õõtsahoob??

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
marek320
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 19.08.2004 19:41 57
Asukoht: Worldwide

õõtsahoob??

Postitus Postitas marek320 »

Niisis küsimus teadjatele, sai hiljaaegu omale (esimene)bmw soetatud E36 320 91a, sai taga ka UM-is käidud kus ta üle vaatati, seal selgus et paremal õõtsal lõtk sees ja uus läheb mingi 1700eeku +töö, vaatasin ka mujalt juppe ja nüüd asi nii kaugele jõudnud et mingi 200 eegu eest võib ainult mingi puksi osta ja ära vahetada, siit siis küsimus, et kas tal on vahetatavad puksid ikka?või lääb terve õõts? Andeksi mu ebaprofesionaalsus :oops: , kuid tegu esimese bmw-ga ja ple võimalust autot lähemalt ise uurida, ja kuna varsti see võimalus tekib siis tahan et kõik vajalik oleks olemas et kohe ka ära vahetada,a veel seda ka et bena filter nõuab vahetus, ja selle hinnad on 300 kuni 66 kr-ni, minujaoks täielik müstika, et mis kamm nendega olla võib?
marxxx
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 18.11.2003 09:53 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marxxx »

... kui õõts loksub juba siis pole küll mõtet ainult puksi vahetama hakata... võibolla veidi paremaks teeb aga varsti sama jama uuesti ja siis ostad juba õõtsa koos uue puksiga... :roll:
ja pensufiltriga küll mingit vahet ei tohiks olla..võib kõige odavama osta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jah, peale puksi on sel õõtsal tõenäoliselt ka munakas läbi, seda eraldi vahetada ei saa. Aga Veerennis on üks Meelise nimeline sell, kes neid ka taastab. Enda väitel käib tema metalliga asendatud (orig. kapronist) munakapesa kauem kui originaal. Helista ja küsi: 52 14 378
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

Eksid seekord (PRIITV8) e36-el saab esimesi sarniire vahetada ja väga lihtsalt nad on pealt rihveldatud ja käivad eribevalt teistest bmw-dest sisse löömisega ja seda tehakse tavaliselt teeninduses tõstuki peal ilma ratastki maha võtmata lastakse õõtsal puks ja sarniirid lahti ja siis paku peal anna aga tult kuvaldaga ja uus sisse kas siis pressiga või samuti vene võtit kasutades
üks sarniir on pika ja teine lühikese varrega ja maksavad nad alla 200 EEK-i tk seega .......... edu teile kõigile siit poolt
marxxx
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 18.11.2003 09:53 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marxxx »

alts20 kirjutas:Eksid seekord (PRIITV8) e36-el saab esimesi sarniire vahetada ja väga lihtsalt nad on pealt rihveldatud ja käivad eribevalt teistest bmw-dest sisse löömisega ja seda tehakse tavaliselt teeninduses tõstuki peal ilma ratastki maha võtmata lastakse õõtsal puks ja sarniirid lahti ja siis paku peal anna aga tult kuvaldaga ja uus sisse kas siis pressiga või samuti vene võtit kasutades
üks sarniir on pika ja teine lühikese varrega ja maksavad nad alla 200 EEK-i tk seega .......... edu teile kõigile siit poolt
:shock: ikka õpid midagi uut
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

alts20 kirjutas:Eksid seekord (PRIITV8) e36-el saab esimesi sarniire vahetada ja väga lihtsalt nad on pealt rihveldatud ja käivad eribevalt teistest bmw-dest sisse löömisega ja seda tehakse tavaliselt teeninduses tõstuki peal ilma ratastki maha võtmata lastakse õõtsal puks ja sarniirid lahti ja siis paku peal anna aga tult kuvaldaga ja uus sisse kas siis pressiga või samuti vene võtit kasutades
üks sarniir on pika ja teine lühikese varrega ja maksavad nad alla 200 EEK-i tk seega .......... edu teile kõigile siit poolt
ÕIGE! Peksame aga kõike kuvaldaga... :evil:
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

ikka on ju nii et kui enam midagi öelda ei ole siis hakatakse tatti pritsima aga vaata natuke ringi ja märkad et enamustes nn. teenindustes tehakse just nii, seega räägime, vastame, aitame neid kes küsivad ja kes abi ning nõu tahavad kuulda ,sinu kommentaarist nüüd küll äsja autoomanikuks saanud inimene suurt kasu ei saanud
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Ma ei saa ka aru miks vana šarniiri kuvaldaga välja ei tohiks peksta kui asi õieti toestatud.

Bmw kohta ei tea aga mõnel muul margil esinduses šarniiri eraldi ei pakuta vaid kogu õõtsaga koos,aga B varuosa on küll saada.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

muidugi! Tagasillatala puksisid saab ka välja põletada ja tikksaega saagida jne...rattalaagreid saab ka kuvaldaga sisse välja peksta...kardaani saab ise garaazis pikemaks keevitada, esimese õõtshoova jämeda traadiga kere külge siduda, summuti lehmaketiga kinnitada jne...ainult pärast lohistatakse see kuvaldaga remonditud auto treileri peal nn teenindusse...see kuu muide minu juures käinud 2 kuvaldaga šarniiri vahetajat ja üks kes tänava nurgal rattalaagrit püüdis vahetada, teiste õpetusete järgi...et seda saab kuvaldaga teha, ja see võtab aega ainult 10 min. Tatti ei pritsi siin keegi...kui õpetada kedagi...siis palun teeme seda ka õieti!
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Väga õige! :)
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:)

Postitus Postitas Erkki_V »

Aru ma ei saa, miks osa kodanike on niiväga kinni oma kuvaldade, haamrite ja kõikvõimalike massi omavate tööriistade kallal??? Kas siis tõesti on Eestimaa pinnalt kadunud kõikvõimalikud puksipressid, tõmmitsad ja muud abivahendid???? MItte et ma kellegi töövõtteid maha teen aga.... enne tuleks ikka mõelda kui elevanti portselanipoodi lasta!!! Vabandage kui kellegi tundeid riivasin aga egas autot ainult kuvaldaga ei remondita :lol: Ja teema algatajale veel niipalju, et kui sul on lõtk šarniiri tagumises puksis, siis saab läbi ainult selle vahetamisega ja kui on ees munakas siis tuleb ära vahetada šarniiri ots, niiet tee see kindlaks kõigepealt ja siis töö kallale!
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Re: :)

Postitus Postitas acid »

Erkki_V kirjutas:Aru ma ei saa, miks osa kodanike on niiväga kinni oma kuvaldade, haamrite ja kõikvõimalike massi omavate tööriistade kallal??? Kas siis tõesti on Eestimaa pinnalt kadunud kõikvõimalikud puksipressid, tõmmitsad ja muud abivahendid???? MItte et ma kellegi töövõtteid maha teen aga.... enne tuleks ikka mõelda kui elevanti portselanipoodi lasta!!! Vabandage kui kellegi tundeid riivasin aga egas autot ainult kuvaldaga ei remondita
Kui sa ise seda tööd piisavalt palju teeksid,siis varsti saad aru,et vana šarniiri pressialla toppida ja seda õõtsa toestada seal pressiall on palju vaevarikkam ja aeganõudvam kui see lihtsalt välja lüüa.Ma ei ütleks et sellised remondimehi elevandiga võrrelda.Pigem selliseid kes oma šarniire pressivad kokku et lõtkust lahti saada.
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:)

Postitus Postitas Erkki_V »

Oiahh, ütlen ühte ja ainult ühe korra, olen seda tööd pea kaks aastat autoremondis teinud (enam ei tööta autoremondis) ja ei ütleks küll, et see raske oli, aga ok ei hakka rohkem tatti pritsima, tahate lööge välja kasvõi teerulliga, igamehe enda otsustada, kas ja kuidas
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Vähe oled veel asjaga tegelenud ka,teed veel paar aastat,või kui palk hakkab otseselt sõltuma tehtud töödest(mida rohkem seda suurem palk,st. et saaks etteantud tehase aegadest kiiremini töö tehtud)küll siis hamrit kasutama hakkad.Või siis kui selle asja enda jaoks korralikult selgeks oled saanud
ainuke kes seda tatti pritsib oled sa ise.2-aastat on nii väike aeg,ise arvasin ka kunagi et kõva tegija kui kui kool sai läbi,et löön igal pool jalaga uksi lahti,aga võin sulle öelda et nii lihtne see ei ole...
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

;)

Postitus Postitas Erkki_V »

Aitähh õpetamast ja juhtimast elutee radadel, olin võibolla ka mina kunagi, kui kool läbi sai nn "kõvamees" aga elu on nüüd teinud omad korrektuurid (30 on juba piisav verstapost eluteel). Aga tahan öelda veelkord seda sulle acid, et sina tee nii nagu sina tahad, ei keela sul seda keegi, aga kui siin "pädevad" töömehed kiruvad kuvaldamehi, siis on äkki selles iva sees. Niiet aitab OT, antud teemas siiski autor tahtis abi saada asja korda saamise eesmärgil, niiet teeme nüüd nii, et teema sellega lõppenud ja ainult teemakohane jutt siia edasi teretulnud, eesotsas panen suu ma ise kinni.
marxxx
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 18.11.2003 09:53 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marxxx »

:D hea et päris kaklema ei läinud vähemalt :D :D
Kasutaja avatar
ennopoiss
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 01.02.2003 20:10 47
Peamine sõiduk: -99 BMW (e46) 323i
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas ennopoiss »

đarniiride vahetuseks ei pea miskeid erilisi tõmmitsaid ega presse omama, asja ajavad ära ka korralikud kruustangid ja paraja läbimõõdu, ning pikkusega 2 torujuppi. Oma e30 said just nende abiga eelpool mainitud jupid ära vahetatud. Ehkki ettevaatlik peaks olema đarniiride sisse pressimise ajal, kiirustamisest ei tule midagi head ja nii sai ühel đarniiril kummikate ää mõrvatud. Aga kui tasa ja targu talitada siis saab asjaga hakkama küll. Teeninduse pooldajatele ütleks nii palju, et jah õige ta küll on, et ega igat asja põlve otsas tehtud ei saa, aga kui rahakott kõike välja ei kannata ja külaseppade (kivi kuvaldameeste kapsaaeda) kätte ka oma plekist sõpra anda ei taha, tuleb siiski ka vahel endal (pärast pikka uurimist ja arutamist) pea tööle panna ja näpud õliseks teha.
Jõudu kõigile!
Vasta