rubriik "rumal küsimus"

Üldised arutelud ning näpunäited

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Tauri_T
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 409
Liitunud: 20.12.2012 16:45 14
Asukoht: Läänemaa

Postitus 12.01.2017 20:45 22

Scout kirjutas:Oskab keegi õelda kas 2007a E90 ja E91 tagaluugimärk on samas möödus?

Ise küsin, ise vastan jah on samas möödus, 74mm. :D

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2336
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 12.01.2017 23:11 48

KKriisa kirjutas:Kes Tartu linnas diagnostikaga abiks saab olla? e46 330d 135kw

Saan ka aidata. :)

WrcRace
Huviline
 
Postitusi: 515
Liitunud: 05.02.2014 19:27 22
Asukoht: Pärnumaa
Peamine sõiduk: E39 3.0D

Postitus 13.01.2017 02:07 37

Helllõu , kas e39-le fl-esistangele alpina lisasi või mingeid muid lisasi ka liigub kuskil? Ei tahaks m-i stanget panna liiga leierdatud teema siis võiks parem mingi lisaga leppida :) Äkki keegi kuskil tellib/müüb !?! :)

wtf
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 380
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Asukoht: Kohila / Tallinn
Peamine sõiduk: F11 535d

Postitus 13.01.2017 02:15 09

Jätkame külmal ajal eelsüüte teemal :mrgreen: :
Kas eelsüüteküünalde relee võib olla niimoodi läbi ka, et veakoode küünalde kohta pole? (e61 530d 05a) (tean, et tavaliselt viskab suvalisi küünalde vigu relee korral - aga kas see on alati nii?)


Probleem: -15 auto ei käivitunud üldse, -5 algul puterdas. Eelsüüte märk armatuuris vahel nagu ei põle üldse (või varjab külma märk ära?), vahel aga põleb u 2sek. Eelsüüteküünalde relee toitejuhe korralik. Eelsüüteküünalde takistused minimaalsed ja võrdsed. Eelsüüte vigu diagnost ei näita.
Aku ka muidu nõrgake - paar korda sai käivitatud ja tühi (IBS on eelmise omaniku poolt lahti ühendatud ka). Vigadeks näitas IBS&Generator. Eks aku&ibs&geneka peab ka üle vaatama, aga samas see ei tekitaks ju sellist algul hetkelist puterdamist -5ga?
Viimati muutis wtf, 13.01.2017 12:20 13, muudetud 1 kord kokku.

ASG
Huviline
 
Postitusi: 45
Liitunud: 12.06.2015 12:31 31

Postitus 13.01.2017 09:56 41

Teretere !
Küsimus siis suurele ringile - kas teab keegi netilehte, kuhu trükin oma auto VIN koodi sisse ja tema ütleb mulle, millise varustusega (aju,mootor,lisad jne) see masin tehasest tuli... Ma ei mõtle lehekülge nagu bmwfans, kust ma saan varuosi vaadata ja otsida.. vaid tahaks vaadata, milline auto oli kui see tehasest tuli...
Soovin teada saada kas on tegu vanosega varustatud mootoriga või ei.. ehk siis vaadata VIN koodi järgi kas on vanos või non-vanos..
Aitäh ette !

ladammm
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 521
Liitunud: 13.03.2011 13:18 34
Asukoht: Võru/Tartu
Peamine sõiduk: E34 TOURING
Telefon: 53586029

Postitus 13.01.2017 10:00 58

518i & 520i & 525tdsa & 525d

Danel-
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 02.08.2011 01:41 54
Asukoht: Kuusalu
Peamine sõiduk: e34

Postitus 13.01.2017 14:22 42

Ei hakanud uut teemat tegema ja uurin siin. Autoks e39 touring ja 1 õhkpadi jookseb umbes ööga tühjaks. Õhkpadjas viga pole. Kompressori küljes nagu oleks 2 klappi, kas need võiks olla tagasivoolu klapid ja viga võiks seal olla?
Pildil siis paremal pool, valged kirjad peal.
Pilt
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 10371
Liitunud: 05.02.2003 00:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 13.01.2017 20:48 44

Jah ka klapid hakkavad lekkima
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy , E39 528iT:)
Kui midagi vaja siis 58344541

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2336
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 13.01.2017 22:19 36

wtf kirjutas:Jätkame külmal ajal eelsüüte teemal :mrgreen: :
Kas eelsüüteküünalde relee võib olla niimoodi läbi ka, et veakoode küünalde kohta pole? (e61 530d 05a) (tean, et tavaliselt viskab suvalisi küünalde vigu relee korral - aga kas see on alati nii?)

Jah.

S1lv3r
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3250
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Asukoht: Laagri
Peamine sõiduk: BMW E60 530XI 200kw

Postitus 14.01.2017 11:49 02

ASG kirjutas:

ise kasutan seda https://www.bmwdecoder.com/

Näitab ära ka pildi milline auto peaks välja nägema ja vajadusel saad samalt lehelt esinduse ajaloo osta.
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi 200kw
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail

porku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 948
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa - Kose Vald
Peamine sõiduk: E53 05, 3xE36

Postitus 14.01.2017 16:47 59

Volum kirjutas:
wtf kirjutas:Jätkame külmal ajal eelsüüte teemal :mrgreen: :
Kas eelsüüteküünalde relee võib olla niimoodi läbi ka, et veakoode küünalde kohta pole? (e61 530d 05a) (tean, et tavaliselt viskab suvalisi küünalde vigu relee korral - aga kas see on alati nii?)

Jah.


Paistab, et me jagame külmaga käivitumise saagat?

Aga jah, üldiselt viskab ikka viga, aga on kaks asja mis välistavad üldse küünalde kasutamise :
1. Kui akus on vähe voolu siis DDE otsustab, et küünlaid ei kasutata
2. Kui alumine jahutusvedeliku temp andur vigane on, siis
2.1 valetab külmemaks - ujutatakse silindrid kütusega üle
2.2 Valetab soojemaks - Küünlaid järgi ei panda või pannakse järgi väga lühikeseks ajaks, sõltuvalt kui palju soojemaks valetab.

Ise teen esmaspäeval akule testi ära (aku testeriga) ja kui sellest tolku pole siis vahetan tolle anduri ära,

Arvutiga ühtegi viga pole ja alates -5 käima ei saa, pihustid korras ja silindrid käivad kenasti paaris..
Kui sa mõne lahendi leiad siis anna teada palun :)

paul22
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 261
Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
Asukoht: tallinn
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d

Postitus 14.01.2017 17:26 01

Seni, kuniks proovin inglise keelde saada inpa, oskab keegi nendest vigadest arusaadavas keeles vastuse anda :) https://www.upload.ee/files/6557374/mootor_alles.pdf.html

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4101
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 14.01.2017 17:42 59

Suht levinud häda M57 seljas;
Kui seda on juba piisavalt "puhastatud" siis uus vaja;
Pilt
http://forum.bmw5.co.uk/topic/76629-fault-code-43e2-throttle-valve-actuator-activation/

porku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 948
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa - Kose Vald
Peamine sõiduk: E53 05, 3xE36

Postitus 14.01.2017 19:47 13

paul22 kirjutas:Seni, kuniks proovin inglise keelde saada inpa, oskab keegi nendest vigadest arusaadavas keeles vastuse anda :) https://www.upload.ee/files/6557374/mootor_alles.pdf.html

Selleks, et see veakoodide osa inglisekeelne oleks on vaja saada need sfgdata ja cfgdata kaustad kusagilt vastava keelsed saada (võisin nimedega eksida aga mingi c...data ja s...data failid kogu seda elu sisaldavad).

Kui leiad kusagilt siis võid mulle pm-i jagada neid :D

paul22
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 261
Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
Asukoht: tallinn
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d

Postitus 14.01.2017 20:17 32

Enne drosseli maha võtmis ja puhastamist olid sellised vead:
https://www.upload.ee/files/6557995/enne_puhastust.pdf.html
Peale puhastust tekkis neid omakorda rohkem :D kas peale drosseli maha käimist on vaja midagi seadistada või suudab masin ise midagi teha? nt mõnedel markidel rooliandur, et keerad siia poole ja teisele poole põhja?
https://www.upload.ee/files/6557997/peale_puhastust.pdf.html
Lisaks tegin tühikäigul 2 näidu pilti, kas sellised näidud okeid?
https://www.upload.ee/files/6558003/silinder.pdf.html
https://www.upload.ee/files/6558006/silinder_2.pdf.html

ASG
Huviline
 
Postitusi: 45
Liitunud: 12.06.2015 12:31 31

Postitus 15.01.2017 16:36 49

Küsimus siis Xenonite, täpsemalt siis xenonite ballastide kohta...
Kas saab olla nii, ballastid ei tööta nii nagu peaks ja xenon pirn põleb nö nõrgema vooluga kui peaks - ehk siis xenon pirn põleb, kuid mitte nii nagu peaks, kuna ballastiga on mingi ikaldus.. Ehk siis - tuled põlevad, aga sittagi ei näita ...
Ja vähe sellest, et need xenonid mul midagi ei näita, streigib üks ballast/pirn nii, et esitulesid töölepannes mõnikord jääb ilusti pirn põlema, mõnikord mitte...
Oskab keegi kommenteerida kuidas ma saaksin ise kontrollida kas ballast on ikka töökorras ?

Tänud ette !

Tauri.
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2503
Liitunud: 05.02.2009 20:40 22
Asukoht: Võru
Peamine sõiduk: e91 M-Pakett

Postitus 15.01.2017 17:01 30

Pigem on reflektorid ära põlenud.
BMW

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4101
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 15.01.2017 17:06 42

1. Kõigepealt lepime kokku, et pirn on puuvili ja ksenoonlamp on ksenoontäitega kaarlahenduslamp. ;)
https://et.wikipedia.org/wiki/Ksenoonlamp
2. Ballasti üks roll on käivitusjärgne voolutugevuse reguleerimine ehk ballasti ja HID kooslus on ülioluline. Mõlemad peavad omama sobitust ja seeläbi olema allutatud koos töötama.
https://www.powerbulbs.com/blog/2016/10/what-does-a-hid-ballast-do
ASG kirjutas: xenon pirn põleb nö nõrgema vooluga kui peaks -

dUBZ
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 34
Liitunud: 16.08.2016 18:03 38
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: E46 330i 00'

Postitus 15.01.2017 17:09 38

Sai E46l paisupaak koos korgiga ära vahetatud, mure aga selline et ülemist lõdvikut ei saa radika otsa õigesti tagasi enam. Alguses ei saanud arugi et midagi valesti on, aga töösoojaks minnes hakkab sealt vahelt tasapisi auru ja jahutusvedelikku immitsema.Ei taha seal väga jõudu ka kasutada, sest need asjad plastikust seal kõik. Kas on mingi nipp kuidas see sinna otsa õigesti tagasi käib? Panen pildi ka kuidas see mul seal otsas praegu on

Pilt

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4101
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 15.01.2017 17:44 52

On seal kõik nii nagu pildil? See kõik ju nn kiirliidestega ja kui tükid kõik õiged siis sisuliselt pole võimalik midagi valesti ühendada. See omakorda viitab sellele, et midagi on pigem kulunud või katki.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AV51-EUR-01-2000-E46-BMW-330i&diagId=11_2200

Ma®tin
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2025
Liitunud: 05.11.2009 13:50 40
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Passat CC 3.6

Postitus 15.01.2017 18:00 37

Seal on vaja suht looma jõudu rakendada tavaliselt, et see sinna ilusti külge saada. Pole veel õnnestunud ühtegi katki teha.

dUBZ
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 34
Liitunud: 16.08.2016 18:03 38
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: E46 330i 00'

Postitus 15.01.2017 18:21 05

On küll nii nagu pildil. Ise mõtlen ka, et peaks lihtsalt tagasi minema. Samas küljest võttes tuli see suht raskelt ära. Ehk äkki ongi ära kulunud, aga otsa peaks ikka ilusti istuma. Uue toruga võiks ka proovida, väga kallid need õnneks pole.

dUBZ
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 34
Liitunud: 16.08.2016 18:03 38
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: E46 330i 00'

Postitus 15.01.2017 18:23 03

Ma®tin kirjutas:Seal on vaja suht looma jõudu rakendada tavaliselt, et see sinna ilusti külge saada. Pole veel õnnestunud ühtegi katki teha.


Ise rakendasin ka suht palju, aga päris looma ei tahtnud rakendada :mrgreen: Sellest torust poleks midagi kui läheb aga radikat ei tahaks küll selle pärast ära lõhkuda.

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 10371
Liitunud: 05.02.2003 00:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 15.01.2017 19:12 06

Toru sees olev tihend on küpse, vaheta mõlemad ära, mõõtusid ma ei mäleta ja realoem neid ka ei näita.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy , E39 528iT:)
Kui midagi vaja siis 58344541

paul22
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 261
Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
Asukoht: tallinn
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d

Postitus 16.01.2017 09:53 19

Hommikul pikem mnt sõit ja panin tähele, et piloodiga 100-ga pöörete kõikumine 50-100 pööret, seier hüppas edasi tagasi nähtavalt. Kohati oli ka nagu sõidul tunda ebaühtlast liikumist. Mis siin kummitab, käigukastil midagi? e60 535d atm
Teemasi lugedes saan aru, et kasti turbiin võib seda teha? Sammud hõbenoole poole siis? Või kuhugi mujale?
Samas mõni teema sellega ka drosselklapi erroriga kirjeldatud, mis autol sees. Kas sellest samuti võimalik kõikumine? Klapi puhastasin ära,aga viga ära ei kao. Ju seal elektroonikas see õli sees.

joffe
Huviline
 
Postitusi: 1880
Liitunud: 01.11.2005 20:53 22
Asukoht: Valga

Postitus 16.01.2017 10:43 08

dUBZ kirjutas:Sai E46l paisupaak koos korgiga ära vahetatud, mure aga selline et ülemist lõdvikut ei saa radika otsa õigesti tagasi enam. Alguses ei saanud arugi et midagi valesti on, aga töösoojaks minnes hakkab sealt vahelt tasapisi auru ja jahutusvedelikku immitsema.Ei taha seal väga jõudu ka kasutada, sest need asjad plastikust seal kõik. Kas on mingi nipp kuidas see sinna otsa õigesti tagasi käib? Panen pildi ka kuidas see mul seal otsas praegu on

Pilt


Pildilt ju näha, et pole ilusti otsas- toru profiilis on soon, kuhu peaks klamber vooliku suruma.

porku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 948
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa - Kose Vald
Peamine sõiduk: E53 05, 3xE36

Postitus 16.01.2017 11:43 53

+1 seal on silmaga näha vahe sees ju.. soon paistab ka kuhu see klamber peaks tegelikult peale jooksma..
E:
Mis tootja paisupaak sai? äkki ei lähegi sinna otsa kui mingi odavama hiina otsa firma paak,
e53 sai mul külge Topran-i oma ja jooksid kõik torud kenasti ilma suurema jõuta külge, mäletamist mööda on paak sama.

mikuuu
Huviline
 
Postitusi: 605
Liitunud: 18.03.2007 22:16 12
Asukoht: Tartumaa
Peamine sõiduk: BMW 530d '03

Postitus 16.01.2017 13:25 05

paul22 kirjutas:Hommikul pikem mnt sõit ja panin tähele, et piloodiga 100-ga pöörete kõikumine 50-100 pööret, seier hüppas edasi tagasi nähtavalt. Kohati oli ka nagu sõidul tunda ebaühtlast liikumist. Mis siin kummitab, käigukastil midagi? e60 535d atm
Teemasi lugedes saan aru, et kasti turbiin võib seda teha? Sammud hõbenoole poole siis? Või kuhugi mujale?
Samas mõni teema sellega ka drosselklapi erroriga kirjeldatud, mis autol sees. Kas sellest samuti võimalik kõikumine? Klapi puhastasin ära,aga viga ära ei kao. Ju seal elektroonikas see õli sees.


Võid ju kôigepealt kaabli sappa visata. Aga viitab küll turbiini veale. Helista hõbenoolde, nad diagnosti/proovisôiduga peaksid oskama öelda täpsemalt. Igaljuhul pikalt ei soovita sôita kui asi turbiinis.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!

Keijo94
Huviline
 
Postitusi: 565
Liitunud: 13.10.2013 13:20 40
Peamine sõiduk: BMW 330

Postitus 16.01.2017 13:32 44

Kas powerflexi puksid peavad paremini vastu kui lemföderi omad ? Nimelt vaja e46 tagasillas kõik puksid välja vahetada mis annab. Kummad môtekam panna ??

Riivo
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 7650
Liitunud: 27.02.2003 11:13 41
Asukoht: Edgarlandia
Peamine sõiduk: ´02 530d Touring

Postitus 16.01.2017 13:42 54

need on 2 eri asja...ei ole kindel et sa nii jäika settingut tahad...kui lemförderit ei taha osta siis Meyle HD on ka abiks
Hallmetallikdiisel

EelmineJärgmine

Mine Üldine tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot]