1. leht 2-st

xDrive kakub

Postitatud: 09.08.2018 08:38 34
Postitas DSAicey
Otse sileda maa peal vajuta palju tahad ja liigub nagu peab aga kui natukenegi kiirenduse peal keerata, siis hakkab kakkuma. Ilmselt viga jaotuskastis ja tahaks teada kas kellelgi on kogemusi täpselt sama probleemiga ja kas nylon ketaste või õlivahetusega on tõenäoline probleemist vabaneda?

Re: xDrive kakub

Postitatud: 14.08.2018 17:02 13
Postitas Filjar
DSAicey kirjutas:Otse sileda maa peal vajuta palju tahad ja liigub nagu peab aga kui natukenegi kiirenduse peal keerata, siis hakkab kakkuma. Ilmselt viga jaotuskastis ja tahaks teada kas kellelgi on kogemusi täpselt sama probleemiga ja kas nylon ketaste või õlivahetusega on tõenäoline probleemist vabaneda?
Tere! Mu 5GT xDrivel on tänaseks 2 korda vahekasti vahetatud. Esimene kord Austrias ja teine kord siin Peetri UM´is. Mõlemal korral läks asi garantii alla. Peetri UM´is vahetati alguses vahekasti õli ja selgus, et see ei aidanud, läks kogu vahekast vahetusse. Olen aru saanud, et osadel aitab ainult õlivahetus, minul näed ei aidanud :mrgreen:

Re: xDrive kakub

Postitatud: 15.08.2018 20:48 54
Postitas Volum
Kõige odavam variant on hetkel õli ära vahetada. Kui väljalaskmispunni pole, on lihtsam vahekast otsast võtta ja lasta õli välja tilkuda.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 16.08.2018 12:06 32
Postitas DSAicey
kui suur see kasti vahetuse arve oleks tulnud?

Re: xDrive kakub

Postitatud: 16.08.2018 23:05 31
Postitas Volum
Vahekast käib väga lihtsasti maha.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 17.08.2018 09:37 36
Postitas Filjar
DSAicey kirjutas:kui suur see kasti vahetuse arve oleks tulnud?
Austrias läks nõnda palju. Eestis vast tsip odavam?
Pilt

Re: xDrive kakub

Postitatud: 20.08.2018 09:54 00
Postitas DSAicey
K, lähiajal vahetan õli ära ja vaatan edasi. See 3,5k on õnneks viimase valikuna ka teostatav.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 14.09.2018 14:34 52
Postitas Filjar
DSAicey kirjutas:K, lähiajal vahetan õli ära ja vaatan edasi. See 3,5k on õnneks viimase valikuna ka teostatav.
Tere! Huvi pärast küsin kas said õlivahetuse näol asjad korda? Kui ei, siis uuri näiteks järgmist lehekülge: https://awd.tech/" onclick="window.open(this.href);return false;

Enda autoga toimus hiljuti huvitav nali. Suvekad olid ebaühtlaselt ära kulunud ja vahekast hakkas häält tegema. Aitas õlivahetus ja uued rehvid. Pull on asja juures see, et ees oli rehvide sügavus 4mm ja taga 5mm. Kuna see xDrive on minu jaoks uus, siis kuuldu pärast on max lubatud piir rehvimustri sügavuse erinevusel 2mm. Aga aga 20neste orig velgede näol on mu autol rehvide profiilid erinevad. Rehvide diameetri erinevus oli üle lubatud piiri ja see hakkas kohe vahekasti piinama...ühesõnaga hoian tulevikus rehvidel rohkem silma peal :mrgreen:

Re: xDrive kakub

Postitatud: 14.09.2018 18:44 01
Postitas Leho
Ilmselgelt vahekasti juhtimisalgoritm vigane- kirjuta suurte tähtedega fritsukeelne sõimukiri ja saada otse BMW ag juhatusele liikmetele. Vanematel saab veel tehase käkki leevendada vahekasti ajami küljes kalibreerimistakistite valikuga, kuid nende uutega pole midagi teha. PITA. Kahte asja korraga ära enam muuda- kas teed õlivahetuse (efekt väheusutav) või paned piinliku täpsusega võrdsed rehvid- kusjuures väidetav 2 mm nõue pole minuteada ametlik. X-drivet reklaamitakse just nii, et auto tuvastab rehvide erineva kulumise või läbivajumise ära ja vastavalt teeb korrektsioonid esisilla momendis.
Selles mõttes on su topeltväidetes kahtlus sees, kumb meede aitas. >Kusjuures huvitav on nende vahekastidega see, et tehas vahetab neid garantiikorras nagu leiba, kuid tegelikke põhjusi ei likvideeri. Maakeeli on sellise tegevuse nimetuseks: idiootsus. Sa hoia ka paber alles ja kui vähedegi põrisema hakkab (tegelikult juba hakkas), las vahetavad kohe jälle.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 16.09.2018 00:23 08
Postitas Volum
Õli vahetus pole kogemuste puhul kunagi hääle vastu aidanud - pigem aitab see kakkumise vastu.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 16.09.2018 12:34 54
Postitas Leho
Kusjuures nendel autodel lähevad pekki esislllareduktori sisendvõlli laagrid- siis tuleb koormusega kisa. Koormus tähendab ka esislllale liigse momendi pealeandmist vahekasti poolt sirgelt sõites, eriti veidi kiirendades. Tool32-ga on ilusti näha, kuidas esisillale tellitakse rahuliku otsesõiduga, kui rattad läbi ei libise täiesti asjatult ligi 100 Nm (10 kgm) peale. Nii, et mul on x drive ajuvaba toimetamise kohta olemas faktid. Kusjuures asjatu esisilla käitamine tõenäoliselt tähendab ka lisanduvat kütusekulu, mis seisneb liigses sisehõõrdumises erinevates reduktorites ja väikeses läbilibisemises (2 silla sisendvõlli pöörlemissageduste vahe) vahekasti siduris, kuna rataste dünaamilised veereraadiused pole kunagi võrdsed. Erinevus tuleb juba ka sellest, et tehas nõuab tagasilda +0,5 bar rõhku võrreldes esisllaga. Lisaks tõenäoliselt tähendab pidev vahekasti siduri surutuna hoidmine, et ta ketaste pinnad klaasistuvad ära ja kast hakkab jõnksutama. Reeglina enne jõnksutamisest lahti ei saa (rehvide täpse valikuga saab küll leevendada), kui vahekasti pandud uued friktsioonid. Mõningaks ajaks kuni nad uuesti ära poleeritakse.
Neid laagreid saab eraldi vahetada, kuigi saamine on veidi keeruline- erilaagrid. Esindus neid muidugi ei müü (samuti arusaamatu poliitika) ja laagripoodidest nende küsimine ilma täpseid koode teadmata on ka suht lootusetu üritus.
Tervitan siin ka kuno_t, kes antud temaatikaga on jantinud ja infot kogunud, kuigi siinsetele Jumalatele konkreetne ja tehase käkke analüüsiv jutt polnud miskipärast meelepärane.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 17.09.2018 14:41 31
Postitas Filjar
Leho kirjutas:Kusjuures nendel autodel lähevad pekki esislllareduktori sisendvõlli laagrid- siis tuleb koormusega kisa. Koormus tähendab ka esislllale liigse momendi pealeandmist vahekasti poolt sirgelt sõites, eriti veidi kiirendades. Tool32-ga on ilusti näha, kuidas esisillale tellitakse rahuliku otsesõiduga, kui rattad läbi ei libise täiesti asjatult ligi 100 Nm (10 kgm) peale. Nii, et mul on x drive ajuvaba toimetamise kohta olemas faktid. Kusjuures asjatu esisilla käitamine tõenäoliselt tähendab ka lisanduvat kütusekulu, mis seisneb liigses sisehõõrdumises erinevates reduktorites ja väikeses läbilibisemises (2 silla sisendvõlli pöörlemissageduste vahe) vahekasti siduris, kuna rataste dünaamilised veereraadiused pole kunagi võrdsed. Erinevus tuleb juba ka sellest, et tehas nõuab tagasilda +0,5 bar rõhku võrreldes esisllaga. Lisaks tõenäoliselt tähendab pidev vahekasti siduri surutuna hoidmine, et ta ketaste pinnad klaasistuvad ära ja kast hakkab jõnksutama. Reeglina enne jõnksutamisest lahti ei saa (rehvide täpse valikuga saab küll leevendada), kui vahekasti pandud uued friktsioonid. Mõningaks ajaks kuni nad uuesti ära poleeritakse.
Neid laagreid saab eraldi vahetada, kuigi saamine on veidi keeruline- erilaagrid. Esindus neid muidugi ei müü (samuti arusaamatu poliitika) ja laagripoodidest nende küsimine ilma täpseid koode teadmata on ka suht lootusetu üritus.
Tervitan siin ka kuno_t, kes antud temaatikaga on jantinud ja infot kogunud, kuigi siinsetele Jumalatele konkreetne ja tehase käkke analüüsiv jutt polnud miskipärast meelepärane.
Tere! Müts maha asjaliku vastuse eest! Minu auto vahekast ikkagi kakub kiirendamisel, kurvis probleemi ei tähelda. Rääkisin telefonitsi pikalt Leho ja Kunoga, kõik ongi nii nagu eespool mainitud. Minu auto vahekasti garantii kehtib kuni 31.10.2018(alates esimese vahekasti vahetusest 2a). 2 korda juba vahekasti vahetatud ja neljapäeval selgub kas 3nda kord tuleb ka. Ühesõnaga neid läheb nagu leiba...Kui nüüd uue vahekasti alla saab, siis ideaalis peaks Kunoga tarkvara näppima hakkama. Hetkel rohkem omalt poolt juurde ei lisa, käin UM´is ära ja vaatame edasi.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 28.09.2018 16:57 07
Postitas Filjar
Tere. Sain garantii raames kolmanda uue vahekasti alla. Okei, tegelikult ju juba neljas vahekast...tehast tulnuna x1 ja vahetusi x3. Igastahes, head reedet!

Re: xDrive kakub

Postitatud: 28.09.2018 18:30 23
Postitas sylarrr
Filjar kirjutas:Tere. Sain garantii raames kolmanda uue vahekasti alla. Okei, tegelikult ju juba neljas vahekast...tehast tulnuna x1 ja vahetusi x3. Igastahes, head reedet!
Palju garantiid veel järgi on? kas jõuab ka 5ndagi alla saada?

Re: xDrive kakub

Postitatud: 28.09.2018 19:10 52
Postitas Filjar
sylarrr kirjutas:
Filjar kirjutas:Tere. Sain garantii raames kolmanda uue vahekasti alla. Okei, tegelikult ju juba neljas vahekast...tehast tulnuna x1 ja vahetusi x3. Igastahes, head reedet!
Palju garantiid veel järgi on? kas jõuab ka 5ndagi alla saada?
Tere. Viiendat vast garantii raames enam ei saa. Garantii saab nende poliitikaga läbi 31.10.2018. Ehk siis lahti seletades, 2 aastane garantii hakkab kehtima esimesest vahekasti vahetusest. Numbreid kokku lüües on vahekastide vahetuse peale kulutatud ligemale 11,000eurot. Õnneks muidugi mitte minu rahakotist. Aga krt sellest garantii poliisist mina aru ei saa. Eks ma mõtlen muidugi rohkem nagu enda seisukohast aga no sorri küll, 3 vahekasti nii lühikese aja jooksul...pole normaalne. Siinkohal eeldaks ma, et peale igat vahetust hakkab uus 2 aastat garantiid jooksma...

Re: xDrive kakub

Postitatud: 29.09.2018 09:47 11
Postitas Leho
7. seeria tehnilise all jooksis nädal- 2 tagasi läbi lugu: BMW- suur valede maailm- mis kiirelt maha võeti. Miskipärast tehase asjapulgad ei taha aru saada, et sellise klassi masinal sellised vead peaksid esile kutsuma tehase omanike erakorralise kokkusaamise ja karja inseneride paranduslikele töödele määramise. Googli puhvrist on lugu nähtav (kui kauaks, ei tea) http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui oled eraisik, siis sulle ja su asjale kohaldub VõS § 231 lg 4:
(4) Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et:
1) müügigarantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist;
2) garantiitähtajal asendatud asjale antakse algse müügigarantiiga sama kestusega uus garantii;
3) asja parandamise puhul garantiitähtajal pikeneb müügigarantii parandamise aja kestuse võrra.

Siin ei olen küsimust- paljuhaibitud X-Drive on oma margi maani täis teinud, kuna sinu teema vahekastiga pole ainuke. Kusjuures mind on hämmastanud X-drive turunduse nahaalsus- väidetakse midagi erakorralist ja innovatiivset, kuid märgsiduriga teise silla lülitamine (antud juhul tagasilla) võeti 90.-te alguses kasutusele hoopis Subarul automaatkastiga variandil. 2000- 2005 kandis Subaru osaliselt sellest jamast loobus ja tegi selle aseme keskdiffri. Ja siis hakkasid BMW turundajad promoma kaubamärki X-drive, millest Subaru siis osaliselt loobus, :). Audi on kogu aeg kasutanud keskdiffrit (küll lahtist, küll Torseni). Väheke ajalugu meenutades, E30 325ix-l oli lahtise planetaardifriga lahendus, mis oli blokeeritud viskomuhviga. Seda kiidetakse siiamaani. Ehk X-drive kohta võib öelda: Odav ja Subaru pealt mahaviksitud haltuura. Seda siis tootja enda arvates premium klassi masinatel.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 02.10.2018 20:19 31
Postitas v-501
Xdrive tehnoloogiale ja tööpõhimõttele küll midagi väga ette heita ei saa. Päris elus toimib palju paremini kui paljude teiste autotootjate nelikveod. Vanema tüübi xdrive vahekastid kestavad küll päris hästi, seni kuni tihendid korras ja mahlad sees püsivad. Kusjuures Audi uuemad nelikveo süsteemid kasutavad täpselt samamoodi servomootoriga juhitava siduriga veojõu jautamise süsteemi.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 02.10.2018 22:21 58
Postitas AndresX
Leho kirjutas:7. seeria tehnilise all jooksis nädal- 2 tagasi läbi lugu: BMW- suur valede maailm- mis kiirelt maha võeti. Miskipärast tehase asjapulgad ei taha aru saada, et sellise klassi masinal sellised vead peaksid esile kutsuma tehase omanike erakorralise kokkusaamise ja karja inseneride paranduslikele töödele määramise. Googli puhvrist on lugu nähtav (kui kauaks, ei tea) http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera" onclick="window.open(this.href);return false;
See link enam ei tööta. Kahju, oleks ka lugenud. Kõik mis leidsin: "BMW - Suur Valede Maailm ehk kuidas osta 122 000 euro eest premium-klassi auto ja inimestes pettuda Lugu sellest, kuidas on võimalik osta hinnaline asi ja puutuda kokku müüjapoolse ükskõiksuse, aga kui lasta faktidel rääkida, siis labase sooviga kasu lõigata. Et elu lillena ei tunduks (said sa ju auto «ainult» mingi tühise 122 000 euro eest!), hakkas auto kuu aja pärast konarlikel teedel kuuldavale tooma võõrast müra..."

Ma olen kaunis kindel, et kui teemaalgataja oleks veidi objektiivsema pealkirja pannud siis poleks seda maha võetud :(.
Leho kirjutas: paljuhaibitud X-Drive on oma margi maani täis teinud, kuna sinu teema vahekastiga pole ainuke. Kusjuures mind on hämmastanud X-drive turunduse nahaalsus- väidetakse midagi erakorralist ja innovatiivset, kuid märgsiduriga teise silla lülitamine (antud juhul tagasilla) võeti 90.-te alguses kasutusele hoopis Subarul automaatkastiga variandil. 2000- 2005 kandis Subaru osaliselt sellest jamast loobus ja tegi selle aseme keskdiffri. Ja siis hakkasid BMW turundajad promoma kaubamärki X-drive, millest Subaru siis osaliselt loobus, :). Audi on kogu aeg kasutanud keskdiffrit (küll lahtist, küll Torseni). Väheke ajalugu meenutades, E30 325ix-l oli lahtise planetaardifriga lahendus, mis oli blokeeritud viskomuhviga. Seda kiidetakse siiamaani. Ehk X-drive kohta võib öelda: Odav ja Subaru pealt mahaviksitud haltuura. Seda siis tootja enda arvates premium klassi masinatel.
Kõik tootjad reklaamivad oma kaupa ja kõik autotootjad rõhuvad innovatsioonile. Pole küll märganud, et bmw siin kuidagi silma paistaks. Uuemate audide kohta loen Vikipeediast: "Audi announced "Audi Quattro with Ultra Technology" in February 2016, it is a front-wheel drive biased system for use on platforms with longitudinally mounted engines, and shares much in common with their Haldex based systems".

Re: xDrive kakub

Postitatud: 02.10.2018 22:47 22
Postitas Leho
See link enam ei tööta. Kahju, oleks ka lugenud.
Refereerin oma backupist vead, mis ilmnesid ja jätan väga emotsionaalsed lõigud välja:
europiir

Pilved hakkasid kogunema juba paari kuu pärast, 2016. aasta lõpus. Esmalt purunes uuena tundunud autol juhiistme ventilaator. Juhtub, mõtles omanik, ei midagi hirmsat, garantii on olemas. Jah, garantiiremont tehti. See oli kliendi esimene garantiipöördumine ametliku edasimüüja poole, kuid nagu selgus, mitte viimane.

Et elu lillena ei tunduks (said sa ju auto «ainult» mingi tühise 122 000 euro eest!), hakkas auto kuu aja pärast konarlikel teedel kuuldavale tooma võõrast müra, mis kostis kusagilt juhiistme kandist. Auto võeti jälle garantiiremonti, mis ka ära tehti. Üksiti vahetasid garantiimeistrid ka turbiini jahutusvoolikud (pange tähele!) 23 205 km läbisõidu juures. Mis seal ikka, uus auto – uued voolikud.

Meie auto otsustas oma garantiiremondi nõuetega mitte peatuma jääda. «Kolm on kohtu seadus,» mõtles BMW ja 2017. aasta mais ootas teda (täpselt nii!) kolmas garantiiremont. Seekord läks rivist välja elektrooniline salongilõhnastaja. Tänapäevastel luksusautodel on see lisavarustus muide populaarne, kuna klient saab ise valida, milline aroom salongis levib. Olgu, garantii korras parandati lõhnastaja rivist välja läinud plokk ja vahetati ühtlasi ka termostaat. Tõepoolest – miks mitte teha head autole, mis on läbi sõitnud 27 312 kilomeetrit?

Suurepärane nelik – see ei ole ainult lugu 4 superkangelasest, vaid ka lugu superBMW-st.
Mõni aeg hiljem lakkas salongilõhnastaja taas töötamast nagu ka juhiistme regulaator. Saksa nimeka autotootja premium-klassi auto selline «töökindlus» hakkas ostjat ärevaks tegema.

Ühesõnaga, saime mais näguripäevi näha, kuid ka see ei olnud luksusauto «seikluste» lõpp. Lugu jätkus veel kaks korda, oktoobris ja detsembris 2017 – taas garantiiremondiga «tühja-tähja» pärast.

Ka saabuv 2018. aasta otsustas sellest lõputust eeposest mitte kõrvale jääda. Ilmselt jõulukuuskede särast inspireerituna hakkas plinkima armatuurlaud – mõistagi täiselektrooniline. Järjekordselt, lühikese 43 559-kilomeetrise läbisõidu järel läks auto taas garantiiremonti. Selleks, et kokku lugeda, mitmes see pooleteise aasta jooksul oli, enam ühe käe sõrmedest ei piisa.

Ja siis kärgatas kõu. Ei, mitte kõu, vaid sadade BMW inimeste insenerimõtte ime kollaps. Ühel kaunil hommikul katsel autot käivitada kostis kapoti alt arusaamatu heli ja vali müra. Otsustasime kiiremas korras sõita BMW ametliku edasimüüja salongi ning lähimaks osutus United Motors Peetri alevikus.

Kokkuvõttes võtsid United Motorsi esindajad auto mootori diagnoosimiseks enda juurde ja jõudsid järeldusele, et see (mootor) on saanud selliseid vigastusi, et tuleb TÄIELIKULT välja vahetada!

Kõlab toredasti, kui jutt käib tolleks hetkeks umbes 45 000 kilomeetrit läbi sõitnud luksusautost!

Oleks siis veel, et auto enam ei puruneks, aga EI! Pärast mootori vahetus läks rivist välja roolilatt! Läbisõidul alla 60 000 kilomeetri... KUIDAS? Kuidas selline asi saab juhtuda? Auto anti teab mitmendat korda garantiiremonti – latt vahetati välja.

Seiklused ei tohi kunagi lõppeda, otsustas BMW. Pärast mootori vahetust tekkis auto keresse kummaline vibratsioon. Ja nüüd tähelepanu! Ametlik edasimüüja Inchcape ei tea, kuidas seda probleemi lahendada. Uus mootor võeti maha ja paigaldati kohe ka tagasi, aga vibratsioon jäi. Oleks siis vähemalt kütusekulu vähenenud. Kohe pärast vana mootori uue vastu vahetamist kasvas kulu 12 liitrilt 19 liitrile! Ja millised vead küll BMW kaunil elektroonililisel paneelil ei süttiks – näiteks alles üsna hiljuti kirjutas pardaarvuti: viga VEERMIKUS! Kuidas peaks ostja sellele reageerima? Kuid tundub, et tordile saab lisada ka kirsi: sõidu ajal lakkavad töötamast kõik andurid – pimeala andur, sõiduraja andur, vihmaandur jt. Nähtavasti on sellel BMW-l lisa «tagasi lätete juurde».

Auto laguneb lausa silme all, aga esindus ei suuda teoks teha samaväärset vahetust samasuguse auto vastu. Garantiiremonte ei jõua enam kokku lugeda.
Uuemate audide kohta loen Vikipeediast: "Audi announced "Audi Quattro with Ultra Technology" in February 2016, it is a front-wheel drive biased system for use on platforms with longitudinally mounted engines, and shares much in common with their Haldex based systems".
See jutumees on päris purjus olnud. Tegelikult saab hästi toimiva nelikveo ilma mingi jura ja elektroonikata. Audi teab seda väga hästi ise ka. See, et lülitamine aitaks kütust säästa, on kahtlane argument, sest ajamid pöörlevad sellele vaatamata. Aga ju seal on siis kavalamad. Vähemad turunduses ilusa jutuga. See mõjub ka, :). https://www.audi.com/en/innovation/quat ... ultra.html" onclick="window.open(this.href);return false; Haldex on minuteada rootslaste leiutis ja oli kasutusel vanadel Volksudel ja pisematel (odavamatel) Audidel. Küll läheb see süsteem rohkem p..e, käib mingite jamadega ajudele, aga keda see kotib. Näiteks BMD (ei julge enam bmw kirjutada) ei koti üldse, et mingi sõlm massiliselt garantii all vahetusse läheb. Kui nüüd F-del võtame kokku kapitaalsed vead: Jõnksutav vahekast, rauda eraldav kütusepump (mis on toitesüsteemile "täis maja"), nöökiv EGR-i süsteem koos kinnitahmava sl kollektoriga- palju peab veel omanikul sellega kannatust jätkuma? Premium klasse...

Re: xDrive kakub

Postitatud: 02.10.2018 23:32 55
Postitas Filjar
Tere! Oi mehed, krt mul suu naerul :mrgreen: need on nagu parimad lõigud härri potteri raamatust :D Et elu ikka igav ei oleks, siis ma kisun homme kõrgsurvepumbal korgi maha ja hakkan vääriskive otsima. Postitan Teile siia ühe või rohkem pilti ka. Pildid nüüd siin teemas nähtaval: viewtopic.php?f=39&t=287195" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 00:52 41
Postitas Frenzi
endal kakkus ka kunagi xdrive e60, lambist hakkas üleöö, vahekasti läks uus õli ja sõitis nagu muiste

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 06:47 09
Postitas Filjar
Frenzi kirjutas:endal kakkus ka kunagi xdrive e60, lambist hakkas üleöö, vahekasti läks uus õli ja sõitis nagu muiste
Tere. Ütleme nii, et sul joppas. Minu autol vahetati 2x õli ja tulemust polnud.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 11:38 35
Postitas Frenzi
eks see bemmi xdrive paras jama on, isegi siis kui ta töötab ei ole ta nii hea kui võiks olla. nelikut vaja siis audi igaljuhul

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 13:09 58
Postitas Filjar
Frenzi kirjutas:eks see bemmi xdrive paras jama on, isegi siis kui ta töötab ei ole ta nii hea kui võiks olla. nelikut vaja siis audi igaljuhul
Nujah, elämä on laiffi. Õnneks on järelturul xDrive sisu saada: https://awd.tech/" onclick="window.open(this.href);return false; naljakas on muidugi see, et näiteks minu vahekastil on ainult 1 õlipunn. Õli väljalaskmiseks enam alumist korki ei ole. Õli väljalaskmiseks tuleb kas vahekast eemaldada ja tühjaks kallata või kogu töö imuriga ära teha(imurit kasutades õnneks vahekast maha käima ei pea). Omavahel nalja tehes, vahekasti alla tuleks trelliga auk puurida ja ära keermestada :D Elu oleks kohe palju lihtsam ja hea õnne korral saab kogu sodi kätte.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 13:24 08
Postitas ttsys
Kui agregaadis puudub sisuliselt käigusurve siis 4x4 professionaalid eelistavad alati nn kinnist anumat, kust vedelik välja imetakse. Selle jaoks on spetsiaalsed töövahendid ja need on vähemalt sama efektiivsed, kui mingi vabalt tühjenevat "teenust" pakkuv auk, või ületavad seda oluliselt. Probleem on pigem siis, kui käepäraste vahenditega (loe: mingi kätte juhtuva loffi ja suure ____tungiga) asuda pioneeri kombel teed rajama. :)

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 14:33 10
Postitas Filjar
:D eks ta õigus ole. Nii, et akutrellid ja lööktrellid kiiruga kappi tagasi :lol:

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 14:53 57
Postitas v-501
ttsys kirjutas:Kui agregaadis puudub sisuliselt käigusurve siis 4x4 professionaalid eelistavad alati nn kinnist anumat, kust vedelik välja imetakse. Selle jaoks on spetsiaalsed töövahendid ja need on vähemalt sama efektiivsed, kui mingi vabalt tühjenevat "teenust" pakkuv auk, või ületavad seda oluliselt.
Ei tahaks jälle džinni pudelist välja lasta, aga mis sellel väljalaskepunnil siis häda on? Olen kindel, et alt punnist nõrgub oluliselt rohkem vana õli välja, kui kuskilt küljepealt poolpimesi vaakumiga imedes. Kaldun pigem arvama, et see punn on meelega "do it yourself" meetodite eos nurjamiseks eemaldatud. :D

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 21:00 04
Postitas Kristjan
ttsys kirjutas: BMW sai 4x4 teadmised-kuidas alles pärast Land Rover hoovi ronides ning viimane on nii-ja-naa-keskpärane-tubli ehk ei ole selles maailma mingi etalontegija. Kinnised kastid-reduktorid-sillad on oluliselt kaugemalt.
wikist: In 1994 Rover Group PLC, including Land Rover, was acquired by BMW.

e30 x ja e34 x ju enne land roveri aega ja suisa toimisid ju. Niiet teadmised olid olemas.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 21:04 42
Postitas ttsys
BMW oli enne Land Rover abielu sisuliselt imik 4x4 maailmas oma kõhnade asfaldisildadega. Maasturi - 4x4 teadmised tulid kaasavara poolt ja alles siis koguti julgus E53 lanseerida. BMW oli enne seda 4x4 puhas null.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 21:15 52
Postitas Henri.
Puhastatud. Sellise jama tootmisel saab eranditult bänni, kasutajast sõltumata.