3. leht 3-st

Postitatud: 18.03.2005 11:06 15
Postitas hillarr
Soovitan siiski tungivalt UM'i minna ja see hoovastik täiega uus osta,

vasaku kojamehe pingutusesüsteemiga, mis tõmbab luua tugevamalt suurtel kiirustel vastu klaasi 3200EEK ja tavaline midagi 2600 ringis vist oli. Suure mootoriga masinale saab panna ka selle odavama variandi, kui loobud sellest feature'st ja vasaku luua varre ka ära vahetad.

See treimine ja pullimine ei tasu ma arvan vaeva ära, kui just ise ei ole kuldsete kätega treial. Ise pigistasin silma kinni ja ostsin UM'ist hoovastiku ja ei kahetse. Asi töötab ikka mõnusalt. Ei mingit kolksu, ei mingit loksu, täpne ja sujuv liikumine.

Postitatud: 18.03.2005 11:28 52
Postitas draggo
3200.- ikka kõva summa selle eest. Siin vennad kes varem teinud saavad ehk ka sellega hakkama. :cool:

Postitatud: 18.03.2005 13:49 25
Postitas hillarr
Aga kas ikka suudad produtseerida nii hea kui originaal. Enda oma vaatasin küll, et kogu kupatus ikka nii läbi, et taastada pole seal enam mitte ühtki liigendit.

Originaaliga võid kindel olla, et kestab väga pikalt. See jupp jah suht kallis nii et keegi ei taha seda eriti teostada ja nii sõidetaksegi kolksuvate kojameestega.

Postitatud: 18.03.2005 17:38 06
Postitas priitv8
hillarr kirjutas:Aga kas ikka suudad produtseerida nii hea kui originaal. Enda oma vaatasin küll, et kogu kupatus ikka nii läbi, et taastada pole seal enam mitte ühtki liigendit.
Ma võin Sulle näidata, kuidas taastati. Sõnaga: oskajaid mehi ikka veel leidub maarjamaal. Ja hinnaks kujunes 1/10 Sinu mainitust :D

Postitatud: 18.03.2005 17:40 40
Postitas flatron
mul kah auto ju nii vana et tea kas ongi mõtet midagi nii kallist uut sinna osta äkki priit ütled mulel kah kus ned osavad mehed siin maarjamaal asuvad ja kas nad ka minu auto kopjamehed sellise hinnaga korda saaksid...

Postitatud: 19.03.2005 19:36 26
Postitas truumu

Postitatud: 20.03.2005 00:29 53
Postitas Jossboy
Kõik mis on inimeste poolt valmistatud ja p***e läinud saab ka inimeste poolt uuesti remontida ... ainult tahtmist on vaja . Teinekord tekib küsimus , et kas tasub , muud midagi ...

Postitatud: 20.03.2005 10:22 51
Postitas flatron
tere truumu äkki oskad öelda , et ka ma pean selle süsteemi ise küljest ära kiskuma ka või seda tehakse kah laki 6 äkki sest ise ei ole ma just suurem asi autospets ja kaua sellise asjaga aega minna võib umbes siis tean millal ühendust võtta ;)

Postitatud: 20.03.2005 14:29 42
Postitas truumu
võime ka ise maha võtta, kuid aega läheb 2 päeva: maha, treiali juurde, peale

Postitatud: 20.03.2005 15:48 40
Postitas Viljar
Vat nüüd ma siis loen siit välja, et asja tehaksse Truumu juures :shock:
Kui kahe päevaga, või noh kolmega saaks asja korda, siis ma peaksin lähiajal selle hoovastiku sinu juurde tirima. Nigunii auto kolm päeva sõidab ja kolm seisab.

Postitatud: 20.03.2005 15:57 32
Postitas truumu
oled teretulnud!
Sa siis ei teadnud, et meie tegeleme sellega?
Priidu detail oli alustuseks, loodan, et jäi rahule(kahjuks pole tagasisidet)

Postitatud: 20.03.2005 15:59 00
Postitas Viljar
truumu kirjutas:oled teretulnud!
Sa siis ei teadnud, et meie tegeleme sellega?
Ma olen siin lugenud seda teemat, aga millegipärast lugesin seda alles eile-täna välja, et teie juures selle asja korda saab.

Postitatud: 20.03.2005 15:59 39
Postitas truumu
:lol:

Postitatud: 20.03.2005 19:18 41
Postitas priitv8
truumu kirjutas:oled teretulnud!
Sa siis ei teadnud, et meie tegeleme sellega?
Priidu detail oli alustuseks, loodan, et jäi rahule(kahjuks pole tagasisidet)
Tagasiside on see, et pagassis lebab ta krdma hästi! Nigu uus!

Postitatud: 20.03.2005 20:13 05
Postitas truumu
priitv8 kirjutas:
truumu kirjutas:oled teretulnud!
Sa siis ei teadnud, et meie tegeleme sellega?
Priidu detail oli alustuseks, loodan, et jäi rahule(kahjuks pole tagasisidet)
Tagasiside on see, et pagassis lebab ta krdma hästi! Nigu uus!
:lol: :lol: :lol:
laiskus, laiskus, lase lahti!

Postitatud: 21.03.2005 21:05 01
Postitas pikk999
Minu arust võiks asja ära lammutada ja siis oleks kohe näha mis ja kuidas.Olen omale käiguhoovastiku puksid ja palju muudki teinud(siklile sai vene ajal isegi vedav ketiratas tehtud ,sest poes polnud saada.Minu 324 kojamehed kiilusid lihtsalt kinni-Ravi-autolt maha uus määre ja uued tihendid.

Postitatud: 21.03.2005 21:44 12
Postitas pikk999
Vaatasin neid pilte ka ja mulle tundus sarnasus 324 omadega väga suur.
Minu arust on probleem selles ,et pori tolmu jms tõttu kulub tihend,siis laseb vee tõttu jalga määre,siis kulub maha võlli galvaaniline pinnakate ning võllile tekib rooste mis sööb võlli ja mille produkdid õgivad kuivalt puksi -tulemus võll ja puks tuksis.Ravi-võll üle treida ja uuesti kokku keevitada ning rooste vastu galvaanikasse.Uus puks ,määre ja O ring sisse siis on nagu uus.2 Odav ravi uus puks ja veidi kehvem tulemus.See mees kes selle töö tonniga (mitte 2 variant)teeb peaks tööd tundma aga kui tellija kuidagimoodi ainult puksi vahetust soovib ja pärast töömeest ja kogu maailma süüdistab siis võiks veidi enne tolerantsid omale selgeks teha."Miski siin ilmas pole igavene"- ütles müürsepp pärast vastvalminud müüri ümberkukkumist.

Postitatud: 22.03.2005 10:28 07
Postitas priitv8
pikk999 kirjutas:Minu arust on probleem selles ,et pori tolmu jms tõttu kulub tihend,siis laseb vee tõttu jalga määre,siis ...
Teatan alandlikult, et E34-l pole seal mingit tihendit! Varre võllil ma mõtlen.

Postitatud: 22.03.2005 20:01 10
Postitas pikk999
Veider kas siis kallimal autol hoiab insener jälle kokku.Ma mäletan tihend on kohe stopperseibi all.See kokkuhoid ajab mind vahel ikka hirmsasti raevu-sai kunagi (e30)omal starter maha võetud ja ennäe imet parasiithammasrataste tugivõõ 1/3 pudi1/3 terve ja 1/3 mõni hammas veel järel.Varuosa Boschi tellima minnes küsisin kas hammasvöö on metallist või plastmassist nagu originaal.Öeldi et metallist.Ähvardasin siis ,et kui on plast siis ei osta ja teen ise .Oli metallist ja 400 raha.OHH

Postitatud: 06.04.2005 21:05 54
Postitas topgun
keegi kojamehi väänanud on, et nad enam vastu kapotti ei käiks?

Postitatud: 03.03.2008 01:39 42
Postitas Marko S
Ma ei hakanud uut teemat selleks tegema,aga tekkis küsimus.
Kuna E34 540'il on juhi kojamees mingisuguse pingutiga,siis kas muu asi on kõik sama võrreldes näiteks TDS'i või muud mudelit.Lihtsalt uurisin eelmisele autole (TDS'ile) UM'ist kojameeste hoovastikku ja hind oli sinna veidi alla 3000.- eegu ja 540 oma maksab üle 4000.- . KAs neid omavahel asendada pole võimalik ?
Tänan abi eest ette :)

Postitatud: 03.03.2008 06:15 45
Postitas Laur
Muus osas ei tea aga vähemalt juhipoolse kojamehe vars on teistsugune.

Postitatud: 03.03.2008 10:09 06
Postitas priitv8
Hoovastikke saab omavahel vahetada (komplektselt). Kui paned tolle odavama, jääb lihtsalt ADV (kiirusega muutuv surve juhikojamehele) ära ja muud ei midagi.
Iseenesest, kui puks sobib, võid ka tavalise varre panna (tõstuki tihvti pead siis ka eemaldama), aga mul on tunne, et ADV võll on jämedam.

Postitatud: 04.03.2008 01:15 48
Postitas Marko S
Vaadates neid pilte,siis tundub,et muu kõik on sama :roll:

TDS

Pilt

540

Pilt

Illustratsioon tundub sama,aga varuosakoodid on erinevad.
Ma ei teagi,kas riskida,et osta see TDS'i hoovastik ja proovida seda 540 külge :roll:

Kuna ennem oli mul nii öelda tavahoovastik (ilma selle juhikojamehe pingutita) siis mingit erinevust,et oleks parem ei ole ma täheldanud.Ja samas ei ole ka midagi halvem ka olnud.

Postitatud: 04.03.2008 08:06 38
Postitas priitv8
Kõikide E34 hoovastikud sobivad omavahel (kui just ei ole parempoolse rooliga auto)!
540 erinev varuosakood tuleb sellest, et tal on olemas ka ADV, mis koosneb lisajuppidest 4, 5, 22 ja 23. Ka on tal juhupoolne võll õõnes (vist ka jämedam) ning juhipoolne vars teistsugune (vedru pingutiga).
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image049.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image047.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image043.jpg

Re: E34 kojameeste puks

Postitatud: 11.11.2017 23:36 12
Postitas karukaru
Sama probleemi ees nüüd. Kas kellelgi on varupukse ? Või mõõte??

Re: E34 kojameeste puks

Postitatud: 19.12.2017 09:13 24
Postitas eclipse
+1

Hoovastik maas.
Kes korda teeb?

Re: E34 kojameeste puks

Postitatud: 22.12.2017 10:40 52
Postitas VeikoA
Ma ei tea kas räägitakse siin nendest puksidest, millest ma arvan.
Aga mainin, et mind aitas hädast välja varson.ee

Muidugi mõõte peab teadma.


Neil suurel hulgal igasugu pukse ja asju. Ja saab tellida.

Mul olid ka megaloksud oma kolmeka kojameeste hoovastikus. Logises, kolises.
Võtsin lahti ja olid ära kulunud puksid, kuni nullini eriti juhipoolt.

E36l on suht jebla hoovastikku kätte saada, aga saab hakkama.


Panin kahest hoovastikust ühe norm kokku ja lisaks vahetasin puksid uute vastu.
Maksid "sente". Ja loomulikult puhastasin liigendid vanast määrdest, lisasin uut ja panin kokku.

Veel lõikasin paksemast kummist (vana lohv) välja rõngad, kojameeste "võllide" alla, et vesi otse sinna "kuulliigendile" ei jookseks/voolaks.
Hoiab vett eemale. Määre kestab kauem ja kõik muu ka.
Lokse enam pole. ja pühib hästi ja hääletult.

Kruustangidega saab ilusti vahetatud (sisse välja pressida, koos sobivas mõõdus padruniga).
Tegin palju fotosid jms, et paneks foorumisse õpetuse, aga pole viitsinud.