spidomeetri ja tahhomeetri kellad valetavad e36-l 91/92 a.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
tony
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 16.04.2004 14:12 47
Asukoht: Tallinn

spidomeetri ja tahhomeetri kellad valetavad e36-l 91/92 a.

Postitus Postitas tony »

tere. Selline väike mure, et ostsin auto ja eelmine omanik ütles, ka et tahhomeeter valetab natuke, sest kelladele tehti teine välimus. Aga nüüd, kas tasub ise hakata torkima seal midagi(õlitada, vaadata midagi) või peaks seda tegema asjatundja. Küsimus tegelt selline, et mis mehhanismiga see asi seal üldse töötab, kui spidokas vahest näitab õigesti, siis enamus ajast 10-15 km rohkem? Tänud
Viimati muutis tony, 08.03.2005 14:00 25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See puha elektrooniline ja need kellad on tavalised voltmeetrid. Kindel, et ikka sama auto plokk tagasi pandi? Kõlab umbes nii, nagu ei sobiks tahhoploki kodeerimischip ja tagasilla kiirusandur omavahel kokku. Tagasild on ka oma? See ei puutu muidugi tahhomeetri näitu. See aga sõltub ka ainult kodeerimischipi vastavusest mootorile. Määrav on, et tahhoplokk arvaks mootoril samapalju silindreid olevat, kui neid tegelikult kaane all on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Indrek_P
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 30.05.2003 16:55 33
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Indrek_P »

priitv8 kirjutas:See puha elektrooniline ja need kellad on tavalised voltmeetrid. Kindel, et ikka sama auto plokk tagasi pandi? Kõlab umbes nii, nagu ei sobiks tahhoploki kodeerimischip ja tagasilla kiirusandur omavahel kokku. Tagasild on ka oma? See ei puutu muidugi tahhomeetri näitu. See aga sõltub ka ainult kodeerimischipi vastavusest mootorile. Määrav on, et tahhoplokk arvaks mootoril samapalju silindreid olevat, kui neid tegelikult kaane all on.
Kas sa selle kodeerimischipi all pead silmas seda nn. kodeerimispulka (saksa k. vist codierschtecker vms), mis tahhoplokis käib ja millel on peal number 04 või 06? Kas on nii, et see number peab vastama silindrite arvule. 4-silindriga siis 04 ja 6-sel 06?
E21 315 `83
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Indrek_P kirjutas:Kas sa selle kodeerimischipi all pead silmas seda nn. kodeerimispulka (saksa k. vist codierschtecker vms), mis tahhoplokis käib ja millel on peal number 04 või 06? Kas on nii, et see number peab vastama silindrite arvule. 4-silindriga siis 04 ja 6-sel 06?
Codierstecker on jah see asi. Numbri seost silindrite arvuga ma tõesti ei tea :oops: Varuosakataloogist saaks ehk vaadata. Aga järele mõeldes: kui ta ikka vahel õigesti ja vahel valesti näitab, siis on kahtlane et see koodikiip jamab (kuigi ega välistada ei saa), enne kahtlustaks seda elektrolüütide jama. Vt nt www.bmwe34.net on artikkel sellest probleemist E34 juures, äkki on abi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
tony
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 16.04.2004 14:12 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tony »

heh tuleb välja et mul valed kellad küljes hoopis, sest 1.8 peaks olema letil 220 a mul on 240 nii, et siit see 15 km valetamist tulebki. A miks tahhokas valetab seda ei tea ja see ei koti ka nii väga. Aga tänud abi eest
Vasta