12. leht 13-st

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 16:44 21
Postitas WhoIsTheMaster
Küsi enda kooliraha tagasi, ma pole muide koolis käimise eest sentigi maksnud :D
Ja ma pole ka TTÜs käinud. Eestis on veel koole.

Loll oled sina kes sama asja eest kaks korda või enamat suuremat hinda maksab.
Suht piinlik on... Ja selline insener(?) usub mingisugusesse täiskuu mõjudesse... ikka väga piinlik on, väga.

Hella koostöö lõpetati jällegi millal? E39-E6x toodeti ka milla?
Äkki Hella polnud nõus oma toodetesse sisse programmeerima "lightpulb" effekti ning ei soovinud saasta toota, mida BMW soovis, sest olgem ausad, kui bmw soovib saasta saada toodetud, siis kukub ka Hella enda maina allapoole. Või siis asi oli lihtsalt hinnas, bmw soovis saada tooteid odavamalt kui hella müüa. Muidugi pole välistatud ka mõlema variandi sama-aegne kokkusattumine. Miks BMW saasta soovib toota ongi just see varuosade müügist saadava müügitulu teenimise soov.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 16:50 21
Postitas Jaakk
Selle õli teemal ma pole kindel kas see test midagi üldse näitab auto kontekstis, pigem ei näita see mitte midagi kuna see on siiski õli ja mootori kontekstis äärmus ja ei vasta etteantud lähteülesandele mida õli peaks täitma. Ühtegi autot ei disainita ka äärmuste jaoks, vaid siiski normaalse kasutuse jaoks.
See on umbes samasugune video nagu Coca-Cola kohta võib kümnete kaupa netist leida, a la Mentos + Coca, Coca keetmine potis, et milline kogus "suhkrut" seal alles jääb, Coca + roostes detail jne. Ma ei usu, et Coca Cola company oleks neid video autoreid kuskile kohtusse kaevanud ja ma ei usu, et Coca müüginumbrid sellest väiksemaks muutunud on.
Põhjus on selles, et auto mootoris ei seisa õli kunagi ühe koha peal, õli jahutab mootorit, lisaks õlile jahutab mootorit ka jahutusvedelik. Õli ei saavuta karteris normaaltingimustes kunagi 400 kraadi, kui just leeklambiga ei soojenda mootorit.
Õlile on määratud tohutult palju spece millele ta peab vastama ja ka aurustustemp on ette määratud, 400 kraadi see kindlasti pole.
http://www.cnergyasiapac.com/assets/Upl ... en-TDS.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitatud: 05.10.2017 17:00 11
Postitas ttsys
Mine küsi oma õppejõududelt, mida tähendab mõiste "küsida kooliraha tagasi".
Ega mul ei olegi vaja hakata kommenteerima tõka-tõkat ja seal pärjatavat. Seda teete enda eest.
WhoIsTheMaster kirjutas: Ma ise olen pärjatud masinaehitus inseneri diplomiga,

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 17:06 14
Postitas Oliver.L
Kust või millel tugined, WhoIsTheMaster, et kes-mida soovis toota või mida mitte.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 17:15 19
Postitas WhoIsTheMaster
See on lihtsalt spekuleerimine, mis on võimalik ja mis mitte. Tegelike tagamaid mina ja vaevalt et ka keegi teine meist teab.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 17:22 21
Postitas teet82
Seda ju ammu räägitud, et uued autod müüakse nullkasumiga ja raha hakkab voolama varuosade müügist, Ja need tuleb teha ikka võimalikult suured kamakad, et kui tahad ainult mingit tihendit, siis pead pool mootorit ostma.
ttsys kirjutas:Ega mul ei olegi vaja hakata kommenteerima tõka-tõkat ja seal pärjatavat. Seda teete enda eest.
Miks te nii isiklikuks läheta, mina olen ka sealt muideks :D
Ja kui õigesti mäletan, siis olid mitmed õppejõud TTÜ-ga ühised.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 17:29 20
Postitas Jaakk
Pilt

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 17:40 22
Postitas Margusja
Eks siit saaks ka OM, OEM ja B haridusjuttu omakorda tuletada :)
teet82 kirjutas: Ja kui õigesti mäletan, siis olid mitmed õppejõud TTÜ-ga ühised.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 18:00 11
Postitas WhoIsTheMaster
hahha, saaks jah tuletada.
Kõige parem on see, et lõputööde kaitsmisel on alati räägitud, et komision on tõka-tõkalastega rohkem rahul kui ttülastega... võimalik et ettevalmistus on parem.. Ja olen kuulnud ka juttu, et tööandjad eelistavad tõkatõkalasi, ttülastele. Ise arvan et see tuleneb sellest, et õppevormid on erinevad. TTÜs on asi rohkem teooria põhine, mitte nii nagu tktk, kus esimesel kursusel antakse viil pihku ja öeldakse, et nühi :D
Jaakk kirjutas:Selle õli teemal ma pole kindel kas see test midagi üldse näitab auto kontekstis, pigem ei näita see mitte midagi kuna see on siiski õli ja mootori kontekstis äärmus ja ei vasta etteantud lähteülesandele mida õli peaks täitma. Ühtegi autot ei disainita ka äärmuste jaoks, vaid siiski normaalse kasutuse jaoks.
Põhjus on selles, et auto mootoris ei seisa õli kunagi ühe koha peal, õli jahutab mootorit, lisaks õlile jahutab mootorit ka jahutusvedelik. Õli ei saavuta karteris normaaltingimustes kunagi 400 kraadi, kui just leeklambiga ei soojenda mootorit.
Olen väitega absoluutselt nõus, kuid on paar "aga". Niipalju kui ma juhuslikult teste näinud olen, siis kõigil juhtudel on õli kuumutatud 400ja kraadini. Põhjus lihtne. Kes suudaks ära oodata, millal õli hakkab "halvaks minema" sellajal kui seda hoiustatakse 200 kraadi juures. 400 kraadi teeb selle töö ära märksa kiiremini.
Umbes sama, et sa võid 100kraadi juures muna praadida ja teine võimalus on siis 150 või mis ta seal pliita peal parasjagu on(polegi mõõtnud kusjuures). Esimesel juhul on võimalik et muna läheb enne pahaks kui et praetud saab. Samas mootoris võivad temperatuurid tõusa isegi 400 kraadini. Kui mul veel tds kunagi oli, siis panin sellele egt kella külge. 450 kraadi väljalaske gaaside temperatuuriks saavutada polnud miskit keerulist, täitsa tavaline gaasi vajutus tekitas seda juba. Nüüd mõelda veel, et turbodest käib ka õli läbi ja turbot seejuures eraldi jahutusvedelikuga ei jahutata. Ütleme, et 400 kraadi küll õli ei jõua, aga suhteliselt ligidale ikka. No ja modifitseeritud mootoril lasevad oma kõrvitsa teinekord ikka täitsa punaseks, ka sinna läheb sama õli sisse. Muide töösooja mootori üldine õli temperatuur on kuskil 120 kraadi.
Jaakk kirjutas:See on umbes samasugune video nagu Coca-Cola kohta võib kümnete kaupa netist leida, a la Mentos + Coca, Coca keetmine potis, et milline kogus "suhkrut" seal alles jääb, Coca + roostes detail jne. Ma ei usu, et Coca Cola company oleks neid video autoreid kuskile kohtusse kaevanud ja ma ei usu, et Coca müüginumbrid sellest väiksemaks muutunud on.
Mentos+ coca-cola on juba erinevate ainete kokku segamine, ning pole kuidagi seotud algse coca-cola või mentose tootja ja turustajaga. Samahästi võiks castroli õlisse vett lisada ja siis öelda, et see on halb. Ilmselgelt on halb, kui see pole tootja poolt nii ette nähtud.
Ma ei näe midagit, mis oleks valesti, kui näidatakse suhkru kogust välja keetmise protsessis. Kui asi vastab tõele, siis järelikult polegi tootjal siin midagi kobiseda... suhkru kogus on kusjuures pakendil kirjas..
ja jällegi, coca-cola pole mõeldud rooste eemaldamiseks, see et sellega seda teha saab pole mitte midagi "de reklaamivat" vms.
De reklaam on see, kui näidatakse, et coca-cola lahustab hambaid ja seetõttu müüginumbrid kukuvad, ning coca-cola suudab selle väite ümber lükata. sest in any case, coca-colal ja hammastel on üsna tugev seos.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 18:08 21
Postitas Oliver.L
Näita mõni inimene, kes näpitud mootorile Sul 5w30 sisse kallab...:mrgreen:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 18:21 27
Postitas WhoIsTheMaster
eks kõik oleneb sellest, mida ja kuipalju näpitud on. "chipitud" tänavasõidu autole läheb ikka sama asi jah, samas kui on mõni sobivam õli siis mõni teine. See mida keegi enda tuunitud mootorile sisse pistab on sügavalt igaühe ise asi ja teinekord ka müügimehe jutu järgi võetud. Pro raceing tiimid teevad seda muidugi mingitel muudel põhimõtetel jälle jne. Õlide puhul pole ekspert, pole erilist huvi ka nende vastu tundud, ei oska väga palju kaasa rääkida.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 22:51 56
Postitas BumBum
Tuli selline mõte, äkki on BMW õli seal videos toodetud vana standardiga ja Castrol on lihtsalt uuem, parem.
Kui võrdluseks panna 2017 BMW õli ja Castrol nüüd. Video siiski aastast 2012!
Ma ütleks, ärge seda kodus proovige aga nüüd võiks proovida küll :D


Autode müümine null kasumiga on puhas jama. Juba Eesti Krooni ajal oli võimalik osta otse tehasest autosid. Kallimad Mercedesed sai 100 000 krooni odavamalt ja alles jäid kõik garantiid ja loomulikult sai ka autole oma soovi järgi lisasid valida. Täiesti legaalne ost.
Tulles tänapäeva. Meil siin firma ostab 20-50 autot korraga, ühelt tootjalt. Hinnad on pigem kaks korda odavamad, oletuslikult. BMW hinda täitsa võiks küsida.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 23:21 07
Postitas toivoku
jutt ei olnudki ju sellest,et kas UnitedMotors või mõni muu esindus 0 iga müüks vaid tehased müüvad.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 23:28 01
Postitas BumBum
toivoku kirjutas:jutt ei olnudki ju sellest,et kas UnitedMotors või mõni muu esindus 0 iga müüks vaid tehased müüvad.
Seda küll. Peakorteris otsustakse ka seda, kui odavalt tohib pakkumist teha. Demoautodele samamoodi piirangud läbisõiduga määratud, ennem kui tohib müüki panna.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 06.10.2017 07:22 22
Postitas teet82
Tegelikult on ju veel nii, et ega iga tehing ettevõttes ei pea kasumit tooma, kokkuvõttes peab asi kasumis olema. Seega võib esindus auto isegi natuke odavamalt müüa ja loota, et järgmised 5 aastat tiksub raha nendega tegelemise arvelt.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 06.10.2017 08:27 28
Postitas oo7
See küll tõsi pole

BMW teenib keskmiselt ühe auto pealt 4500-5000 vahel. Kunagi oli ka vastav top välja toodud ühes ajakirjas, autobild vms. BMW oli üks paremini koorivaid tootjaid

Lisaks unustate selle ära et autol on tehase garantii kui ta uus on, mille käigus katki minevad asjad on kõik kulu.

Lisaks sellele pakuvad edasimüüjad vahel ka pikemat garantiid oma taskust näiteks um lõpus 200 000km

Re: A vs B-osa

Postitatud: 06.10.2017 11:49 33
Postitas MargusA
Bmw puhul ei ostetagi niipalju autot kui brändi.See kas hinnale on 5000.-või 10.000.- vahele pandud pole uue auto ostu puhul määrav.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 06.10.2017 12:00 32
Postitas oo7
On ikka küll, Saksa herr läheb ostab siis Mercedese teatud maalt, kui vahe juba piisav on :lol: Ega BMW maailma ainus auto pole, on ka teisi brände. Sakslastel endal näiteks veel Porsche, mis kindlasti kõrgemal tasemel bränd on. BMW lisaks kohe see 10 000 sinna juurde, kui see võimalik oleks, tegu pole mingi mittetulundusühinguga

According to Bloomberg, the company made an average of $17,000 in profit on each of the 238,000 cars it sold last year. BMW and Mercedes make around $5,000 per car. Why? It's because Porsche's entire line, even the Macan, is a premium product. Nobody is looking for a cut price Porsche, and essentially nobody buys a Porsche with no options on it. The average transaction price for those 238,000 vehicles was $90,000.

That's really damn good, but there's another tidbit from Bloomberg that is even more impressive.

Ferrari, the brand that makes shirts, theme parks, trinkets, and some of the finest cars in the world, makes $90,000 on each car sold. Yes, you read that correctly, $90,000. However, there is a bit of a catch.

Ferrari's business is different than Porsches. Nearly 30 percent of the company's profits come from Ferrari's other ventures into clothing, branding, experiences, and similar activities. Also, Ferrari is more exclusive than Porsche, selling just 8,000 cars per year. So you need to pay a premium to be one of the lucky few who get to drive off in a brand new Ferrari.


http://www.roadandtrack.com/car-culture ... ar-profit/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: A vs B-osa

Postitatud: 10.10.2017 15:57 22
Postitas TarmoV12
Haakub teemaga, taaskord jaapanlased mängus :P

Jaapanis tarniti autotootjatele valesti märgistatud alumiiniumi

Re: A vs B-osa

Postitatud: 10.10.2017 16:12 42
Postitas Oliver.L
Ega muidu ju raha ei teeni. :mrgreen:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 12:26 32
Postitas priidik
Mina olen nüüd see rumal autoomanik, kes otsib vastust küsimusele, kas ilmtingimata tuleks silladetailina eelistada A varuosa ja lasta see paigaldada esindusel, või on olemas ka mingi mõistlik alternatiivne lahendus, mis samuti kestma jääks. 12 lehekülge juttu sellest, kes targem on ja millise haridusega, seekord edasi ei aidanud.

E92 vaja vahetada esimesed ülemised õõtshoova puksid. Esinduse hinnapakkumine koos tööga 250€ (puksid 63,57€/tk + km). Netiavarustest otsides leidsin nt SWAGi puksid 25€/tk. Febi bilstein, Trw ja Lemförder (18€) veidi odavamad, veel odavamaid asju ei vaadanud.

Kes teab ja oskab, võiks tulistada, et kas üldse on mõtet või mitte ja kui on mõtet, siis mida sinna alla vaadata.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 13:00 46
Postitas ttsys
Valest kohast otsid mõtet ehk oma dilemmade, deemonite ja eelarvega peab iga subjekt personaalselt tegelema. Ei peagi aitama kellegi CV lugemine - kapitalismis ja kapitalimajanduses mingist universaalsusest rääkimata ning endiselt ei ole ka "tasuta lõunaid".
Tahad jube targa otsuse teha enda jaoks siis otsusta ära, kas tahad BMW-d või piisab kui näeb välja nagu BMW.
Viimase puhul, kui väiksem € number teeb seest nii soojaks või annab jaksu elamiseks siis õige offert on leitud.
Siin foorumis, nagu mulle pidevalt näkku lastakse, on lõviosas esindatud viimane sektsioon ja seetõttu ei saagi koondunud mass teistsugust hoiakut demonstreerida.
Välja juhatuseks: Premium brändide nime all müüakse rämpsu ja see trend on jõuline ning kasvab. Premium brändide tootmisressursid on allokeeritud majanduskasvu ajal ainult lepinguliselt kriitilistele tarneahelatele ning järelturg täidetakse allhankega, mis varieerub seinast seina kvaliteedi ja vastavustega ehk toidetakse rämpsutootjaid ja see rämps müüakse brändi nime all.
Selgemast selge on see, et see seltskond, kes rahuldub sellega, et "näeb välja nagu BMW" toidab rämpsutootjaid kõige rohkem.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 13:43 44
Postitas priidik
ttsys kirjutas:Valest kohast otsid mõtet ehk oma dilemmade, deemonite ja eelarvega peab iga subjekt personaalselt tegelema. Ei peagi aitama kellegi CV lugemine - kapitalismis ja kapitalimajanduses mingist universaalsusest rääkimata ning endiselt ei ole ka "tasuta lõunaid".
Tahad jube targa otsuse teha enda jaoks siis otsusta ära, kas tahad BMW-d või piisab kui näeb välja nagu BMW.
Viimase puhul, kui väiksem € number teeb seest nii soojaks või annab jaksu elamiseks siis õige offert on leitud.
Siin foorumis, nagu mulle pidevalt näkku lastakse, on lõviosas esindatud viimane sektsioon ja seetõttu ei saagi koondunud mass teistsugust hoiakut demonstreerida.
Välja juhatuseks: Premium brändide nime all müüakse rämpsu ja see trend on jõuline ning kasvab. Premium brändide tootmisressursid on allokeeritud majanduskasvu ajal ainult lepinguliselt kriitilistele tarneahelatele ning järelturg täidetakse allhankega, mis varieerub seinast seina kvaliteedi ja vastavustega ehk toidetakse rämpsutootjaid ja see rämps müüakse brändi nime all.
Selgemast selge on see, et see seltskond, kes rahuldub sellega, et "näeb välja nagu BMW" toidab rämpsutootjaid kõige rohkem.
Tore ülevaatlik jutt, kuid info kasutegur esmapilgul ümmargune null. Või siiski, sellest postitusest võib siis välja lugeda, et KÕIKVÕIMALIKUD alternatiivid on üks püha p*sk?

Mõtlesin, et siinkohal selgitan ka enda küsimuse telgitagust. Hiljuti tehes margiesinduses tavahooldust, siis teenuse kvaliteet oli nii ja naa. Väga tore, kuidas suhtleb ja selgitab klienditeeninduse pool asja. 5+

Kui aga need mehed, kes reaalselt autot näpivad, ei vaevu isegi (surveõhuga) puulehti kapoti alt ära puhastama, et vee äravoolukanalid ikka puhtana püsiks, siis tekib mul küsimus, kas ma tahan sinna tagasi minna. Sellest ka soov uurida alternatiive.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 13:47 03
Postitas ttsys
Kes ütles, et sellel foorumil on üle-üldse mingi kasutegur igaühe jaoks või see peab olema? Ega ei olegi koht, kus inimesi elama õpetada. :D

Esindus ei tähenda, et seal automaatselt nakatuv hoolduskarismaatika rakendub või alati rohkem midagi tehakse. Seal on vastav ressurss ja eeskujulikud võimalused. Jah on, aga ikkagi leidub mingite harjumuste viljelejaid, sest töökätega on täpselt nii nagu on. Pealegi originaalvaruosi võib ka mujal lasta paigaldada kui esinduses või kasvõi ise, kui oskad, töövahendid olemas ja töövõtted selged. Puulehti "ei näe" töömees 1001 põhjusel ja see on seotud paraku ka osadega üldises nõudluse-pakkumise maailmas. Maailm on täis juhuseid ja alati võite juhtuda ka sellise töötaja teenindada, kes on alamotiveeritud või üldse ilusti öeldes - omamoodi. Millegi eeldamise kohta on üldse 1 hea väljend, mida kõik teavad. BMW ei ole pealegi ka mingi "lumehelbekeselt lumehelbekesele" toode. Liiga palju tehnoloogiat on sinna segatud. ;)
Kogemusest rääkides siis puhastamata puulehed on suur normaalsus selle kõrval, kui pärast auto hooldust on sinna äravoolurestide peale suitsukonid tekkinud. Lisaks olen näinud sellist vaatepilti oma silmadega kuidas töökojas laseb mees auto tõstukilt alla ja silme kõrgusel viskab koni tuuleklaasi alla nurka.
Vähemalt tea, et kuskil esinduses ei suitseta töömees tööruumides ja see teadmine ei ole vähetähtis või kõigile ükskõik.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 15:10 22
Postitas Leho
Kui aga need mehed, kes reaalselt autot näpivad, ei vaevu isegi (surveõhuga) puulehti kapoti alt ära puhastama, et vee äravoolukanalid ikka puhtana püsiks, siis tekib mul küsimus, kas ma tahan sinna tagasi minna.
Miks sa ise ei korista? Kui tellid töökojalt pasakoristuse, siis kokkuleppel ta seda tõenäoliselt ka teeb. vb olla mõni kunde armastab lehti niiväga, et ei lubagi koristada...

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 15:48 16
Postitas Oliver.L
Kui lähed ja tellid, saad sa kõike. Lisaks midagi ei tehta. Ega peagi minu meelest. Muidu letitaga kui arvet näed ning lisaks tellitud tööle on tehtud ka midagi muud, siis 90% tõenäosusega hakkab inisemine pihta, miks ja milleks. Samamoodi on klaasipesuvedeliku lisamisega, mõnel on suva, mõni kirub eluaeg, et oli see vast alles kallis pesuvesi.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 16:27 18
Postitas priidik
Ttsys - Foorum tundub olevat see koht, kust uurida võimalikult palju erinevaid kogemusi. Küsimus oligi konkreetne, kas on mingeid arvestatavaid alternatiive B varuosade näol või mitte. Nähtavasti enne ei teagi, kui kõiki juppe enda käes ei hoia. Kuid pean sinuga nõustuma, et Eestis teeninduse kvaliteedil on veel pikk maa minna.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 16:53 32
Postitas ttsys
Alternatiiv on alati. Ka pudel viina võib mõnele olla alternatiiv (maj. keeles asenduskaup) ja seda nii BMW võtmes kui mida iganes sektoris - kasvõi ajaviite või mingi vajaduse täitmise eesmärgil. Juba eos on tupikus need subjektid, kes teiste käitumise järgi kopeerivad ja seda enam veel valdkondades, mida nad ise numbrites ega strateegiliselt ei tunne ega ei valda. Seetõttu ütlesin ka avakõnes, et vale koht kust peale teema läbi lugemist asuda otsima vastuseid oma dilemmade, deemonite ja eelarve küsimustes. See foorum siin ei jaga 100% kontrollitud tasuta infot. Kõige eest on vaja maksta ja ka makstakse ühel-või-teisel-moel.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 24.08.2018 23:19 12
Postitas BumBum
Kvaliteetseid B varuosasid on. Minu autol (E53) on need esmalt vahetatud osad kestnud 90tuh km, mõned hiljem pandud. Ei kurda. Tervikuna korras hoida, kõik tihe ja ilma loksudeta, siis kestavab kogu sild.
Enamus Lemförderi jupid.
Ideaalmaailmas jah, viid esindusse ja asi korras. Üks korralik sillaremont läheb maksma mitteametlikus esinduses 1000-2000 eurot. Mõlemad sillad 2000- 4000 eurot, sõltuvalt mitu protsenti vahetusse läheb. Mis see summa siis esinduses võiks tulla? Mõnel autol ületaks see auto maksumust.
Veovõlli kaitsekummi soovitati ainult esindusest osta. Ükski B osa ei pidavat nii hea olema ja seda vahetada... Ei ole kokkuhoiul mõtet.
Mis on esinduse eelis? Nad annavad garantii ka sillaosadele. Sama näiteks pakub Carmaster, kui valid ikka kvaliteetsed tootjad ja nemad tellivad varuosad. Oma tarnijat nad usaldavad. Lemförder sai vist 2 või oli isegi 3 aastat garantiid. Ei tasu loomulikult naiivne olla, kui ühe jupi vahetad ja ülejäänud logiseb, siis vaevalt seal ka garantiid tuleb.
Uuemad autod, neile oleks küll soovitus esinduse hooldus. Jõuad 40 tuh eest auto osta, siis ei tohiks see väga koormav olla.
Või peaks olema nii, et 3000 eurose auto omanik käib esinduses ja 40 tuh eurose auto omanik käib mujal.

Paraku me ei ela ideaalmaailmas. Ideaalmaailmas oleks olematud igasugused heitgaaside pettuse skandaalid jne.
Puulehed...
Mõni klient on viinud oma auto hooldusse, mida ei ole pestud aasta, hullemal juhul haiseb ka salong.
Ma ei küsi, kas esindus peaks tasuta auto puhtaks pesema. Ma küsin kas te ise sooviksite sellist autot remontida. Sõltumata kus ma autoga remondis käin, ma pesen selle eelnevalt puhtaks. Mõlemale osapoolele mugavam.
Esinduses olen käinud 2-3 korda remondis. Väljalaskekolle sai vahetatud. Puhastati tahmane osa, vähene õlileke ja tahm oli kogunenud põhjakattele. Ka see oli puhtaks pestud.
Kas seda teenust pakuvad ilma küsimata teised? Neile ei ole survepesurit ja puhastusvahendeid selleks.

Kokkuvõtvalt, kas minna esindusse. Kui raha on siis jah, parim ja kindel kvaliteet, kontrollitud kvaliteet, garantii! Tundub kallis, jaota see summa umbes 100-150tuh km peale. Kuid arvestada sellega, järgmised vahetused tuleks ka siis teha esinduses. Mitte vahetada üks õõts ja ülejäänud panna mujal.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 26.08.2018 00:30 04
Postitas WhoIsTheMaster
priidik kirjutas:Mina olen nüüd see rumal autoomanik, kes otsib vastust küsimusele, kas ilmtingimata tuleks silladetailina eelistada A varuosa ja lasta see paigaldada esindusel, või on olemas ka mingi mõistlik alternatiivne lahendus, mis samuti kestma jääks. 12 lehekülge juttu sellest, kes targem on ja millise haridusega, seekord edasi ei aidanud.
Lühike kokkuvõte ja vastus sinu enda poolt.
12 Lk juttu ja kui erapooletu lugeja endiselt järeldusele ei jõudnud, siis järelikult polegi vahet kas esinduse A või nurgapoe A osa.
Muidugi niipalju peab üle kordama, et tõenäosus esindusest vuffel A osa saada on oluliselt võimatum, kui kuskil Lasnamäe keldrikauplusest.