Kellad peksavad segast.
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
Kellad peksavad segast.
Probleem siis selles, et täpselt millal ise tahavad hakkavad armatuuri tuled vilkuma ja seierid hüppavad põhja. Asi lõpeb tavaliselt sellega, et kõik seierid lähevad kotti nagu poleks süüdetki sees ja nii iga päev paar korda. Armatuuri tausta tuled jäävad põlema. Milles küll asi võib olla, ära hakkab tüütama.
E46 320D
Sama jama on minul kolmel autol olnud. Vanematel aitab igatahes rusikaga armatuuri peale löömine (näidukuploki kohas) asja korrastada.
Kuna ma kõige olulisema hüppava kella ehk temperatuuri panin niikuinii mehaanilise eraldi kella, siis pole vaevunud selle võbina pärast elektroonikat kaevama hakata - on olulisemaid ja pakilisemaid asju.
Kuna ma kõige olulisema hüppava kella ehk temperatuuri panin niikuinii mehaanilise eraldi kella, siis pole vaevunud selle võbina pärast elektroonikat kaevama hakata - on olulisemaid ja pakilisemaid asju.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
see viga on sageli just 520 ja 92a see nagu tehase poolt kodeeritud et migi aja pärast pee*e läheb.olen siit lugenud ja kolmel sugulasel ja tuttaval just sama jama lahendus on see et sõidetakse Tartusse DIA-sse vend kakub armatuuri maha kisub pooleks seal sees on suur kivi mida annab arvutiga progeda ,kui neil aega ja viitsimist on siis vaevalt poole tunniga on asi ok ja sõit võib jätkuda ja raha on küsitud tavaliselt selle asja eest mingi 800 (kirves) aga keegi ei kurda siiani juba ühel 1.5a möödas ja ei mingit jama.
Edu soovides...
Edu soovides...
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
räägitakse ka, et asi võib olla seal näidukite plokis olevates kondekates, kindlat ei oska midagi öelda muidugi, aga asi väärt uurimist, odavam ka
endal peksavad ka kellad segast, tuled küll ei vilgu, aga kellad hüppavad nii kuis jumal juhatab, ükspäev võtan ette kisun ploki välja ja vaatan järgi
selle kohapealt tahtsingi küsida, et kas siin mõni targem vend, teab kuidas see näidukite plokk kätte saada sealt tagand, pidi 2 kruviga kinni olema, seda tean, aga kuidas nendele kruvidele ligi pääseb, ei tea..
endal peksavad ka kellad segast, tuled küll ei vilgu, aga kellad hüppavad nii kuis jumal juhatab, ükspäev võtan ette kisun ploki välja ja vaatan järgi
selle kohapealt tahtsingi küsida, et kas siin mõni targem vend, teab kuidas see näidukite plokk kätte saada sealt tagand, pidi 2 kruviga kinni olema, seda tean, aga kuidas nendele kruvidele ligi pääseb, ei tea..
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
vaata siin oli just samal teemal paralleelne jutulõim, kus sellest juttu.Jolinar kirjutas:Tegelikult tahaks ikkagi vastust saadaJolinar kirjutas:seda küll, aga kuidas ma sellele plokile endale ligi saan, seda ei tea, ei julge niisama lammutama hakata...
Aga kuna see on basically sama lihtne kui see juttki, siis lisan siia lõppu: viska pilk altpoolt selle kelladeploki kupli alla: seal näed kahte kruvikest. need on kogu ooper, mis neid kelli seal kinni hioab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
mul oli analoogne probleem ja mina sain lahti, mootori ploki küljes olev massijuhe ei omanud kerega korraliku kontakti, sai puhastatud ja kelled hakkasid näitama seda mida peab. ise tehnilist taipu ei oma aga mingi mes mõüütis testeriga seal mootori ja muuda asjade massi ja leidis et on mingi erinevus sees ja siis piilus seda ühenduskohta.
323i 82a.
316i 89a.
astra 01a.
316i 89a.
astra 01a.