525 2,7L 92kw..:S kas äkilisust võimalik ka suurendada..:P
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
525 2,7L 92kw..:S kas äkilisust võimalik ka suurendada..:P
plaanis siis osta 525 2,7L mootoriga et 84a siis aga tahaksin teada et kuidas selle äkilisust siis suurendada saab kuna n vanal e30 86a 325ju 125 ja 126kw..:S kas see 2,7 võtab bensiini väga palju rohke kui 2,5 kuna arvan et ta nii äkkiline ikka pole....
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Juba tehasest on tegemist madalapöördelise mootoriga (vaata tema redline'i), millel vastavalt pehmemad kolvirõngad ja klapivedrud (sisehõõrdumist vähendati miinimumini). Ilma põhjalikult ümber tegemata sealt võimsust juurde ei tule.
Mõeldud oli nn. "linnasõidumootoriks", millel madalal suurem vääne ja kütusekulu võrreldav 2.0 mootoriga, vaatamata 2.7 töömahule.
Mõeldud oli nn. "linnasõidumootoriks", millel madalal suurem vääne ja kütusekulu võrreldav 2.0 mootoriga, vaatamata 2.7 töömahule.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..
Vänt jääb samaks. Kolb tuleks panna M20B25 oma. Pea, sisselase, pihustid, õhukululugeja ja aju tuleb panna samuti M20B25 omad. Plokist tuleb maha saagida u. 1,5-2mm.hollow kirjutas:nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..
Turbo normaalne töölesaamine läheb palju kallimaks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Kas seal polnud mitte "vaese mehe" võimalust?Silwer kirjutas:Vänt jääb samaks. Kolb tuleks panna M20B25 oma. Pea, sisselase, pihustid, õhukululugeja ja aju tuleb panna samuti M20B25 omad. Plokist tuleb maha saagida u. 1,5-2mm.hollow kirjutas:nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..
Turbo normaalne töölesaamine läheb palju kallimaks.
2.0 või 2.3 pea, M20B25 pihustid, õhukululugeja ja aju. Alumine osa jääb puutumata. Hea lõunavaheaja sisustamiseks.
Ideaalis peaks sellest kooslusest 2.5 või tiba enam jõudu saama, kuskil Saksa leheküljel oli sellest pikemalt juttu.