M50B20 ja M50B25 mootor

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
aasakas
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 31.01.2004 20:20 45
Asukoht: Tartu

M50B20 ja M50B25 mootor

Postitus Postitas aasakas »

Kas kapoti alla vaadates on silmaga eristatav kas on 2,5 või 2,0 liitrine mootor?? Endal tekkis kahtlus ja kuna müüalt adekvaatset vastust ei saand sellest säärane küsimus.
2 Fucking Fast 4 U
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

vaata kas check-control on olemas, kui salongi ikka lastakse uurida.
Kasutaja avatar
aasakas
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 31.01.2004 20:20 45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas aasakas »

ei ole salongis mingitki check control´i. Aga se vast pole määrav kui ongi juhtund et mootor on ära vahetatud ja algse 2,0- se asemel on 2,5-ne. Või kaasneb 2,5-se vastu vahetamisel check control salongi??
2 Fucking Fast 4 U
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

loomulikult vahetusega seda ei kaasne ja tegelikult ei saa selle järgi ka vaadata, eriti arvestades seda et sa ei maini kas tegu on siin e34, e36 või e39'ga.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

2.0 ja 2,5 on erinevad õhukulu mõõtjad... vaata kuskilt 2,5'e pealt ja siis vaata 2.0'i oma, siis saad aru mis vahe neil on... mingeid erinevusi oli veel... aga seda õhukumumõõtjate erinevust sedasi kirjeldada ei oska... aga tähelepanu keera õhukulumõõtja mootoripoolsele kyljele... kui sealt uletuvad kaks sellist ümmargust "asja" väljapoole... mitte ei ole sile, siis on 2.0


2,5'el on selline:
Pilt

2.0'il on nagu 2 või 3 nublakat sellest tasapinnast kõrgemad
2.0 Siemensi tehnikaga masinal on MAF selline:
Pilt
ja boschi elektrisüsteemiga selline
Pilt
Kasutaja avatar
aasakas
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 31.01.2004 20:20 45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas aasakas »

Nu kirjutas:....arvestades seda et sa ei maini kas tegu on siin e34, e36 või e39'ga.
Masinaks on E34
2 Fucking Fast 4 U
Kasutaja avatar
aasakas
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 31.01.2004 20:20 45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas aasakas »

käisin ja vaatasin üle enda omal. Oli selline nagu kolmandal pildil, mis siis tähendab et tundub olevat 2 liitrine.
Muidu, kas 2,5-ne mootor ei võiks töötada selle õhukulu mõõtjaga?
Mul on kahtlus ikka et mootor on 2,5 aga kõik muud elektroonilised vidinad (aju, õhukululugeja jne) on 2,0 omad, kuna mootor lonkab, ei lähe korralikult pöördesse ja paugub. On ka muid võimalikke variante a´la et küünlad on peetis, üks kuuest (või mitu) süütepoolist ei tööta jne. Aga kuna müüja mainis midagi mootori vahetusest ja lõpuks ise ka ei suutnud mäletada mis mootor seal peal on siis sellest ka selline kahtlus.
Veel äkki mingeid pisiasju mis reedaksid selle erinevuse mootorite vahel visuaalselt??
2 Fucking Fast 4 U
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

nüüd oleme teada saanud, et sul on e34, ja bosch'i tehnikaga, st. et ilma vanoseta mootor. kindlasti saab veel kindlaks teha aga vot mida ei mäleta on see, et kus see kirjas on mis mootoriga tegu oli.... plokikaanepeal peaks olema kirjas aga sinna ilma peegli abita ei näe... kui siiski... aga kas ploki peal ka kirjas on seda ei tea öelda
Kasutaja avatar
aasakas
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 31.01.2004 20:20 45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas aasakas »

tänud vaeva eest. Vast oskab Priit midagi kosta....
2 Fucking Fast 4 U
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Õhulugeja või DME varuosakoodi uurida oleks vist kõige lihtsam.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

priitv8 kirjutas:Õhulugeja või DME varuosakoodi uurida oleks vist kõige lihtsam.
Ei pruugi õiged asjad küljes olla...
Mootori ploki peal, all paremal pool on kirjas kas on 2,0 või 2,5
Kasutaja avatar
ulli
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 08.11.2006 14:14 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ulli »

Kas auto ees seistes mootoril paremal pool ja kas kapoti alla vaadates peaks ka seda nägema või aint siis kui mootor maas?
noatera
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 20.03.2007 12:37 45

Re: M50B20 ja M50B25 mootor

Postitus Postitas noatera »

Kuna nende bmw mootoritega pädev ei ole, siis kas siit pildit on aru saada, et kas tegu 2.5 või 2.0-ga
Tegemist vanosega mootoriga. Või mida vaadata selle puhul, et kumma mootoriga ikkagi täpsemalt tegu.
Pilt
ivarm
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 06.10.2007 18:38 50
Asukoht: Harjumaa

Re: M50B20 ja M50B25 mootor

Postitus Postitas ivarm »

Sisselaske kollektori järgi on 2,5. Muidu kollektori all ploki peal on kirjas töömahu number või siis silindri mõõt (2,5 puhul 84).
Vasta