õlisruve probleem.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

õlisruve probleem.

Postitus Postitas IffMees »

Niisiis on viimasel ajal ilmnema hakanud selline probleem, et madalatel pööretel kaob õlisurve ära... nii alla 800 kanti, külma mootoriga on samas olemas ja mida kõrgem on temperatuur seda kõrgemal tuleb surve tagasi.
Millest see siis tingitud on?
õli tase on nagu normis.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Saaled?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Mina uuriks õlipumba seisundit
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

saalede puhul peaks mootorisse ilmnema kolin, mida hetkel nagu ei ole, ainult klapid kõbisevad.
õlipumba leian siis kust? :oops:
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

IffMees kirjutas:saalede puhul peaks mootorisse ilmnema kolin, mida hetkel nagu ei ole, ainult klapid kõbisevad.
õlipumba leian siis kust? :oops:
Sa ei maininud enda auto mudelit, kuid üldjuhul on see üpriski sarnase põhimõttega kõikidel mootoritel.

Kõige lähedasem BMW mootorile .. eks arvake mille mootoriga tegu on.
Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa. Õlipump asub mootori alumises osas mootori ploki all osas. Generaatorit ikka oskad eristada - juhtmed küljes :D

Pilt
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

auto on e32 90a.
SIksi mootorit tean hästi ,aga bmw mootorit ei ole vaja nii palju uurida, et õli pumba asukohta leida.Eks ma siis jälitan rihma :D
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Siks ja Mosse on oma ajastu masinad ja vb suht sarnased. Antud pilt on aga tehtud Moskvich 2140 pealt ;)
Jaksu aga ehitamises.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus_V »

Mosse mootor peaks pildil olema.

siim_s jõudis napilt ette oma postitusega :)
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

siim_s kirjutas:Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa.
Mis jama sa ajad? Kiilrihmal pole õlipumbaga midagi pistmist.
Sõidurõõm
sass85
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 26.01.2005 12:23 01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas sass85 »

Svenp kirjutas:
siim_s kirjutas:Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa.
se on ju t2itsa prygi jutt.
ArgoE
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.11.2005 21:54 39
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas ArgoE »

raam saaled kulund kui soojalt surve kadund ja jutul lopp :)
Honda CBR1000RR 128kw
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

aitab ainult saalede vahetus või saab surve kuidagi muud moodi ka tagasi?
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Jutu järgi enamus asju sul nagu on ja nagu ei ole. Rohkem kindlameelsust.

Madal õlisurve tühikäigul:
saaled, liiga madala viskoossusega õli, õlipump.

Andur võib valetada. BMW mootoril peab tühikäigul õlisurve vähemalt 2 bar olema. Saalede puhul remont.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

Külma mootoriga on õlisurve olemas, sooja mootoriga kaob umbes alla 800 poorde ara ja kui läheb mootori temperatuur kõrgemaks siis kaob umbes nii alla 1000 ara.

Lähiajal proovin siis teise õli sisse panna ja kontrollin õli pumpa.
Kas e32 90a 3.5i mootorisse mineraalõli võib panna? naised sanunas rääkisid, et võib midagi kokku vusserdada.

Kuidas õlisurvet mõõta saab?
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

sass85 kirjutas:
Svenp kirjutas:
siim_s kirjutas:Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa.
se on ju t2itsa prygi jutt.
Nonii, olen täiesti süüdi. :oops:
Vabandan IffMees. Hilisel õhtutunnil ajasin segamini antud probleemi veepumbaga.
Jube. Loodan et veel midagi minu soovituse järgi ei teinud.

Teistel meestel on õigus. Saalede probleem on loogiline.
Lähen nüüd häbenema.. :oops:
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

Pole viga, põhiline et aidata tahtsid ;)

Aga äkki siis keegi avaldab mulle õlipumba asukoha? :)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

IffMees kirjutas:Pole viga, põhiline et aidata tahtsid ;)

Aga äkki siis keegi avaldab mulle õlipumba asukoha? :)
kui karteripõhja alt ära keerad, siis see ei jää nägemata... sealt tuleb välja toru mis ulatub karteri põhja.

endal kadus kunagi õlisurve ära vahetult enne seda kui mootor vahetusse läks... hiljem kui mootori lahti kakkusin avastasin, et õlipumbal oli hammasratas otsast lahti tulnud... aga mul polnud yldse õlisurvet siis ei kylmalt ei soojalt... sul tudnib ikka saalede asi olevat
lightview
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 26.06.2005 09:20 04

Postitus Postitas lightview »

IffMees kirjutas:Külma mootoriga on õlisurve olemas, sooja mootoriga kaob umbes alla 800 poorde ara ja kui läheb mootori temperatuur kõrgemaks siis kaob umbes nii alla 1000 ara.
Pudista gaasiklapiasendiandur lahti, pöörded jäävad minimaalselt
1000 rpm-i juurde.
Ei mingit saalede ega õlide vahetust, hoiad kokku kena kopika...selle raha eest saab mitu head Justin Timberlake LP-d.
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

ja selle gaasiklapianduri leian kuskohast? :oops:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

IffMees kirjutas:ja selle gaasiklapianduri leian kuskohast? :oops:
Seguklapi võlli otsast. Seguklapp ripub gaasitrossi mootoriruumi poolses otsas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Iffmees, kõigepealt ütle, mis viskoossusega õli sees on. Järgmiseks lase õlisurve ära mõõta. Alustada tuleb lihtsatest asjadest.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

õli peaks oelma minu andmetel poolsünt, aga päris kindel ei ole kuna ise ei ole õli vahetanud. võibolla peakski sellest alustama.
õlisurvet saan mõõta kus või kuidas, kardan et sellised seadmed endal puuduvad.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Keerad anduri plokist välja, paned selle asemele adapteri koos vooliku ja mehhaanilise anduriga ja saadki oma surve kätte. Pöörete tõstmisega lükkad ainult remonti edasi ja maksad pärast veel rohkem.
525 TDS´a EXECUTIVE
sass85
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 26.01.2005 12:23 01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas sass85 »

endal oli m30b25 mootoril samad symtomid,aitas anduri vahetamine........
Vasta