Piduriketta küsimus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Piduriketta küsimus

Postitus Postitas Raino »

Asi nimelt selles et E34 tagumised piduri kettad on pisut sooneliselt kulunud ja ma tahaks neid pisut treiali abiga sirgemaks saada..
Küsiks siis et palju on piduriketta miinimum lubatud paksus.
Kettask on tagumine jahutuseta kettas.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
marcc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 16.07.2004 19:13 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marcc »

Ma nüüd ei tea kas sellest abi on aga NK kataloogis E34 2,0 ja alates 88a. näitab paksuseks Th=10.0 Min.Th=8.4
Kas reaalselt on min.8,4 ka või võib ka õhem olla, seda ma ei tea.Ehk oskab mõni targem kommenteerida.

Info võtsin http://www.obtec.dk/index_uk.html
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Tänud..
Ae3ga läks aega õige vastuse ma seal kah sain..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
marcc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 16.07.2004 19:13 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marcc »

Kui saladus pole, mis see miinimum siis on?
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

marcc kirjutas:Kui saladus pole, mis see miinimum siis on?
nagu öeldud 8,4
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Kipub nii olema et kui originaal ketta pinnast on mill mõlemalt poolt maha kulunud lähevad üsna kiiresti kõveraks.
Endal on tagumised kettad nii imelikult kulunud et alumine pool kettast (sisering) on haljas, ülemine ring on aga täiesti roostes, niiet tööpind on poole väiksem kui peaks olema. Pidurdades kostab vahel tagant sellist kõrr-kõrr häält. Minu puhul ei aita vist enam treimine ka, ainult ketaste ja klotside vahetus. Samas praeguste ketastega ülevaatusel mingit kobinat ei olnud ja pidurdusjõud igati normipiires.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

4-5-mm tagumine ketas kestis aasta,ennem kui pooleks läks.
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

Kergelt karm ootata kui pooleks läheb. Eriti esimesed. :!:
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas group »

To Priit-P.--klotsid on viltu kulunud kuna nad ei liigu vabalt, kiiluvad üleval poolt kinni..Puhasta ja õlita ära ning see probleem peaks kadunud olema.
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Palju need tagumised kettad makasavad siis ,et neid ära ei raatsi vahetada? Minu 535-el on tagumine ketas alla 400 eegu tükist, pole ju eriti kallis, muidugi mul nad juba on tutikad.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Jaan
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 20.09.2004 16:40 07

Postitus Postitas Jaan »

Enne kui treima hakkad kaalu ka uute ketaste soetamise võimalust. Mõnel (teadmatul) inimesel on see treimistöö läinud kallimaks kui uued kettad kuna inimene on lihtsalt küla pealt kuulnud, et "uued bemarijupid pidavat ilgelt kallid olema" ja tuttav treial on siis asjad üle käinud... samas töö maksab ka midagi. Ja lõpuks ütleks, et ettenähtust üle poole õhema kettaga sõitmine võib halvasti lõppeda.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Jaan kirjutas:Enne kui treima hakkad kaalu ka uute ketaste soetamise võimalust. Mõnel (teadmatul) inimesel on see treimistöö läinud kallimaks kui uued kettad kuna inimene on lihtsalt küla pealt kuulnud, et "uued bemarijupid pidavat ilgelt kallid olema" ja tuttav treial on siis asjad üle käinud... samas töö maksab ka midagi. Ja lõpuks ütleks, et ettenähtust üle poole õhema kettaga sõitmine võib halvasti lõppeda.
Tundmatu treial tegema ei hakka ning mul korra juba tehtud ja kavatsen jääda normi piiridesse.Kui ei anan mah atreida siis ostan uued kettad.Laps lihtsalt ei käi paar kuud lasteaijjas j akettad olemas.Tagumistel piduriketastel on lihtsdal üleval rooste joon..Ma pole veel piduri kettaid maha kiskunud ning veel ei tea millises seisus nad on... Esitasin lihtsalt küsimuse..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Raino kirjutas:Tundmatu treial tegema ei hakka ning mul korra juba tehtud ja kavatsen jääda normi piiridesse.Kui ei anan mah atreida siis ostan uued kettad.Laps lihtsalt ei käi paar kuud lasteaijjas j akettad olemas.Tagumistel piduriketastel on lihtsdal üleval rooste joon..Ma pole veel piduri kettaid maha kiskunud ning veel ei tea millises seisus nad on... Esitasin lihtsalt küsimuse..
Kui ketta pind on roostene, siis lase treialil rooste maha treida, aga pind jäägu puutumata. Mina lasin oma autol kässari trumlile (ketta sees) uue pinna treida, sest see pole nii oluline koht. Aga sõidupiduri ketta pinnalt lasin lihtsalt rooste ja sooned maha võtta ilma põhipinda treimata. Sai väga hea. Klots kulus töödeldud pinna järgi ja ketas läks väga ilusaks puhtaks. Muide, täiesti tundmatu treial tegi, läksin lihtsalt ühte metallitöökotta :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Vaata enne uute ketaste hinda ja siis mõtle veelkord, kas see k*pp ja saadav kvaliteet seda kokkuhoidu väärt on.

Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED

Igor küsis vana ketta eest 300 :shock: :shock: :shock:

Treimise eest taheti 200 eek/ketas :shock: :shock: :shock:

Võrdle neid numbreid. Ketaste paar (korralik B osa) ei maksa sellele elus sees üle 1000 eek, aga kvaliteedi vahe on 5 korda.

Pealegi ei ole bemul hea kettaid treida, eriti esimesi - piduripedaal hakkab kole sügavalt võtma - mind nt häirib.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Aare kirjutas: Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED

Treimise eest taheti 200 eek/ketas :shock: :shock: :shock:
Mina eelistan BMW-l originaalkettaid, ja need võivad pea 1000 kr/tk maksta (tagumised). Lisa sinna uued kässariklotsid 800 kr/komplekt, uued sõidupiduriklotsid ~1000 kr/kompl. Hea treial laseb kettalt rooste mõnekümne krooni eest maha. Hinnavahe on kordades.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Aare kirjutas:Vaata enne uute ketaste hinda ja siis mõtle veelkord, kas see k*pp ja saadav kvaliteet seda kokkuhoidu väärt on.

Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED

Igor küsis vana ketta eest 300 :shock: :shock: :shock:

Treimise eest taheti 200 eek/ketas :shock: :shock: :shock:

Võrdle neid numbreid. Ketaste paar (korralik B osa) ei maksa sellele elus sees üle 1000 eek, aga kvaliteedi vahe on 5 korda.

Pealegi ei ole bemul hea kettaid treida, eriti esimesi - piduripedaal hakkab kole sügavalt võtma - mind nt häirib.
Vahest on tore midagi ise kah teha ning see vaev on ju endale..
Mul küll pedaal sügavamalt võttma ei hakanud.pisut vajutda ning kohe tunne kuidas võtab.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
flatron
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 10.12.2004 20:48 23
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas flatron »

tõin selle vana teema korraks veel ülesse, et küsida kas keegi teab mõnda kohta kus saaks natuke kettaid treida sest äärtes on randid ning kahju uusi klotse panna sest lõhuks ju kohe jälle ära samas kettad korraliku paksusega sirged ei tahaks nagu uusi kah ostma hakata.
Kasutaja avatar
flatron
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 10.12.2004 20:48 23
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas flatron »

korras enam ei ole vaja abi leidsin ise
Vasta