Ei leidnud siit teemat selle kohta, seega teen uue.
Endal ka see probleem käes nüüd, et plokikaant ei saa tagasi kinni keerata, keermed annavad järgi alumiiniumi sees. Sain keerata vaid 40Nm ja 90 kraadi kui 8. polt keeras ilma erilise vastupanuta tühja. Kui teha veel teine 90 kraadi pööramine, siis käiks enamus tühja võib-olla. Netist võib leida juttu, et enne kaane eemaldamist oleks pidanud poldid lõdvaks laskma ja proovima uuesti pingutada keermete testimiseks.
Aga mis on kõige parem lahendus taastamiseks ja kas tuleks teha kõik 14 auku?
Võimalikud variandid, mis leidnud olen:
1. TimeSert - Seda soovitab vist ka BMW ise, aga nõuab kalleid eritööriistu pluss puksid ise.
2. Helicoil - tundub kahtlane, samas mõned kiidavad.
3. Kuskil välismaal keegi väidetavalt keermestab lihtsalt M11 peale ja kasutab mingeid MB polte, M12 ei pidavat enam läbi mahtuma plokikaane august. Mõned laitsid seda, sest väidetavalt kui M10 keere on maas, siis pidavat jääma liiga suur auk täiusliku M11 keerme tegemiseks.
4. Otsida teine plokk ja proovida maas kaas kinni pingutada, enne pole mõtet auto peale tõsta.
Mõtteid?