TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides

Moderaatorid: MargusA, Ander, Henri.

Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Margusja
Huviline
 
Postitusi: 1573
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn

Postitus 14.07.2017 20:06 01

Margusja kirjutas:
Margusja kirjutas:
Margusja kirjutas:Üritan oma F10'ga ENET kaabli abil suhelda. Mul on neid lausa kaks. Isegi korra sain mingi juhuse läbi autoga ühenduse. Enamus aega asi siiski ei toimi.
Alustades sellest, et kui ühendan kaabli auto ja arvuti vahele ja lülitan süüte sisse, siis ühe kaabliga vahel vilgub arvutipoolses võrgupesas see roheline tuli ja teise kasutamisel ei põle see roheline tuli seal kunagi.

Võtsin korra ka pistikud lahti. Midagi huvitavat seal näha ei ole. Takisti olemas ja juhtmed kõik küljes.

Mõlemad juhtmed tuksis?


Testisin teise arvutiga (mingi vana) ja seal juhe toimib e võrguühendus saadakse.


Nüüd jõudsin selleni, et selles arvutis kus on tarkvara, aga ühendust autoga polnud keerasin võrgukaardi kiiruse 10M peale ja nüüd on tuli roheline. Aga ühendust ikka ei saa tarkvaraga. Uskumatu, et korra õnnestus.


Proovisin läbi USB võrguadapteri ja asi toimib ENT kaabliga kenasti. Kusjuures väga lihtne võrreldes EDIBAS asjaga.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)

kenwo22
Huviline
 
Postitusi: 984
Liitunud: 04.08.2009 15:32 22

Postitus 12.09.2017 14:12 37

Pole täielikult teemakohane,aga oskab keegi öelda,missugusse tarkvara või vahenditega võiks saada 2004a e60 õlivahetus välpa nullida(cbs reset),kui hetkel see miinusesse lastud ja kellaplokis punast service hoiatust loobib?

On proovitud mõne universaalse diagnostika programmiga,need ei toiminud õlivahetuse puhul.
Eeldan,et mootoriõliga seotud andurid toimivad kuna mootori elektroonikas vastavaid vigu pole.
Kelladeplokist ise kustutada ei saa,kuna sinna menüüse ei lase.
Olemas Inpa/dis/tool32/ncs expert kasutusvõimalus ,kuid näiteks

Tool32 arvutis näitab cbs reset puhul "job done"kuid reaalselt midagi ära ei nulli.
Dis gt1 avades service funktsioonid siis cbs reseti valiku kohal paremal tuleb kiri "none" .

On keegi kokku puutunud sama probleemiga?


EDIT: kõikvõimas ncs expert lahendas minu jaoks probleemi!

kiire-lauri
Huviline
 
Postitusi: 253
Liitunud: 24.06.2004 15:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus 16.09.2017 20:52 52

Kas kellelgi on aimu kust Eestist saaks osta diagnostika seadme? Istmeid välja võttes läks airbagi tuli põlema ja kustutaks ära. Selliseid pisemaid töid oleks vaja teha, et ei peaks esinduses igakord arvutitesti maksma+ aeg mis selleks läheb.
E92

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4437
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 16.09.2017 20:57 02


põltsukas
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 298
Liitunud: 05.08.2009 20:53 31
Asukoht: Põltsamaa

Postitus 16.10.2017 16:26 58

Tervist

kas keegi oskab soovitada diagnosti programmi win 10le


Tänud ette Tanel

KalleP
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 08.09.2009 09:46 21
Asukoht: Võru
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60

Postitus 04.11.2017 14:09 46

kellelgi aimu mida see error tähendab ista/d-s?
Pilt

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2697
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 04.11.2017 14:35 41

Auto on chipitud.

Frenzi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 494
Liitunud: 02.04.2016 20:28 47
Peamine sõiduk: x5

Postitus 04.11.2017 15:01 14

ncs experdis kasutan revtor's profiili ja e46 ei lase vin koodi pullida, ütleb, et vin code faulty ja viskab pika errorite rea ette, vaja oleks sensormatt välja kodeerida, on mingit alternatiivset võimalust?

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2697
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 04.11.2017 15:16 52

PAsoft. Aga mõistlikum oleks takisti vahele panna või veel mõistlikum matt ära vahetada. Ei maksa kulda ka.

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4695
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA

Postitus 04.11.2017 19:17 19

Ncs experdis vaja kasutada teist profiili kas fswpswman või ncs dummy profiili
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

KalleP
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 08.09.2009 09:46 21
Asukoht: Võru
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60

Postitus 04.11.2017 20:36 46

Volum kirjutas:Auto on chipitud.


Huvitav on see, et varasemalt ista sellist errorit ei näidanud. Tegin arvutile formati ja peale seda viskab sellist teadet. Samuti sai lastud peale auto ostu tuttaval auto andmed üle vaadata ja ütles, et auto originaal seades ja dpf pooleldi välja progretud. Kuigi eelmine omanik väitis, et chip peal (stage1).
Tegu 535d e60 - ga, ise ei tea mis see normaalne minek on sellisel masinal. Istmesse tõmbab korralikult.

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4695
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA

Postitus 04.11.2017 20:47 53

Pooleldi väljaprogetud dpf võrdub vist küsija jaoks samaga mis chip.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2697
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 05.11.2017 08:39 47

Sama ista versioon peale formatti läks peale?

KalleP
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 08.09.2009 09:46 21
Asukoht: Võru
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60

Postitus 05.11.2017 13:14 00

Kõik sama, windows xp asemel ainult win 7 nüüd.
Kas see teade näitab, et ei saanud terve portsu moodulitega vms ühendust?
Ühtegi punast moodulit ei ole, kui testi teen.
Varasemalt näitas 3 viga väljalaskes (seotud dpf-ga), nüüd näitab ühte ainult (exhaust backpressure sensor).

Frenzi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 494
Liitunud: 02.04.2016 20:28 47
Peamine sõiduk: x5

Postitus 05.11.2017 15:39 00

ooDDoo kirjutas:Ncs experdis vaja kasutada teist profiili kas fswpswman või ncs dummy profiili


Pilt

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4695
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA

Postitus 05.11.2017 16:42 44

Sul pole ühendust.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

Frenzi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 494
Liitunud: 02.04.2016 20:28 47
Peamine sõiduk: x5

Postitus 05.11.2017 16:45 13

ooDDoo kirjutas:Sul pole ühendust.


seleta lahti, inpa sellel autol töötab ilusti ja ncs ka teistel autodel.

publichtml
Huviline
 
Postitusi: 52
Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: 530

Postitus 20.05.2018 13:15 07

Läpaka vahetusega vahetasn ka DIS-i ISTA-D vastu. Mul on seda vaja sisuliselt vaid DPFi jälgimiseks ning kasutasin palju sellist ekraani:
Pilt

ISTA-Ds leidsin koha, kus põhimõteliselt saab käivitada DPFi testi ning siis näitab lõpuks rõhud, kuid ma ei leia kohta, kus saaksin jälgida temperatuuri, rõhku, kas DPF põletamine on aktiivne jms andmeid jooksvalt. Kas ma ei oska otsida või ISTA-Ds ei olegi see võimalik!?

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2697
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 20.05.2018 18:24 43

Lähed eraldi DDE'sse sisse.

publichtml
Huviline
 
Postitusi: 52
Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: 530

Postitus 20.07.2018 17:29 41

Siiani olen kasutanud D-CANi, aga tegin nüüd ENET kaabli ning mässasin päev läbi, aga juhendi järgi ma seda tööle ei saanud. Tegin kõik juhendi järgi, aga ISTA-D ja ZGW scan ei leidnud midagi. Kusjuures netis leiduvate juhendite järgi tuleks teha loopback adapter ning füüsilise võrguadapteri IP-ks määrata 169.245.1.1.

Olin juba loobumas, aga leidsin netist ZGW dokumentatsiooni. Mina loen sealt välja, et ZGWs on DHCP server. Muutsin prooviks arvuti võrguadapteri nii, et IP küsiks DHCP-ga. Arvuti sai IP 169.245.67.200 ning ZGW 169.245.67.35. Nii kõik toimib!

Ma oma mõistusega saan aru, et juhendite järgi oleks toiminud mul siis, kui auto ZGW oleks 169.245.1.xxx võrgus. Tuleb välja, et tegelikult on see hoopis 169.245.67.xxx võrgus. Ma ei saa aru, miks juhendid lasevad võrguadapteri IPks seadistada staatiliselt 169.245.1.1 kui tegelikult võiks lihtsalt DHCP määrata!?

paul22
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 297
Liitunud: 03.06.2012 16:02 42
Asukoht: tallinn
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d

Postitus 17.11.2018 20:21 02

Mis nõuded ista programmile on? Samuti hivitaks see, et arvutis oli töötav dis, seal ilmselt tuttav kaabli lukku lasknud vms, sest enam ei teha midagi. Sain teise kaabli, aga kas saan seda samamoodi vana arvuti ja seadetega kasutada? V vaja miskit muuta või vaja kõik uuesti leiutada arvutisse?
Edit: õhtul miskit proovisin, kui arvuti inpa tööle panen, siis battery ja ignition ilusti mustad täpid, aga ühendus ikka puudu. Oskab keegi pakkuda, mis ikka tegemata v valesti on?

WhoIsTheMaster
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 206
Liitunud: 23.09.2014 14:22 56
Asukoht: Keila/Tallinn
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831

Postitus 13.01.2019 15:21 03

Keegi targem ehk oskab nõu ja jõuga välja aidata?
Kasutusel K+DCAN kaabel. Tarkvaraks ISTA 5.00
Kõik tegevused olen juhendite järgi teinud kuid endiselt on probleeme hulgim. Umbes 3- päeva möllamist kuid edasi ei saa.
Juhendi järgi kasutades INPALoader programmi(juhendi soovitus), näitab ilusti ära kui süüde on sees, INFO tabis on kirjas teekonnad INI path, ECU path ja interface. Kui lähen moodulit valima, näiteks ekpm või DDE6, siis viskab "sys-0005: object file not found" ja seda ka paljude teiste moodulitega, ka teiste mudelite puhul, samas mõne bensuka DME moodulit valides saab ka edasi minna.

Peale error koodi aga on INFO täbi teekonnad INI path, ECU path ja interface taga hunnik küsimärke.

Kui valida programmiks aga lihtsalt INPA(neid inpa versioone on ühes kaustas 3 tk(/ec-apps/inpa/bin)), siis moodulit valides viskab" error compiling script file". Ja taaskord on INFO täbis ediabas all hunnik küsimärke.

Olen mõlemat errorit googeldanud ja uurinud, kahjuks mingit põhjapanevat pole vastuseks tulnud. Nagu näha, siis ka siin teemas on näiteks 0005 üle arutatud.

Keegi ehk oskab aidata?
Tasuta teenuseid ei oota, olen nõus mõistlikus koguses maksma.


Minu puhul teeb asja eriliseks kindlasti veel see, et mul on pikemas perspektiivis vajalik K-can või PT/D-can ühendus(üks bemmi mootor on ühe täiesti teise kere vahel, OBD pistikus on K-line ja PT-can kaablid veetud).
Süda on BMW.

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1466
Liitunud: 05.09.2010 21:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E46 330d/6k. 04'/E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 13.01.2019 15:32 51

Eeldavasti on su INPA skriptifailid vigased. Kus INPA said, mille installisid?
Vajadusel saan aidata Anydesk kaugühenduse kaudu.

WhoIsTheMaster
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 206
Liitunud: 23.09.2014 14:22 56
Asukoht: Keila/Tallinn
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831

Postitus 18.01.2019 13:52 06

Tänud Silverile.
Tegi mu vana INPAga 1:0 ja pani uue asja peale ja see nüüd siis toimib.
Süda on BMW.

Eelmine

Mine TSI - Tee See Ise

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole