M50 mootori kütusesurveregulaatori eemaldamine
M50 mootori kütusesurveregulaatori eemaldamine
mis moodi see kütusesurve regulaator pihustilati küljest ära käib? ringi käib küll seal aga ära ei taha tulla.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
sai näidikuga variant ostetud
mõtlesin, et läheb tarvis kuna mootor on stroketud 2,8 peale. kui m50tu sisse panna 2,8 vänt, siis tõuseb surveaste 11,25:1'le. mul on lisaks peal tava m50 (mitte TU) kaan (väiksemad põlemiskambrid), seega on surveaste veel suurem.
regulaatori peal on kirjas 3,5bar.
mõtlesin, et läheb tarvis kuna mootor on stroketud 2,8 peale. kui m50tu sisse panna 2,8 vänt, siis tõuseb surveaste 11,25:1'le. mul on lisaks peal tava m50 (mitte TU) kaan (väiksemad põlemiskambrid), seega on surveaste veel suurem.
regulaatori peal on kirjas 3,5bar.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: M50 mootori kütusesurveregulaatori eemaldamine
Mingi kruvikas sinna musta ja hõbedase metalli kokkupuutepinna vahele ja kangutadaraimo_r kirjutas:mis moodi see kütusesurve regulaator pihustilati küljest ära käib? ringi käib küll seal aga ära ei taha tulla.
Tegime just Mephiga selle triki läbi
Regulaatorit hoiavad ainult rõngastihendid seal sees
Muidugi tuleb enne võru eemaldada
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kui asjale mõistusega läheneda, siis saab ta täiesti komplektsena kätte. Truumuga koos eemaldatud isendile jäi ühe koha peale väike kriim ainult, mis annab märku sellest, et keegi mingit omaloomingut asja kallal teinud on.
Meie siis tegutsesime tandemis asja kallal truumuga. Kõigepealt üks kruvikas vahele ja siis teise kruvikaga kaasa aidata, et kokkupuutepind oleks võimalikult suur kruvikate ja regulaatori vahel. Seda siis selleks, et midagi kõveraks ei väänaks.
Ja küttesurve rennis on muideks tühikäigul 3 baari ja ilma vaakumita 3.5 baari.
Meie siis tegutsesime tandemis asja kallal truumuga. Kõigepealt üks kruvikas vahele ja siis teise kruvikaga kaasa aidata, et kokkupuutepind oleks võimalikult suur kruvikate ja regulaatori vahel. Seda siis selleks, et midagi kõveraks ei väänaks.
Ja küttesurve rennis on muideks tühikäigul 3 baari ja ilma vaakumita 3.5 baari.