m20b20 mootor läheb kuumaks

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

m20b20 mootor läheb kuumaks

Postitus Postitas antoshka »

Minu auto mootor läheb liiga kuumaks ja ise ma ei oska leida milles problem võib olla :( :( . Kes võib mind aidata või soovitage mingi koht?

Kirjutage veel palju võiks seda maksma.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kas kohapeal tiksudes? Sõites?

Pakuks et ventilaatori sidur on kehvaks jäänud, jahutusvedelikku on vähe, termostaat.

Ning kas "neerud" on need suve oma ikka? St et lahtised, kust õhk puhub läbi.
530d
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Auto sõidab, aga kes teab mis juhtub kui kuumaks läheb!

Termosidur on vahetatud paar nädalat tagasi, jahutusvedelik on normis, termostaat ka peab olema OK, soojaks läheb ilusti.

Lisaks võin öelda et kui pöörded on kuskil 2000-3000 kapoti alt läheb niisugune hääl nagu vana bussilt. Mõnikord see hääl on, aga mõnikord ei ole.

Mina tahaks leida inimest kes võiks vaadata autot ja öelda milles viga on.
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Võid helistada.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

325 ix kirjutas:Võid helistada.
Mina olen Tallinnas.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

astu homme Ülase 14 läbi...viskame pilgu kapoti alla...
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Probleemile lahendust ei oska pakkuda, aga enne kui termosidurit vahetama hakata võib seda proovida parandada, minul vähemalt aitas.
Eerik_K -ga tegime asja korda. Sidur maha, bimetall plaat ja tift ära ja sai surutud umbes poolteist süstlatäit mingit kodumasinatele mõeldud õli sisse. Kui enne õli surumist töösooja mootoriga pöial vastu tiivikut panna jäi üsna lihtsalt seisma, nüüd enam ei jää. Kõige raskem osa selle töö juures on bi-metall plaadi tervelt kätte ja tagasi saamine ilma et ära ei murduks. Mul õnnestus väike pragu tekitada, aga sellegipoolest töötab nüüd normaalselt.
Igaljuhul sellest ajast alates pole mingit kuumenemist enam näha, isegi kõige kuumema ilmaga ei ole keskasendist rohkem kui millimeeter või kaks hälvet.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Raivo kirjutas: Ning kas "neerud" on need suve oma ikka? St et lahtised, kust õhk puhub läbi.
:roll: :?:
et siis peaks olema 2 varianti kodus? sügisel ja kevadel keretööd?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

truumu kirjutas:
Raivo kirjutas: Ning kas "neerud" on need suve oma ikka? St et lahtised, kust õhk puhub läbi.
:roll: :?:
et siis peaks olema 2 varianti kodus? sügisel ja kevadel keretööd?
Hmm...mul E30'l on ribid tagant kinni, E36'l aga avatud :roll:
530d
Vasta