K: E30 strutbar'ide m66tmed + kysimused (UUS KÜSIMUS)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

K: E30 strutbar'ide m66tmed + kysimused (UUS KÜSIMUS)

Postitus Postitas Indrek »

otsin e30'le strutbar'ide m66tmeid (nii esimest, kui tagumist - kui kellelgi on ka esimese alumise kohta infi - oleks v2ga t2nulik).
eriti proo oleks kui leiaks joonise.
olen ka v2ga t2nulik, kui keegi suudab adekvaatse lingi / pildi anda ja minu vaevakergendada.


kas keegi on 2kki teinud nii, et kinnitanud esimese lisaks lantsekatele ka raami kylge [midagi taolist ( -|----|- )]?

oskab keegi anda n2pun2iteid mida t2helepanna t88protsessis.


t2nan
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

kas esimese struti puhul tasub eelistada reguleeritavat? miks?

endal on arvamus, et nii võib päris kergelt silla p*rse keerata



tänan. (törts kiire vastusega).
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

ma arvan,et see reguleeritav variant on selleks, et kõik kered on natuke erinevalt paindunud, ning yks strut bar teisele autole sobida ei pruugi, see regullitav siis nö. universaalne variant,mis kõigile sobib
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

lasen teha siiski custom struti - täpselt oma auto jaoks
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

See reguleeritav strutbar on minu arvates samamõttetu asi nagu põhjavalgus. Strutbari ülesanne on takistada amordikanne ülevalt üksteisele liginemist. Kuna amordi telg on kaldus, siis löök alt üles kandub mööda viltust amordi telge üles ning kannud hakkavad kaldjooni pidi üksteisele liginema. Seda rolli täidab selline reguleeritav ja sharniirne bar vaid osaliselt, kuna ta annab liigselt liikuma.

Teise roll on takistada amordikannude üksteisest erinevale kõrgusele tõusmist (kere paindumisel) nt järsus kurvis. Seda rolli ei täida sharniine asi üldse, kuna ta annab nendest reguleeritavatest kohadest järgi.

Kinni tuleks pidada nendest punktidest

1. Kinnitus on kõigi amordimutrite alla, mitte ühele või kahele.
2. Bar tuleb teha iga auto järgi ning jäik
3. Vahetoru peab olema nelikant, mitte ümar, sest ümartoru ei takista väänet (so amordikannude erineva pikikalde tekkimist)
4. Vahetoru peab olema keevitatud rõnga külge nii mootori poolt kui ka vastaspoolt.
5. Rõngas peaks olema vähematl 4 mm terasest ja sobitatud kannu ebatasase pinnaga
6. Latt peaks olema vähemasti 40x20X2 nelikant või äärmisel juhul 40x2 ümartoru (külmvalts). Mingit 25x1,5 toru pole mõtet sinna toppida, kujuta vaid ette neid jõudusid ja proovi seejärel seda käsitsi kõveraks painutada. See õnnestub. Siis mõtle edasi selle kasutegurist.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

tänan
Vasta