1. leht 2-st

Tehniline ülelask! ehk õliprobleem mootoris.

Postitatud: 07.01.2008 23:27 52
Postitas leho57
Nonii,

sai siis tartust auto ostetud ning probleem alljärgnev:

Õli oli tallinnasse jõudes täiesti otsas. või noh midagi seal ikka oli aga õlivarras tuli mootorist välja puhtana, väike tilgake oli otsas. Loll olin, et kohapeal seda seisu ei kontrollinud. aga valasin siis juurde poolsünti ning nüüd kõik normis, vaatasin. ei tilgu kusagilt küll tänavale hetkeseisuga...
seega minu järeldus, et mootor sööb ise seda - või on veel mingine variant kellelgi pakkuda, et ei peaks muretsema kohe esimesel päeval end lolliks.
Auto on 728 ja 1996 aasta.
muidugi liisingusse võetud j 7 päeva aega, et tagastada kui tõesti selgub, et midagi peetis.

kas diagnostika näiteks truumu juures ütleb mulle vastuse?

praegu kell ka aga homme saab omanik mult kõne ning aiaiai. peale kõige muu on kõrvalistuja airbag ka puudu, tüüp on selle kaane sinna peale liiminud.

Postitatud: 07.01.2008 23:39 22
Postitas aise
mina annaks tagasi selle, kui sööb õli siis remont 30+k, kui veel mingid airbagid puudu on siis võib sealt jumal teab mida välja tulla :|

diagnostika kulunud mootori kohta ei räägi midagi.

Postitatud: 07.01.2008 23:40 18
Postitas leho57
eino eks ta lähebki tagasiandmisele kui mingi jama on. enne tahaks vastuse teada... peab teada saama, muidu ei saa seda tagasiandmist ka kuidagi teostada.. tõestust peab olema ju

Postitatud: 07.01.2008 23:41 05
Postitas aise
pane õli norm tasemele ja sõida siis mingi 2-3000km, vaata kas langeb :D

Postitatud: 07.01.2008 23:41 48
Postitas leho57
nädala ajaga või :D
odavam tuleb vist mõne asjaliku remontniku juures käia :D

Postitatud: 07.01.2008 23:43 45
Postitas aise
leho57 kirjutas:nädala ajaga või :D
odavam tuleb vist mõne asjaliku remontniku juures käia :D
võid lasta kompressioonid mõõta, aga kui on läbi ainult õlirõngad siis suurt midagi sealt ei selgu, sõõretihendid võivad ka läbi olla aga seda ei anna mõõta. sinist ei viska tagant?

Postitatud: 07.01.2008 23:44 56
Postitas leho57
vot nii ei ole tähele pannud. mingit pahvakat nagu ei tulnud, kerget valget auru ainult... pole veel nagu väga sõitnud ka. homme teen visuaalse inspektsiooni asjale.

Postitatud: 07.01.2008 23:59 55
Postitas leho57
palju sinna mootorisse õli läheb?
seal mingi 2-2,5l oli seda. ja õlivahetuse tuli on viimases astmes...

Postitatud: 08.01.2008 00:09 57
Postitas aise
leho57 kirjutas:palju sinna mootorisse õli läheb?
seal mingi 2-2,5l oli seda. ja õlivahetuse tuli on viimases astmes...
6,5L peab selles mootoris olema õli.

Postitatud: 08.01.2008 00:16 07
Postitas kapa
miks ta ülelask on kui sa ei kontrollinud mootori õli taset autot ostes ja pikemale sõidule "uue " autoga minnes ? Kui ta oli juba enne ehk nii madal see tase siis so what ? pane max i ja anna vinti.

Oleks sul kindel väide ,et näedsa seal oli maximum ja jõudsin tallina oli alles ainult alla minimumi.

Postitatud: 08.01.2008 00:23 34
Postitas leho57
ei selles mõttes ülelask, et kui tõesti mootor seda õli isuga õgib. siis on s*tad lood. aga muul juhul muidugi enda süü, et kohapeal ei kontrollinud.
muidu veel seda, et kas keegi teab palju on mootoris õli siis kui õlivarda ots ulatub napilt napilt sisse nii, et tilgake jääb otsa. sooja mootoriga.

Postitatud: 08.01.2008 00:43 18
Postitas Ergo750
Kas veateadet siis ei andnud madala õlitaseme tõttu ? See peaks juhtuma kohe,kui tase jõuab alumise normini ! Seda oleks pidanud juba esimesel käivitamisel märkama ju :roll:

Postitatud: 08.01.2008 00:48 29
Postitas leho57
vot vot, pixlitega on nagu on. need olid nimekirjas esimesed mis remonti pidid minema :oops:

Postitatud: 08.01.2008 08:15 14
Postitas Tauri
varjatud vigade parandamisele kuluva summa saad müüjalt sisse ka nõuda!

Postitatud: 08.01.2008 09:14 17
Postitas wax
leho57 kirjutas:vot vot, pixlitega on nagu on. need olid nimekirjas esimesed mis remonti pidid minema :oops:
Niiet ... sulle võib veel üllatusi tulla :roll:

Postitatud: 08.01.2008 09:36 11
Postitas Raivo
diislijoodik kirjutas:Bemmi tehas lubab õlikuluks kuni 1,2l/1000km peale, seega isegi kui ta kütusele lisaks õli kütteks kasutab, pole midagi kobiseda, kui ta sinna piiri sisse jääb :mrgreen:
Lihtsalt täpsustuseks, imo oli kas 1.2-1.5L tehase lubatud norm Audi V8 mootoritele.
Bemmile meenub miskit 0.7L

Postitatud: 08.01.2008 09:52 04
Postitas Arti
2,8 mootoril on mitmeid võimalusi kuhu see õli kaob. Esiteks vaata üle karterituulutuse vaakumklapp (UM ca. 800 EEK) ja tavaliselt on ka õlivarda toru tuulutus kinni. Soovitan sul minna Veltsi juurde Kotka tn. 12.
Kui need asjad korda tehtud või üle vaadatud, siis võid edasi otsida. Kompressioonide mõõtmine ei teeks ka muidugi paha.

Postitatud: 08.01.2008 13:48 04
Postitas leho57
homme hommikuks sain aja, eks siis Valdek annab oma parima ja ehk saab teada mis värk on.

Postitatud: 08.01.2008 14:53 20
Postitas kimmo
Sõida esimesed 1000 km siis on näha, kas probleem tõsine või mitte.

Postitatud: 08.01.2008 16:15 07
Postitas raitR
leho57 kirjutas:eino eks ta lähebki tagasiandmisele kui mingi jama on. enne tahaks vastuse teada... peab teada saama, muidu ei saa seda tagasiandmist ka kuidagi teostada.. tõestust peab olema ju
7päeva on see aeg, kus sa ei pea isegi põhendama, miks sulle auto ei sobi ja saad tagastada, kuid muidugi teeb asja lihtsamaks mõne kalkulatsiooni olemasolu

Postitatud: 08.01.2008 18:36 36
Postitas leho57
7 päeva aega jah, no saaks sellest mootoriasjast selgust siis oleks kohe näha kas jätab või ei

Postitatud: 08.01.2008 19:45 38
Postitas leho57
liisingulepingus kirjas selline punkt. no päris niisama vist ei kõlba ikka tagasi anda. mingit põhjust on tarvis. aga nu kui leiab et miskine viga sees, siis loeb lepingu uuesti läbi

728

Postitatud: 08.01.2008 20:09 20
Postitas velts1
kontrolli karterigaaside klappi ja toru kustkaudu õli karterisse tagasi juhitakse.tavaliselt see koht umbes kus õli läbi õlivarda karterisse läheb

Postitatud: 10.01.2008 02:47 07
Postitas leho57
njah,
see auto on ikka algusest lõpuni mädand :D
koos veermikuga on esijalgne hinnang 30 000 kanti. kui lahti kiskuda läheb kindlasti kallimakski.

jumal tänatud ikka liisingule. kuna olen öösel tööl siis saatsin panga emaili. eks homme kuuleb kuidas asjad lähevad. omanikuga on ka räägitud. fair and square - auto talle tagasi.
hävisin kokkuvõttes 4-5 tuhandega. esijalgsel hinnangul...

aga vot kasutatud autodest on küll mõneks ajaks nüüd kopp ees.

Postitatud: 10.01.2008 06:57 49
Postitas kapa
see on see kui autot enne üle ei kontrolli:P

Postitatud: 10.01.2008 10:25 24
Postitas Valdek
leho57 kirjutas:njah,
see auto on ikka algusest lõpuni mädand :D
koos veermikuga on esijalgne hinnang 30 000 kanti. kui lahti kiskuda läheb kindlasti kallimakski.

jumal tänatud ikka liisingule. kuna olen öösel tööl siis saatsin panga emaili. eks homme kuuleb kuidas asjad lähevad. omanikuga on ka räägitud. fair and square - auto talle tagasi.
hävisin kokkuvõttes 4-5 tuhandega. esijalgsel hinnangul...

aga vot kasutatud autodest on küll mõneks ajaks nüüd kopp ees.
riputa nimekiri siia üles, koos ilusate kompresioonidega. Loodan, et keegi siit foorumist seda õnnetust enam turuhinnaga ei osta.

Postitatud: 10.01.2008 13:59 06
Postitas leho57
hehe täpselt nii on :D ei julge lihtsalt enam. et saada töökorras ja normaalset kasutatud autot peab ikka energiat sellele otsimisele parajalt matma.
lähen käin pangast läbi ning hiljem lisan nimekirja siia siis..

Postitatud: 10.01.2008 16:09 17
Postitas leho57
Nonii, siit siis nimekiri mis esmaülevaatamisel selgus:

Vahetada + remontida:
term korpus, süüteküünlad, kkkt, õhufilter, süüteküünlapiibud, roolivõimendi anum + voolikud, Vanose õlitustoru, karterituulutusklapp + tuulutustorud, õlifiltrikorpusetihend, pid vedelik + roolivõimendi vedelik, pendelhoovapuks, paralleelvarras, esim amordid, käigukasti otsasimmer, käigukastipadjad, tagasilla ülemised tagumised õõtsad, silikonpuksid, summuti pastaga parandatud - lekib, põhjakatter puudu või puruks, esimesed ülemised õõtshoovapuksid, tagumised pid klotsid.
Kompresioonid mootoris:
1. sil - 12
2. sil - 7
3. sil - 6
4. sil - 5
5. sil - 5
6. sil - 5

Autoks siis 728 E38 numbrimärgiga 359 BAH

Valdek ehk oskab täpsustada, mõni asi oli ikka päris kole olnud :D

PS. Peale selle otsustas omanik mind süüdistada, et ma võtsin need jupid mingilt teiselt seitsmeselt ja tõstsin ümber. Minu arusaamade järgi see päris nii ei toimi. pealegi ei ole see väga teostatav 2 päevaga ju?
+ kõigele lisaks pean selle ise tartusse tarima. ebanormaalne.

Postitatud: 10.01.2008 23:26 49
Postitas InguPingu
Ja kuhu siis õli kadus? :D Radikase? Ma ostsin teadlikult e34 millel oli mootor ära "koolant" sõidu ajal :P . Mootor muidu käib aga ajab õli sõidu pealt täiega välja "ei viitsint uurida kust kohast, suvel vaatan". Seistes mootor käib, radika punn on maas siis on näha kuida surve vee välja surub ja õli radikase tuleb. Suvel teen midagi stendi laadsed siis vaatab mis selest saab. Mootori sain teise vastu vahetatud.
Minu teoria järgi peaks siis radika kork ja paisupaak olema hallikas- valge ollusega koos kui õli kaob radikase. Ja kui siuke asi on ostetaval autol siis vo on mingi suurem jama selega?


Sory kui vales kohas. Ja parandage mind kui on vale teoria :lol:

Postitatud: 10.01.2008 23:41 38
Postitas Cert85
Kompresioonid suht hapukad.