Asjalikud tehnohoolde kohad

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Asjalikud tehnohoolde kohad

Postitus Postitas Muhv »

Tervist,

Tahtsin küsida, mis on praegusel ajal asiseMadis K tehnohoolde kohad. Vaja oleks siis E30-le teha 20k km hooldus (õlide, küünlade vahetus, klappide vahe kontroll/regull, Igasugu ülekandemeh. õlitasemete kontroll, veermiku kontroll), lisaks tarvis teha nn kellaga inspektsioon ehk siis jahutusvedeliku ja pidurivedeliku vahetus jms.

Aastaid tagasi külastasin iga operatsiooniga erinevat meistrimeest (Soots mootoriküsimuses; Georg Autotallist ülejäänud teeMadis K). Kas praegu on miskid uued/kõveMadis K nimed tekkinud? Mis vanadest meestest saanud? Või soovitate ikkagi UM-i poole pöörduda.

Veel, mis on hetkel sobivaMadis K küünlad M20 mootorile.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Need ju kõik lihtsad operatsioonid millega saab ENAMASTI keskmine töökoda hakkama (ise loomulikult kõrval passida).

Küünalde kohalt soovitaks NGK-d. Paar aastat tagasi testisin 3-e komplekti erineva firma odavama otsa küünlaid - NGK, Champion, Bosch. Kõige väiksema kütusekulu kompuutri järgi sain NGK-ga. Samas üllatas champion, masin käis tühikäigul kehvemini aga pöördesse läks väga hästi ja jõudu näis rohkem olevat.
AR
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Need ju kõik lihtsad operatsioonid millega saab ENAMASTI keskmine töökoda hakkama (ise loomulikult kõrval passida).
Küünalde kohalt soovitaks NGK-d. Paar aastat tagasi testisin 3-e komplekti erineva firma odavama otsa küünlaid - NGK, Champion, Bosch. Kõige väiksema kütusekulu kompuutri järgi sain NGK-ga. Samas üllatas champion, masin käis tühikäigul kehvemini aga pöördesse läks väga hästi ja jõudu näis rohkem olevat.
AR [/quote]

Kui endal garaaz on ja tööriistakast nurgas,
siis tegu on suht lihtsa tööga, millega saab
ise ka hakkama. Mina vahetasid 2 a õlisid
kodugaraaziz pesukausi abil, natuke maas
roomata tuleb, aga peab see elu siis kerge
olema? Praegusel autol enam ei mahu see
alla, seega teenindus:(

Nope-klappide reguleermiseks 4. käik sisse,
üks tagaratas tungrauaga üles ning rattast
keerates on siiani kõik klapid reguleeritud.
Ekstsentrikute keeramiseks saab tööriista
vanast naasklist.:)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Tänan pakkumast. Endal garaazi ei ole ja seega ise selliseid asju tegema ei kipu. Viimased kogemused E30 mootori klappide reguleerimise kohtadest on ca 8a vanad ja sellest ajast mäletan vägagi hästi, et 3/4-st töökojast ei saanud selle tööga rahuldavaltki hakkama. Seetõttu ise ei hakkaks sellega tegelema ka täisvarustuses garaazi oMadis Kes. Küsimus seega endiselt õhus. Kas keegi parima NGK margi ka öelda oskab?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

mu arust on denso natukene ikka parem kui ngk, olid mul siin vahepeal ngk kyynlad peal ja nüüd panin denso siis läeb auto paremini käimatöötab yhtlasemalt kuigi mul kyynlajuhmed suht vana ja läbi juba aga näed töötavad korralikult. minu soovitus oleks denso.
Margus_H
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 30.09.2002 15:39 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margus_H »

Parim on suhteline, igaüks kiidab oma:P kui ise mõni aeg tagasi küünlaid otsisin, siis oli ka NGK üks sagedasemaid soovitusi ja täpsemalt NGK R, mis ka soetatud said. Championi kohta pole ka suurt negatiivset kuulnud.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Championi kohta pole ka suurt negatiivset kuulnud. [/quote]
Muidu positiivsed küünlad aga surevad maha kole ruttu. Esimene läks 1500km pealt :(
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

Pakun välja hoolduste tegemiseks AUTOPARTNERIT (endine MG auto) Nüüd on olemas ka kaasaegse sisustusga töökoda. Asume peterburi tee 44
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Sisustus on ju tore, aga kas bemareid ka mehed enne kohanud on. Kommestis suutis kunagi üks "asjatundja" klapid nii hästi ära "reguleerida", et Soots nägi pärast kurja vaeva, et valjut tiksumist maha saada. Mees oli selline iseteadev, hea esinemisoskusega spetsialist, kes käis aeg-ajalt kusagil küsimas kus klapid asuvad jne....
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Sisustus on ju tore, aga kas bemareid ka mehed enne kohanud on. Kommestis suutis kunagi üks "asjatundja" klapid nii hästi ära "reguleerida", et Soots nägi pärast kurja vaeva, et valjut tiksumist maha saada. Mees oli selline iseteadev, hea esinemisoskusega spetsialist, kes käis aeg-ajalt kusagil küsimas kus klapid asuvad jne.... [/quote]

:D Valed klapivahed õigeks panna "kuri vaev"???
Või Soots põhjendas suurt arvet sellega, et näed
lollid tegid, mina osav mees pidin kurja vaeva
nägema:D
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Vaata, vahel nõuab tehnika ka peale teadmise, et vahe võiks nii 0,25 mm olla midagi pisut enam. Mida täpselt, sorry, enam ei mäleta - 8 aastat oma töö teinud... Igal juhul, minu kogemus erinevate töökodadega oli VÄGA erinevate lõpptulemustega. Seega jutuga, et igas garaazis asja paika saab võite streetrace foorumis esineda. Siit ootaks pisut paremaid vastuseid - või on see palju küsitud??? :o

PS. Arve tuli Sootsil sama, mis tavaliselt. Lihtsalt kommentaar oli lisaks.
Vasta