tervitus.
ei leidnud kusagilt nende autode kohta tehnilisi andmeid nt. kütuse kulu, kiirendus, jõudude vahekord jne.
ehk oskab keegi soovitada kumba osta ja miks eelistada, plaanis varsti soetada, aga......
e34 520 vs 525 (12v)
e34 520 vs 525 (12v)
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
sooviks ka teiste arvamust, kuna kunagi on isegi 520´iga sõidetud ja ei märganud, et kuigi lahja oleks selle kere kohta (muidugi mida võimsam seda vähem kulub). ja samas ootaks ikkagi mingit infot tehase andmete kohta
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
520 pole mitte nimetamisväärselt lahja vaid nimetamisväärselt madala pöördemomendiga. Parematel 2.0 mootoritel on see 200Nm kanti, sellel aga 170. Tuleb see sellest, et tehniliselt on 2.0 destroketud (lühendatud käiguga) 2.3 - ning ebaproportsionaalselt lühikese kolvikäigu tõttu on momendinäitajad kusised.
M40B18 318/518i - 165 Nm@4250 rpm
M42B18 318iS - 172 Nm@4600 rpm
Nüüd M20
M20B20 ilma katita - 174Nm@4000 rpm
M20B20 katiga - 164 Nm@4300 rpm
M20B25 ilma katita - 226 Nm@4000 rpm
M20B25 katiga - 222 Nm@4300 rpm
Kui neid võrdled ongi selge, miks 518i on samakiire kui 520i.
Vahe on selles, et 2.0 kolvikäik on 66 mm, 1.8l aga juba 81 mm.
M40B18 318/518i - 165 Nm@4250 rpm
M42B18 318iS - 172 Nm@4600 rpm
Nüüd M20
M20B20 ilma katita - 174Nm@4000 rpm
M20B20 katiga - 164 Nm@4300 rpm
M20B25 ilma katita - 226 Nm@4000 rpm
M20B25 katiga - 222 Nm@4300 rpm
Kui neid võrdled ongi selge, miks 518i on samakiire kui 520i.
Vahe on selles, et 2.0 kolvikäik on 66 mm, 1.8l aga juba 81 mm.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990