e34 520 vs 525 (12v)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

e34 520 vs 525 (12v)

Postitus Postitas Jaanus_P »

tervitus.
ei leidnud kusagilt nende autode kohta tehnilisi andmeid nt. kütuse kulu, kiirendus, jõudude vahekord jne.
ehk oskab keegi soovitada kumba osta ja miks eelistada, plaanis varsti soetada, aga......
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

2,0 ei soovita kohe kuidagi. Lahja suure kere kohta ja kütust võtab rohkem.Väsib ka kiiremini.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

sooviks ka teiste arvamust, kuna kunagi on isegi 520´iga sõidetud ja ei märganud, et kuigi lahja oleks selle kere kohta (muidugi mida võimsam seda vähem kulub). ja samas ootaks ikkagi mingit infot tehase andmete kohta
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

520 pole mitte nimetamisväärselt lahja vaid nimetamisväärselt madala pöördemomendiga. Parematel 2.0 mootoritel on see 200Nm kanti, sellel aga 170. Tuleb see sellest, et tehniliselt on 2.0 destroketud (lühendatud käiguga) 2.3 - ning ebaproportsionaalselt lühikese kolvikäigu tõttu on momendinäitajad kusised.

M40B18 318/518i - 165 Nm@4250 rpm
M42B18 318iS - 172 Nm@4600 rpm

Nüüd M20
M20B20 ilma katita - 174Nm@4000 rpm
M20B20 katiga - 164 Nm@4300 rpm

M20B25 ilma katita - 226 Nm@4000 rpm
M20B25 katiga - 222 Nm@4300 rpm

Kui neid võrdled ongi selge, miks 518i on samakiire kui 520i.

Vahe on selles, et 2.0 kolvikäik on 66 mm, 1.8l aga juba 81 mm.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta