Re: rubriik "rumal küsimus"
Postitatud: 30.10.2017 23:09 21
kui mõlemad pooled.ära vajuvad siis pigem asi klapppides
Alguses ikka unlocki teed ära?Tauri^^ kirjutas:Ei pääse e61 varjatud menüüs aku ja jahutusvedeliku näidule ligi, näidikute test on ainuke kuhu ligi saab. Mujalt viskab kohe kella ja kuupäeva peale tagasi. Mis ma valesti teen?
Mhm, kontrollisin mitu korda üle ka. Kuigi viimase 5numbri järgi saan koodiks 32Frenzi kirjutas:Alguses ikka unlocki teed ära?Tauri^^ kirjutas:Ei pääse e61 varjatud menüüs aku ja jahutusvedeliku näidule ligi, näidikute test on ainuke kuhu ligi saab. Mujalt viskab kohe kella ja kuupäeva peale tagasi. Mis ma valesti teen?
Digiled OÜ Tartus ( Erki )v-501 kirjutas:Oskab keegi soovitada kedagi, kes võiks osata e60 xdrive vahekasti kalibreerida diagnostikaga? Peale kasti ja servomootori remonti 4x4 tuli põleb. Asukoht Võru/Tartu/Tallinn ja kõik sinna vahele jäävad kohad sobivad. Patrikut ja teisi röövkapitalismi viljelevaid tegelasi mitte soovitada Ei vaja peent ooteruumi kohvi ja autoajakirjadega, piisab kui mees on pädev.
Tõstatan jälle teema, peale korduvaid ja erinevaid asutusi külastades olen ikka jännis. Varsti jälle uude kohta(teada tuntud firmasse) kontrolli. Summutiabis käidud, oma usaldatud remondikojas käidud ja ikka ikaldus. Summuti peab igast punktist. Lekkeid ei tuvastata. Haiseb edasi, mida soojem ilm seda rõvedamalt. Ikka oma propaani haisuga. Samas kui auto tõstukil oli levib see hais auto igasse nurka, kõige vähem turbo pool(põhimõtteliselt sealt puudub). Netist uuridest on Mikimaal seda teemat siin seal nämmutatud(diisel trukid) aga keegi viimast postitust, lahendus välja ei ole käinud. Probleem kummitab juba kuskil 2 kuud, iga rott oleks selle aja peale seal haisemise lõpetanud. Soovitus oli ka teha mootoripesu aga SmartService ei andnud lootust, äkki peaks siiski(teen selle ära) aga teema jätan püsti sest abi sealt ei looda leida. Pesu saavad ju nähtavad mootori osad ja seal ei paista probleemi olevat.karlerik kirjutas:E91 N47 318d. Peale mootoriketi vahetust hakkas salongi ajama tugevat haisu, mina kirjeldan seda kui gaasi (propaan), õli hais. Foori taha seisma ei saa jääda, siis ei kannata autos olla. Minu nina ütleb, et haisu asukoht on mootori vasak pool, tagumine mootori ots sest seal(kapoti all) on tugev hais, turbo pool seda haisu peaaegu ei ole, kui siis õrnalt ja korraks. Autol on ka uus turbo+ tihend. Korduvalt on antud arvamus, et see on heitgaaside hais, püütud ka reaalselt tuvastada heitgaaside leke. Kas on ka mingi muu põhjendus sellele probleemile välja pakkuda?
Homme hommikul läheb auto jälle kontrolli, ehk on ennem seda arvamusi?
Peale mootoripesu tegemist hakkas audi 80 suitsu sisse ajama. Tuli välja et see õli ja tolmu segu oli väljalaskekollektori peale tilkunud. Ehmatas päris ära. Vähemalt nägi puhas välja.karlerik kirjutas:Tõstatan jälle teema, peale korduvaid ja erinevaid asutusi külastades olen ikka jännis. Varsti jälle uude kohta(teada tuntud firmasse) kontrolli. Summutiabis käidud, oma usaldatud remondikojas käidud ja ikka ikaldus. Summuti peab igast punktist. Lekkeid ei tuvastata. Haiseb edasi, mida soojem ilm seda rõvedamalt. Ikka oma propaani haisuga. Samas kui auto tõstukil oli levib see hais auto igasse nurka, kõige vähem turbo pool(põhimõtteliselt sealt puudub). Netist uuridest on Mikimaal seda teemat siin seal nämmutatud(diisel trukid) aga keegi viimast postitust, lahendus välja ei ole käinud. Probleem kummitab juba kuskil 2 kuud, iga rott oleks selle aja peale seal haisemise lõpetanud. Soovitus oli ka teha mootoripesu aga SmartService ei andnud lootust, äkki peaks siiski(teen selle ära) aga teema jätan püsti sest abi sealt ei looda leida. Pesu saavad ju nähtavad mootori osad ja seal ei paista probleemi olevat.karlerik kirjutas:E91 N47 318d. Peale mootoriketi vahetust hakkas salongi ajama tugevat haisu, mina kirjeldan seda kui gaasi (propaan), õli hais. Foori taha seisma ei saa jääda, siis ei kannata autos olla. Minu nina ütleb, et haisu asukoht on mootori vasak pool, tagumine mootori ots sest seal(kapoti all) on tugev hais, turbo pool seda haisu peaaegu ei ole, kui siis õrnalt ja korraks. Autol on ka uus turbo+ tihend. Korduvalt on antud arvamus, et see on heitgaaside hais, püütud ka reaalselt tuvastada heitgaaside leke. Kas on ka mingi muu põhjendus sellele probleemile välja pakkuda?
Homme hommikul läheb auto jälle kontrolli, ehk on ennem seda arvamusi?
Äkki keegi julgeb midagi pakkuda, põhiline haisu väljatulemise asukoht on sisselaske peal, juhi pool, nii sooja kui külma mootoriga.
Jaennojr kirjutas:Kas e39 2003a touringule istuvad sedaani stange ja juhipoolne küljetiib?
Minerva.Ssander kirjutas:Soovitage 225 45 17" naastrehve.
Saan aidata.v-501 kirjutas:Oskab keegi soovitada kedagi, kes võiks osata e60 xdrive vahekasti kalibreerida diagnostikaga? Peale kasti ja servomootori remonti 4x4 tuli põleb. Asukoht Võru/Tartu/Tallinn ja kõik sinna vahele jäävad kohad sobivad. Patrikut ja teisi röövkapitalismi viljelevaid tegelasi mitte soovitada Ei vaja peent ooteruumi kohvi ja autoajakirjadega, piisab kui mees on pädev.
Kas probleem võib olla akuga seotud: https://www.thetruckersreport.com/truck ... gs.165088/" onclick="window.open(this.href);return false;karlerik kirjutas:Tõstatan jälle teema, peale korduvaid ja erinevaid asutusi külastades olen ikka jännis. Varsti jälle uude kohta(teada tuntud firmasse) kontrolli. Summutiabis käidud, oma usaldatud remondikojas käidud ja ikka ikaldus. Summuti peab igast punktist. Lekkeid ei tuvastata. Haiseb edasi, mida soojem ilm seda rõvedamalt. Ikka oma propaani haisuga. Samas kui auto tõstukil oli levib see hais auto igasse nurka, kõige vähem turbo pool(põhimõtteliselt sealt puudub). Netist uuridest on Mikimaal seda teemat siin seal nämmutatud(diisel trukid) aga keegi viimast postitust, lahendus välja ei ole käinud. Probleem kummitab juba kuskil 2 kuud, iga rott oleks selle aja peale seal haisemise lõpetanud. Soovitus oli ka teha mootoripesu aga SmartService ei andnud lootust, äkki peaks siiski(teen selle ära) aga teema jätan püsti sest abi sealt ei looda leida. Pesu saavad ju nähtavad mootori osad ja seal ei paista probleemi olevat.karlerik kirjutas:E91 N47 318d. Peale mootoriketi vahetust hakkas salongi ajama tugevat haisu, mina kirjeldan seda kui gaasi (propaan), õli hais. Foori taha seisma ei saa jääda, siis ei kannata autos olla. Minu nina ütleb, et haisu asukoht on mootori vasak pool, tagumine mootori ots sest seal(kapoti all) on tugev hais, turbo pool seda haisu peaaegu ei ole, kui siis õrnalt ja korraks. Autol on ka uus turbo+ tihend. Korduvalt on antud arvamus, et see on heitgaaside hais, püütud ka reaalselt tuvastada heitgaaside leke. Kas on ka mingi muu põhjendus sellele probleemile välja pakkuda?
Homme hommikul läheb auto jälle kontrolli, ehk on ennem seda arvamusi?
Äkki keegi julgeb midagi pakkuda, põhiline haisu väljatulemise asukoht on sisselaske peal, juhi pool, nii sooja kui külma mootoriga.