Mootoripadjad

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Mootoripadjad

Postitus Postitas Kalmer K. »

Juhtus nii, et mootoril padjad puru. :( Kuna raha on väga-väga nullis, siis kas äkki oleks mõni odavam variant kellelgi välja pakkuda? Kuulsin kuskil, et Niva padjad pidid sobima...
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

pidid jah :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

See Niva padjavärk on mingi rumalus. Olen ise näinud 320i-d, millel kahe päeva pärast mootor aistevahelt vendiga radikasse sõitis. Need padjad maksavad Aaves alla 300 eek tükk, vaevalt et niva omadega 200 kr säästes 2000 maksva radikaga mõtet riskida on.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Minuteada Patrikul püsis mootor ilusti peal.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Täpsustan, et autoks siis E30, 316.
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
T-MAC
Huviline
Postitusi: 217
Liitunud: 25.04.2004 22:40 43
Asukoht: Kohila-Tallinn-Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas T-MAC »

mul on NIVA padjad - 52 eeku + 2 mutrit tükist ja püsivad küll ja küll.
ahjaa, auto on 320I '86.

aga 316 olid vist mingid kolmnurksed imelikud padjad... ei mäleta täpselt.
kui õhtul koju jõuan, siis vaatan järgi, aga arvan, et need NIVA omad sobivad tegelt sinna kah.
Audi A4 1.6 '95.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

niva padjad on vist kõrgemad, nagu olen aru saanud. mul vaja mootorit veidi tõsta kuna vedrustus tõsiselt madal ning need asfaldist lamavad politseinikud tõmmavad iga kord "paitavalt" üle karteripõhja. kasvõi 1 sentimeeter päästaks pidevast grimassist ja mõttest, et nüüd peab jälle paela otsas sõitma hakkama. :lol:
aga siiski kuskohast neid osta saab?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

omal olid 325i ka niva padjad ja ei läinud see mootor sealt kuskile.
Lillel ka minu teada niva padjad kasutusel.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

Lillel just samal eesmärgil miks mina neid tahan, et mootorit kõrgemale tõsta.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

No ja palju Lill siis selle autoga sõitis, et nii põhjapanevaid järeldusi teha?
Mitte rohkem kui 2500 km aastas. Kui mulle uue radika ja vendi ostate, siis võime minu autol katsetada. Millegipärast arvan, et seda radikat läheb järgmine päev juba tarvis.

Nende patjade vahetamine on piisavalt ränk töö, et raha kokkuhoiu pärast mingi vene varuosatehase podjobkaga jamada.

Meil on peres kunagi Niva olnud ja seda mäletan küll, kuidas iga mootori "tegemisega", mida seal ikka kord aastas ette tuli, võis mootori pealt ära tõsta ilma roostes mutritega jamamata, sest ülemine metallplaat koos tikkpoldiga tuli lihtsalt tortsti kummi küljest lahti. BMW padjad on nii kõvasti tehtud, et võid mootorile tropid külge panna ja terve otsa telfriga maast lahti tõsta ilma, et seal midagi järgi annaks.

Kui auto on madal ja karteripõhi katki läheb, siis pannakse ikka karterikaitse. Pealegi bmw külge mingite mosse-lada juppide aretamine ....... :roll:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

ei tea neid bmw b osa patju ka midagi, padjad said vahetatud 2002 aasta sügisel ja nüüd tõstsime ka niimoodi mootori maha, et ei pidanud mutrite lahtikeeramisega vaeva nägema. kumm oli lihtsalt metalli küljest lahti tulnud.
karterikaitse ongi see mis kogu aeg mööda asfaldit krigiseb ja on juba päris koledasti deformeerunud ning peaaegu vastu karterit.
Kasutaja avatar
T-MAC
Huviline
Postitusi: 217
Liitunud: 25.04.2004 22:40 43
Asukoht: Kohila-Tallinn-Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas T-MAC »

niva padjad on tõesti kõrgemad. ja seda et lillel need kasutusel on - on ka tõsi. seda et palju ta aastas sõidab? eriti mõttekas küsimus.. parem mõtle selle peale, kui palju need padjad runni saavad iga sõiduga! arvad tõesti, et lill pani need paldjad alla just sellepärast et nad ODAVAD on ja et tal on savi kas need peavad vastu või mitte?

aga savi, ise teate mis alla panete. kes kardab, ärgu pangu ja ostku kalleid, siis on kindel et padjad ei purune ega kulu... :P

Peace!
T-MAC
Audi A4 1.6 '95.
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Loodan, et keegi siin selle teema pärast tülli ei lähe, panen Niva padjad alla ja vaatan mis saab. seda enam, et kuna padi on puru ;)
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

no onn asi kus säästa üks padi maksab 200.- nu 2 tükki on 400.- ei ole mõtet vene juppi toppida sest need ei kesta
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Aga kui raha niipalju välja käia moment ei ole ja muid asju on ka vaja, siis ajutiselt võib, mitte,et lõhun mootorit edasi! :P
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

mina panin kuni palgapäevani auto seisma ja käisin 12 kilti rattaga tööl
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Mina peaks siis 60 maha väntama, aga jätame parem rahad rahule, igal oma arvamus.
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

heh mul ei ole asi selles mis odavam jne. ostsin alles mingi aeg tagasi uued ja originaalid sinna kuid minul probleem selles, et mootor liiga madalal ja mingisuguseid seibe ka ei taha sinna aretama hakata, et mootorit kõrgemale tõsta.
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

mõte õige, ega need Lõuna-Eesti teed nüüd nii head ka pole, ka minu karteripõhi in kenakesti kannatada saanud, aga selle teema võib lukku panna. sai n padjad ja läheb vahetuseks.
E90 325I LCI´10 M-Tech
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Kas need niva padjad 320,E 36 ka sobivad aastast 91??
Vasta