Küsimus:hooldus lõunas

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Küsimus:hooldus lõunas

Postitus Postitas Margus_L »

tere hakkas põlema tuleke inspection koos kellaga..so, mure nüüd selline et äkki oskab keegi soovitada kus teha hooldust lõunas (tartu võru vms) või kas tõesti on UM ainus lahendus...
vabandan kui küsimus kordav kuid ei suutnud leida midagist selle kohta
ette tänades
ja veel..äkki oskab keegi öelda ka miskise summa palju peaks kaasa võtma..olen püüdnud küll igati korralikult ja A osadega taastada auto..ja kahju oleks nüüd miskise hoolduse pärast lasta uutel vigadel tekkida .. kuigi jah...rahakott tahtis juba vahepeal pankrotti kuulutada..
GAY.. Girls Are Yummy ;)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kui see roheliste tulukeste rida pole ära kustunud ja kollast või punast tuld näitama hakanud, siis on tegemist lihtsalt iga 2a tagant kätte jõudva hooldusega, mille käigus vahetatakse õli pidurisüsteemis ja jahutusvedelik. Mõlemad on iseenesest lihtsad tööd. Korrektset tulede kustutamist (nii et kaoks ära ainult kella märk aga rohelised tulukesed jääksid nii nagu olid) oskab mõni üksik või siis tõesti esindus.
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

hmm... pidurivedeliku vahetasin ära..kui nüüd jahutusvedelik kah .. oskab keegi äkki öelda mitu raha teeb esinduses tulede reset? (kollane ega punane ei põle veel)
GAY.. Girls Are Yummy ;)
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

tänan truumu .. ma lugesin seda.. a kuna ise ei ole eriline elektrimees siis ei hakka ma seda üritama.. lootsin, et on äkki veel selliseid "siidinäppe" kes tahavad saada parimat tulemust asjad spetside hoolde jättes.. ja lihtsalt, et äkki keegi teab mõnda head spetsi soovitada ka lõunas..
GAY.. Girls Are Yummy ;)
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Loora kirjutas:et äkki keegi teab mõnda head spetsi soovitada ka lõunas..
Võrus saab antud ülesandega - nullimisega - hakkama Kagu Sell. Neil spetsaparaat olemas. 50 krooni läks maksma, kui kaks kuud tagasi minu autol seda teostasime.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

truumu - kas see hulga sekundite variant nö möödaminnes ka õlituledele resetti ära ei tee? Ma muidugi ei usu, et seal mingit täiendavat nõidust oleks, aga ikkagi.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Muhv kirjutas:truumu - kas see hulga sekundite variant nö möödaminnes ka õlituledele resetti ära ei tee? Ma muidugi ei usu, et seal mingit täiendavat nõidust oleks, aga ikkagi.
teeb küll...
tegelt ma harilikult nullin suures pistikus stendiga, seal on kolm programmi: õlivahetus, inspection1 ja pidurivedeliku vahetus(insp.2)
kui autol põlevad kõik trillallaad, siis alguses rohelised ette ei tulegi, peab nullima kella(pidurivedelik) ja sellega kaasneb kohe ka oilservice roheliseks minemine
põhimõtteliselt vahet ei ole see n.ö.programm on 7. klemmile massi laskmine vastavalt siis 5sek, 15sek, 2x15sek
kuna auto pistik on testi ajal niikuinii ühendatud, ei viitsi kontrolllambiga surkida :D
Samas soovitan soojalt neile, kes ise lühistavad klemme:
KASUTAGE KONTROLLLAMPI! olen näinud, kui inimene lasi oma(pritsungi) aju õhtale sellega, et lühistas pistikus kaks valet klemmi ära(oli õiged ära unustanud)
klemm 7->kontrolka->mass, siis ei teki mingit pahandust(äärmisel juhul hakkab lamp põlema :lol: )
Viimati muutis truumu, 16.04.2006 08:25 36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

No vaata, jõuame absurdini - sinu stend teeb kella nullides hoopis inspection II reseti KOOS kella resetiga. Samas need ju kaks ise asja. Oma auto ajaloos veel kaevates:
7711 - insp I
17300 - õli
23664 - kell
27737 - õli (ju insp I veel vara)
39080 - õli + kell
...

Seega, kord nulliti kell ära nii, et õlitulukesed jäid kenasti nii nagu nad olid. Võlujõud?
truumu

Postitus Postitas truumu »

tegelikult asi lihtsam:
harilikul kliendil suht savi nendest insp. tulukestest, mis teda ainult häirivad, huvi pakuvad talle ainult õlitulukesed (saavad asjale pihta, milleks see värk on)
ülejäänud asju vahetatakse-kontrollitakse vastavalt vajadusele või rahakoti seisukorrale
neid, kes asja tõesti pedantse täpsusega jälgivad kohtab meil harva, sest kasutavad enamasti esinduse teenuseid, niiet pole probleeme tekkinud, et kustutada eraldi tulesid
muidugi seda, kas saab säilitada õlitulede hetkeseisu, pole isegi proovinud, kuna pole olnud vajadust
aga moment huvitav, esimesel võimalusel kontrollin järgi :D
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

aga härrased kas bensupumba vms bensu agregaadi tuli kah on olemas ....
mul nimelt sai korra bensukast solki sisse ja pärast seda käivitub auto külmalt halvemini..vähe sellest vajab veidi soojendamist suvel!!!! sest ajab pöörded kusagile 1500 peale tühikäigul (kui soojeneb veidi siis läheb alla ära kusagile 700-800 peale) ja ajab ka veel bensu haisu sisse nö külmalt ja kui autot tagant kuulata siis bensupump teeb kah "kõikuvat" häält`?!?! oskate äkki selle kohta miskit tarka öelda...
GAY.. Girls Are Yummy ;)
truumu

Postitus Postitas truumu »

Muhv kirjutas: Seega, kord nulliti kell ära nii, et õlitulukesed jäid kenasti nii nagu nad olid. Võlujõud?
proovisin järgi, koos insp. resetiga läksid ka õlituled nulli...
võlujõudu minu FSA560 -l nähtavasti pole...
ja kahtlen, et kuskil üldse on(muidugi ei tea, millega nad UM-is resetivad)
truumu

Postitus Postitas truumu »

Loora kirjutas:aga härrased kas bensupumba vms bensu agregaadi tuli kah on olemas ....
osadel olemas armatuuris MIL lamp(check engine), mis näitab pritsungis vea olemasolu ja kui ma nüüd kellegi teise masinaga segi ei aja, siis Sul see ju põles, kui auto kätte said?
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

oioioioi...siis tuleb vahetada ainult pump või tuleb veel miskit vigureid teha :cry: ?
GAY.. Girls Are Yummy ;)
truumu

Postitus Postitas truumu »

ei, pump ise, kui säärane ei puutu asjasse, tuli näitab andurite korrasolekut...
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

hmm...siin miskid härrased arvasid et äkki pihustid läbi kah veel...kui keeruline neid vahetada oleks..ja üleüldse kus seda teha lõuna-eestis :?:
GAY.. Girls Are Yummy ;)
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

selline asi et resetisin endal inspection ja oilservice-e ära(vahetasin enne õli ja filter...), kuid nüüd kus sõitsin läbi kuskil 2000 km kustusid mõned rohelised tuled ära. Mille pärast need tulekesed kustuvad, kuidagi kiiresti kustused, nüüd on juba aint 1 roheline lambike põlemas...
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

asi ilmselt nedes kahes akus, mis on spidoploki sees. kui need väsinud ei hakka inspection ja oilservice korralikult tööle. mul endal lõi pärast mõnepäevast sõitu peale nullimist inspectioni koguaeg põlema.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
TCO
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 25.08.2004 13:55 26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TCO »

kella ja inspectioni nullimine minu masinal küll roheliste ruutude arvu pole vähendanud, ainult kella märk või siis kiri ''inspection'' on ära kustunud
kollane ja punane tuluke hakkavad põlema siis kui õlivahetus on üle läinud, neil ei tohiks küll mingit seost olla inspectioni või iga 2a. järel toimuva hooldusega
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
truumu

Postitus Postitas truumu »

TCO kirjutas:kella ja inspectioni nullimine minu masinal küll roheliste ruutude arvu pole vähendanud, ainult kella märk või siis kiri ''inspection'' on ära kustunud
kollane ja punane tuluke hakkavad põlema siis kui õlivahetus on üle läinud, neil ei tohiks küll mingit seost olla inspectioni või iga 2a. järel toimuva hooldusega

See toiming ei vähendagi rohelisi kuubikuid vaid tekitab neid juurde :D
Ära hakkavad nad ükshaaval kustuma ekspluatatsiooni käigus
Kasutaja avatar
TCO
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 25.08.2004 13:55 26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TCO »

truumu kirjutas: See toiming ei vähendagi rohelisi kuubikuid vaid tekitab neid juurde :D
Ära hakkavad nad ükshaaval kustuma ekspluatatsiooni käigus
ei vaidle vastu, lihtsalt pole märganud ja alati on 10000-12000 km ilusti täis saanud kui kollane/punane on põlema läinud, ainult 2a. inspectioni tegi 5 kuud varem kui ettenähtud ;)
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Kasutaja avatar
foxracer00
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
Asukoht: Türi
Kontakt:

SOOVIN SAADA SELGUST?.....

Postitus Postitas foxracer00 »

nii lugsin siin igast asju aga ei jõud kohale MIS SIIS TÄHENDAB KUI MUL PÕLEVAD KELL JA INSPECTION JA MUL ON ORANZ JA PUNANE PULK AINULT EES??????
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kõik võimalikud teenindusvälbad on kätte jõudnud(või üle läinud)
Kordan veelkord: see, et õli ära vahetad või tehnohoolde läbid, ei kustuta neid märke armatuuris
Neid peab eraldi nullima
Tulukesed mõeldud meeldetuletuseks, et aeg on mingit toimingut teha
Kasutaja avatar
foxracer00
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
Asukoht: Türi
Kontakt:

Postitus Postitas foxracer00 »

ei noh seda ma tean et need peab nullima see käib vist klemm7 ja mass?
aga aitäh abi eest eks siis peab õlivahetuse ära tegema.
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
bemvee
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 13.03.2007 14:39 24

Postitus Postitas bemvee »

e46 320d

Süüdet keerates tuleb inspection -400km. mis tähendab?? et õlivahetus oleks pidand olema juba 400km tagasi?
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Inspection ei ole ainult õlivahetus.
veix
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 11.09.2010 16:34 18

Re: Küsimus:hooldus lõunas

Postitus Postitas veix »

kas keegi oskaks aidata, nimelt põleb autot käivitades armatuuris 3-4sek pidurivedeliku servise tuli. kõik teised servise märgutuled olen saanud ise ära nullida aga seda ei õnnestu, kas peab juhtme taha panema? autoks E91 318d 2007a.
Vasta