2,8 mootori gaasijaotuse reguleerimine....

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

2,8 mootori gaasijaotuse reguleerimine....

Postitus Postitas killer666 »

Loodame et on korrektne pealkiri...
mootoron siis 83 a 528 peal... äkki m30 siis ?
saavutasin väntv6lli ü.s.s aga kus kohas siis nukv6lli märgid on????
kasutasin otsingut , aga ei saanud pihta yhestki 6petusest...
äkki keegi teeb kuidagi lihtsalt aga pikema jutuga selgeks kuidas see nukv6ll olema peab?
Erirakiseid mul ka ei ole, kasutaks siis ainult käepäraseid vahendeid..
ErR
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.07.2003 10:51 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Kui ü.s.s. olemas esimesel silindril, siis keera nukkvõll nii, et mõlemad klapid oleks sellel silindril kinni. Kui ma õigesti mäletan siis, ketiratas koos ketiga läks nukkvõlli otsa tihvti peale, nii et poldiaugud oleks kohakuti, ainult ühes asendis, s.t. ei saa eksida hambaga.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Pilt
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

nagu ma sellest pildidst aru sain...et väntv6lli märk tuleb keerat nurga alla , aga kas seal nurgas ka m6ni märk on millega see 0!T kokku viia?
Mul hetkel nii: 1 sil yleval ja klapid kinni ja 6.sil. yleval ja klapid ka siis v6imalikult kinni, muidu hakkas id pähe käima(käega ajasin ikka mootorit ringi)...et kui sedan ketti valesti ei saa panna siis peaks ju 6ieti olema? 1 silinder on ikka käigukastipoolne v?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Silindrite lugemist alustatakse ketist(rihmast) ja paremalt(V-mootor)
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

nii-nii:
asi on arenenud kuskil 500km ja yhel hetkel vaikses tuuris käis pauk ja nookuritest ja paarist muust asjast pilpad taga...
paluks nüüd kedagi kes seletax veelkord seda asja:
ylemisest märgist ma saan aru , aga väntv6llil ka aga kus on see märk siis plokil?(seal kella4-5 juures ,vaadatuna eest?)
v6i on kellelgi pakkuda m6nd paremat ideed kuidas see jama korda saada?
ja millised tunnused ilmnevad siis kui ikkagi kett yhe hamba v6rra vale on?
aga esmatähtis ikkagist veel see keti panek
EDIT:
tegin mingi haleda joonistuse , et millelel ma pihta ei saa?[/img]Pilt
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

TDC = top dead center = ülemine surnud seis ehk ÜSS
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

nujaa, aga see pilt on ju valve timing procedures..
järelikult siis klapide reguleerimine ja siis peab ü.s.s olema v?
aga pildi peal näitab nagu oleks see O(kriips)T kuskil kella 5 juures...
kumb siis kahest 6ige???
Vasta