E46 320D Touring 2004 aku tühjeneb
Postitatud: 15.12.2018 11:06 48
Tervitus
Masinal oli pikalt aku tühjenemisega probleem - suvel ei märganud, käivitus alati, külmade saabudes ja kauem seistes (max nädal) või väga suure temp kukkumisega oli aku nii tühi, et masin ei käivitunud. Akut sai korduvalt täis uuesti laetud ja sama probleem kordus. Lõpuks leidis elektrik vigase tarbija (hetkel ei meenu täpne osa, võis olla mootoriruumis mingi eelsoojendusmootor vms) ja tundus, et asjaga võiks korras olla. Külmadega jooksis aku ikka tühjaks. 0-kraadi ümber seisis tihti 5 päeva, aku just täis laetud, 260 km reis selja taga, ja aku jooksis 11,9-12,0 V peale (täislaetuna oli aku 12,5-12,6 V). Masin küll käivitus, kuid tihti vaevaliselt ja nii palju 5 päevaga seistes aku tühjeneda ei tohiks - õige?
Arvates, et pidev tühjenemine on aku ära rikkunud, panin peale uue aku (Bosch S5 013 830 Ah 100 A). Sõidan hetkel vaid pikki otsi ja jälgin pidevalt masina kompuutrist aku pinget enne käivitust. 5 päeva seistes jookseb aga aku ikkagi 12,0 peale. Geneka laadimispinge on 14,0-14,1 V, pärast pikka sõitu on aku pinge 13,0 V. Genekas tundub töötavat.
Tarbijatesti olen teinud otse aku pealt - ühendanud mõõtja aku ja masina vooluringi, lasknud masina 16-17 minutiga sleep mode'i ja max tarbimine oli 20 mA (ehk siis ideaalne näitaja). Tarbijatesti tegin ka kaitsmete pealt kindalaeka laest (korduvalt) - lasin sleep mode'i ja ei mingit tarbimist.
Sleep mode'is olen kuulanud salongi ventikat (jäi seisma) ja taga pagassi navi undamist (jäi seisma). Masinal ei ole tehtud mingeid järelturu modisid, helisüsteem on oem.
On kellelgi ideid, ettepanekuid, mõtteid, mida veel otsida, kontrollida, jälgida? Olen väga tänulik!
Masinal oli pikalt aku tühjenemisega probleem - suvel ei märganud, käivitus alati, külmade saabudes ja kauem seistes (max nädal) või väga suure temp kukkumisega oli aku nii tühi, et masin ei käivitunud. Akut sai korduvalt täis uuesti laetud ja sama probleem kordus. Lõpuks leidis elektrik vigase tarbija (hetkel ei meenu täpne osa, võis olla mootoriruumis mingi eelsoojendusmootor vms) ja tundus, et asjaga võiks korras olla. Külmadega jooksis aku ikka tühjaks. 0-kraadi ümber seisis tihti 5 päeva, aku just täis laetud, 260 km reis selja taga, ja aku jooksis 11,9-12,0 V peale (täislaetuna oli aku 12,5-12,6 V). Masin küll käivitus, kuid tihti vaevaliselt ja nii palju 5 päevaga seistes aku tühjeneda ei tohiks - õige?
Arvates, et pidev tühjenemine on aku ära rikkunud, panin peale uue aku (Bosch S5 013 830 Ah 100 A). Sõidan hetkel vaid pikki otsi ja jälgin pidevalt masina kompuutrist aku pinget enne käivitust. 5 päeva seistes jookseb aga aku ikkagi 12,0 peale. Geneka laadimispinge on 14,0-14,1 V, pärast pikka sõitu on aku pinge 13,0 V. Genekas tundub töötavat.
Tarbijatesti olen teinud otse aku pealt - ühendanud mõõtja aku ja masina vooluringi, lasknud masina 16-17 minutiga sleep mode'i ja max tarbimine oli 20 mA (ehk siis ideaalne näitaja). Tarbijatesti tegin ka kaitsmete pealt kindalaeka laest (korduvalt) - lasin sleep mode'i ja ei mingit tarbimist.
Sleep mode'is olen kuulanud salongi ventikat (jäi seisma) ja taga pagassi navi undamist (jäi seisma). Masinal ei ole tehtud mingeid järelturu modisid, helisüsteem on oem.
On kellelgi ideid, ettepanekuid, mõtteid, mida veel otsida, kontrollida, jälgida? Olen väga tänulik!