K 520-525ks?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
vaix
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25.01.2004 12:56 38
Peamine sõiduk: 740i

K 520-525ks?

Postitus Postitas vaix »

plaan 2se mootor vahetada 2.5 vastu äkki keegi teab mis probleemid ees ootavad?kas kast istub ,aju ,juhtmed :?:
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

alustad ehk ka väljalaskeaastast või tüübist. E28? E34?
Lauri_M
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 10.11.2003 16:41 40
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Lauri_M »

egas jah juhtmed, aju, õhu lugeja ja kui hästi läheb siis ka armatuuris kellade plokk muidugi ei oska ma ka nende mootoritele istuvate radikate kohta suurt öelda :P
vaix
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25.01.2004 12:56 38
Peamine sõiduk: 740i

Postitus Postitas vaix »

auto e 28.need mõlemad peaks olema m20 põhjale ehitatud vist. kas kastidel on vahet?paras keemia :?
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Vot kas on mõtet vaeva näha 0,5l pärast kui siis juba suurema mootori peale, või uuema M50 nagu martini sõber tegi.
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

vaix kirjutas:need mõlemad peaks olema m20 põhjale ehitatud vist.
Ei ole päris nii. E28 2,5L mootor on M30-tüüpi.
vaix
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25.01.2004 12:56 38
Peamine sõiduk: 740i

Postitus Postitas vaix »

point selles,et mootor odavalt käes ja 2ne läks laiali
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Postitus Postitas mike1 »

tere, ise aretan kah juba pikemt aega 520i-le 528 mootorit peale. käigikast põhimõtteliselt istub, kuid poldiaugud erinevatel kohtadel, mootori käpad teised, minu 2,0-il oli igatahes mehaaniline pritse ning 2,8-l elektrooniline, käigukasti vahetusega koos ka kardaani vahetus pluss tahhujaa väiksemat sorti jebimist. ;)
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

Kõige suurem probleem on mootori elektisüsteemiga kuna on märgatavad erinevused K-Jetronicu mehaanilisel pritsel mida kasutab 1990cc mootor ja L-Jetronic sissepritses mis on paigaldatud 2788cc M30 mootorile. Sellest tulenevalt ei saa kasutada K-Jetronicu mehaanilise pritse juhtmestikku mille tulemusena ei hakka see mootor tööle, sellepärast soovitan kasutada 525i juhtmestikku. :lol:
vaix
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25.01.2004 12:56 38
Peamine sõiduk: 740i

Postitus Postitas vaix »

kui juhtmed kuni ajuni ära vahetada?kui keerukas see on.ja kui panna ka 2.5 se kast kardaan ka vaja?on ajude otsad identsed?
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

võin sulle meilile saata L-Jetronicu õpetuse see inglise keelne kuid loodan, et saad aru. ja minu arust peaks ikka kuskil läbilõikamatta juhtmestikke leiduma.
Vasta