Kas läbisõit 260 000 km on 525 mootorile 141kw palju?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
veenus
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 06.01.2005 20:31 17

Kas läbisõit 260 000 km on 525 mootorile 141kw palju?

Postitus Postitas veenus »

Kas läbisõit 260 000 km on 525 mootorile 141kw palju? Kui pikaks peate selle mootori eluiga?
siim528
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05.03.2004 01:07 35
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

seda ei saa päris nii võtta et kas on palju. loevad esimesed 50000 km... kui siis on mootorit hästi hooldatud ja pole pöörded piirajas sõidetud siis on mootori eluiga mitmeid kordi pikem.
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

vaevalt,et eestis suurt vähem sõitnud selle aastakäigu masinaid leiad ja näe kõik sõidavad, midagi pole häda
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

260 ei ole palju. Tavaliselt on need autod mis müügis kirjade järgi sõitnud a'la 150 tuh aga tegelik kilometraaz on suure tõenäosusega 300 tuhat ja rohkem...

St. läbisõit ei ole tähtis - vaadata tuleb auto ja mootori korrasolekut.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Just- nagu foorumis ka varem on jutuks olnud- enamus autosid on keritud ja kõik teavad seda, aga eks me kõik petame sellega (odomeetrinäiduga)end, kui usume seda... :roll: Vähemalt kehtib see Saksast toodud autode kohta, uuena Eestist ostetute kohta vast (?) vähem... :roll:
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Re: Kas läbisõit 260 000 km on 525 mootorile 141kw palju?

Postitus Postitas Andrus_V »

veenus kirjutas:Kas läbisõit 260 000 km on 525 mootorile 141kw palju? Kui pikaks peate selle mootori eluiga?
Mõtled seda autot? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=111419
veenus
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 06.01.2005 20:31 17

Postitus Postitas veenus »

Ei ma ei mõelnud päris seda, aga kas tead öelda et sellel on õige või vufeldatud:) Ja kuidas üldse kontrollida mootori seisukorda. kapoti alla vaadates ei saa just palju targemaks:)
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

Ütleks ka mõne sõna sekka. Selgemast selgem, et tegelik läbisõitu on kergem kaartide pealt ennustada kui kusagilt välja uurida. Mis puutub suurusesse 260 000 siis see suurus on (julgen võrrelda vene tehnikaga) ehk 50 000 km. vana LADA. Vähegi hooldatud asja kohta ei tohiks küll 400-500 000 olla küsimus. Kogu küsimus on mootori tegelikus olukorras ja eelmiste omanike hoolduses.

Paar iva mootori jälgimisel:
1. Vaata paisupaaki ja katsu näpuga seda seest. Mitte kuskil ei tohiks näpp saada õliseks, vastasel juhul kas plokikaane tihend ära (suht hea variant) või kaan kõver (veidi hullem) või kaan ja plokk pragulisd (lausa hull) põhjust Sa ilma suurema diagnoosita ikka ostuplatsil ei pane. Iseasi kui lausa töötamise ajal mullid paisupaaku tulevad - siis ikka tõeliselt paha.
2. Mootori õlikorgi alune peab olema ideaalvariandis tumepruun aga tegelikkuses siiski must. Mingi hele ollus viitab vee olemasolusse karteris ja siin ära usu mingit selgitust, et mootor külm ja kondents jne.
3. mootori ühtlane klõbinata käik. Ära aetud mootor lihtsalt töötab ebaühtlasemalt kuna KÕIK ei kulu iial võrdselt.
Aastatd ei ütle auto kohta midagi. Olen kohanud kolme aasta vanust masinat mis üle 200 000 sõitnud ja see kriteerium ei ole iial argumeniks. Antud loogika järgi pole võimatu ka 1 000 000 läbisõit.

Kõike ülejäänut saab siiski kontrollida vaid stendide ja aparatuuriga.

Muideks üks soovitus: ei tohuks probleemiks olla kutsuda siin foorumi vahendusel omale keegi VANA KALA ostu juurde. See välistab igatahes suured apsakad. Pisivigu avastame me kõik autot kasutades :-)

EDU ostul
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

omale keegi VANA KALA ostu juurde
jah, siis on keda pärast peksta :lol:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Ära võta isiklikult! :D
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Patrikuga ühel meele.
Aga üldiselt oleks vast jah natke targem inime kaasa tirida, et mitte päris ämbrisse astuda.
Ise kunagi ostsin 524 d ja mootor oli nagu prillu, töötas ühtlaselt, käivitus ilusti, kõik nagu maasikas, aga näe miski 40-50 tuhande km pärast otsustas kepsu polt, et aitab, nüüd lähen pooleks 100 pealt ja teen veel plokki rusika suuruse augu, nii et saaab rusika ühelt poolt teisele poole läbi lükata, lõhun kaane korralikult ära nii et taasadada ei saaks, ühesõnaga mootoris jäi pihu täis pudinaid mida sai veel kasutada.
Kahjuks selliseid asju me ei saa ette üelda, aga alati peab lootma, et minul veab ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Bitbull »

Kõik tundub õige olevat aga ka hea mootor käib ebaühtlaselt tühikäigul - kui tõmmad pöördesse, siis peab nagu kell käima! Piisab nuka nurga pisust muutmisest et hea asi tõhikäigul enam õiget segu ei leia!
Oma noore põlve autodel seda asjaregatud!
560000km olen ühe eelmise autoga saavutand ja siis ka uus ostja lasi kaane maha võtta ja kontrollida kuluvust - minimaalsed jäljed olid ja mootorijorss arvas pakkuvat et kui sama õliga samas vaimus jätkata siis miljoni juures peaks asja uuesti alles üle vaatama!
Nii, et bemmi mootoril korraliku määrde ja raske jala juures on ressurssi tapvalt !
Vasta