BMW lahkamiseks vajaminevad (eri) tööriistad

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

BMW lahkamiseks vajaminevad (eri) tööriistad

Postitus Postitas hollow »

Kindlasti kõigil ei ole võimalust omale soetada kalli rahaeest tööriista komplekti ja tahaks osta ainult yhe yksi võtme või asja. siia võiks siis esitada kysimusi mis number võtmetega saab mingeid asju avada.

Endal oleks kohe-kohe vaja teada saada mis number võtmetega saab 325 m50 mootori eraldada käigukastist... ma tean, et seal on vaja nn. torx padrunid aga teab keegi numbreid öelda?

Samuti huvitaks mis võtmetega annab eraldada poolteljed tagadiffri kyljest.
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Re: BMW lahkamiseks vajaminevad (eri) tööriistad

Postitus Postitas Meelis »

hollow kirjutas:Kindlasti kõigil ei ole võimalust omale soetada kalli rahaeest tööriista komplekti ja tahaks osta ainult yhe yksi võtme või asja. siia võiks siis esitada kysimusi mis number võtmetega saab mingeid asju avada.

Endal oleks kohe-kohe vaja teada saada mis number võtmetega saab 325 m50 mootori eraldada käigukastist... ma tean, et seal on vaja nn. torx padrunid aga teab keegi numbreid öelda?

Samuti huvitaks mis võtmetega annab eraldada poolteljed tagadiffri kyljest.
Endal oli ka kunagi vaja ühel e30 käigukast mootori küljest eemaldada. Ei leidnudki seda võtit kuskilt ning müüsin mootori koos kastiga :)

Pooltelg peaks olema kinni tavalise kuuskandiga?
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kuna mul on autol yhekorra mootorit vahetatud, siis ma tean, et see mootor käib selle käigukastiotsast maha...

seda et need poolteljed on 6kant võtmega avatavad seda ma tean isegi... aga kuna mul endal neid kodus pole ja tervet komplekti ka osta ei taha siis tahaks teada mis number kuuskanti ma poest vaatama peaks
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Üldiselt annab kõik vajaminevad poldimõõdud kätte www.realoem.com
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Cardo kirjutas:Üldiselt annab kõik vajaminevad poldimõõdud kätte www.realoem.com
ei usu neid... kuna eile keerasin lahti
selle pildipealt nr. 4 mutri ja seda nr. 30 võtmega mitte 24 nagu kirjas

proovisin selle lehepealt vaadata neid aga mõõdud mitte ei klapi


EDIT: Loogiliselt võttes on seal kirjas keerme mõõt x keerme samm
aga seda mis võtmega seda keerata seal kirjas pole
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Lihtsalt silmaringi laiendamise mõttes mainiksin, et E (torx-padrun) ja T (torx) võtmed ei ole mingid eritööriistad vaid täiesti standardsed tööriistad, mida saab K-Rauast osta. LUX-Toolsi torx võtmete ja padrunite komplekt maksis midagi 500 krooni ringis.
Samas kirjutab BMW ette sellise hulga eritööriistu ja -rakiseid, mida keegi üles loetleda ei jõuaks. Seda saab iga tõsine huviline ise netist järgi uurida.
http://www.technictool.com/bmwtools.htm
http://www.samstagsales.com/bmwtools.htm
http://www.circlebmw.com/parts/tool.htm
http://www.ultimategarage.com/bmwtools.html
http://www.pelicanparts.com/bmw/catalog ... S1_pg1.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Re: BMW lahkamiseks vajaminevad (eri) tööriistad

Postitus Postitas Kristjan_K »

hollow kirjutas:Kindlasti kõigil ei ole võimalust omale soetada kalli rahaeest tööriista komplekti ja tahaks osta ainult yhe yksi võtme või asja. siia võiks siis esitada kysimusi mis number võtmetega saab mingeid asju avada.

Endal oleks kohe-kohe vaja teada saada mis number võtmetega saab 325 m50 mootori eraldada käigukastist... ma tean, et seal on vaja nn. torx padrunid aga teab keegi numbreid öelda?

Samuti huvitaks mis võtmetega annab eraldada poolteljed tagadiffri kyljest.
E10-E14 peaks minema sinna.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

hollow kirjutas:ei usu neid... kuna eile keerasin lahti
selle pildipealt nr. 4 mutri ja seda nr. 30 võtmega mitte 24 nagu kirjas
M24 on ju keerme suurus mitte kuuskandi mõõt. Pealegi erinevatel poltidel võib sama keerme korral olla erineva suurusega kuuskant pea.
Nii et sellesmõttes on sul õigus, et ei saa eriti vaadata seal.

Aga ma arvan ka nagu priit, et võiks ikka mingi komplekti osta kui vähegi remondi kalduvusi on, mitte ükshaaval võtmeid taga ajada.
Näiteks
Teng toolsi väiksemad padrunid+torx otsikud+pikendused+ narrevõti ~500eek
suuremaid olen ise ostnud ühe kaupa.
Viimati muutis Ragnar, 15.01.2007 13:01 53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

priitv8 kirjutas:Lihtsalt silmaringi laiendamise mõttes mainiksin, et E (torx-padrun) ja T (torx) võtmed ei ole mingid eritööriistad vaid täiesti standardsed tööriistad, mida saab K-Rauast osta. LUX-Toolsi torx võtmete ja padrunite komplekt maksis midagi 500 krooni ringis.
Samas kirjutab BMW ette sellise hulga eritööriistu ja -rakiseid, mida keegi üles loetleda ei jõuaks. Seda saab iga tõsine huviline ise netist järgi uurida.
http://www.technictool.com/bmwtools.htm
http://www.samstagsales.com/bmwtools.htm
http://www.circlebmw.com/parts/tool.htm
http://www.ultimategarage.com/bmwtools.html
http://www.pelicanparts.com/bmw/catalog ... S1_pg1.htm
ei ole usku nendesse odavatesse komplektidesse... sai siin 2 komplektijagu padrun võtmeid lilleks keeratud (800.- komplekt) ja korraliku komplekti jaoks raha kulutada paraku pole. samas need rakised ja asjad on jällegi nii spetsiifilisteks asjadeks vaja, et mina neid asju kodus ise tegema ei hakkaks... paljusid tõmmitsaid ja asju saan ma ka laenata sugulase garaashist... aga kui ma ei tea mida mul vaja on sealt võtta, siis suhteliselt keeruline kysida.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Ragnar kirjutas:
hollow kirjutas:ei usu neid... kuna eile keerasin lahti
selle pildipealt nr. 4 mutri ja seda nr. 30 võtmega mitte 24 nagu kirjas
M24 on ju keerme suurus mitte kuuskandi mõõt. Pealegi erinevatel poltidel võib sama keerme korral olla erineva suurusega kuuskant pea.
Nii et sellesmõttes on sul õigus, et ei saa eriti vaadata seal.
ahjaa... ja need tada poolteljemutrid ei olnud ka mitte 6kant vaid 12kant võtmega keeratavad nii et sellekohapeal ei saa vist jah kataloogi pidada... keegi paneb mingi uue b varuosa kus varuosa tootja teeb omad korrektuurid mingil detailil ja viola... oled järgmise autoga pigis.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Ma olen jälle nii aru saanud, et see Lux on ikka pigem selline odavama otsa asi, seda ka siis kvaliteedilt. Pigem osta siis juba üks korralik ja kallim komplekt kui sama raha eest 2-3 saasta.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Pilt

väga popp asi
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tarvo kirjutas:Ma olen jälle nii aru saanud, et see Lux on ikka pigem selline odavama otsa asi, seda ka siis kvaliteedilt. Pigem osta siis juba üks korralik ja kallim komplekt kui sama raha eest 2-3 saasta.
Neil on olemas nii Basic line kui ka Professional line.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mina pole ausalt öelda võtmete-padrunite osas tabanud veel nende kallite profiriistade taevasse kiitmise ja vähegi odavama laitmise põhjust. Arvan, et enamik profiriista ostjaist ei oska selle võimalusi nagunii ära kasutada.

Ise olen kasutanud aastaid selliseid lehtvõtmeid nagu Ben'is müüakse 100 kr/kpl, padrunid on kunagi ammu ostetud Koduekstrast (200 kr kpl), padrunisabad ja vahetükid on King Toolsi omad.

Sellest kooslusest ei ole ma suutnud ühtegi riista lõhkuda või kõlbmatuks muuta. Nende 1/2 padrunitega on lahti keeratud e30 pooltelje mutreid ja väntvõll otsakäbisid (1,5 m toru sabaks taga). Katki pole läinud ja välja veninud ka mitte.

Samas odavaid padrunikomplekte ei osta ja kellelegi ei soovita.

Odavad lehtvõtmed peavad olema crome vanadium, mitte drop forged

Ei oska öelda, kas olen kogemata sattunud odavate riistade paremuse otsa või on asi vanakooli lukksepatarkustes, mida esivanemad õpetanud on (lolli jõuga ei vägistata). Kui olen alternatiivi ees osta üks Geodore lehtvõti a 220 kr või selle raha eest kaks komplekti odavamaid, mis seni kestnud on, siis vist võtaks odavamad.

Kui on võimalik keerata padruniga, ei keerata lehtvõtmega, kui on võimalik keerata silmusega, ei keerata tavalise võtmega. Haamriga lüüakse peale poldipeale, mitte ei taota lehtvõtit. Pikendus pannakse pulgaga sabale, enne jõuga keeramist mõeldakse.

Võtmete osas on põhimõtteliselt omad eelistused, mida ostan ja mida mitte. Annab suurt rahalist säästu.

Tange, näpitsaid ja selliseid asju odavaid aga ei saa osta. 100 kroonised torutangid keerad rooliotsa lahti võttes puruks nagu nalja. 450 kr Rothenbergeri torutangid keeravad lahti iga otsa. Sama ka kullinokkadega.

Niiet see on suhteline asi ja ei ole õige anda universaalseid soovitusi, et ainult kallist saad korraliku. Kui aeg-ajalt teed, siis pole igatahes erilist vajadust väga kalleid riistu kõiki osta. Võib-olla on asi ka selles, et enda autod on ikka ülekeskmise korras ja seal mingeid kinnimädanenud polte lihtsalt ei ole.

BMW erirakiste kohta muretsege endale venekeelne remondimanuaal, seal on rakiste joonised sees, enamiku neist valmistab suvaline treial. osa rakiseid on ostmise asemel võimalik teha ise kui natuke loogilist mõtlemist kasutada (nt rakis 16 ja 24V nukkvõllide paigalhoidmiseks).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

Lasnas Tööriistamarketis on paari tonnine komplekt ja sellega saad pea kõik tööd oma auto juures ära teha- ära ainult unusta,et kõristid on teatud jõu jaoks.
E34 520A ; E34 524TDA
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

E38 diferentsiaalis õli vahetamiseks oli kah mingi imevõti vajalik. Nelikant pulk 17mm?
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Aare kirjutas:Mina pole ausalt öelda võtmete-padrunite osas tabanud veel nende kallite profiriistade taevasse kiitmise ja vähegi odavama laitmise põhjust. Arvan, et enamik profiriista ostjaist ei oska selle võimalusi nagunii ära kasutada.

Ise olen kasutanud aastaid selliseid lehtvõtmeid nagu Ben'is müüakse 100 kr/kpl, padrunid on kunagi ammu ostetud Koduekstrast (200 kr kpl), padrunisabad ja vahetükid on King Toolsi omad.

Sellest kooslusest ei ole ma suutnud ühtegi riista lõhkuda või kõlbmatuks muuta
Kunagi sai Ben'ist häda sunnil osta tavaline 17leht/silmus võti, et Sigmal kohapeal esipidurisadul ära vahetada. Sadul oli just mõned tunnid tagasi maha käinud ja normaalselt kinni keeratud, mitte mingi toruga vms ning tolle ostetud võtme silmus andis kohe otsad- ma ei jõudnud korralikult keeramagi hakata.

Samas- profiriistad- noh, kuidas võtta ja mida täpselt profiriistadeks pidada, kuid omadest kogemustest hindan näiteks Kamasa't- olen neid kasutanud üle 10 aasta ja ei ole ÜHTEGI halba kogemust nendega, ka rekkade ja metsamasinate remontimisel ei ole ükski võti veel järgi andnud- ei kõveraks läinud ega ka murdunud, samuti pole nad aastate jooksul karvavõrdki veninud, seda siis nii ''tavaliste'' võtmete kui ka kärride jms puhul. Ka omale sai eelmisel talvel osta 90-osaline Kamasa komplekt ja seal on kõik vajalik olemas, alates näpsidest kuni nr 16 ja 21 küünlavõtmeteni välja.

Muidugi optimaalsete töövõtete koha pealt olen nimekaimuga nõus- kui ikka lolli ja toore jõuga kallale minna , ilma mõtlemata, ega siis head nahka tule... Tean ühte tüüpi, kellel neid võtmeid kippus minema nagu leiba. kaaludes koos saabastega 70 kilo, suutis mees pöidlajämeduse padruni pikenduse pooleks keerata... Võite ise arvata, kuidas :D
Viimati muutis AARE540, 18.01.2007 21:06 28, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

Sai siis täna ostetud lasnamäelt punase ja pae nurgapealt mingist tööriista kauplusest firma TOPEX 109 osaline komplekt.
kohvri sisu näeb välja selline. ja sai ka neid juba katsetatud... veel ei keeranud midagi pooleks... komplekt ise maksis 1099.- ja anti 3a. garantiid.... elame näeme
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Sama komplekt on omal majapidamises kasutusel juba mitmeid aastaid ja pole veel ühtegi nendest võtmetest puruks keeranud. Väga hea komplekt selle hinna eest ja ka kõik vajalikud liigutused saab sellega tehtud.
525 TDS´a EXECUTIVE
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Bimmer850 »

Aare kirjutas:Mina pole ausalt öelda võtmete-padrunite osas tabanud veel nende kallite profiriistade taevasse kiitmise ja vähegi odavama laitmise põhjust. Arvan, et enamik profiriista ostjaist ei oska selle võimalusi nagunii ära kasutada.

Ise olen kasutanud aastaid selliseid lehtvõtmeid nagu Ben'is müüakse 100 kr/kpl, padrunid on kunagi ammu ostetud Koduekstrast (200 kr kpl), padrunisabad ja vahetükid on King Toolsi omad.

Sellest kooslusest ei ole ma suutnud ühtegi riista lõhkuda või kõlbmatuks muuta. Nende 1/2 padrunitega on lahti keeratud e30 pooltelje mutreid ja väntvõll otsakäbisid (1,5 m toru sabaks taga). Katki pole läinud ja välja veninud ka mitte.

Samas odavaid padrunikomplekte ei osta ja kellelegi ei soovita.

Odavad lehtvõtmed peavad olema crome vanadium, mitte drop forged

Ei oska öelda, kas olen kogemata sattunud odavate riistade paremuse otsa või on asi vanakooli lukksepatarkustes, mida esivanemad õpetanud on (lolli jõuga ei vägistata). Kui olen alternatiivi ees osta üks Geodore lehtvõti a 220 kr või selle raha eest kaks komplekti odavamaid, mis seni kestnud on, siis vist võtaks odavamad.

Kui on võimalik keerata padruniga, ei keerata lehtvõtmega, kui on võimalik keerata silmusega, ei keerata tavalise võtmega. Haamriga lüüakse peale poldipeale, mitte ei taota lehtvõtit. Pikendus pannakse pulgaga sabale, enne jõuga keeramist mõeldakse.

Võtmete osas on põhimõtteliselt omad eelistused, mida ostan ja mida mitte. Annab suurt rahalist säästu.

Tange, näpitsaid ja selliseid asju odavaid aga ei saa osta. 100 kroonised torutangid keerad rooliotsa lahti võttes puruks nagu nalja. 450 kr Rothenbergeri torutangid keeravad lahti iga otsa. Sama ka kullinokkadega.

Niiet see on suhteline asi ja ei ole õige anda universaalseid soovitusi, et ainult kallist saad korraliku. Kui aeg-ajalt teed, siis pole igatahes erilist vajadust väga kalleid riistu kõiki osta. Võib-olla on asi ka selles, et enda autod on ikka ülekeskmise korras ja seal mingeid kinnimädanenud polte lihtsalt ei ole.

BMW erirakiste kohta muretsege endale venekeelne remondimanuaal, seal on rakiste joonised sees, enamiku neist valmistab suvaline treial. osa rakiseid on ostmise asemel võimalik teha ise kui natuke loogilist mõtlemist kasutada (nt rakis 16 ja 24V nukkvõllide paigalhoidmiseks).
Jutt on õige küll aga sellised firmad nagu Koggen, Kamasa ja Geodore enamuses pakuvad eluaegset garantiid, mis on ka üsna hea asi...mõned narred on ikka katki läinud...
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Janek_K
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 17.12.2004 13:29 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Janek_K »

kingpool81 kirjutas:Sai siis täna ostetud lasnamäelt punase ja pae nurgapealt mingist tööriista kauplusest firma TOPEX 109 osaline komplekt.
kohvri sisu näeb välja selline. ja sai ka neid juba katsetatud... veel ei keeranud midagi pooleks... komplekt ise maksis 1099.- ja anti 3a. garantiid.... elame näeme
täpselt samast kohast ja sama komplekt omalgi. ainult suurest narest sain lahti, ahjaa sellest pikenduspulgast ka kus padruni saba otsas. garantii korras aga anti uued. ainus miinus, et lehtvõtmeid komplektis pole need tuleb juurde osta ja siis ei ole nagu asjad mugavalt ühes kohvris. aga kes ütles, et elu lihtne on........
ja aru ma ei saa mõttest, et lähen ostan nr 10 ja nr 17 võtme, näiteks. nädal hiljem läheb vaja 15 võtit, jälle poodi....... milleks?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Bimmer850 kirjutas: Koggen, Kamasa ja Geodore
Juhuks, kui keegi peaks nende nimede järgi soovima tööriistu osta, siis minu mälu järgi oli tegu Gedore nime kandva kaubamärgiga, mitte Geodore- lihtsalt tähelepanek ;)
Siia juurde lisaks veel ka näiteks Rahsol-i. Ka ZEBRA ning Teng Tools'i tööriistadega olen kokku puutunud- ka need on head.
Tõsi- ei ole väga veel vähemalt BMW puhul spetsiifilisemate töödega kokku puutunud ning vähemalt seni olen kenasti hakkama saanud nö tavaliste tööriistadega :)
Ja miks need kärrid üldjuhul katki lähevad- inimesed loodavad lihtsalt saada ning kasutavad kärri mutri/ poldi pingutamiseks saba asemel ja nii ta läheb...
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

eile keerasin läbiroostetanud väljalaske kolle mutreid lahti... sai uputatud mingi vene roostesöövitajaga... mingi spray... ja siis selle tavalise varrega+3,5m toru kylge (lyhemaga ei jõudnud lahti keerata) ja krõps ja polt oligi lahti... yks kuuene polt sai ka pooleks keeratud. narret kasutatakse ikka siis kui polt on juba see esimene keere lahti keeratud või kuni nii palju kinni keeratud, et vaja pingutada... muidu annavadki narred otsad. aga jah... yks miinus minujaoks sellel komplektil... ei saa mina selle komplektiga mootorit käigukastist eraldada, siis kui mootor on autol peal... niisama ei mahu vahele saba+padrun ja pikendused kokku on nii lyhikesed, et yle käigukasti ei ulata keerama... oleks vaja vist lisaks yks pikk pikendus juurde osta... need torx E lehtvõtmed võiks jah komplektis olla... siis oleks mootor praeguseks juba maha võetud. aga kuna kere läheb emeksisse (see mille pealt ma mootori maha võtan) siis teen salongi yhe tuulutus augu juurde, et mootor käigukastist eraldada... siis peaks kõik kompu olema
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

kingpool81 kirjutas:ja siis selle tavalise varrega+3,5m toru kylge (lyhemaga ei jõudnud lahti keerata) ja krõps ja polt oligi lahti...
Ütle, et see ei ole nii :shock:
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

toom kirjutas:
kingpool81 kirjutas:ja siis selle tavalise varrega+3,5m toru kylge (lyhemaga ei jõudnud lahti keerata) ja krõps ja polt oligi lahti...
Ütle, et see ei ole nii :shock:
nu mul oli valida kas 0,5m toru või 3,5m toru... muud polnud käepärast
taga sild sai sama toruga alt ära keeratud... need poldid olid keermeliimiga veel koos nii et seal lihtsalt lyhemaga poleks midagi teha olnud

ahjaa... sa võid tulla teisepoole tagasillast ilma pikenduseta alt ära keerata esmaspäeval... näitad omaette klassi :)
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

kolme koma viie meetrine (3,5m) toru... kuidas sa käigukastini ulatusid? kas auto oli ~nelja (4m) meetri kõrgusel?? kuidagi ulmeline tundub see mõte, et keerata 3,5 meetrise toruga :shock:
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Cardo kirjutas:http://www.ultimategarage.com/bmwtools.html

see link ei tööta
Vist on pankrotis :roll:
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
kingpool81
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 04.01.2007 22:20 26

Postitus Postitas kingpool81 »

Jaanus_P kirjutas:kolme koma viie meetrine (3,5m) toru... kuidas sa käigukastini ulatusid? kas auto oli ~nelja (4m) meetri kõrgusel?? kuidagi ulmeline tundub see mõte, et keerata 3,5 meetrise toruga :shock:
vaata... kui autol ei ole esisilda enam all, siis pääseb palju rohkemale ligi kui siis kui tal rattad ees vedelevad... aga mis pidi see auto olema 4m kõrgusel sellest ei saa ikka aru... autol ju ylevaltpoolt pääseb ka inna ligi... eriti veel kui esiots on puhtaks tehtud
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

kingpool81 kirjutas:ahjaa... sa võid tulla teisepoole tagasillast ilma pikenduseta alt ära keerata esmaspäeval... näitad omaette klassi :)
Seoses saabunud jahedamate ilmadega tuleb tööle kõvasti takka anda ja ei jää nädalasees selliseks meelelahutuseks aega. Aga olen kõik lahti saanud sellise padrunisabaga. Hätta jäin ainult väntvõlli otsa poldi lahti keeramisega ja pidin natuke toru juurde panema. Kusjuures ei ole just kõige suurem/kaalukam tegelane.
Vasta