Plokikaane tihend

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Matux
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 28.08.2004 22:59 17
Asukoht: Harjumaa

Plokikaane tihend

Postitus Postitas Matux »

Palju umb kaudselt võiks maksta 83a 318i m40 plokikaane tihend ja selle vahetus
helks
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 23.08.2004 13:05 25
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas helks »

b varuosana on nats alla 200.- . kui ise vahetad ei maksa see midagi, ega seal midagi keerulist pole.
Matux
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 28.08.2004 22:59 17
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Matux »

Samas oleks oodatud näpunäited ise vahetamise kohta
Kasutaja avatar
Toomas_V
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 25.07.2004 15:35 50

Postitus Postitas Toomas_V »

nagu kusagil romulas kunagi öeldi, et: tuleb kõik lahti keerata.........ja siis ära vahetada..
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: Plokikaane tihend

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Matux kirjutas:Palju umb kaudselt võiks maksta 83a 318i m40 plokikaane tihend ja selle vahetus
IIRC, siis tuli M40 mootor välja 87 aastal.

jJanno
exTouring
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Matux kirjutas:Samas oleks oodatud näpunäited ise vahetamise kohta
BMW raamatus on olemas need näpunäited..Ma peaks vaatama ehk on mul BMW raamatus olemas need näpunäited.Hetkel ei viitsi autosse raamatu järgi küll minna jube tuul.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kui huvi siis mul tuttav võib selle ära vahetada :)
Hind peaks kindlasti soodne olema.
Mercedes EQS 450+ 2022
Matux
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 28.08.2004 22:59 17
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Matux »

To Jjanno: sorry tuli väike viga tegelt peaks olema M10B18
Janek
Klubiliige
Postitusi: 1555
Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
Peamine sõiduk: E46 320d
Telefon: 56659473
Asukoht: Vilppula (soome)

Tihendi vahetus.

Postitus Postitas Janek »

Soovitan pöörduda Valdeku poole tel:51900031
Tel:56659473
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Mina soovitan Aivari poole pöörduda 5062088 :lol: ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
marxxx
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 18.11.2003 09:53 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marxxx »

sorry et OT, aga ei hakka vist eraldi teemat tegema :oops: . Mul selline probleem et, külma mootoriga käivitades ei võta kõiki potte kohe taha vaid lonkab mingi 2-3 seki ja siis läheb ilusti käima. Kui mootor soe läheb ilma probleemideta käima. Kas viimati mainitud kodanikud võiksid võibolla minugi aparaadile silma peale visata sest kaldun arvama, et mootori remont võib vist ees olla :| . Diagnostikas käidud ja kompressioon oli veid alla normi(16~17) ja 5-s või 6-s silindri rõhk oli vist 15 (20 peaks vist norm olema), küünlad olid ok.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

marxxx kirjutas:sorry et OT, aga ei hakka vist eraldi teemat tegema :oops: . Mul selline probleem et, külma mootoriga käivitades ei võta kõiki potte kohe taha vaid lonkab mingi 2-3 seki ja siis läheb ilusti käima. Kui mootor soe läheb ilma probleemideta käima. Kas viimati mainitud kodanikud võiksid võibolla minugi aparaadile silma peale visata sest kaldun arvama, et mootori remont võib vist ees olla :| . Diagnostikas käidud ja kompressioon oli veid alla normi(16~17) ja 5-s või 6-s silindri rõhk oli vist 15 (20 peaks vist norm olema), küünlad olid ok.
mis auto mis mootor
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Paistab, et küsimus diislis :)
Aga jah Aivar vana diisli kala :lol:
Ja kui jutt käib 2.4 TD siis sellel Aivariga vahetame kolvi nii kiirelt ära, et mootor ka veel ei jõua maha jahtuda :lol: :lol: :lol:
Mercedes EQS 450+ 2022
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Viljar_V kirjutas:Paistab, et küsimus diislis :)
Aga jah Aivar vana diisli kala :lol:
Ja kui jutt käib 2.4 TD siis sellel Aivariga vahetame kolvi nii kiirelt ära, et mootor ka veel ei jõua maha jahtuda :lol: :lol: :lol:
Ennem kui kolvi kallale kipud võiks kontrollida kas klapid tihedad,siis rõngad jäta kolv ikka lõpupoole.Sa hakkad tööga tagantpoolt ettepoole tulema.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

acid kirjutas:
Viljar_V kirjutas:Paistab, et küsimus diislis :)
Aga jah Aivar vana diisli kala :lol:
Ja kui jutt käib 2.4 TD siis sellel Aivariga vahetame kolvi nii kiirelt ära, et mootor ka veel ei jõua maha jahtuda :lol: :lol: :lol:
Ennem kui kolvi kallale kipud võiks kontrollida kas klapid tihedad,siis rõngad jäta kolv ikka lõpupoole.Sa hakkad tööga tagantpoolt ettepoole tulema.
No ega ma seda otseselt ei mõelnud, lihtsalt tõin näite, kui selge on 2.4 TD mootor :)
Aga loomulikult tuleb alustada klappidest, sisselaskekolektor maha, auto käima ja kohe asi selge, kas klapid läbi lasevad :) Tegelikult tundub väga imelik, et 2.4 td surve nii madal on ja niisama ikka mootor ei kulu nii ebaühtlaselt, peab olema asi kas klappides või näiteks rõngastes, võib-olla on sellele mootorile eetrit lastud ja rõngad ära lõhutud.
No ja nii on üldiselt raske arvata, mis viga, tuleb ikka reaalselt masinat vaadata-uurida, siis saab midagi öelda.
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Eeter ja kippub mootorit ära lõhkuma ja võib kolvi rõngad puru lasat või siis klappe väänama hakata.

Surve aste on M21 mootoril 22
Surve aga 22 +- 2

Viltsi jutt on kõik täiesti õige.
Kohe suure hurraga pole tõesti mõtet mootorit laiali lammutada.
Kui kontrollida silindrites surve astmeid siis soovitav oleks seda teha muidugi külma mootoriga sest soojalt on metali paisunud ning kohad mis ei ole korras pisut paremaks muutunud.Kõige pealt ära kontrollida surved kõigis silindrites siis aga valada pisut ( 2 korgi täit) mootori õli igasse silindrisse enne kontrollimist.Kui nüüd peale õli lisamist tõuseb surve siis see tähendab seda et on rõngad läbi ja klapid ok aga kui pole mingit vahet sellega kui kontrolliti ilma õlita siis on klapid läbi. Ma oma tds il tegin sama operatsiooni ning enne õli lisamist oli 20 - 23 aga peale lisamist40 sellest siis järeldus et klapid ok aga midagi muud läbi. Ku oma 2,4 mootorit proovisin kontrollida siis seal oli ainult 12. Kontrolliksin veel korda aga kahjuk sei saa enma kuskitl seda apasraati millega kontrollida.
Viimati muutis Raino, 19.09.2004 12:28 29, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

postituse all tal ju kirjas 141kw..
see vist mitte diisel,vaid 2,5 bens m50
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Arvo T kirjutas:postituse all tal ju kirjas 141kw..
see vist mitte diisel,vaid 2,5 bens m50
Kuigi küsimuse lahti lahkamisel on aru saada et küsitakse diili kohta.

Muiduig tore oleks kui alati täpselt märgitkse et millise mootoriga on tegu kui abi küsitakse.Nii saab kiiremini vastuse ning jäävad ära liigsed arutlelud ning postitused.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Teema algatajal vist huvi teema vastu kadunud,veidike täpsustada võiks asja jah.
Matux
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 28.08.2004 22:59 17
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Matux »

acid kirjutas:Teema algatajal vist huvi teema vastu kadunud,veidike täpsustada võiks asja jah.

Huvi pole kadunud aga lihtsalt polnud eriti ligi pääsu internetile.
Probleem seisneb täpsemalt selles et mootor võtab vett ja loogiliselt peaks viga olma plokikaane tihendis
Vasta