1. leht 1-st

Uimane

Postitatud: 11.03.2003 12:10 53
Postitas Madis K
soetasin e36 320 mulle tundub ta pisut uimane kuni 3500 pöördeni. Milles võib olla probleem?

Postitatud: 11.03.2003 13:15 16
Postitas Raivo
mis aasta autoga on tegu?
alates 92 lõpp või 93 pandi neile selline asi nagu Vanos. Lühidalt selgitades tähendab VANOS varieeruva
asendiga nukvõlli (väntvõlli suhtes). Selline nukvõlli keeramine tagab mootori parema töö nii tühikägul kui suurtel pööretel.
Võrreldes VANOS-ega ja ilma mootorite jõu ja pöördemomendikarakteristikuid selgub, et võimsust ei lisandu kuid max.
pöördemoment on laiemas diapasoonis saadaval. Tehniliselt on see teostatud nii, et mootori juhtseade väljastab elektrilise käsu
solenoidventiilile, mis avanedes juhib mootori õlimagistraalist surve VANOS-e hüdraulilisele täiturosale, mis liigutab nukvõlli varasemasse asendisse.
Elekrilise käsu kadumisel ennistub nukvõll hilisemasse asendisse.

ning ilma vanoseta on max pöördemoment 4900pm/min, ning juhul kui on ka vanos olemas, siis on pöördemoment parim 4200pm/min juures.
ning üldiselt see kipub nii olema, et R6 mootorid tahavad tiba rohkem pöördeid saada, et hakkaks korralikult edasi käima.

Postitatud: 11.03.2003 20:42 43
Postitas vambola
mulle tundub kah et R6 hakkab õieti hingama 3500-4000rpm

Postitatud: 18.03.2003 19:30 44
Postitas Tom
Marko kas sa nagu 40-50 kandis ei peaks alles esimesega sõitma? Mul enda auto kohta siuke arvamus et 1. kuni umber 60 2. 100 kanti 3. mingi 180 ja 4. kuni 228 (ametlike andmete kohaselt) proovind pole kuna peaks igaks juhuks uue õli panema ja ilm voiks ka kuiv ja soe olla :P

Ja tõmme akkab mul mingi 2500 pöörde pealt juba tekkima koos mehise häälega ja peale 3000t lendab 5000de peale nagu vana loom 2 käiguga, ei saa nigu argugi et pöörded nii kõrged enne kui tahokat silman. A ja tegu siis 3.5 M30 mootoriga.