automaatkasti nupud

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Ene
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 14.05.2003 09:17 36
Asukoht: Tallinn

automaatkasti nupud

Postitus Postitas Ene »

Kasutan praegu vahetevahel ajutiselt üht autot, aut. kastiga 325ix, 91.a, millel väikesel kiirusel on rool äärmiselt raske. Kui natuke gaasi anda, läheb ta kohe kergeks aga manööverdada on ikka üsna paha, kui peab kitsast kohast välja keerama vms.
Aga mis 3 positsiooniga nupp on käsipiduri ja. nn. käigukangi vahel? Kas see ei ole midagi sõidurezhiimidega seoses, ähmaselt on midagi sellist meeles. Ega äkki sealt rooli kergemaks ei saa või on see auto lihtsalt vussis? Ei taha eksperimenteerima hakata ka võõra autoga. Olen tänulik, kui keegi kiirelt kommenteeriks.
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

ilmselt on sellel nupul peal kirjas tähed E ja S ja ilmselt veel midagi need on autumaatkasti reziimid kas sport ve economic ja need ei muuda rooli kergemaks aga ilmselt on sul kas roolivõimendi rihm vedel ja vaja pingutada ve on äkki roolivõimendi õli otsakorral ja vaja juurde valada käib sinna tavaliselt ATF õli ,seda juhul kui vana õli on punaka tooniga kui ei ole siis on teine õli mille nime kahjuks ei mäleta ja muud variante nede õlidega pole ja muud panna ei tohi.
kõige halvemal juhul on kas võimendi pumbaga või roolilatiga midagi korast ära ja see ei ole enam odavate killast.
Edu sulle!
Ene
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 14.05.2003 09:17 36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ene »

Aitäh, käisin vahepeal sõitmas ja tegin ka loomkatseid - mingist nupukeeramisest ei olnud tõesti abi. Nupu asendid on S, E ja 1-2-3, mul oli ta E peal, jätsin samasse. Aga harjutamine teeb meistriks ja seekord olin juba märgatavalt osavam raske rooliga manööverdama. Igaljuhul ma kavatsen auto omanikule südame peale koputada, et ta oma auto korda teeks.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Tegemist EH tüüpi aut. kastiga. Iseenesest väga peen asi oma aja kohta. Keegi maksis omal ajal selle eest palju raha. Ühesõnaga on tegemist käsitsivahetamisvõimalusega automaatkastiga. Sport reziimis vahetab käike kõrgematel pööretel ning ei kasuta nn neljandat käiku. 1-2-3 reziimis võid ise käsitsi vahetada nii palju kui süda kutsub. Väidetavalt on elektroonikat tundval inimesel võimalik see vahetussüsteem nuppudega ka rooli külge aretada - siis on nagu Alfa-Romeo super-kaasaegne-tehnikaime salespeed käiguvahetus.

Roolil on sul tõenäoselt midagi viga (või on autol liiga lai kumm all). Minu maitse jaoks on ix-i roolisüsteem pigem pisut ülevõimendatud.

BTW: kas auto on sedaan, kupee või universaal?
Ene
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 14.05.2003 09:17 36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ene »

Auto on universaal. Muidu on hea ja paljude lisadega aga kahjuks on ta eelmiste omanike poolt väga madalaks aetud nii et neliveo praktiline väärtus, mis minu jaoks tähendab võimalust sõita ka viletsamatel ja pooleliolevatel teedel, on suuresti kaduma läinud.
Kas 1-2-3 tähendab seda, et käsitsi vahetades saab valida ainult 1, 2 ja 3 käigu vahel ja kas need ongi äkki mõeldud mülgastest läbirügamiseks, kus auto mõistusest väheks võib jääda? Kui see nii on, siis on küll kuritegu selline auto nii madalaks teha.
truumu

Postitus Postitas truumu »

asja paneb paika see, mille jaoks teda (ümber)ehitati kas ringraja või off-roadi jaoks
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Jah, saab tõesti vahetada ainult 1-2-3 vahel. Sel kastil ongi ainult kolm käiku. :D Nn neljas on mingi väike lisanõks seal sees. Mis täpselt, enam ei mäleta. Mülgastest saab rahulikult E peal läbi trügida. Käsitsivahetamist (õigemini 2 peal hoidmist) olen kasutanud ainult jäärajal. Kinni jääda pole selle masinaga mul õnnestunud. Ka ootamatult saabunud talvel suvekummidega hullates.

Vedrud pole kuigi kallid - pane uued. Samas oleks siis hea panna ka uued amordid jms. Mis kokkuvõtteks teeb ikkagi $$$$$.- Aga masin on seda väärt!
Ene
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 14.05.2003 09:17 36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ene »

See auto pole minu, ta mu isa oma. Kui ta selle ostis, oli kiire ja ta tahtis just seda marki, eks ta siis võttis selle mis parajasti müügil oli kuigi võibolla oleks muidu kõrgemat eelistanud. Muidugi tema trajektoorid on erinevalt minust enamasti korralikumatel teedel ka.
Mul endal on ka ix aga manuaal ja sedaan. Hetkel on selle värvimistööd minust sõltumatutel asjaoludel natuke õnnetult venima jäänud ning ma pean külapealt omale sõitmiseks autosid kerjama. Eks ma olen ka harjunud mõttega, et kinni pole võimalik jääda ning pean nüüd võõraste autodega endale alati seda meelde tuletama, et mõned siiski jäävad :).
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

eitea,kas e30 ka nii on, aga e32 on manual reziimi peal neljas käik D , et siis 1,2,3,D
Ene
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 14.05.2003 09:17 36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ene »

vist sõnusin siin auto madalust kirudes midagi ära - täna õnnestus isal Lõuna-Eesti kruusateedel auto karteri põhi ära lõhkuda :(
Vasta