1. leht 1-st

õlisruve probleem.

Postitatud: 02.10.2006 23:56 36
Postitas IffMees
Niisiis on viimasel ajal ilmnema hakanud selline probleem, et madalatel pööretel kaob õlisurve ära... nii alla 800 kanti, külma mootoriga on samas olemas ja mida kõrgem on temperatuur seda kõrgemal tuleb surve tagasi.
Millest see siis tingitud on?
õli tase on nagu normis.

Postitatud: 03.10.2006 00:00 48
Postitas Silwer
Saaled?

Postitatud: 03.10.2006 00:01 38
Postitas siim_s
Mina uuriks õlipumba seisundit

Postitatud: 03.10.2006 00:03 29
Postitas IffMees
saalede puhul peaks mootorisse ilmnema kolin, mida hetkel nagu ei ole, ainult klapid kõbisevad.
õlipumba leian siis kust? :oops:

Postitatud: 03.10.2006 00:12 13
Postitas siim_s
IffMees kirjutas:saalede puhul peaks mootorisse ilmnema kolin, mida hetkel nagu ei ole, ainult klapid kõbisevad.
õlipumba leian siis kust? :oops:
Sa ei maininud enda auto mudelit, kuid üldjuhul on see üpriski sarnase põhimõttega kõikidel mootoritel.

Kõige lähedasem BMW mootorile .. eks arvake mille mootoriga tegu on.
Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa. Õlipump asub mootori alumises osas mootori ploki all osas. Generaatorit ikka oskad eristada - juhtmed küljes :D

Pilt

Postitatud: 03.10.2006 00:14 27
Postitas IffMees
auto on e32 90a.
SIksi mootorit tean hästi ,aga bmw mootorit ei ole vaja nii palju uurida, et õli pumba asukohta leida.Eks ma siis jälitan rihma :D

Postitatud: 03.10.2006 00:20 27
Postitas siim_s
Siks ja Mosse on oma ajastu masinad ja vb suht sarnased. Antud pilt on aga tehtud Moskvich 2140 pealt ;)
Jaksu aga ehitamises.

Postitatud: 03.10.2006 00:20 29
Postitas Andrus_V
Mosse mootor peaks pildil olema.

siim_s jõudis napilt ette oma postitusega :)

Postitatud: 03.10.2006 02:15 30
Postitas Svenp
siim_s kirjutas:Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa.
Mis jama sa ajad? Kiilrihmal pole õlipumbaga midagi pistmist.

Postitatud: 03.10.2006 08:24 56
Postitas sass85
Svenp kirjutas:
siim_s kirjutas:Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa.
se on ju t2itsa prygi jutt.

Postitatud: 03.10.2006 11:25 02
Postitas ArgoE
raam saaled kulund kui soojalt surve kadund ja jutul lopp :)

Postitatud: 03.10.2006 13:59 27
Postitas IffMees
aitab ainult saalede vahetus või saab surve kuidagi muud moodi ka tagasi?

Postitatud: 03.10.2006 14:28 28
Postitas Svenp
Jutu järgi enamus asju sul nagu on ja nagu ei ole. Rohkem kindlameelsust.

Madal õlisurve tühikäigul:
saaled, liiga madala viskoossusega õli, õlipump.

Andur võib valetada. BMW mootoril peab tühikäigul õlisurve vähemalt 2 bar olema. Saalede puhul remont.

Postitatud: 03.10.2006 15:04 25
Postitas IffMees
Külma mootoriga on õlisurve olemas, sooja mootoriga kaob umbes alla 800 poorde ara ja kui läheb mootori temperatuur kõrgemaks siis kaob umbes nii alla 1000 ara.

Lähiajal proovin siis teise õli sisse panna ja kontrollin õli pumpa.
Kas e32 90a 3.5i mootorisse mineraalõli võib panna? naised sanunas rääkisid, et võib midagi kokku vusserdada.

Kuidas õlisurvet mõõta saab?

Postitatud: 03.10.2006 21:47 20
Postitas siim_s
sass85 kirjutas:
Svenp kirjutas:
siim_s kirjutas:Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa.
se on ju t2itsa prygi jutt.
Nonii, olen täiesti süüdi. :oops:
Vabandan IffMees. Hilisel õhtutunnil ajasin segamini antud probleemi veepumbaga.
Jube. Loodan et veel midagi minu soovituse järgi ei teinud.

Teistel meestel on õigus. Saalede probleem on loogiline.
Lähen nüüd häbenema.. :oops:

Postitatud: 03.10.2006 22:18 20
Postitas IffMees
Pole viga, põhiline et aidata tahtsid ;)

Aga äkki siis keegi avaldab mulle õlipumba asukoha? :)

Postitatud: 03.10.2006 22:33 09
Postitas hollow
IffMees kirjutas:Pole viga, põhiline et aidata tahtsid ;)

Aga äkki siis keegi avaldab mulle õlipumba asukoha? :)
kui karteripõhja alt ära keerad, siis see ei jää nägemata... sealt tuleb välja toru mis ulatub karteri põhja.

endal kadus kunagi õlisurve ära vahetult enne seda kui mootor vahetusse läks... hiljem kui mootori lahti kakkusin avastasin, et õlipumbal oli hammasratas otsast lahti tulnud... aga mul polnud yldse õlisurvet siis ei kylmalt ei soojalt... sul tudnib ikka saalede asi olevat

Postitatud: 03.10.2006 23:46 04
Postitas lightview
IffMees kirjutas:Külma mootoriga on õlisurve olemas, sooja mootoriga kaob umbes alla 800 poorde ara ja kui läheb mootori temperatuur kõrgemaks siis kaob umbes nii alla 1000 ara.
Pudista gaasiklapiasendiandur lahti, pöörded jäävad minimaalselt
1000 rpm-i juurde.
Ei mingit saalede ega õlide vahetust, hoiad kokku kena kopika...selle raha eest saab mitu head Justin Timberlake LP-d.

Postitatud: 04.10.2006 08:48 32
Postitas IffMees
ja selle gaasiklapianduri leian kuskohast? :oops:

Postitatud: 04.10.2006 09:48 12
Postitas priitv8
IffMees kirjutas:ja selle gaasiklapianduri leian kuskohast? :oops:
Seguklapi võlli otsast. Seguklapp ripub gaasitrossi mootoriruumi poolses otsas.

Postitatud: 04.10.2006 12:57 27
Postitas Svenp
Iffmees, kõigepealt ütle, mis viskoossusega õli sees on. Järgmiseks lase õlisurve ära mõõta. Alustada tuleb lihtsatest asjadest.

Postitatud: 04.10.2006 19:50 49
Postitas IffMees
õli peaks oelma minu andmetel poolsünt, aga päris kindel ei ole kuna ise ei ole õli vahetanud. võibolla peakski sellest alustama.
õlisurvet saan mõõta kus või kuidas, kardan et sellised seadmed endal puuduvad.

Postitatud: 05.10.2006 19:54 21
Postitas Maiks
Keerad anduri plokist välja, paned selle asemele adapteri koos vooliku ja mehhaanilise anduriga ja saadki oma surve kätte. Pöörete tõstmisega lükkad ainult remonti edasi ja maksad pärast veel rohkem.

Postitatud: 14.10.2006 19:59 33
Postitas sass85
endal oli m30b25 mootoril samad symtomid,aitas anduri vahetamine........