496. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.09.2017 13:20 28
Postitas janno89
rustisan kirjutas:Väga kõrged jäävad need mõõdud jah,ise sõidan 245/40 275/35
Oleks olnud lihtsalt ajutiselt alla panna.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.09.2017 15:24 43
Postitas MortenS
Roostes bensiinitorude vahetusega seonduvaid soovitusi?

Mida kasutada kuidas jms

e34 520

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.09.2017 15:37 05
Postitas TanelH.
.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.09.2017 17:49 44
Postitas toivoku
MortenS kirjutas:Roostes bensiinitorude vahetusega seonduvaid soovitusi?

Mida kasutada kuidas jms

e34 520
8ne vasktoru :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.09.2017 21:05 58
Postitas Roland325
Ise läksin lihtsamat ehk kummivooliku teed E34-l tagapool. Umbes 5 aasta jooksul sellega igatahes midagi ei juhtunud :) sama lugu ka paagi õhutustorudega

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 11:52 22
Postitas Loom119
three_6 kirjutas:Kindlasti keegi juba küsinud aga küsin veel.
Kus kohas automaatkasti turbiini remontida ? Kas ainuke variant hõbenool oü ?
Trans -Rem OÜ Tartus.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 15:11 09
Postitas MortenS
toivoku kirjutas:
MortenS kirjutas:Roostes bensiinitorude vahetusega seonduvaid soovitusi?

Mida kasutada kuidas jms

e34 520
8ne vasktoru :)

Miks vask? Miks kummitoru ei sobi mida on lihtsam leida ja lihtsam paigaldada?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 16:12 03
Postitas ttsys
Kummist voolik on nõrk ja seda on vaja kaitsta igasuguste võimalike kahjustuste eest. Kuidas seda teha? Paned vasest toru kummivooliku ümber? :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 16:12 46
Postitas Riivo
...ja sama lihtsalt ka võib laguneda ja pihta saada seal põhja all...a võib ka pikalt kesta

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 17:58 06
Postitas StenV70
Suvaline kummivoolik ilmselt ei sobi...Võiks piduriõlile ja survele vastu pidada ikka..
Pidurdusomadused ei parane eriti kui pedaalivajutusel mingi 3m kummivoolik põhja all punnitab.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 18:09 26
Postitas ooDDoo
jutt kÄib bensuvoolikust. tavakasutajale on vahe kummivoolikul ja vasktorul see, et vasktoru on palju lihtsam sinna normaalselt paigaldada.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 19:29 29
Postitas Riivo
Siinkohal ei nõustuks...arvestades et kinnitused on ka sama läbi kõik kui kütusetoru ise siis lihtsam on jupp voolikut sinna aretada, toeks jääb vana toru...ise sai seda tehtud kui kütusetoru täpselt tagasilla kohalt lekkima hakkas...minu teada see setup sõidab siiani :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 20:35 32
Postitas ooDDoo
endal just negatiivsed kogemused sirge vedamises tagant ette. Originaal kinnitused on nii harva ja voolik vajub lohku. Kohati isegi niipalju , et jääb karbitagant paistma.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 21:42 26
Postitas StenV70
ooDDoo kirjutas:jutt kÄib bensuvoolikust. tavakasutajale on vahe kummivoolikul ja vasktorul see, et vasktoru on palju lihtsam sinna normaalselt paigaldada.
Pekki,vabandust...
Ma ei tea kus pilve peal ma olla võisin... :oops:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 22:58 38
Postitas ennokas
Mure e39 3.0d 142kW mootoriga, nimelt külmalt ja soojalt peab kuskil 10 sex käiama, et mootor tööle saada ja tööle hakkab minema nagu 1 silindri kaupa, kuni lõpuks tööle läheb. Diagnostika vigu ei näita, põhja pump surus 3.8 bar välja. Ja veel panin tähele, et kui pöördesse ajada ja gaas maha lasta, siis enne tühikäiku raputab korra mootor.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2017 23:10 10
Postitas toivoku
ooDDoo kirjutas:endal just negatiivsed kogemused sirge vedamises tagant ette. Originaal kinnitused on nii harva ja voolik vajub lohku. Kohati isegi niipalju , et jääb karbitagant paistma.
täpselt. ja no isegi kõveralt väänatud vasktoru näeb parem põhjaall välja kui nipukatega vanade torudekülge tõmmatud kummi volla.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2017 11:57 37
Postitas Erki23
Kiire küsimus, mida tähendab e60 spidoplokis see hüüumärk kolmnurgas?
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2017 12:10 56
Postitas ttsys
Infoteadete registris on sissekanne. Kütust vähe, aknapesuvedelikku vähe, mõni lamp ei põle jne.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2017 21:13 00
Postitas Rjando
e36l kaotab antenn poole oma levist, kui panna sisse tagaklaasi soendus. Raadio hakkab sahisema ja lõppeb kohe, kui soendus välja võtta. Touring kerega. Luugi liikumise kohas kõik juhtmed terved, vahetasin ära võimu või ploki, millesse läheb nii antenni kui ka klaasi soendi juhtmed, abi ei miskit.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2017 21:25 29
Postitas unis
Kusjuures e36l üldse **** antenn,olen harjunud juba. :mrgreen:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.09.2017 00:16 03
Postitas kasssu
BMW E39 3.0d pidurikettad istuvad 2.0 bensukale?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.09.2017 07:59 54
Postitas ooDDoo
esimesed kindlaati mitte tagumised sobivad siis kui 20 oli universaal.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 25.09.2017 12:31 50
Postitas karl1
Kas e38 ja e34 istmelültid on samad? Kogu see plokk.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2017 06:00 24
Postitas ooDDoo
ilma mäludeta peaks samad olema.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2017 08:33 06
Postitas MortenS
Oskab keegi siia kindla südamga kirja panna kuidas õieti õhutada 2.0 110kw bensukat?
Olen igasugu versioone kuulnud aga tahaks nüüd õieti asja ära teha kuna seisan sama probleemi ees.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2017 10:59 01
Postitas joffe
Õhutamise kohta kopin ühe õpetuse- täitmine ja õhutamine nii, nagu BMW juhend ette näeb:

Külma mootoriga. Süüde sisse, temp.nupp max peale, salongi vent nr. 2 peale, õhutuskork paar pööret lahti ja hakata vedelikku aeglaselt sisse kallama. Valada nii palju, kui läheb, kuni tase ei lange enam paisupaagis s.t. et paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab aega 30...60 minutit. Valad täis, ootad, valad juurde jne. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, õhutuskork kinni, aga paisupaagi kork jäta veel maha. Mootor käima ja 4-5 korda teravalt pöördeid 4000...5000 p/min, mitte mootorit soojaks lasta. Mootor seisma. Nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Vajadusel juurde valada. Süsteem täidetud ja õhutatud, paisupaagi kork peale ja proovisõit. Võib ka kohapeal soojaks lasta. Jälgida siiski termomeetri seierit.
Järgides esitatud juhiseid õhutub süsteem probleemitult. Testitud, kindel.

Tegin ise selle juhendi järgi ja olin üllatunud, kui lihtne võib asi olla! Tõsi, aega võtab ja vilets aku vist kooleb ära...
Mul oli küll 2,5 mootor, aga vahet vist pole.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2017 12:23 12
Postitas oo7
Kas tõesti BMW juhend ütleb et tuleb külma mootoriga 5000 pööret 4-5 korda teravalt lasta ? :roll: :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2017 12:33 16
Postitas ttsys
Jah, 3-4 korda pöörded max 5000p/m ja kuni 30sec.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... em/2T8RcXP

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2017 16:37 12
Postitas MortenS
Tänud, aga mis jutt see on et auto peab kuhugi poole kaldus olema vm? selle kohta ka mitu versiooni kuulnud

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2017 16:40 26
Postitas ttsys
= Esoteerika.