Mootori kapremont.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
lambikonn
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 12.05.2004 21:50 08
Asukoht: tallinn

Mootori kapremont.

Postitus Postitas lambikonn »

kus siis keegi teinud on oma mootorile sellist remonti ja palju maksis? kus oleks kasulik ja normaalne hind?
mis õli panna mootorisse kui ei tea mis õli enne sees oli?
kas võib panna mineraali?
mootoriks m30 138kw
Kasutaja avatar
Simsa525
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 05.09.2004 23:30 57
Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Simsa525 »

Mul vanamehe firmas eelmine aasta kamazil, (V8 turbo), mootor kotti jooksis... uuued kolvid, saaled, lihvitud väntvõll, hülsid ... pandi :? Kokku läks see lõbu ligi 20k :( Mul ainult selline inf pakkuda mootoriremondi osas.. ;)
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

tean, et ca 10k on hakkama saadud!

kui ei tea mis õli sees oli siis kõige kindlam valada sünti, kuid kuna arvatavasti mootor rüüpab hoolega siis poolsünti! Alati on lubatud kõrgema taseme õli valada mitte vastupidi :shock:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

miks sa arvad, et mootor sul kapremonti vajab?
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kapremondi töö hind sõltub sellest kui palju on tööd ja kui palju mootori elust välja tuleb vahetada. Võid saada hakkama alla 10k võid samas maksta ka 30k :)

Muidugi aastakäik ja mootori tüüp mängivad ka suurt rolli.

Vaevalt näiteks vana 800'se mootorile 10k eest kapremondi teeb ;)
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

juhoks tähelepanu, et mootor on küsimuses ära mainitud: mootoriks m30 138kw
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mootori kapremont.

Postitus Postitas Valdek »

lambikonn kirjutas:kus siis keegi teinud on oma mootorile sellist remonti ja palju maksis? kus oleks kasulik ja normaalne hind?
mis õli panna mootorisse kui ei tea mis õli enne sees oli?
kas võib panna mineraali?
mootoriks m30 138kw
kirjelda palun täpsemalt milles probleem seisneb...
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Minul läks ainuüksi pea remont 9300.-
Vahetatud sai nukkvõll koos nookuritega, uus sisselase klapp
Sohveldamine, kaane lihvimine, survestamine uued tihendid ja töö
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kui silindrid astmes pole ja kolvid ok on, siis on M30 kapremondi osas kõige odavam 6potine bmw mootor üldse. Isegi M20st odavam. Talle on saada päris hea kvaliteediga B-osi naeruväärse hinnaga (nt kepsusaaled 380 eek, raamid 900 eek jne).

Kulunud nukk on tark asendada mitte stock vaid schricki nukaga, hind on umbes sama.

Muidugi 3.0 puhul otsiks ma enne remonti 3.5 kone ja remondiks selle. Bensiinikulu vahel on null, võimsuse vahe päris tuntav.

Reeglina ei ole korralikult hooldatud M30s muid vahetamist vajavaid asju kui kulumaterjalid. 2 sajandiku pärast ei puuri seal silindreid keegi. Ega see Opeli või Fordi mootor ei ole.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
lambikonn
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 12.05.2004 21:50 08
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lambikonn »

no kapremonti mõtlesin sellepärast et nukkvõll on kulund ja mootor tundub lahja.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

maksa diagnostikasse 350 ja saad teada, kas mootor hõre..ilmselt piirdub kaante remondiga
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
marcc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 16.07.2004 19:13 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marcc »

Ma tegin just oma E34 2,0 mootori kapremondi.

Vahetatud sai nukkvõll koos nookuritega.
Sohveldamine, kaane lihvimine, survestamine uued tihendid,saaled,kolvirõngad jne ja töö läks koos õli ja filtriga 13 500,-(vahetamata jäid ainult kolvid kuna need olid korralikud)
Rahast hakkas vahepeal küll kahju, kuid see eest on mootoril kohe teine hääl(nurrub kohe teine :D ) ja edasi liigub ka mitu korda paremini.Bensu kulu on ka tunduvalt väiksem.
Kohe kohe vahetan ära ka küünlad ja küünla juhtmed ning mootori padjad ja keneka rihma.Siis peaks täielik harmoonia olema kapoti all ja saab autoga nautides ringi sõita.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

lambikonn kirjutas:no kapremonti mõtlesin sellepärast et nukkvõll on kulund ja mootor tundub lahja.
No vaheta siis ära nukkvõll ja nookurid :idea:

Garaazhinaabril e30 324d, ls 400 000 km (tema käes üle 300 000 km), nukkvõll ja nookurid vahetati, uus lammari kõrgsurvepump, nipet-näpet veel, ja mootor laulab nüüd nagu BMW mootor muiste.
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Natuke teine mark aga õpetlik lugu ikkagi.
Kollegil 91 aasta Camaro. Lasi teha veerenni tänava poistel V8 5.0 mootori kappremondi. Detaile väidetavalt vahetati seal palju (klappe ju 4 per silinder). Raha kokku küsiti selle eest 40 000.
Mis on muidugi uskumatu lugu sest maksimaalselt 20 000 eest oleks saanud suhteliselt korraliku mootori juba.
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

Mitsubishi Sigma 91.a 3,0 V mootori kapp remont 36.000.EEk-i
Laki auto tegi. Autot kättesaades oli sisu õli plekke täis ja sisselaske kolektor mis oli teadmata põhjustel hõbetaseks värvitud oli õliseid näpujälgi täis. Kui puhaste kätega ei oska kolektorit näppida oleks ju võin värvimatta jätta oleks vähem välja paistnud. :D Peale proovisõitu tuli ilmsiks ,et bensu voolik kapotiall lekis ,soojast peast tühikäik hakkas kõikum 500-3000 P/m
ja nüüd peale 15000 km on mootoril kolks sees. :shock:

Galant diisel millelel oli generaatori kinnitus ploki küljest murdund võeti argoon keevituse jaoks mootor maha kuigi suht hea ligipääs ka mootori peal olles. Keevitati lugu ära pandi mootor peale . Töörha 5000.EEK-i
Auto ikka väga uimane selgus ,et vanad unustasid turbo lõdvikud tagasi ühentamatta. :shock: Firma oli sama.

Nii ,et peaks ikka väga head soovitused olema firmal et M50 mootori remonti julgeks lasta teha.
:roll:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Siin foorumis on ilus galerii erinevatest Autobahni näinud saaledest. Piisab juba piltide vaatamisest:
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=16201&sid=
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Simsa525
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 05.09.2004 23:30 57
Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Simsa525 »

priitv8 kirjutas:Siin foorumis on ilus galerii erinevatest Autobahni näinud saaledest. Piisab juba piltide vaatamisest:
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=16201&sid=
Siin küll vist eriti hellitatud ei ole..... pisar tuleb lausa silma :cry:
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Cado kirjutas:Mitsubishi Sigma 91.a 3,0 V mootori kapp remont 36.000.EEk-i
Laki auto tegi. Autot kättesaades oli sisu õli plekke täis ja sisselaske kolektor mis oli teadmata põhjustel hõbetaseks värvitud oli õliseid näpujälgi täis. Kui puhaste kätega ei oska kolektorit näppida oleks ju võin värvimatta jätta oleks vähem välja paistnud. :D Peale proovisõitu tuli ilmsiks ,et bensu voolik kapotiall lekis ,soojast peast tühikäik hakkas kõikum 500-3000 P/m
ja nüüd peale 15000 km on mootoril kolks sees. :shock:

Galant diisel millelel oli generaatori kinnitus ploki küljest murdund võeti argoon keevituse jaoks mootor maha kuigi suht hea ligipääs ka mootori peal olles. Keevitati lugu ära pandi mootor peale . Töörha 5000.EEK-i
Auto ikka väga uimane selgus ,et vanad unustasid turbo lõdvikud tagasi ühentamatta. :shock: Firma oli sama.

Nii ,et peaks ikka väga head soovitused olema firmal et M50 mootori remonti julgeks lasta teha.
:roll:
mina laseks tarbijakaitse neile kaela kui nad ise ennem midagi mõistlikku välja ei mõtle - 41 k ei ole just raha mida nii loobiks!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Tauri kirjutas:
Cado kirjutas:Mitsubishi Sigma 91.a 3,0 V mootori kapp remont 36.000.EEk-i
Laki auto tegi. Autot kättesaades oli sisu õli plekke täis ja sisselaske kolektor mis oli teadmata põhjustel hõbetaseks värvitud oli õliseid näpujälgi täis. Kui puhaste kätega ei oska kolektorit näppida oleks ju võin värvimatta jätta oleks vähem välja paistnud. :D Peale proovisõitu tuli ilmsiks ,et bensu voolik kapotiall lekis ,soojast peast tühikäik hakkas kõikum 500-3000 P/m
ja nüüd peale 15000 km on mootoril kolks sees. :shock:

Galant diisel millelel oli generaatori kinnitus ploki küljest murdund võeti argoon keevituse jaoks mootor maha kuigi suht hea ligipääs ka mootori peal olles. Keevitati lugu ära pandi mootor peale . Töörha 5000.EEK-i
Auto ikka väga uimane selgus ,et vanad unustasid turbo lõdvikud tagasi ühentamatta. :shock: Firma oli sama.

Nii ,et peaks ikka väga head soovitused olema firmal et M50 mootori remonti julgeks lasta teha.
:roll:
mina laseks tarbijakaitse neile kaela kui nad ise ennem midagi mõistlikku välja ei mõtle - 41 k ei ole just raha mida nii loobiks!

See kelel käes on monopool laksib ka hindu..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

oleks paar küsimust et kui survestada plokikaas, siis ei tehta seda ju selle rõhuga nagu mootoril sõites ning kas selle tõttu võivad jääda mõrad avastamata ?
miks see nii on ning kas survestamisrõhust piisab et tuvastada mõrasid plokikaanes?
velts1
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17.04.2006 22:19 47

plokkikaane remont ja survestamine

Postitus Postitas velts1 »

plooikaane remont ja survestamine 56503144 tallinn mustamäe
Vasta