324 td 89a gaasi pedaali surudes ei tõuse pöördet

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

324 td 89a gaasi pedaali surudes ei tõuse pöördet

Postitus Postitas xeon »

niisiis külmalt läheb käima hästi, soojalt natuke kauem.
pedaali surudes mõnikord jääb toppama tükk aeg aga mõnikord üldse ei taha ülese minna. siis lükkan 1 käiku sisse ja teen väikest nõksu, tulevad pöördet ülesse.madalatel pöörtel ei saa eriti sõita. kui auto on 2000pööret kätte saanud siis läheb. Küttuse kulu on rahuldav.
ei tea kas elektroonika või turbo ei taha hästi tööd teha.
tehtud on klapid uued rihmad õlid,süüde õige. Ma ei tea,äkki keegi teab sellest midagi :(
324td ....hea asi:) eriti touring
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kui ma ei eksi, siis sellel aastakäigul juba uuem elektrooniline pump peal ja sellisel juhul võib elektroonika jamada.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

nii ta on,et mitte ühtegi trossi ei ole, ainult pistikud.
pedali mehanizmil on mingi jublakas küljes....vist nagu elektrooniline regulaator.

ei tea kas diagnostika näitab selliseid vigu ??
324td ....hea asi:) eriti touring
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ega nad eriti ei taha näidata midagi, aga sa võid Truumu poole pöörduda ja vaadata mida aparaat näitab.
Mercedes EQS 450+ 2022
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

mul oli selline viga 524 ga. Viga oli ajus, mingi kivi oli ära kärssanud. Tartus DIA autos tehti korda 2000kr eest. Siis töötas laitmatult.
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

kus see dia asub siis tartus??
324td ....hea asi:) eriti touring
bizarrini
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 30.09.2003 11:44 07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas bizarrini »

xeon kirjutas:kus see dia asub siis tartus??
http://www.diagnostika.ee/Kontakt.htm
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

noh,,,kaua tuli oodata aga nüüd kirjutan oma saavustustest

pumba vahetus tehtud edukalt

mis läks maksma....
pump romulast 1500 eek
pumba testimine 150 eek
pumba peale panek 300 eek
kokku alla 2000 mis olek pidand ära andma DIA-s ajude parandamiseks
töö tulemus.....auto käivitub hästi ja jõudu on tunda!!!
muide kõik ümbertegemine ei ole üldse keeruline....gaasi trossi augud ja kinnitused olemas! vaakum pumba vooliku väljundit turbost kah olemas!
oli vaja olnd vana pumba maha võtta pistiku pesa välja keerata ja teine pump peale panna:)

ajud on peale jäänud..siis töötab nii tahomeeter kuid ka ekonomaizer...mis oli minu jaok üllatus

mis oli veel...et pumba süüdet ei saand paika esimese laksuga...pidi rihma ühe hamba eespoole keerama, sest elektroonilise pumba kronstainid ehk kinnitused on natukene pikkeme avaga, aga mehaniilise ehk manuaal pumba omad on lühema avadega!! nii sai sajandiku täpsusega süüdet paika:)
324td ....hea asi:) eriti touring
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

huvitav, et kui tahhokas ja ekonomaiser jäävad tööle, kas siis tõesti jääb ka elektrooniline kiirusehoidja ka tööle? on kellelgi kogemust?
320d `02
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Räägitakse, et vana pumbaga on kehvem minek.....
F01 :)
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

tõmme on jõhker sest küttuse saab ju veel peale keerata!!! muidu hakkab tossama, aga minuku poolest vana pump on ikka etem
324td ....hea asi:) eriti touring
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

ja selle elektroonilise kiiruse hoidjaga ei tea.....ma ei usu et jaab, sa pead ju gaazi andma!!!
324td ....hea asi:) eriti touring
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

on kellelgi aimu, kuidas mehhaanilise pumbaga autodel see kiirusehoidik üldse töötab kui neil selline asi üldse olemas on? Räägitakse et vana pumbaga pidavat isegi kütusekulu vähenema linnas kusagil liitri võrra ja käivitumine just sooja mootoriga pidavat samuti märksa parem olema, seda muidugi siis kui elektrooniline pump juba pisut väsind on.
320d `02
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

ma olen nüüd nädal aega sõitnud ja alla 7 liitrit /100km peale keskmine küttuse kulu, aga ma kah tagasi ei hoia,,,praegu veel kütte liiga peale keeratud ja viskab natuke musta, kui veel keeraks vähemaks siis küttuse kulu veel langeb!! muidu alla 120 ma eriti ei sõida...võite edasi järeldust teha! aga kiiruse hoidja vist ei hakka tööle.....sest sa pead gaasi andma gaasi pedaaliga!!!
324td ....hea asi:) eriti touring
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

nüüd kui oled juba jupikese aega sõitnud, ehk räägid, et kuidas sis vahe ikkagist on, võrreldes vanema pumbaga ja uuemaga. Kui ei teaks et pumbad on vahetatud, kas siis kuidagi per*ega ka asja tunneks? :D

Igatahes mullegi jõudis kõrvu kurb sõnum et pump omadega õhtal, seega tuleb vist sama tee läbi tallata, või mõtlen veel et kas äkki ikkagi eelistada elektroonilist pumpa.
320d `02
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

nii selle ajaga on sõidetut 3000 km!!!arge imestege sõidan 1000 km nädalas...kõige vähem(pjarnu - idawirumaa edasi tagasi 600 km juba)
mis ma võin öelda!!!
eile tegin veidi nalja ja läksin audi 100 sigariga kiirendust proovima!!
mis sa imestad tegin 200m pealt ära (päras lõppes plats ära) muidugi enne keerasin pumbast nats juurde kütted...viskas veits musta suitsu!!!

mis veel on häda...kuiskil õhku võtab..muidu se häda oli ka elektroonilise pumbaga ja aega ei ole...aga nädalavahetusel panen uue vooliku baagist kuni filtrini...arvan et peab aitama:)
minule kohe öeldi et käivitusmoment on nats ****...aga käib küll ilusti!!
küttuse kulu...on täpselt mõõdetud.....
keskmine 7,7l tingimused: teel alati kiirendan raske jalaga linnas samamoodi...kiirus 120 peaegu alai spidoka peal!!
rekord keskmine küttuse kulu 6,2 aga see ei vääri umerdust ja sõidan ikka raske jalaga......



soovitan julgelt...et see asi tasub ennast ära...pumba remont soomes on 25k(elektroniline)aga mehanilise sai vist 6k valmis...otsi pumba teemat ülesse seal spetsid räägivad!minul läks 1,5k pump ja 300eek töö ja stendimise eest ma ka midagi maksin juba ei mäleta:)


muidugi ma ei tea kuidas elektroonilise pumba küttuse kulu on...sest mina sain autod ta jukkerdas ja võttis sama palju kui mehanilise pumbaga ;)
324td ....hea asi:) eriti touring
Vasta