m30 mootori klapivahe ?
m30 mootori klapivahe ?
millised peavad olema m30 mootoril klapivahed?
Auto on 735 e32
Auto on 735 e32
Minu kogemus kahe peetud M30-ga on see, et 0,30 (mis tegelikkuses kipub pigem 0,35-0,40 välja kukkuma), et suurema vahega kipub see
mootor üsna häälekas olema, eriti veel kulunupoolse nukkvõlliga, nookurite tiksumine läheb valjuks.
Seal lehel on töö aeg 1-2 tundi - kui tööriiete selgapanemist ja enda pesemist mitte sisse arvata, siis on see suht kiire töö - enda autol läks alla tunni - mingi radika ära kiskumisega pole mõtet vaevelda (et pääseks ringi keerama) - selleks tuleb tagaratas üles tõsta ning teise käiguga (nt) ringi keerata. Saab ilusti ära teha ning pole vaja neid vanu voolikuid jms ilmaasjata käppida...
mootor üsna häälekas olema, eriti veel kulunupoolse nukkvõlliga, nookurite tiksumine läheb valjuks.
Seal lehel on töö aeg 1-2 tundi - kui tööriiete selgapanemist ja enda pesemist mitte sisse arvata, siis on see suht kiire töö - enda autol läks alla tunni - mingi radika ära kiskumisega pole mõtet vaevelda (et pääseks ringi keerama) - selleks tuleb tagaratas üles tõsta ning teise käiguga (nt) ringi keerata. Saab ilusti ära teha ning pole vaja neid vanu voolikuid jms ilmaasjata käppida...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mina olen lihtsalt käik sees autot tõukanud ja jälginud nuka liikumist, vahe paika pannes hea ikka 0,35 ülekäia, kui vahele läheb siis uuesti regull kui ei lähe siis OK.
Aare räägi sellist asja, kas on võimalik see õlituslatt ka maha võtta ilma suurema lahtivõtmisetta? Ma endal kahtlustan et otsast on õlilati augud paska täis.
Aare räägi sellist asja, kas on võimalik see õlituslatt ka maha võtta ilma suurema lahtivõtmisetta? Ma endal kahtlustan et otsast on õlilati augud paska täis.