Küsimu E30 elektriskeemi kohta

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
jyri
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.12.2003 11:27 37

Küsimu E30 elektriskeemi kohta

Postitus Postitas jyri »

320i (alates 87) järgmine mure:
Kaitsmeplokist tuleb 21 kaitsme alt (salongivalgus, raadiomälu, tacho)
salongi punane-roheline juhe ning siseneb juhtmeskutti, mis suundub auto tagaosa suunas. Kuid kohta kus see väljub ei ole õnnestunud leida.
Juhtme sisenemisel sellesse skutti on vool olemas kuid agregaatideni ei jõua - oksüdeerunud pistik või kuskilt katki.

Kui kellelgi on varuks elektriskeem või teab peast kus punktis toimub 21 kaitsme alla olevate asjadele voolu hargnemine siis oleks jube tänulik.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

no võta nuga ja lõika punt lahti, siis saad teada, kuhu koer maetud, elektriskeemiga pole sul nii lihtsa vea juures midagi peale hakata
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
jyri
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.12.2003 11:27 37

Küsimu E30 elektriskeemi kohta

Postitus Postitas jyri »

Thnx :)

Nii teebki.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

A siia võid ka igaks juhuks pilgu peale visata, ehk on abx.
rulleri elektrivärk...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
jyri
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.12.2003 11:27 37

vea põhjus käes

Postitus Postitas jyri »

BMW inseneride kala - juhtmeskutis on juhtmepundid omavahel lihtsalt joodetud - ei mingieid pistikuid! Niiskus on sellistele ühendustele rohkem kui ohtlik :( Eriti talvel, kui autopõrandal rohkem lumesulavett jne.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

lihtsalt lumi tuleb jalgadelt ära raputada, mitte insenere kiruda. pistikud oleks veel hullem lahendus kui jootmine
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
truumu

Postitus Postitas truumu »

patrik kirjutas:lihtsalt lumi tuleb jalgadelt ära raputada, mitte insenere kiruda. pistikud oleks veel hullem lahendus kui jootmine
jutt jumala õige, olen näinud aasta vana japsi, millel pistik autom.kasti lüliti küljest lahti ussitas :shock:
Xim
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 31.03.2003 20:12 18

Postitus Postitas Xim »

Siin kohal kysiksin siis yhe kysimuse, äkki keegi oskab vastata:

Kas 1.8; 2.0; 2,5; ... juhtmestik on peale kapotialuse juhtmestiku (peale seda ümmargust pistikut) kõik yhesugune või on seal vastavalt mootorile ka erinev juhtmestik?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

aastaarvult erinev ja check- controliga ning ilma erinev loomulikult vastavalt varustusastmele ka ( laias laastus)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Xim
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 31.03.2003 20:12 18

Postitus Postitas Xim »

Ühesõnaga, selleks et 316le -> (M20) 2.0 mootor panna on vaja terve juhtmestik välja vahetada?

kas M20 mootori poolne juhtmestik enne ja peale facelifti on kattuv?
vaja on 1.6le 2.0 (-83) peale panna ja mõtlen siin, et vahetaks juhtmestiku kaa siis kõige uuema võimaliku juhtmestiku vastu välja...tulevikus tahaks M50 peale mõelda.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

pane lihtsalt kõige uuem ja korralikum punt, mis sa leiad, soovitatavalt vali selline, mida pole aretatud, ülejäänud on kökimöki
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Xim
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 31.03.2003 20:12 18

Postitus Postitas Xim »

tänud Patrik ;)
Vasta