TD suur kütekulu ja kehv minek

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

TD suur kütekulu ja kehv minek

Postitus Postitas Ailer »

Jamad on tulnud siis minu kapsaaeda. Autoks 524tda -90. Nimelt on mingi jama minekuga. Auto on uimane ja ökonomaiser näitab ikka väga suurt küttekulu. Maanteel on ca 10 l/ 100km. Asi algas sellega et eelmisel nädalavähetusel vahetasin käiguvahetus trossi ära, kuna oli osad kiud lahti lasknud ja ei lasknud pedaali enam täiesti tagasi ja jäid pöörded peale. Samal ajal oli aga auto minek enneolematu, nii kui gaasi puutusid tahtis vägisi ratast ringi tõmmata. Vahetasin trossi ära ja täpselt ei mäleta aga minuarvates oligi jama käes. Arvasin et küttefilter on umbes ja vahetasin ära, siis arvasin et äkki ei saa õhku peale ei olnud ka selle viga. Kogu asja juures on huvitav see, et musta suitsu ei tule. Kõige mustem tsenaarium on siis kui turbo õhtal, aga siis peaks tulema musta ja ma ei usu et turbo äkki ära minestab, see peaks ikka pikem protsess olema. Ja turbo laseb ikka korraliku vilet kui pöördesse lasta. Eile näiteks tegi nii, et kui kohapealt minema läksin siis andsin gaasi korralikult, aga auto läks nii edasi nagu oleks ma gaasi pedaalile õrnalt õrnalt vajutanud. Siis ngu pääses ja läks edasi aga ikka kehvalt. Kas probleem võib olla selles reostaadis mis on gaasipedaali küljes või kuskil mujal??? Äkki on kellelgi mingeid samalaadseid kogemusi? Tean et jaapanlastel on pumbas filter, aga kas bmw ka on äkki see umbes?
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

kui ta nüüd selle trossi vahetusega kaasnes, siis tuleb seda trossi reguleerida.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Kas on võimalik, et viskas rima ühe hamba võrra üle? kuna käima ka läheb kehvemini kui varem.
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

Mul sama masin, kuigi aastakese vanem 89a 524tda.... Kõige tõenäolisem on ikka trossi vale regull, proovi seda nöörikest natuke timmida. Peaks tunda olema küll, kui viga selles on. Turbos ilmselt asi pole, muidu oleks tahmapilv taga aga võid ju lõdviku otsast lahti lasta ja näpuga tiivikut ringi ajada.......kohe tunda kas lekib õli, kiilub või logiseb või käivad labad vasta korpust. Hammasrihma jamad kipuvad talvel tulema, siis on kõik asjad kanged ja kui rihm lõtv, siis võib üle visata. Aga sel juhul tekib tavaliselt rõve plõgin mootorisse ja käivitamine on suht-koht raske. A millal sa hammasrihma vahetasid-kontrollisid?? Kontrolli siis üle see pingutus, turbo tervis ja hammasrihm.....kui need on korras siis ilmselt elektroonika viga (need kipuvad äkitselt tulema)......
Vasta