1. leht 1-st

3,25 vs 3,45 LSD

Postitatud: 08.05.2003 16:51 10
Postitas Aare
Hei
Raamatu andmetel e28 535 all 3.25 lsd olema
peaks ja mõtteid mõlgutatud 3,45 installist.
Käigukast tavaline (mitte sport). Kui lammutusest
osta terve reduktor, kuidas tuvastada, et see
on õige ilma lahti kakkumata ja kas 5se 3,25
ja 3,45 on vahetatavad nö bolt-on ja kas 5sele
läheb külge ka sama ülekandega 3se reduktor.
Mõte on selles, et panna terve reduktor.

Postitatud: 08.05.2003 16:57 29
Postitas Martti
Helista Eikile 05031201 ja küsi, ta teab.

Postitatud: 08.05.2003 18:23 46
Postitas Cardo
Aare !! sinukäest sellised küsimused :)) paneb imestama !!

Postitatud: 09.05.2003 09:55 15
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Aare !! sinukäest sellised küsimused :)) paneb imestama !! [/quote]

ei tea, kuna ma alamõõdulise mootoriga 5st ei
pruugi, siis siiani pole asja sinna olnud
peale õlivahetuse:D

Postitatud: 09.05.2003 12:23 43
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Hei
Raamatu andmetel e28 535 all 3.25 lsd olema
peaks ja mõtteid mõlgutatud 3,45 installist.
Käigukast tavaline (mitte sport). Kui lammutusest
osta terve reduktor, kuidas tuvastada, et see
on õige ilma lahti kakkumata ja kas 5se 3,25
ja 3,45 on vahetatavad nö bolt-on ja kas 5sele
läheb külge ka sama ülekandega 3se reduktor.
Mõte on selles, et panna terve reduktor. [/quote]

E28 Viiesel on kahte erinevat tüüpi reduktoreid all 81-85a toodetud masinatel on tagumine kinnitus keskel, 85 ja uuematel kaane vasakul küljel. Vanem on sisuliselt sama mis E30 suure korpusega differ, tagumine kaan erineb ning pooltelje kinnitused ka... uuemal on tagumise kaane poldiaugud veidi teisiti, korpus muidu vist sama kujuga.
Aga küsi sauelt Igorilt, tal viimati oli väga suures valikus saksast toodud diffreid (uuemaid, millel kinnitus ühel küljel) plokiga 1000kr, ilma 500kr. Kui käsi viitsid õliseks teha on LSD unit suht lihtsalt ühest diffrist teise ümber tõstetav. Ja muid erinievusi IMO E28 diffritel polegi... vajadusel võid omale diffri 518 alt võtta :D nendel reeglina 4.xx ülekanded.

AR

Postitatud: 09.05.2003 14:01 37
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
E28 Viiesel on kahte erinevat tüüpi reduktoreid all 81-85a toodetud masinatel on tagumine kinnitus keskel, 85 ja uuematel kaane vasakul küljel. Vanem on sisuliselt sama mis E30 suure korpusega differ, tagumine kaan erineb ning pooltelje kinnitused ka... uuemal on tagumise kaane poldiaugud veidi teisiti, korpus muidu vist sama kujuga.
Aga küsi sauelt Igorilt, tal viimati oli väga suures valikus saksast toodud diffreid (uuemaid, millel kinnitus ühel küljel) plokiga 1000kr, ilma 500kr. Kui käsi viitsid õliseks teha on LSD unit suht lihtsalt ühest diffrist teise ümber tõstetav. Ja muid erinievusi IMO E28 diffritel polegi... vajadusel võid omale diffri 518 alt võtta :D nendel reeglina 4.xx ülekanded.
AR [/quote]

Ok, txs info eest, Arvo

Postitatud: 12.06.2003 22:56 40
Postitas Cardo
Ok ei hakka uut tegema aga Arvo sina targa jutuga ehk oskad vastata. Kas on keegi ka LSD-d lahti pookind. Probla selles et kas peaülekanne on ehituselt tavalisel ja plokil sama , ehk kas saab võtta 2.9 ülekandega lsd ja 3,9 ülekandega tavalise ja neist kokku teha 3,9 lsd ? ..... Kas peaülekanne on sama või erineva kinnituste ja sisuehitusega ? aitäh

Postitatud: 14.06.2003 13:57 14
Postitas Cardo
Ise küsin ise vastan. Lähebgi ümbermodimisex niiet saab ! st.et ka Cardo LSD omanik juba.

Postitatud: 16.06.2003 14:25 19
Postitas Ragnar
Ma saan aru, et LSD lume , kruusa jne. teekatte puhul hea aga kuiva asvaldiga segama ei hakka?
järsul ümber pööramisel näiteks.

Postitatud: 16.06.2003 16:09 37
Postitas jjanno
Tere
[quote][i]Algselt postitas Nu[/i]
Ma saan aru, et LSD lume , kruusa jne. teekatte puhul hea aga kuiva asvaldiga segama ei hakka?
järsul ümber pööramisel näiteks. [/quote]
Selleks ongi ta ju Limited Slip. Ehk siis piiratud libisemisega...

jJanno