2. leht 3-st

Postitatud: 10.11.2004 12:45 15
Postitas priitv8
Miki-Hiir kirjutas:Sobib - saada e-mailile.
Läks teele.

Postitatud: 10.11.2004 17:48 47
Postitas Tarvo
priitv8 kirjutas:
truumu kirjutas:ja kõigil neil, kellel on see "vastusuruva mehanismiga" kojad...
Need on siis kas 535i või 540i (mõlemal standardis) omanikud või lisavarustuse tellijad.
530i, aga juhipoolne on vastusurvega..
Miki-Hiir kirjutas: ... aga kui see võll nagu ise ära kulub, siis võlli siledaks ajamise puhul jääb see igaühel erinevas läbimõõdus ja ühtset puksi kõigile ikka leiutada ei õnnestu või kuidas?


Neid võlle peaks ka saama vahetada, aga see tundus tol hetkel liiga suure pusimisena, kuna päris ilma klaasipuhastajateta ka paar päeva sõita ei tahtnud..
priitv8 kirjutas:Tundub nii jah. Aga ise pole ma seda asja autost välja võetuna veel uurinud. Aga truumul on oma autol juba praktikas läbi tehtud. Tal küll ka see ADV ehk reguleeritava survega kojamees, aga tont sellega. BTW kui Sul vaja mahavõtmise juhist, siis saan paar pilti saata küll. e-mailile näiteks?
Aga ehk saadad mullegi need pildid, et vaadata kas sai kõik õigesti tehtud..

Postitatud: 10.11.2004 18:01 01
Postitas priitv8
Tarvo kirjutas:530i, aga juhipoolne on vastusurvega..
See ongi ainult juhi pool. Sinu auto tellija siis oli selle vidina eest nõus juurde maksma.
Tarvo kirjutas:Aga ehk saadad mullegi need pildid, et vaadata kas sai kõik õigesti tehtud..
Kuhu ma need saadan?

Postitatud: 15.11.2004 22:24 57
Postitas priitv8
Nagu lubatud, mõned pildid E34 kojamehehoovastiku siseelust.
Alustuseks profiilvaade. Nagu näha on olemas ka pikilõtk.
Pilt
See on kaasistujapoolne võll. See, mis tavaliselt rohkem logiseb.
Nagu näha on ta tugevalt lohku vajunud.
Pilt
Ja see on tema puks. Erinevalt vahepeal tekkinud eksiarvamusest, on siiski pronkspuksid alumiiniumraamis.
Pilt
See on juhipoolne võll. Ta on oma naabrist jämedam kuid pole oluliselt paremini säilinud.
Pilt
See on juhipoolne puks.
Pilt
Ja lõpuks kaasistujapoolne sharniir. Võlli treimiseks tuleb see mittelahtivõetavana valmistatud liide lahti võtta ja pärast ka kokku panna.
Pilt

Postitatud: 15.11.2004 23:43 46
Postitas ristot
Krt. siin ei oska küll midagi uut treida.Mul oli arusaamine vähe teisem :? peab täpsemalt uurima mida vanad vahetasid :roll: Kui teada saan siis teavitan.

Postitatud: 11.01.2005 10:27 24
Postitas senaator
Oskab siis keegi öelda kuidas selle **** hoovastiku normaalselt maha saab(autoks siis e34 94a). Korra vahetasin ja nägin 3 tundi vaeva, et seda risu kätte saada, hea oli et esiklaasi ära ei lõhkunud. Lõpuks sain kätte nii et keerasin mootori hoovastiku küljest lahti ja võtsin välja eraldi. Kuna lihtsalt mootor jäi salongi ventika taha kinni. Salongi ventika maha kruvimine paistis ülemõistuse töö. Kuna aga asemele pandud kasutatud hoovastik (250.- koos mootoriga) oli samasugune kui eelmine ja nüüd ootab sama vahetus protseduur ees. Seega ootaks mõningaid nõuandeid näpunäiteid kuidas hoovastikku kättesaada.
Ei saa aru kuidas nii lihtne asi BMW-l käib läbi tagumiku. (opel senatoril 88 aasta väljalasel vahetasin vihmakäes 30 minutiga selle hoovastiku ära)

Postitatud: 11.01.2005 10:36 14
Postitas toivoku
hmm mida see puks halba teeb kui ta ära kulunud on?

Postitatud: 11.01.2005 10:49 48
Postitas priitv8
senaator kirjutas:Salongi ventika maha kruvimine paistis ülemõistuse töö.
See ainult näis nii. http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htm

Postitatud: 11.01.2005 10:51 17
Postitas priitv8
toivoku kirjutas:hmm mida see puks halba teeb kui ta ära kulunud on?
Kõrvalistuja poolne vars liigub nagu lambajalg. Peale selle et ta kehvasti pühib, hakkab ta ka kapoti serva vastu käima.

Postitatud: 11.01.2005 10:54 13
Postitas toivoku
okei seda probleemi pole :D

Postitatud: 11.01.2005 11:12 39
Postitas senaator
priitv8 kirjutas:
senaator kirjutas:Salongi ventika maha kruvimine paistis ülemõistuse töö.
See ainult näis nii. http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htm
Kus juures need pildid olid mul näppus kui seda tööd tegin, ja see ei tundnud nii lihtne. Kas oled ise reaalselt ka vahetanud?
Aga eks ma järgmine kord uuri täpsemalt ja üritan fotoka appi võtta, et miskit märk netti üles kirjutada.
Kuna soe garaaz puudub siis lihtsalt ootan soojemaid ilmasid.

Postitatud: 11.01.2005 15:11 29
Postitas priitv8
senaator kirjutas:Kas oled ise reaalselt ka vahetanud?
Esimesel võimalusel kavatsen ette võtta.

Postitatud: 11.01.2005 16:52 41
Postitas Silver_S
senaator kirjutas:
Kas oled ise reaalselt ka vahetanud?
Esimesel võimalusel kavatsen ette võtta.
ca 15. min mahavõtmine.
600.- paneb patrick soendusmootori kuullaagritele ja vahetab harjad.
Tulemus: Nagu uus :cool:

Sry for OT

Postitatud: 11.01.2005 22:50 36
Postitas Kristo_P
priitv8 kirjutas:
toivoku kirjutas:hmm mida see puks halba teeb kui ta ära kulunud on?
Kõrvalistuja poolne vars liigub nagu lambajalg. Peale selle et ta kehvasti pühib, hakkab ta ka kapoti serva vastu käima.
Hmm... mul on just kõrvalistuja poolne puks terve kuid juhpoolne kojamees logiseb meeletult. Seal siis saba jubin?

Postitatud: 12.01.2005 13:32 29
Postitas rzz
kui jutt on samast asjast, siis mina lasin endal selle jubina välja vahetada kuu-2 tagasi ... jubin maksis UM'is 95 eeksu ja vahetus oli miskine 150 vms .. töömeeste poolt..

foorumis oli teema http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight= ...

Postitatud: 12.01.2005 22:16 26
Postitas Tarvo
sau kirjutas:
senaator kirjutas:
Kas oled ise reaalselt ka vahetanud?
Esimesel võimalusel kavatsen ette võtta.
ca 15. min mahavõtmine.
600.- paneb patrick soendusmootori kuullaagritele ja vahetab harjad.
Tulemus: Nagu uus :cool:

Sry for OT
sry, aga 15 min ei ole kindlasti reaalne aeg selleks tööks. Pean silmas just hoovastiku kättesaamist.

Postitatud: 12.01.2005 23:05 14
Postitas Viljar
Selline aeg tundub tõesti natuke müstiline, juba paisupaagi kätte saamine ja tühjendamine võtab sellest pool aega :D
Aga äkki peaks seda asja harjutama hakkama ja suvepäevadeks jälle üks võistlus juures :lol:

Postitatud: 13.01.2005 09:33 59
Postitas priitv8
Viljar_V kirjutas:Selline aeg tundub tõesti natuke müstiline, juba paisupaagi kätte saamine ja tühjendamine võtab sellest pool aega :D
Miks seda tühjendama peab?
PS ja ma sain eelkõnelejast ikka nii aru, et 15 minutiga võtab ta ventika mootori maha, mitte kojamehe hoovastiku.

Postitatud: 13.01.2005 10:04 56
Postitas Viljar
Noo aga kuidas ma paisuka eest ära võtan kui seal vedelik sees :roll:

Postitatud: 13.01.2005 14:18 54
Postitas priitv8
Viljar_V kirjutas:Noo aga kuidas ma paisuka eest ära võtan kui seal vedelik sees :roll:
Maitia, aga remondimanuaal soovitab ta lihtsalt kõrvale tõsta, ilma tühjaks kallamata. Eks siis saab järgi proovitud, kui selle töö ette võtan.

Postitatud: 13.01.2005 22:39 18
Postitas Tarvo
priitv8 kirjutas:Miks seda tühjendama peab?
PS ja ma sain eelkõnelejast ikka nii aru, et 15 minutiga võtab ta ventika mootori maha, mitte kojamehe hoovastiku.
Aga kasutaja senaator pidas silmas just kojamehe hoovastiku kättesaamist. Ventika mootori saab jah selle ajaga isegi et kätte kui käed kiirelt käivad.

Paisupaaki tühjendama ei pea, saab eemale tõsta tõesti, aga vist oleks mugavam ta siiski eemaldada, sest mul oli see küll pidevalt jalus risti ees.

Postitatud: 02.02.2005 19:15 53
Postitas nokkel
Ühesõnaga, kas on mõni asjalik mees , kes vahetab mul need puksid ära, Tartus. E34 90a 5184522 :(

Postitatud: 03.02.2005 06:16 42
Postitas nokkel
:arrow:

Postitatud: 04.02.2005 06:52 00
Postitas nokkel
:arrow:

bmw 520i 110kw

Postitatud: 11.02.2005 13:50 47
Postitas flatron
mul kah see kõrval istujapoolne kulunud ning ka juhipoolne jumpsib kuna ise suurem asi auto remondimees ei ole siis äkki keegi oskab kedagi soovitada kes ütleks millised asju nimelt ostma peaks ja kes need asjad ära vahetaks mitte eriti kallilt muidugi :)

Postitatud: 11.02.2005 18:02 16
Postitas 325 ix
Tule läbi.

Postitatud: 11.02.2005 18:24 06
Postitas Viljar
325 ix kirjutas:Tule läbi.
Kas sa teed ise neid puksi asju või mis ?
Endal ka see puksi jama ja oleks ka huvitaud selle korda saamisest.

Postitatud: 11.02.2005 18:26 43
Postitas flatron
tuleks hea meelega kuid sa tartus ma tallinnas ja pealegi tulin just ergo kindlustusest sest mingi juri oma citroen berlingiga sõitis mul kogu parema külje maha ning nüü mõneks ajaks auto ära pargitud nii kaua kuni orda tehakse

Postitatud: 11.02.2005 22:20 08
Postitas nokkel
To 325 ix: otsin su üles uuel nädalal, äkki vahetad esiklaasi ka???

Postitatud: 16.03.2005 18:50 53
Postitas flatron
tõstsin korraks veel selle teema sest nüüd asi juba tõsisem mõlemad kojamehed jamava päris korralikult ja kapoti äär kah juba ää kraabitud äkki keegi oskab öelda kuhu pean pöörduma või mida ära vahetam siis ja umbes palju raha selle eest siis lõpuks tahetakse sest ei suutnud kuidagi välja lugeda mis täpselt katki on vabandage kui kuskil see juba kirjas oli kuid äkki siiski keegi aitab mind .
Aitäh :)