AP Lockheed piduriklotsid

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

AP Lockheed piduriklotsid

Postitus Postitas guardvv »

mis arvate lockhead piduriklotsidest, saan aru et eelistada tasub originaali aga kui alternatiiv on parem või vähemasti pole halvem? on kogemusi? ise olen palju kiitust nende kohta kuulnud. tartus müüb neid as autoring
Viimati muutis guardvv, 28.03.2007 22:03 29, muudetud 1 kord kokku.
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

AP Lockheed on vast ikka õige nimi. Mina olen kasutanud ja on head olnud.
Ferodo racing seeria on ka kuuldavasti hea, kui kiiremat sõitu plaanis.
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

AndresS kirjutas:AP Lockheed on vast ikka õige nimi. Mina olen kasutanud ja on head olnud.
Ferodo racing seeria on ka kuuldavasti hea, kui kiiremat sõitu plaanis.
just just nimi mul vähe viltu läks :D


netist leidsin-- Tuginedes enam kui 70-aastasele kogemusele originaalvarustuse tootmise alal, kasutavad AP Lockheedi insenerid oma toodete väljatöötamiseks kompuuterdisaini. Tootmisprotsessis kasutatakse läbiproovitud tehnoloogiaid, mille moderniseerimine võimaldab toota väikestes kogustes ja suurendada varustatavate automarkide arvu. Kõik tooted läbivad põhjaliku kontrolli ja katsetused. Kogu AP Lockheedi toodang vastab originaalvarustuse standarditele ning seetõttu on tagatud toodangu totaalne kvaliteet.
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Noh, vaevalt et tänapäeval üldse midagi ilma kompuutrita välja töötatakse.
Aga Lockheed on üle keskmise tegija küll.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

eero kirjutas:Noh, vaevalt et tänapäeval üldse midagi ilma kompuutrita välja töötatakse.
Aga Lockheed on üle keskmise tegija küll.
just just , aga mõtlesin kõsimuses kas on asi originaalile kvaliteedilt samaväärne või halvem?
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Olen kasutanud neid klotse stock ketastel ees, väga hea kvaliteediga asjad on. Kuluvad kiirelt, aga samas on pidurdusvõime ikka täitsa tase omaette.
PS! Mida pehmem klots, seda kauem kestab ketas :D
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

siis panen ka ikka need ... kuna tuluke armatuuris juba põleb :D
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1988
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Lockheedi klotside kohta midagi väga head ega halba pole lugenud. Kui sõidad 99.9% tänaval kasuta originaalklotsi ja ketast. Kui sõidad vahel rada ja tahad kindlat pidamist, kasuta Ferodot.

Palju olulisem konkreetsest klotsist on pidurivedeliku/voolikute korrasolek.
Kasutaja avatar
IX
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 08.10.2005 11:20 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas IX »

Väidetavalt toodab AP Lockheed piduriosi ka näiteks USA kosmosesüstikutele. ;)
Minu kogemused siis sellised:
Plussid: Vaikne (ei vilista kuumaga jne).
Pidurdab korralikult, mitte nagu mõne muu tootja kivikõvast materjalist klotsiga.
Miinus: Kuna on suht pehmest materjalist, siis tuleb iga 2. aastal vahetada.
Kui piduritega peaks tekkima mingi muu probleem (näiteks kolb või liugur jääb kinni vms), siis klotsid kuluvad kohe ebavõrdseks või halvemal juhul vildakaks ära ja tuleb kindlasti asendada uutega. Ja seda isegi siis kui paari päeva jooksul servisesse satud (Tavaliselt sõidetakse muidugi võiduka lõpuni.)
Sõltuvalt autost ja sõidustiilist võib keegi teine olla totaalsel eriarvamusel.
Never drink anything bigger than your head!
(Bono.)
Madis.
Klubiliige - admin
Postitusi: 4591
Liitunud: 08.09.2005 23:35 57

Postitus Postitas Madis. »

minul vilistavad klotsid igaljuhul :evil:
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Sauga rajal ei pidanud need klootsid ühte üritustki korralikult vastu. Ürituse lõppedes ei olnud klotsist peale metalli midagi alles, pidurivedelik kees ja kettad olid tuksis...

* aga ega ta ei olegi vast mõeldud selliseks julmaks kasutuseks... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

Silwer kirjutas:Sauga rajal ei pidanud need klootsid ühte üritustki korralikult vastu. Ürituse lõppedes ei olnud klotsist peale metalli midagi alles, pidurivedelik kees ja kettad olid tuksis...

* aga ega ta ei olegi vast mõeldud selliseks julmaks kasutuseks... :)
kas Ferodo parem siis? kui mõnikord natuke kiiremat sõitu tahaks ka teha!
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Siis võiks olla Ferodo DS2000. Alla DS2000 on rajal ikka nigelad. See DS2000 on veel selline mis peab jube hästi, kulub aeglaselt ja ei vilista nii palju kui seda teevad veel kangemad Ferodo klotsid: DS2500 (minu autol on sellised) ja DS3000 (kasutatakse juba ka WRC autodel).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Praegu on need AP Lockheedi klotsid juba Delphi nime all. Kuna ma saan neid hulgilaost soodsalt, siis olen neid viimased aastad kasutanud ja oma tuttavatele ka paigaldanud, mingeid märkusi pole siiani olnud. Muidu üsna tavalised vasepuruga klotsid. Ketaste peale ei hakka, ainuke märkus on see, et lahja piduri kasutamise järel (naiste käes auto) kogub klots endale sellise imeliku pinnakatte, mistõttu tema pidurdusomadused lahjenevad. Sõidad korra tuliseks ja siis on jälle ok.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

Aare kirjutas:Praegu on need AP Lockheedi klotsid juba Delphi nime all. Kuna ma saan neid hulgilaost soodsalt, siis olen neid viimased aastad kasutanud ja oma tuttavatele ka paigaldanud, mingeid märkusi pole siiani olnud. Muidu üsna tavalised vasepuruga klotsid. Ketaste peale ei hakka, ainuke märkus on see, et lahja piduri kasutamise järel (naiste käes auto) kogub klots endale sellise imeliku pinnakatte, mistõttu tema pidurdusomadused lahjenevad. Sõidad korra tuliseks ja siis on jälle ok.
sul vist õigus jah http://iam.delphi.com/en-gb/products/br ... kepads.htm aga see Delphi ju suht vilets itaalia tootja varasemast või pole? kas ta neelas AP Lockheedi alla siis või?

Silwer kirjutas:Siis võiks olla Ferodo DS2000. Alla DS2000 on rajal ikka nigelad. See DS2000 on veel selline mis peab jube hästi, kulub aeglaselt ja ei vilista nii palju kui seda teevad veel kangemad Ferodo klotsid: DS2500 (minu autol on sellised) ja DS3000 (kasutatakse juba ka WRC autodel).
aga kus neid ferodo ds2000 müüakse ka
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ega seda tava poest ei saa. Lill on neid Soomest toonud. Tal on ka mingi laoseis DS2500 ja DS2000 klotse hetkel ka kohapeal. Aga hind on nendel klotsidel ka oluliselt kõrgem kui tavalisetel - terve auto komplekt on u. 4000 eek.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

aga tavapoe ferodod mis need endast kujutavad näiteks http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14194

ei taha rada sõita, lihtsalt tänavale vast ikka need ka sobivad :D
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

guardvv kirjutas:aga tavapoe ferodod mis need endast kujutavad näiteks http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14194

ei taha rada sõita, lihtsalt tänavale vast ikka need ka sobivad :D
Need ongi tehtud ju tänaval nühkimiseks ja selleks sobib hästi.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

kas keegi teab kas seda ferodo-t tartus ka keegi müüb?

aa juba leidsin automaailm, autoring :D

TEEMA VÕIB LUKKU PANNA!
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Vasta