1. leht 1-st

Automaadiga kiirendamine

Postitatud: 02.07.2008 00:50 19
Postitas Sebastian
Tere.
Otsisin küll vastavat teemat, kuid täpset vastust kuidagi ei suutnud leida.

on E36 328 automaat.
Kuidas oleks õige kohapealt kiiresti ära minna? Kiirendades nullist auto mõtleb kõigepealt sekundi ja alles siis läheb minema. Kas võib suruda pidurit kõvemini ning üritada gaasi juurde anda kohapeal, et oleks parem start? (tundub veidike kasti vägistamise moodi)
Või mis oleks need õiged võtted, et kohapealt korralikult minema saada?
Edasi kickdowniga toimetab kast suht kiirelt, kuid just start, see kõige olulisem osa on mulle mõistatuseks jäänud.

Nagu ma aru olen saanud, siis D peal hoidmine foori all ei tee midagi halba, lihtsalt kui pikem paus tõmbad N peale?

Postitatud: 02.07.2008 01:00 12
Postitas Sebastian
niipaljude autodega kui mina sõitnud olen, siis on loomulik et alla 1000 rpmi gaasi põhja tagudes läheb veidi aega enne kui auto jõuab mingisuguseni väändemomendini, mis tekitab selle istmessetõmbamiseefekti.. ala pakun et 1200-1300 pööret on piisav et mootor oleks kiirendusvalmis.

Postitatud: 02.07.2008 01:07 30
Postitas Sebastian
kas reageerimine tühikäigul ei ole mitte oluliselt kehvem? sama efekt mis kohapeal gaasitades-tühikäigult pöördeid andes lööb uimasemalt kui natuke gaasi peal hoides ja siis tuuritades?

Sellist efekti olen ma kogenud kõigi autode juures, ning loogika ütleb, et see on täiesti normaalne-tühikäik on ikkagi mootori võimsuse minimaalsele tasemele viimine, kus jõud praktiliselt puudub.

Postitatud: 02.07.2008 01:27 55
Postitas Sebastian
Mul on tunne, et me ikkagi räägime veidikene mööda. Pigem see viivutus(ma ei leia sellele paremat sõna) on tingitud sellest, et väänet ei ole piisavalt taga, et erksalt mootorit edasi viia, nagu võiks olla näiteks 2000rpmi juurest start.
Kui automaadiga olla stopis käik D peal, ning jalg piduris, on pöörded ca 700, ehk siis minimaalselt kõrgemad kui tühikäigul. kuna sealt vähemalt 1000rpmini ei ole mootoril üldse jõudu, siis tekibki selline uimane liikumine.

Küsimus ongi, kui hullusti mõjub nn "vägistamine" kastile, kui hoida pidruti kõvemini ja gaasi ka peal?
Olen proovinud sellist asja lahjemate mootorite peal, kuid 328 all on tunda, et gaasi andes mootor tahaks hakata minema, kuid pidur ei luba-kui tappev on see kastile?

Ma üritan saavutada mõistmist, kuidas saada maksimaalne kiirendus(väändemoment) nullist x kiiruseni automaadiga?

Postitatud: 02.07.2008 19:39 37
Postitas Sebastian
Täna tuvastasin veel järgmise asja-
Kui kast on N või P peal, ning panna siis käik sisse, jalg piduril, siis auto tahaks liikuma hakata, hästi nõrgalt, kuid ikka on tunda, et pmst sama efekt, mis käsipiduriga liikuma hakates, tõmbab natuke tagumiku maha.
Kas selline asi on normaalne?

Postitatud: 02.07.2008 19:57 01
Postitas Roland325
On küll

Postitatud: 02.07.2008 20:17 29
Postitas Danil523
tavaliselt automaadiga saab kiiresti kohapealt ära kui sisse lükata 2. käik ja siis D (võib ka vahepeal 3. käik ka) - Nii oli vähemalt mul paremad tulemused.....

Postitatud: 06.07.2008 15:41 48
Postitas regaja1
Ja hiljem lähevad autod müüki kui `´hästi hoitud´´
Kõiki trikke ei kannata isegi man. kastid ammugi siis aut.

Postitatud: 06.07.2008 19:55 48
Postitas vaikeboa
Sebastian85 kirjutas:Tere.
Otsisin küll vastavat teemat, kuid täpset vastust kuidagi ei suutnud leida.

on E36 328 automaat.
Kuidas oleks õige kohapealt kiiresti ära minna? Kiirendades nullist auto mõtleb kõigepealt sekundi ja alles siis läheb minema. Kas võib suruda pidurit kõvemini ning üritada gaasi juurde anda kohapeal, et oleks parem start? (tundub veidike kasti vägistamise moodi)
Või mis oleks need õiged võtted, et kohapealt korralikult minema saada?
Edasi kickdowniga toimetab kast suht kiirelt, kuid just start, see kõige olulisem osa on mulle mõistatuseks jäänud.

Nagu ma aru olen saanud, siis D peal hoidmine foori all ei tee midagi halba, lihtsalt kui pikem paus tõmbad N peale?
Nagu ma teemast loen siis 2,8-ne mootor ja ikka ei kiirenda?Selline mootor peaks ju vedama küll ja kiirendusgi selline soliidne nagu ühele endast lugupidavale liiklejale,kes sõidab BMW-ga,kohane.Kui tahad "rollnoka" stiilis "madalalt lennata" peaksid loomulikult manuaalile mõtlema.Sellega saab kohe kindlasti valgusfoori alt minnes "kummi põlema" ja enne järgmise foori taha seisma jäämist jälle,nüüd juba pidurdades "kummi põlema".
Vabanda kui millegiga Sind solvasin aga nii see on,minu arvamus.
EDU!

Postitatud: 20.07.2008 10:20 47
Postitas saki1979
Mul endal on e46 328 aut. Mul on nii et kui gaasi kohapeal põhja panen siis läheb ilusti ühtlaselt minema. Aga kui sõidu ajal gaasipedaal koos selle all oleva nupu ka alla surun siis toob kasts ühe käigu alla, siis tekib küll väike viivitus.