1. leht 1-st

pestava õhufiltri õli

Postitatud: 21.01.2003 11:32 31
Postitas kimmo
küsin soovitusi, kust ja millist vahendit hankida.

pm tuningus on spray hinnaks väidetavalt 250, laki tuningus 195.

mida võtta, mida jätta?

Postitatud: 21.01.2003 12:48 08
Postitas Kaido S
Enne kui otsustad osta, saada UMi meil ja küsi järgi (auto andmed + tehtud modid sisselaske osas), kas võib kasutada. Filtri õli keerab õhukulu mõõtja p...e üksikutel isenditel. Sinu autol võib juba see probleem tekkida, kindlalt ei tea.

Postitatud: 21.01.2003 12:55 40
Postitas Andry
ise kasutan K&N puhastusvahendit+õli ja no problem. Maksis 250kr kogu komplekt TOPPartsis.

Postitatud: 21.01.2003 13:03 32
Postitas kimmo
[quote]Enne kui otsustad osta, saada UMi meil ja küsi järgi (auto andmed + tehtud modid sisselaske osas), kas võib kasutada. Filtri õli keerab õhukulu mõõtja p...e üksikutel isenditel. Sinu autol võib juba see probleem tekkida, kindlalt ei tea. [/quote]
hmm... et pestavaid filtreid ei olegi soovitatav kasutada?

Postitatud: 21.01.2003 14:02 55
Postitas Raivo
[quote]hmm... et pestavaid filtreid ei olegi soovitatav kasutada? [/quote]

mulle on üks bmw spetsialist öelnud, et liiga õlised filtrid võivad õhukulu mõõturi per**e keerata. kuna õli pidavat hakkama mõõturisse minema.

kui sa muidugi pärast filtri hästi ära kuivatad, siis vast seda probl ei teki.
näiteks Greeni oMadis K pidi veidi vähem õlised olema...

Postitatud: 21.01.2003 14:16 55
Postitas kimmo
[quote]kuna õli pidavat hakkama mõõturisse minema.[/quote]
mõõtur mul niigi mingil määral õline... aga mis põhjustab õli sattumise õhuvõtukanalisse, sellest ei saa aru. kui oleksid kolvirõngad läbi, peaks asi suitsema ning õli võtma. ei tee kumbagi.

karterituulutus?

Postitatud: 21.01.2003 14:40 18
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Enne kui otsustad osta, saada UMi meil ja küsi järgi (auto andmed + tehtud modid sisselaske osas), kas võib kasutada. Filtri õli keerab õhukulu mõõtja p...e üksikutel isenditel. Sinu autol võib juba see probleem tekkida, kindlalt ei tea. [/quote]

Nähtavasti keerab p...... kuumtraadiga õhukulumõõtja....siis
M40 ja M50 mootoritest alates....vanematel on siibertüüpi
õhukulumõõtja, kus tiba õlu teeb ainult head.....ka on vanematel
sisselase reeglina karterituulutusest pärit
õliläbu täis :)

Postitatud: 21.01.2003 14:42 06
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
[quote]kuna õli pidavat hakkama mõõturisse minema.[/quote]
mõõtur mul niigi mingil määral õline... aga mis põhjustab õli sattumise õhuvõtukanalisse, sellest ei saa aru. kui oleksid kolvirõngad läbi, peaks asi suitsema ning õli võtma. ei tee kumbagi.
karterituulutus? [/quote]

bmw tühikäik töötab suures osas karterituulutuse
gaaside peal (võta õlikork maha ja mootor sureb
välja). Õli sisselaskes on sealt üles lennanud
(erilist õlipüüdjat M20 ja M30 mootoritel pole.

Postitatud: 21.01.2003 16:27 40
Postitas Kaido S
Nähtavasti keerab p...... kuumtraadiga õhukulumõõtja....siis
M40 ja M50 mootoritest alates....vanematel on siibertüüpi
õhukulumõõtja, kus tiba õlu teeb ainult head.....ka on vanematel
sisselase reeglina karterituulutusest pärit
õliläbu täis :) [/quote]

Just, õli sadestub traadi pinnale ja miski koguse järel hakkab õhukulu mõõtja kammi edasi andma. Endal ka filter, kasutan puhastamiseks suruõhku jms või lasen peale õli kuivada ja puhun kindlasti läbi.

Postitatud: 22.01.2003 13:35 30
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Just, õli sadestub traadi pinnale ja miski koguse järel hakkab õhukulu mõõtja kammi edasi andma. Endal ka filter, kasutan puhastamiseks suruõhku jms või lasen peale õli kuivada ja puhun kindlasti läbi. [/quote]

vanadega võib enam-vähem vabalt õlitada-peale
pikemat otsa on sisselaskes kerge õlikord peal
(mootor võtab õli 0,5l/10 000 km kohta)- vanadel
on mehhaaniline siiber, millele kulub tilk ära :)

Kuumtraadi heaks küljeks aga suurem täpsus, sest
kuumtraat mõõtab õhu massi (põleb mass, mitte
maht), siiber mõõtab õhu kogust, mille hapnikusisaldus
ja mass sõltuvad kõvasti temperatuurist