M: E46 320d sedaan manuaal 2001

Osta, müü ja vaheta liikumisega seotud vahendeid
Vasta
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E46 320d

M: E46 320d sedaan manuaal 2001

Postitus Postitas illukas316 »

Sõidukorras, aga müüa komplektsena varuosadeks, sest kere on läbi.
ÜV lõppes 04.2024. Läbisõit 373915.

Pilt

Asub Sakus, hind 1500 EUR
Kontakt: 56 999 657
Rohkem pilte pealt, alt, seest: https://imgur.com/a/P65HGUW

Paremad osad:
  • M-Tech 1 bodykit. OEM. Värvitud 2016 aastal. Esistange all äärel on mõned kriimud äärekivi peal nühkimisest.
  • Musta värvi poolnahk mehaanilised sportistmed.
  • Musta värvi poolnahk uksepolstrid. Esimesed aknad on elektrilised, taga on vändaga.
  • Must lagi, sirmid, piilarikatted, salongi liistud.
  • M-Sport rool. Haruldasem variant väikseima diameetriga.
  • Alpine BT/USB/AUX makk. Esipaneeli valgusdioodid on vahetatud välja, klapivad armatuuri valgusega. Rooli nuppudest juhitav tänu adapterile.
  • M-Sport käigukangi nupp.
  • Facelifti stiilis tagatuled, LED. Tulede moodulis on kodeeritud checkcontrol välja tagumistel udutuledel, et ei vilguks iga 30 sekundi tagant.
  • Westfalia eemaldatav kärukonks.
  • M47D20 100kw, pole chipitud ega tuunitud. Käivitub soojalt ja külmalt, käib ilusti piirajani. Ei suitse ega haise. Taastatud turbo on lärmakas olnud paigaldamisest saati, aga puhub hästi.
  • Taastatud roolilatt.
  • Taastatud kardaan, kolmeosaline.
  • Sillad, pidurid (ABS ja ASC) on kõik heas korras. Kannataks tõsta komplektselt järgmisele autole.
Teada vigased asjad:
Kõik uksed, luugid ja tiivad on äärtest roostes, nendest pole võtta midagi. Karbid on roostes, tõstekohad enam ei kanna. Põhjas on roosteaugud.
Käigukastil 1. ja 2. käigu sünkronisaatorid veidi väsinud. Käiguvalitsaga tuleb tegutseda rahulikult.
Parkimisandurid ei tööta.
Kärukonksu paigaldus lõpetamata. Tuledemoodulisse viimane juhe ühendamata.
Salongi ventilaator siristab.
Esitulede klaasid on hägused. Paar korda poleeritud aastate jooksul.
Esiklaasil mõned kivitäkked. Küljeklaasid on jää kraapimisest kriimulised. Tagaklaasi soojendusel kaks ülemist traati ei tööta.
15" valuveljed, BMW Typ 138 replikad. Sirged ja terved, aga kasutatud talveratastena, seepärast üsna inetud.
15" naastrehvid, Continental IceContact 2 DOT 3415. Mustrit ja naaste veel kõvasti, aga vanust ka.

Minu käes on auto olnud 11 aastat, seega kõigi paranduste, täienduste ja osade kohta arveid alles muidugi pole.
Viimati tehtud 1000 km tagasi:
Tagavedrud

3000 km tagasi:
Käsipiduri komplekt (Tolmuplekid, klotsid, vedrud)
Amordid, tagumised.

3500 km tagasi:
Viimane hooldus (Mootoriõli, filtrid)
Parem esimene rattalaager, ABS andur
Esimesed logariotsad

6500 km tagasi:
Kardaani taastamine, tugilaagrid. (OÜ Auto Cardan).

9000 km tagasi:
Termostaadid, jahutusvedelik.

10000 km tagasi:
Aku
Generaator

13000 km tagasi:
Turbo solenoid

15000 km tagasi:
Hooldus
Piduritorud, voolikud, esimesed.

20000 km tagasi:
Klapikambrikaane, vaakumpumba, sisselaske tihendid.
Eelsüüteküünlad
Pihustid kontrollitud stendis
Taastatud roolilati paigaldus. Rooliotsad, stabika kondid, sillastend.
ABS andur, vasak tagumine.

2018 a.
41000 km tagasi
Taastatud turbo paigaldus

2017 a.
Redish Motorsport tagasilla kinnituskohtade tugevdused. Keevitatud, värvitud.
Powerflex tagasilla kanduri pukside lisaseibid.

2016 a.
Ülevärvimine.
Esiklaasi vahetus.
Vasta