Igasugu elektroonilised abimehed BMW'l

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Sebastian
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 01.03.2006 16:55 05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Igasugu elektroonilised abimehed BMW'l

Postitus Postitas Sebastian »

Tere.
See otseselt küll ei käi BMW kohta, vaid üldisemalt üldse autode.
Võib-olla veidike rumal küsimus, kuid keegi äkki oskab mulle seletada ära Stabiilsuskontrolli ja külglibisemise vastase seadme põhimõtet?
Kas need ei ole üks ja sama?

Ja selline omapärane küsimus veel-veojõukontrolli põhimõte on ju võrrelda esimeste ja tagumiste rataste veeremise erinevust, kui tagumised(BMW näiteks) rattad käivad kiiremini, kui esimesed, siis veojõukontroll vähendab gaasi, et saada vedu tagasi kontrolli alla.
Aga kuidas on näiteks neliveolistel?

Teema on püstitatud enda harimiseks:)

sebastian
328 CIA
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

ASC pidurdab "ketsiva" ratta niipalju kinni, et see normaalselt vedama hakkaks. Tal on oma pump pidurisüsteemis selleks. Tagaveolistel ainult siis tagarattad.

Mis vahet nelikveolistel ikka on. Põhimõte peaks olema sama, siinjuures on mängu kaasatud ka esimesed rattad :roll:

Muide kui otsingut kasutaksid siis selleks on juba alustatud sarnane teema!!!
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=asc

jätka sealt

Terv, Siim
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Vasta