja Fiati meestel laborisse enam asja polnud. Põhjus- lada mehed tegid parema õli kui fiati mehed, saadeti fiati tehasesse paar kankut prooviks ning fiatimehed tõdesid õli paremust. Jutt kindlasti kuskilt internetist ka loetav veidi pikemalt ja täpsemate andmetega.
Süda on BMW.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Vastuste sissejuhatuseks: mina ei ole siin koolitust tegemas ja kui endal mõni teadmiste valdkond tugevalt vaakumis siis raamatukogud koos teaduskirjandusega on saadaval. Mitte otsida siit oma ususügavustes betoneerunud maailmavaatele vastuseid. Need ei ole tagatud.
WhoIsTheMaster kirjutas:seekord oli isegi meeldiv lugemine.
Väike käratus suhtumises ja kohe on kõik joonepealt korras :)
Sest Takata teatas ametlikult (hoidis üleval lippu), et BMW sõidukites olevad turvapadjad on korras. Eskaleerunud intsidendid puudusid ja puuduvad tänaseni. See, miks oled Takatagate-st üldse teadlik (võibolla isegi kuidagi veidralt leilis) on see, et Jaapani autos said surma inimesed. BMW ei ole Takata turvapatjade tooteomanik. Patjade tootmine on sertifitseeritud ja omad seadusandjaga kooskõlastatud regulatsiooni. Lõhkeaineid igaüks ikka ei käitle ega kasuta ka tootmises.
BMW võib auditeerida aga ei eksamineeri turvapadja tootmist litsentseeritud ettevõtteid. Seetõttu ka tulevikus saad ka sina koos BMW või Toyota või mida iganes sõidukitootja sõidukiga vastu pükse, kui ilmneb mõni uus takatagate. Mitte keegi ei ole 100% kaitsud ja hoitud. Harakiri-t enam ei tehta ehk lubadused ja ausus omab hinnasilti.
Sul on siin maailmas palju baasteadmisi õppida/koguda, kui selliseid "mikse" esitad. Alusta jõudsalt, sest oled ilmselgelt oma konkurentidest muidu pikalt maha jäänud. Võimalik, et väike tögamine - aga asjakohane.;)
WhoIsTheMaster kirjutas: 1)Takata puhul põhilisest küsimusest läksid ikka kerge kaarega mööda :D
Niisis, miks BMW ei avastanud oma ülima põhjalikuse juures juba toodetud turvapatjades probleemi? See et teised autotootjad samamoodi vastu pükse said on sinupoolt tekitatud infomüra juba.
Kordan. "Tasuta lõunaid ei ole olemas".
Leidub erandeid ja variatsioone. BMW omab teadlikust, jõudu ja motivatsiooni osta sisse tootmisteenust mõnede vanemate sõidukite detailidele, mida vabaturu ettevõtted ei tea ega oska äriliselt ära kasutada.
A / OEM originaalvaruosi müüvad ainult BMW diilerid ja/või BMW kaubamärgi toodete müügiõigust omavad ettevõtted.
Mõisted heategevusest on tugevalt utreeritud. Hinnakujundus tuleb ja sõltub mitte pealgalt tootmisega seotud kuludest vaid ka arenduse käigus tehtud tegevustest ning investeeringutest.
WhoIsTheMaster kirjutas: 2) Saime teada et BMW on osaliselt heategevusasutus, ning müüb teinekord isegi alla omahinna tooteid.
(mõistetav on muidugi laojääkide puhul, aga et normaalse kauplemise puhul nii tehakse...)
Tegelikult ma ei usu(usul on kõva jõud), et BMW on heategevusasutus, vaid juurdehindlus on räige(peamiselt müüb bränd), ning vägapaljud teised ettevõtted kes müüvad originaal varuosasid. Nagu ikka A-varuosasid, lihtsalt väiksema juurdehindlusega.
Sellist sertifitseeringut diagnostikaseadmed ei vaja. ELM ei ole siiski diagnostikasüsteem. Vaatad lisainfo wikist, mis on ELM. https://en.wikipedia.org/wiki/ELM327" onclick="window.open(this.href);return false;
Autocom, Bosch, Launch, Texa jne on aga seda kindlasti.
Autotootjatel lasub kohustus hoida avatud ligipääs kõigil turul osalejatele ja selle kaudu on nimetatud süsteemitootjatel võimalus välja töötada kasutatud protokollist lähtuvad omad tooted.
Jah, ka BMW on ametlikult edastanud info Launch-le väga paljude tegevuste jaoks. Launch ja ka teised koguvad seda infot autotootjatelt.
Kui ikkagi aru ei saanud siis lastele seletan ma seda nii, et Sony televiisoriga saab väga edukalt vaadata mõnda filmi DVD-lt mitte ainult televiisoriga ühenduses oleva Sony optikaseadmega vaid see võib olla ka Samsung, Hitachi, Bang&Olufssen jne.
WhoIsTheMaster kirjutas: 3)On veel palju diagnostika süsteeme, mis katavad palju sõidukeid, näiteks ELM või Delphi-Autocom vms.
Katmine tähendab seda, et temaga on võimalik ühele või teisele sõidukile ligi saada. Aga see ei tähenda seda, et autotootja poolt oleks seade sertifitseeritud. Või sinu oma on?
Oled asunud valele arusaamisele. BOM ei ole sama. Mõtle sellele, et tegemist on tootmisteenusega mitte tuima allhankega. Ilmselt ei ole sul selles valdkonnas asjad omale korralikult "pargitud" või selgeks tehtud, et korduvalt samal teemal asud tuimalt vaidlema.
BOM kaudu tulevad sisse ka materjalitarnijad (neid võib mitu olla +split), nendega kooskõlastatud hinnad, batch size/lot andmed, tarne aeg jnejne.
Pealegi BOM materjal võib olla juba enne tootmisteenuse algust BMW omandis. Seal saab olla väga mitmeid variatsioone. Osa BOM-st võib ka kattuda. Näite all olnud TRW saab olla samaaegselt ka mõne materjali tarnija vm.
BOM on ka võimaliku kvaliteedi faktoriga, sest materjali dimenseeritus erineb/võib erineda.
WhoIsTheMaster kirjutas:4) BOM list on olenemata tootjast sama(st. A osa tootja ei tee käändmiku 7 detailist, ja B originaal kolmest). BOM list ei näita koostus olevate detailide kvaliteeti vaid näitabki detaile ja nende paiknemist teiste detailide suhtes, piirmõõte teinekord, ning detailide arvu.
See on eeldus, et valdkonnas on tööl justkui üliinimesed - tutkit. Tõin siin äsja pidurisadulate näite. Kõigil asjaosalistel on nii piinlik, et käivad pead maas. Eksimine on inimlik - eriti, kui varasem aastate pikkune tarnete-koostöökogemus ei ole varasemalt selliseid märke vilgutanud.
WhoIsTheMaster kirjutas:Jah ma olen sinuga nõus ja arvasingi et sellele tähelepanu pöörad, et Bmw esinduses töötav "subjekt" ei oska hinnata visuaalsel vaatlusel või käes painutamisel toote kvaliteeti. Samas kui nimetatud F seeria õõtsapuks on puhas BMW oma üritus ja täielik peldik, siis selle tunneb ära teiste hulgast ikka ära küll.
Jälitatavus kõik ilusti jätkub. BMW teab, mis detail ja millisele sõidukile paigaldati. Pikalt selgitasin eelmises vastuses, kuidas see otsapidi kuni tehase logide ja VIN-iga seotud.
WhoIsTheMaster kirjutas:Siis palun pöörata tähelpanu, et "subjekt" ei rääkinud jaeletist, millel puudub jällitatavus, vaid subjekt rääkis detailidest, mis poogitakse sõidukile külge kohapeal remondi käigus(teinekord vb isegi garantii korras).
See on endiselt kõik ilusti taustal. BMW ei paigalda autole suvalist OEM detaili vaid seda, mis on valideeritud. Väga hästi on teada, kust see tuli ja kui VIN-ga arveks läheb siis on märk maas, mille otsas see detail oma kasutust jätkab.
WhoIsTheMaster kirjutas:Siinkohal tekib vasturääkivus/küsimus, et kui sinu väitel tehasest tulnuna on oluline, mis detailid autole mingil ajahetkel külge läksid, siis miks remondi või hoolduse käigus külge keeratud detailidele enam jällitatavust ei tehta?
ttsys kirjutas:Tehnoloogiline- ja protsessivõimekus ei ole midagi universaalset. Sellega on sisuliselt kõik öeldud, sest kõik ettevõtted ei suuda tagada autotööstuse standardeid.
Masstootmisest käib jutt. See ei ole siiski a la mõnele tuulikule 100 kinnitusjala projekt.
Tehnoloogiline võimekus on otseselt seotud nõuete täitmise ja tagamisega. See on ülimalt keeruline äritegevus ja midagi lihtsat seal ei ole. Muidugi on kõige taga ka pädevad inimesed. Kõige selle järgi valitakse ka partnerid ja võimalik split. Kõiki "mune ei panda ühte korvi" ja alati peab masstootmise jaoks olema mitu võimekat teenusepakkujat kellega pidevalt lähedal olla - nii arenduse ajal, kui ka masstootmisel.
WhoIsTheMaster kirjutas:Jah, nüüd sa räägid, protsessivõimekusest, kuid enne rääkisid et terve tehnoloogiline protsess on erinev.
Protsessivõimekus aga ei ole mitte midagi ülepea keerulist, sul on vaja lihtsalt pädevaid inimesi, kellel on töötahe osaleda tootmises mis vastab tellija nõuetele. Tõsi, selliste inimeste leidmine on keeruline ja iga ettevõte seda ei suudagi. Või kui suudab leida töötaja, siis ei suuda motiveerida töötama vastavalt tellija nõuetele. Kuid tehnoiloogiline protsess ja nõuetele tootmine on kaks ise asja.
Mina saatku foto esindusse? Huumor ju. ;)
Kui sul on omanikuna probleem või pretensioon mõne nende detailiga siis pöördu sellega BMW ametliku esinduse poole.
Mitte keegi ei hakka sinu mõnuks niisama oma aega raiskama, et mingit detailikohast meelepärast "ekskursiooni" korraldada.
WhoIsTheMaster kirjutas:"BMW teab täpselt, kust tuli see detail isegi siis, kui sellelt on maha hõõrdunud kõik kirjad! Markeeringuid on detalidel tootmisprotsessi käigus palju. Kindlasti olete näinud triipkoodide kleebiseid ja markereid."

No, aga saada foto esindusse, las siis uurivad, kust antud toode tuli. Kui vaja, siis võin täiendavaid fotosid teha või lausa detailid neile kuskile saata. Alumiiniumi korv mul tõenäoliselt enne kevadet täis ei saa.
Triipkoodi ühelgil õõtsal peal ei olnud, kontrollisin spetsiaalselt üle, samas sillatalal oli triipkoodi kleebis ilusti alles.
Loomulikult ei ole see ainult BMW.
Kõik on "süsteemis". Pidevalt. Tootmise "travel card" on VIN. Kõik on sellele allokeeritud. Kõik, mis vaja on kõik seotud ja regatud.
WhoIsTheMaster kirjutas:Ühesõnaga jutt kokku võtta.
Ma hästi natukene usun, et bmw jällitab oma detaile ja tõesti vb detailide enda küljest triipkood vms puudub ning BMW teab arvutist vaadates, mis partii õõtsad vms. sinna tootmise käigus alla läks(kusjuures ma arvan, et BMW pole ainuke tooteid jällitav ettevõte).
Milleks seda teha... selleks et teha statistikat, kui kaua miski kestis. See võiks ka seletada, miks remondi käigus paigaldatud detaile rohkem süsteemi ei sisestata. Esmane info on käes ja hilisem statistika pole enam vajalik.
Otsene vastus on, kui mu varasemat postitust loed siis, ilmselt saab see jaeleti mees koos selle ohtliku detaliga "6 jalga maa alla". Selle peale oli vaja mõelda enne, kui esinduse teenustest loobuti kasutada. Pakun, et 15 minutit kuulsust ja see teema on lõppenud nagu Takatagate või VAG dieselgate.
WhoIsTheMaster kirjutas:Aga nüüd tekib hästi oluline nüanss. Kui Mõni BMW on saanud esinduse remonti ja külge kruvitud varuosasid enam ei jällitata, siis mis saab siis, kui on vaja teha tagasikutsumine? Esindus (tegelikult siiski allhange) on ju supi kokku keetnud (palun siinkohal mitte norida parasiitväljendi kallal).

Ütleme et tegemist on mingisuguse eluohtliku veaga, ning detaile müüdi letist jaekaubana suvalistele uksest sisse astunud klientidele. Kutsutakse kõik pool miljonit sõidukit lihtsalt igaks juhuks kontrolli?(Nagu me teame, siis Takata probleemi puhul just nii tehti, aga sela polnud jaemüük taga)
Puudub erinevus OEM detalis sellele tänavalt juhuslikule jaeostjale või garantii all olevale sõidukile.
WhoIsTheMaster kirjutas:Kui BMWl on suva, mis saab jaemüügist müüdud varuosaga, siis kas loogiliselt tuletades kvaliteeti suhtumine ei peaks langema ühes sellega? Ei ma ei mõtle, et A varuosa kvaliteet kukub C tasemele, aga lihtsalt ei tehta enam niivõrd tõsiseid kontrolle.
Just ka sellel samal põhjusel on asja nimi Takatagate, sest andmed olid mustad ehk vajasid verifitseeringut. Loomulikult on/oli see ressursimahukas aga mitte keegi BMW juhatusest ei taha lugeda kuskilt lehest, et BMW-s olev Takata turvapadi tikkis kellegi näo metallosi täis nii nagu oli see Toyotades ja Hondades.
WhoIsTheMaster kirjutas:Ja nagu sa pidevalt mainid, et kui BMW teab väga-väga detailselt, mis autodele, mis jupp külge läks, siis miks ikkagi kutsuti Takata probleemi puhul igaks juhuks tagasi ka sõidukeid, millel vigast partiid ei esinenud? Miks on vaja lihtsalt igaksjuhuks kontrollida asja, mis andmete järgi ei saanud omada vigast partiid? See on tohutu ressursi kulu, ning seejuures tehes veel jaemüügis heategevust... no, BMW on päris ingel ettevõte. Osta või Tesla asemel BMW järgmisena...(unistamine pole keelatud).
Võimalik aga me ei saa tarbijatena sisuliselt mitte kunagi teada, kas see on parendustega või ei ole.
Subjektiivselt ei ole mul tahtmist ega motivatsiooni hakata testima, et äkki saan mõne teise piduriklotsiga oma BMW sama efektiivselt kogu ca 60 000km jooksul seisma. Ma tean, et BMW on selle minu eest testinud ja garanteerib, et see on parim. Ma ei väida, et Ferodo või TRW vm piduriklotsid või detalid on halvad - ma räägin seda, et ma tahan verifitseeritud staatust sellest, et mu BMW on see sama BMW, mis veeres välja tehasest null km näiduga hodomeetril. ;)
Igasuguste kombineerimiste jaoks on turg oluliselt laiem, kui BMW-de külge jura riputada.
Dacia Sandero alates 7490,- - Kindlasti pidurdab ka B osadega või lausa "C-dega"
http://www.citymotors.ee/dacia/mudelid/ ... hoQAvD_BwE" onclick="window.open(this.href);return false;
WhoIsTheMaster kirjutas:Aga puudutan ühte äärmust veel. Nimelt sellajal kui teeb BMW oma toote arendust, teevad seda kindlasti ka allhanke ettevõtted, näiteks TRW. Alati on võimalus, et TRW teeb mõne detaili hoopis parema kvaliteediga kui seda nõuab Tellija. TRWl on kindlasti "oma toode" ka nimekirjas, mitte ainult tellija tellimuste ja nõuete põhjal toodetud varuosad. Sessuhtes, et tegemist ei ole siiski mittemingi lihtlabase allhanke ettevõttega vaid TRW on omaette bränd. Ja mitte keegi ei keela seda paremat B osa müüja tootjal alvadisse.
Siinkohal meenub üks lugu (vist oli) šiguli tehasest, kus toimus mingitsorti mootoriõlide arendamine. Koostööd tehti siis vist FIATiga. Mingi hetk, aga pandi uksed pauguga kinni ja Fiati meestel laborisse enam asja polnud. Põhjus- lada mehed tegid parema õli kui fiati mehed, saadeti fiati tehasesse paar kankut prooviks ning fiatimehed tõdesid õli paremust. Jutt kindlasti kuskilt internetist ka loetav veidi pikemalt ja täpsemate andmetega.
BumBum
Huviline
Postitusi: 2079
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas BumBum »

ttsys kirjutas: Dacia Sandero alates 7490,- - Kindlasti pidurdab ka B osadega või lausa "C-dega"
http://www.citymotors.ee/dacia/mudelid/ ... hoQAvD_BwE" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin vähe eksid. See pidurdab OEM "B" osadega. Mõelda vaid mis kvaliteet veel "aftermarket" odavamatel varuosadel võib olla.

Siit tuleb ka varuosade juurdehindlus, alates arendamisest, laos hoidmisest, kuni transpordini ja garantiini välja.
Järgmine Dacia tuleb, sellega käib kaasas lootus, et kestab paremini. Ja no kui ühte juppi pead 10 korda vahetama, siis massitootmine ja transport muutub ka odavamaks.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Ja milles ma siis ikkagi eksisin?
Sa kirjeldasid mu mõtte ja refereeringu lihtsalt oma sõnadega. Mõne jaoks kogu kisma ja tüli just sellest algas, et on võtta üks Lada Galina, mis tehasest kohe algena B osadest koosnebki. Mu sõnumi mõte ju kõikides postitustes kokku mitte pelgalt kuskil ühes lauses.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ooDDoo »

See fiati saaga oli selline pigem, et fiat ei lubanud ladal oma mootorit kasutada kuna venelaste õli oli nii piix. Seetõttu tehti täiesti uus mootor mis sõidaks selle pasaga sada tuhat .
peale seda oli ette nähtud hooldusraamatusse niguinii juba kõikide asjade esimesse remontmõõtu lihvimine.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
BumBum
Huviline
Postitusi: 2079
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas BumBum »

ttsys kirjutas:Ja milles ma siis ikkagi eksisin?
Sa kirjeldasid mu mõtte ja refereeringu lihtsalt oma sõnadega. Mõne jaoks kogu kisma ja tüli just sellest algas, et on võtta üks Lada Galina, mis tehasest kohe algena B osadest koosnebki. Mu sõnumi mõte ju kõikides postitustes kokku mitte pelgalt kuskil ühes lauses.
See oli huumoriga öeldud. Mine sa ütle Dacia omanikule, et B osaga sõidab. Ikka A osa, lihtsalt kogu selle kupatuse kvaliteet on garantiiperiood ja sagedased hooldused mis ei saagi lahendust.
Daciat BMW-ga võrrelda, no 90 aastate korralik BMW on ikka parem.
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

rohkem tisteerima ei hakka.
Ütlen ausalt, olen saanud palju targemaks(eks me kõik saime), ning eile õhtul peale oma viimast postitust und ootades genereerus peas püänt.
Teema algas ju sellest, et kumb on parem. Kas originaal või oluliselt odavam originaal tootja B.
Keegi ei väida, et B oleks parem, aga A oleks ttsys jutu järgi nagu taevamanna (hinnavahe 2 kui mitte enama kordne).

Kahjuks ma Takata puhul enam jänest põõsast välja ei tõmba, kuna ttsys juba kergelt mainis ära.
Takata oli bränd ja tegi oma toodet. BMW kui hankija tellis Takatalt turvapadjad, mitte ei teinud ise.
Kuna Takatal on antud valdkonnas suured kogemused (toodetud ja arendatud pikka aega erinevate spectidega patju sadadele erinevatele automudelitele), siis kogemused on oluliselt suuremad kui BMW'l, siis bmw võib-olla ei oskagi kõiki aspekte kontrollida (BMW oli omade patjadega Takata kõrval vb isegi poisikese staatuses). Kuna bränd oli usaldusväärne, siis patju kontrolliti vb ainult niipalju, et kujuvorm nende a'la rooliga sobiks ja kõik.
(Lisainformatsioonina märgin ära, et Takata halva partii tooted ei pildunud ainult inimeste nägu metallipuru täis, vaid teinekord tappis lausa ära, enamasti läks vist kaelaarter).

Täpselt sama on ükstaskõik mis muu allhanke tootega, mis bmw paigaldab oma sõidukile.
Lemföder õõtsad on siinkohal veidi halb näide, millest mitu lehekülge jahutud on, kuna õõts on arvatavasti lõplikult väga hästi välja arendatud ning lagunevate kräpptootjate toodete ebakvaliteetsus tuleneb ainult puudulikust töötlus- ja koostekvaliteedist (on juhuseid olnud, kus tootel puudub isegi määre).
Kuid mingitel muudel tootjatel, kes teevad keerulisemaid seadmeid, on võimalus täitsa paremate toodete tootmiseks olemas.

Ehk siis arendades sedasama halba õõtsa näidet(näide ise on halb), siis BMW võib ju oma tolmukatet originaal A osal nõuda, kuid see ei tähenda et Lemföder enda tootearenduse puhul ei suudaks paremat pakkuda, kuna nemad on spetsialiseerunud õõtsade tootmisele ja kindlasti ka enda tootearendust teinud.

Allhakne tootjate brändeide spetsialiseerumisi on palju, millest bmwl on võib-olla õhk õrn arusaam, ning kogu toodete sisseostu protsess tugineb justnimelt usaldusel. Ja üldse polegi mõistlik kõike ise toota.
Hakkasin juurdlema siis selle üle, et mida BMW üldse ise arendab ja tootab? Mootorid, kered, disain, tarkvara..
kindlasti saab täiendada mõnede alamgruppidega veel, kuid pikk see nimekiri pole. Pigem on oluliselt pikem sisseostu toodete nimekiri. Kõiges selles on BMWl vaid õhkõrn aimdus, kuna kogemustest on puudu ning seeläbi rajanebki sisseost justnimelt varustaja brändi mainel ja usaldusel.
Täpselt nagu ttsys usaldus rajaneb kindlalt A osal. Võimalus petta saada on väga minimaalne(kuid mitte olematu).
Mina ja paljud teised läheme odavamat teed, ning petta saamis tõenäosus on näiteks 1/100jast. Mida odavam tootja seda suurem võimalus petta saada on.

Aga kui selle postituse juures juba teist korda tagasi küsimuse juurde, kas A osa on parem, kui Originaal B, siis sellele vastus ei saa olla kindlalt A kasuks. See võib nii olla, kuid ei pruugi.

B Originaal võib olla vabalt parem juba oma enda tootearenduse tõttu. Ning Originaal A võib ka vabalt olla kehvem pelgalt "lightpulb" effekti tõttu.
Muidugi nüansse on palju, alates mugavusest, ohtusest, kuni vasupidavuse ning kasvõi ümbertöödeldavuseni.

On natukene naiivne mõelda, et bmw on kõik detailid viimseni ideaalseks lihvinud. See tähendab ka seda, et kõik A osad ei ole kaugeltki maailma parimad. BMW on odav toode, kui võrrelda, lennukite, laevade, formetlite kasvõi kosmosesüstikutega. Pannakse rõhku sellele sõlmele, mis on mingis kontekstis oluline. Kui Kõik BMWd oleks samal tasemel, mis F1 sõidukid, siis kallineks ühe sõiduki hind kordades. Ehe näide on tõeneäliselt superautod, kuid siinkohal tuleb muidugi arvestada, et ühte toodetakse pool miljonit, teist aga vaevu 1000 autot.

Selleks et teemat algatanud väitest reaalselt selgusele jõuda peab tegema ridamisi katseid pädeva erapooletu asutuse poolt. Väide, et A osa on alati parim, on samahästi kui hea müügimehe häma.
Kusjuures, mina pole väitnud, et originaal B on parem, vaid mina väidan et originaal B on samaväärne A osaga. Ükski äge kvaliteedi kontroll või eeskirjad või mis iganes nõuded siin kõik teemast läbi käis A osa paremaust 100% toetada ei saa. Need samad nõuded ja protseduuri reeglid võivad kehtida vabalt ka originaal B osa kohta.
Ma arvan et sellega see teema arendus siinkohal ka lõppeb. Internetis teste ei tee ja reaalsuses keegi meist omal kodus selle jaoks sõltumatut laborit püsti ei lükka.
Süda on BMW.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

"Originaal B varuosa" on mõistena nagu pühakust prostituut. Võimalik, et mõned prostituudid on läbi katsumuste päeva lõpuks ka pühakuks saanud aga kohe kindlasti ei ole kõik pühakud võrreldavad ja kaugeltki mitte võrdsed prostituutidega. Usu-või-toida-mis-tahes-jumalat, kasvõi vaesuse-või-sotside-jumalat - ta ei aita päästa kõiki prostituute ega muuda ka demokraatiat prostituutidele nii, et neid pühakutega võrdustataks. :mrgreen:

Valikute küsimus kumb "p" muidugi.;) Ainult BMW originaal on endiselt 100% BMW, nagu BMW ütleb: https://www.upload.ee/files/7519266/100BMW.mp3.mp3.html
WhoIsTheMaster kirjutas: ///Kusjuures, mina pole väitnud, et originaal B on parem, vaid mina väidan et originaal B on samaväärne A osaga. Ükski äge kvaliteedi kontroll või eeskirjad või mis iganes nõuded siin kõik teemast läbi käis A osa paremaust 100% toetada ei saa. Need samad nõuded ja protseduuri reeglid võivad kehtida vabalt ka originaal B osa kohta.
Ma arvan et sellega see teema arendus siinkohal ka lõppeb. Internetis teste ei tee ja reaalsuses keegi meist omal kodus selle jaoks sõltumatut laborit püsti ei lükka.
BumBum
Huviline
Postitusi: 2079
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas BumBum »

Võime asja võtta ka nii.
Bmw müüb näiteks toodet 500 euroga.
Lemförder 400 euroga
Hiinas toodetud võlts toode 300 euroga.
Mis nüüd juhtub, kui me need hinnad vastupidi pöörame, ilma kvaliteeti muutmata?
BMW 300 eurot, Lemförder 500 eurot ja hiina koopia 400 eurot.

Mis oleks selle tagajärg? Miks ei müü Lemförder oma varuosasid sama hinnaga, mis küsib BMW või veel kallimalt?
Kasutaja avatar
Kaitsu25
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 29.01.2015 18:18 31
Peamine sõiduk: BMW 530DA E61
Asukoht: Rakvere/Vantaa

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas Kaitsu25 »

http://m.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=41177

Ülim kvaliteet, parimad materjalid, mootorivahetus 36t/km ja kukkus roostetama
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas oo7 »

Antud auto puhul on juba suht kaugelt näha et tegu rämpsuga mis peale garantiid minema visatakse vist :D

Samas see rooste miskit müstilist ka pole mis seal tekkis uksetihendi all:

Pilt
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

Selle asemel et asjalik olla, peab ikka mingisuguse seosetu pa***duse kokku klopsima!?
Süda on BMW.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas toivoku »

eile vahetasin e39l tagaluugi amorte, ostsin swagi pakendis amordid ja ohimet küll, bmw kiri isegi peal :D stabila on tootjaks ka vanadel mis olid tehase originaalid küljes ja näedsa siis, uutel mis ma swagi pakendist võtsin oli ka stabila vms peale kirjutatud koos bmw märkidega :D hinna vahe, 2 kordne :D
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Tee pilt sellest. Sellel on selgitus. Pealegi swag on pakendaja. Neil on mingi käputäis oma tooteid aga nad ei tee tootmisteenust nagu trw, bilstein jne.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas toivoku »

ttsys kirjutas:Tee pilt sellest. Sellel on selgitus. Pealegi swag on pakendaja. Neil on mingi käputäis oma tooteid aga nad ei tee tootmisteenust nagu trw, bilstein jne.
swag on pakendaja jah, aga neil on ka näiteks kardaani kumimuhvid, kust on siis maha käiatudbmw märk, muidu identsed, koodid samadel kohtadel ja mingi sgf tekst jne kõik sama. aga hinnavahe on 2-3 kordne.

panen õhtul pildi, telefoniga selle panemiseks lähen ennem närvi 5 korda kui selle siia saan.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Nii ongi. Suurim eksitus on ilmselt justnimelt selles, et bmw logo on eemaldamata mitte see, et tegemist on originaalosaga. Seni kuni see või analoogsed juhtumid mingi "suure kella" otsa ei panda jätkab swag+tarnija sellist musta skeemi ja tarbijate poolsete piiksude korral võtab kauba lihtsalt vaikides tagasi. Turule on sellise käitumisega antud aga valeinfo ja alusetu lootus, et pakendis on originaaldetail. Kui pöörduda selle küsimusega BMW või selle tootnud brändiesindaja poole siis olen enam, kui kindel, et "köögi musta poolt ei näidata" ehk BMW vs tarnijavahelist koostöölepingut avalikkuse ette ei tooda ja tarbijate ees lihtsalt viisakalt vabandatakse ja sellise asja kordumist tulevikus loodetakse enam mitte korrata.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas toivoku »

tõestasin ära et su aetud jutt on jama ja väljamõeldis ja sa ikka jaurad? tee silmad lahti või võta silmaklapid peast ära. joppenpuhhmaivõi.

miks sa oled nii veendunud selles, et see mida sina tead vastab 100% tõele?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas Margusja »

Eks siin ole ka teooria (paberile pandud protsess) ja praktika ebakõla. Ideaalses maailmas peaks need identsed olema, aga me oleme juba sündides patused (ühe paljude religioonide tõlgenduse järgi). Sama on ka siin. Tehasest väljunud BMW võib juba olla "Galina".
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Tõestanud ei ole sa veel midagi aga see õhk-õrn lootusekiir ja võimalus on muidugi olemas.:) Ka pilti ei ole siia tekkinud.
Kui ka tegelikult tõde soovid siis saada see pilt hoopis koos ostudokumendiga sellele kolmikule (SWAG-i, BMW-le, Stabila) ja vaatame, mida ja kuidas reageeritakse.;)
Vaatame siis, kui erinev saab olema tõehetk minu poolt pakutud versiooniga.
toivoku kirjutas:tõestasin ära et su aetud jutt on jama ja väljamõeldis ja sa ikka jaurad? tee silmad lahti või võta silmaklapid peast ära. joppenpuhhmaivõi.

miks sa oled nii veendunud selles, et see mida sina tead vastab 100% tõele?
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

isegi kui BMW embleem oleks maha lihvitud, ei teeks see veel sellest B kategooria kräppi!
Süda on BMW.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Ega ei peagi selgitama, mida "ülejäänud" ja "jääk" endast kujutab. :)
See selgitab, miks antud BMW Genuine võib 2 korda rohkem rahamassina maksta. Rohkem ei olegi vaja. ;)
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Seda on igal pool mitte ainult siin. Väga suur osa planeedi elanikest usub siiralt, et Neitsi Maarja oli enne lapse sünnitust neitsi ja ka see pole midagi erilist, sest see su mainitud see väga suur kogukond on lisaks veel veendunud, et ta jäi ka neitsiks pärast lapse sünnituse protseduuri. ;)
Margusja kirjutas:Eks siin ole ka teooria (paberile pandud protsess) ja praktika ebakõla. Ideaalses maailmas peaks need identsed olema, aga me oleme juba sündides patused (ühe paljude religioonide tõlgenduse järgi). Sama on ka siin. Tehasest väljunud BMW võib juba olla "Galina".
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 2992
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas Oliver.L »

ttsys kirjutas:Seda on igal pool mitte ainult siin. Väga suur osa planeedi elanikest usub siiralt, et Neitsi Maarja oli enne lapse sünnitust neitsi ja ka see pole midagi erilist, sest see su mainitud see väga suur kogukond on lisaks veel veendunud, et ta jäi ka neitsiks pärast lapse sünnituse protseduuri. ;)
Korras tekst ikka. Kõik on õige, mis Sa räägid, aga ma sain korraliku “kajaka” ka maha panna.:mrgreen:
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas darklight »

miks te kõik lada kalina g-ga kirjutate, mind kui suurt lada sõpra see teeb küll kurvaks :?
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

Jah TankiTõrjus sys, kõik mis on kuskilt mujalt saadud on automaatselt "ülejäägid", ebaseaduslikult üle võetud või abordijäänused... SYS usub nagu pime maailm neitsi maaria süütusesse, et A osa saab ainult esindusest. Mina ütlen selle peale, et lollidelt tulebki raha ära võtta.
Las ma lükkan selle foto vajalikuse ümber. Ütleme et Toivo tegi nalja. Praegu otsib lihtsalt Swagi karpi ning UMist ostetud bmw embleemiga tükki. Paneb kõrvuti, teeb pilti ja ülejäänud murravad pead. Sealhulgas BMW, SWAG ja Stabila käivitavad tohutu uurimise, millest ülejäänud maailm ei tea mitte midagi.

Kusjuures kujutad sa ette, kuskil peab olema terve tööstus, kus higipull otsaees, tegelased nühivad detailidelt BMW embleeme maha. Ja BMW pole kindlasti ainuke- audi, mersu, oi neid on palju. Lada tehases muide nühitakse enne lada komplekteerimist lada märgid maha, et ladal mingit vastutust poleks.

Las ma toon sulle ühe ideaalse näite BMW ja Hella koostööst ja nende "arendusest".
e39sal hakaks pihta see, et tulede regulaator vardad väsisid ajaga ära ning tuled hakkasid keskele ja kokku näitama. Kusjuures BMW pole ainuke, kes selle probleemi otsas istus/istub.
Probleem, nimelt selles, et "sisemise poole" varras on tehtud teisest materjalist, mis UV toimel ja vb mingitel põhjustel veel ära mureneb. Mina ütleks et tegemist on hästi läbi mõeldud "lightpulb effektiga", kuna keskele ja kokku näidates on lihtsalt pime sõita, samas tuled ei valgusta vastutulijale näkku sellises seisundis.
Ehk siis inmene kappab poodi või esindusse ja ostab kalli raha eest uued tuled.
Niisiis, arendus. Selle asemel, et katki minevad tulede regulaatorvarraste materjal välja vahetada hakati E6x klaase lausa kinni liimima(varem kasutati bituumen silikooni), et inimesed ei saaks järelturu toodetud vardaid välja vahetada.
Niipalju siis arendusest, lightpulb effektist, ning BMW KVALITEEDIST ning siirast "heategevuslikusest".
Süda on BMW.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Verifitseeritud BMW Genuine varuosa saab ainult BMW kaubamärgi all tegutsevalt müüjalt. SWAG vm karbist saavad need, kes siin ülal just kirjeldati - lollid, kellelt on vaja midagi ära võtta. :D
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas teet82 »

Vaikselt ajab juhtme kokku see teema siin :D
Selliseid jutte liigub, et uued autod müüakse olematu kasumiga ja raha hakkab tulema hiljem hooldusest ja varuosade müügist. Et midagi teenida sealt, tuleb varuosi müüa suur juurdehindlusega võrreldes tootmiskuludega, seega jääb tegelikult varu neid odavamalt müüa väljaspool esindust. Aga selline variant sobiks vist ainult siis, kui BMW ostab sisse kelleltki varuosi ja siis see tootja võtab endale õiguse müüa neid identseid varuosi ka teisele, käiates lihtsalt märgid maha.

Nagu X-i alafoorumisse juba kirjutasin, siis lihtsam oleks valuvorme muuta kui neid märke maha käiata, juhul kui need B-osad tuleks kuskilt teisest tehasest kui originaalid. Seda, et A-osi tootev tehas hakkab suvalisel hetkel kehvemat toorainet kasutama ja sellelt toodangult käiatakse märgid maha, ei usu ammugi.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
BumBum
Huviline
Postitusi: 2079
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas BumBum »

Castrol EDGE vs BMW 5W30 oils contest:
https://www.youtube.com/watch?v=g7Tc-YkJRxk" onclick="window.open(this.href);return false;
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: A vs B-osa

Postitus Postitas ttsys »

Ei vasta tõele. Valuvormide saamise protsess on suur või ülisuur kulukoht. Lisaks iga versioonimuutus, mis tekitab uue valuvormi vajaduse on väga tõsine äriline otsus. Logo maha lõikamine on selle kulu kõrval marginaalne.
teet82 kirjutas: Nagu X-i alafoorumisse juba kirjutasin, siis lihtsam oleks valuvorme muuta kui neid märke maha käiata, juhul kui need B-osad tuleks kuskilt teisest tehasest kui originaalid.
Mitte midagi ei ole suvalisel hetkel - kõik on BOM kohane. Läbitud teema ja Neitsi Maarja jätame siinkohal ka mängu toomata või rahule. ;)
teet82 kirjutas: Seda, et A-osi tootev tehas hakkab suvalisel hetkel kehvemat toorainet kasutama ja sellelt toodangult käiatakse märgid maha, ei usu ammugi.
Vasta