TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Vasta
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

siin teemas on seda käsitletud küll juba. vanematele autodele on vaja ADS interface-t......

seal kuulutuses esimese kohta ei oska miskit öelda, aga see bmw scanner on ikka nagu bmw scanner..
see töötab ainult oma softiga...
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

tänud.
lugesin jah peale enda postitust pool foorumit läbi.sain natuke targemaks ka.
põhimõtteliselt on mul siis sellist vidinat vaja?kas sellega võib ka probleeme tekkida,või on kinda peale minek?
http://www.ebay.com/itm/BMW-INPA-Ediaba ... 25676ddb17
ega kellelgi eestis sellist asja müüa ei ole.arvuti on mul ka isegi olemas ibm x30.sellel dokil com pesa olemas!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

Olen kuulnud mitmeid avrjante, et hakkab tööle ja ei hakka. aga ma millegi pärast usun et kellel ei ole hakanud, need on lihtsalt miskit tegemata jätnud. Minul ta toimis.
Marek_T
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 05.06.2009 02:18 37

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Marek_T »

Tere, ehk veidi teemast mööda, aga ehk saan siit siiski abi.
Juhtus nii, et peale tarkvara näppimist on autol pöörded kõrgemad kui tavaliselt. Elektrik ütles, et võib olla nii, et mingi asi on faktor nelja peal, kuigi peaks olema faktor kuue peal, et põhimõtteliselt auto arvab, et mootoril on neli silindrit, mitte kuus. Kas keegi oskaks leida lahendust antud probleemile? Kui päris endiseks ei saa, siis võiks kasvõi saada pöörded enam-vähem normaalseks.
Autoks on muidu bmw 323 95.
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

No mis programmiga sa seda näppisid.
Kas kõigutasid ka pöördeid selle programmiga.

GT1 ga saab pöördeid vähe muuta küll. Aga nii interneti teel, küll ei oska sulle abi pakkuda.
Kasutaja avatar
lry
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 04.10.2006 10:07 02
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas lry »

lry kirjutas:Sain NCS Experdi tööle ja kodeerimine kenasti õnnestub (modified vag com kaabel+win732bit).

Küsimus on nüüd selles, et millistes moodulites tuleks mida muuta, et FL LED tagatuled ei väreleks.

LCM.C18 moodulis sai aktiveeritud LED tagatuled, kuid PWM vist jätkab toimist, sest nurkmised tuled
(touring) värelevad edasi. Samas tundub, et luugipealne tuli ei värele või teeb seda nii vähe, et pole märgatav. Kodeerisin maha ka tagatulede külmad-kuumad kontrollid.
---
00 e39 touring
Leidsin nüüd jälle aega asjaga tegelemiseks. Võtsin maja niipaju kontrolle ja teavitusi, kui sain. Kahjuks ei oska oma probleemi ära lahendada. Lisan siin ka LCM seaded, mis kasutusel :
http://www.upload.ee/files/1871799/FSW_PSW.man.html
Juhuslikult avastasin ka, et külmtest on jätkuvalt aktiivne, aeg-ajalt vilksatavad nii nurkmised, kui ka luugipealsed LED tuled. Lisaks ka keskmine pidurituli!

mõistus otsas. ehk keegi teab!?
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas vahur_s »

Internetis ringi surfates on jäänud silma, et probleem võib olla sellest tingitud et su masinal LCM 3A, vaja oleks aga LCM 3B, kodeerimis indeksiga C19.
Kuigi 3A on küll valik LED_RUECKLICHT_OPTION, ei pidavat see reaaluses ikkagi töötama. LCM 3A on erinevate tulede külmkontrolli valikuid ka vähem kui LCM 3B.
LCM IV (alates C20-C24) on veel parem variant, kuna seal on ka numbritulede ja parktuledel nicht_aktiv valik. LCM IV hakati E39 paigaldama 2003 aasta keskelt, X5 on ka LCM 4 kasutusel.
Tavaliselt peaks LCM peal olema kirjutatud mis versioon on.

Aga miks keskmine pidurituli vilgub, see jääb arusaamtuks. C.18 puudub valik ka kus saab 3 piduritule külmkontrolli maha võtta. Kas algseadeid oled proovinud taastada algse FSW_PSW failiga.

C18 on selline valik nagu KALTUEBERWACHUNG, mis peaks tähendama külmkontrolli pinge väärtus millega LCM pirne kontrollib. Ma ei tea missuguste tulede kohta see käib, aga võibolla kui selle pinge 0 panna siis kas kõikide või osade tulede külmkontroll peaks ära lõppema. Selle valikuga võiks katsetada.
Selleks tööks on vaja LCM'i nettodata.trc faili ja NCS Dummy't, kus saaks lisada muu väärtuse kui mooduli tarkvarasse on progetud.
Kasutaja avatar
lry
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 04.10.2006 10:07 02
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas lry »

ju see siis nii ongi, et ei toota. voi see on niioelda poolik lahendus, sest luugituled vahemalt enam ei virvenda. stopptuli oli ka mulle suureks yllatuseks. proovin siis lahiajal kylmkontrolli pingega mangida. annan tulemustest teada.
Kasutaja avatar
lry
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 04.10.2006 10:07 02
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas lry »

miks peaks kasutama netodata faili? ehk mis vahe on sellel FSW_PSW.TRC failiga?

NCS Dummy Editor näitab LCM moodili FSW_PSW.TRC faili kasutades KALTUEBERWACHUNG parameetrile vaid ühte võimalikku väärtust "value_01"! Mitme teise parameetri puhul saab väärtuseid valida. Olen aru saanud, et kui Dummi teise väärtusi ei näida, siis neid pole ka olemas?! Dummy üheks eesmärgiks oli vist kõik võimalikud väärtuseid välja tuua, mis muidu bin failist kästisi välja peaks kaevama.

Vaatasin Dummiga ka LCM.C20 funktsioone. Jah, seal on tõesti iga pirni kontroll (nii külm kui kuum) eraldi juhitav. Lisaks oli ka PWM väärtuseid võimalik sättida.
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas vahur_s »

FSW_PSW.TRC failis näeb neid kodeerimis valikuid mis on mooduli programmi sisse kirjutatud, inimesele arusaadavas keeles. Nt aktiv või nicht_aktiv, melden või nicht_melden, wert_01, wert_02 jne. Tänu NCS Dummyle on võimalik ära näha mis parameetrid mingi funktsiooni kohta käivad. Nt näed ära et KALTUEBERWACHUNG on ainult üks valik ette nähtud wert_01.

Nettodata.trc failist ei saa esmapilgul midagi aru kuna seal kogu info numbrites kuueteiskümnendik süsteemis (hex). Kuid samas on seal mänguruumi rohkem kui tead mida teha.
Wert_01 aga vastab kindel numbriline väärtus hex süsteemis, nt KALTUEBERWACHUNG wert_01 on antud väärtuseks 74.
Selleks et teada saada mis see väärtus V oleks on vaja teha lihtne teisendus.

Pilt

18 V on maksimaalne pinge, millele vastab hex süsteemis fff, ja kasutades hex to dec konverterit, saame 4095. Teades neid kahte väärtust saame lihtsa matemaatilise tehtega leida meid huvitava pinge arvväärtuse kümnendsüsteemis. Saadud number tuleb konvertida kuueteistkümnendik süsteemi ja toda numbrit saamegi kasutada nettotada.trc failis.
Aga tuleb meeles pidada et 4095 vastab kolmekohalisele hex väärtusele, kui aga tegu kahe kohalise hex väärtusega, siis ff vastab 255.
Kuidas teha Nettodata.trc failis endale meelepäraseid muudatusi on ilusti ära seletatud NCS Dummy kodulehel.

Targemad parandavad, aga niimoodi olen mina asjadest aru saanud!
Karl30
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 29.10.2010 14:25 35

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Karl30 »

Ega keegi ei oska vihjata kus kohast neid GT1 iso-sid tõmmata saaks?
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas hansu »

kommer
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 19.05.2010 22:35 45
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas kommer »

Soetasin do-it-auto ADS/OBD interface, installisin peale INPA. Plaanisin seadet kasutada oma E28 ja E34'el. Esimese üllatusena ei leidnud nimekirjast ei e30 ega ka e28'at (Motronic 1.3 ja 1.1). Installisin peale teise versiooni INPA'st (6.4.3). ja täpselt sama asi. Sellest ka esimene kysimus. Kas peaksin otsima vanema inpa kus on olemas e30 ja e28 või INPA'ga polegi neile võimalik ligi saada?
Proovisin seadet INPAga oma e34' ja sõbra e36'el ja kõik töötas (ADS).
Teemat lugedes tekkis tunne, et selleks, et vanemale tehnikale ligi saada on vaja GT1/DIS'i. Installisn teema esimesest postist leitud õpetuse järgi peale VMWare 6.0'i, ja GT1. Installi ja confimise ajal vigu ei märganud. Siis läksin suures lootuses jälle autopargi juurde läpaka ja kaabliga. Panin läpaka käima, käivitasin IFHSrv32.exe mis läks tööle taustal, käivitasin VMWare, sealt GT1'e. Ühendasin pistikud, valisin interface pealt ADS, keerasin autol süüte sisse, võtsin dis'st diagnosis->e34 ja tulemuseks oli aken kuhu ilmus" Diagnosis Faults: Communication between MoDiC and diagnostic head is disturbed." Edasi ei osanud muud teha kui tarkvara kinni panna. Millest võiks tulla selline probleem, et ei õnnestu saada ühendust autoga ?
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

kui ta ütleb sulle veaks et ei saa diagnostic head-iga ühendut siis ta ei saa ifhsrv ga ühendust (see ongi tema diagnostic head)... ma eeldan et miskit on siiski tegemata jäänud seal gt1 installi käigus
kas api test i teeb ilusti ära....
kommer
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 19.05.2010 22:35 45
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas kommer »

Meenub et installi ajal oli firewall sees.. Vb selles asi. Kust selle api testi leiab? Vaatan GT1 installi uuesti läbi. Tänan. Ega GT1 kasutamise ajal INPA ise ometi k2ima ei pea ? Kas on INPA versiooni kus võiks ka e30 ja e28 olemas olla ?
TimoA kirjutas:kui ta ütleb sulle veaks et ei saa diagnostic head-iga ühendut siis ta ei saa ifhsrv ga ühendust (see ongi tema diagnostic head)... ma eeldan et miskit on siiski tegemata jäänud seal gt1 installi käigus
kas api test i teeb ilusti ära....
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8273
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas priitv8 »

kommer kirjutas:Kas on INPA versiooni kus võiks ka e30 ja e28 olemas olla ?
Üsna kahtlane. Need on veel MoDiC I ja II aegsed autod. Esimesel MoDiC 3-l ja DIS-il oli tehtud spets Pass-thru režiim, millega vanad MoDiC 2 programmid läbi EDIABAS-i autoga ühenduse said.
Vbl leiad DME1.1 ja 1.3 kuskilt muu keretüübi alt üles. Kui ei, siis pead hakkama neid käsitsi kasutama, sest PRG failid peaks ikka olemas olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kommer
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 19.05.2010 22:35 45
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas kommer »

Nii. Leidsin API testi üles. Tulemus on :
Fehler bei der API - Initialisierung
Fehlertext: NET-0016: HOST ERROR

Ainus viga mis sain DIS'i confimisel oli: Cannot find device net 2 in /var/opt/K/SCO/link/1.1.1Ga/etc/conf/cf.d/mdevice
See õnnestus saada siis, kui dis'is sai lisatud uus võrguadapter ja see ära seadistatud. Vastasin kahele küsimusele y (Kernel enviroment rebuild ja kernel boot by default). Siis tuli Setting up kernel environment, ja siis /opt/K/SCO/link/1.1.1Ga/etc/conf/bin/idmknod/ Cannot find device net 2 in /var/opt/K/SCO/link/1.1.1Ga/etc/conf/cf.d/mdevice
jne. Peale seda oli enteri vajutus ja elu läks edasi.

Oskab keegi pakkuda mis on nihu saanud ?
MikkM
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 23.11.2010 17:46 05

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas MikkM »

Tere, kas ncs experdiga saab kõik e39 suunatuled panna sidemarkeriteks (us style)?
BMW Scanneriga õnnestus esimesed panna, aga külje ja tagumisi mitte.

Edit: mooduliks peaks olema lcm III c.16
Karl30
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 29.10.2010 14:25 35

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Karl30 »

Sai siis ka kaabel ostetud ning diagnostikat teen oma masinale (e39 530d 2000a). Installisin siin õpetuses olevad INPA ja GT1 versioonid.

Tekkisid mõned küsimused (vabandan kui rumalad):
1) Näiteks GT1 diagnostikat teen süüde sees teises asendis. Välja lülitatud tuled, kont, tv monitror, telefon jne. ehk siis kõik mis võimalik. Aga kui umbes 30-40 min diagnosti teha siis pärast enam masin käima ei lähe. Pool tundi aku laadimist (2,6A laadija) ja läheb uuesti käima. Arvatavasti pole see normaalne ning aku hakkab läbi minema? Kas on vahet kui süüte sees olemise asemel panen hoopis mootori tööle ja teen kogu diagnostika töötava mootoriga?

2)Proovisin võtme mällu lisada võimaluse, et uksed lukustatakse sõidu alustamisel. Näitab ilusti et nüüd aktiveeritud. Vajutan et soovin programeerimise programmist väljuda, küsib üle ja peale seda jääb mõtlema(liivakell ees). Kuskil 6-7 minuti olen oodanud ja siis virtuaalmasinale lihtsalt restardi teinud. Kahjuks muidugi kodeering ei aktiveeru autol. Proovisin ka Car Memorys seadeid muuta aga täpselt sama seis. Kas teen midagi valesti või ei oota ma piisavalt kaua? Diagnostikaga nagu kõik ok, kustutab vigu jne.

3)Kui mul on praegu v44 versioon. Kas on mõtet uuendada uuema versiooni peale? Annab see midagi juurde?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8273
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas priitv8 »

Vabalt võid diagnoosida töötava mootoriga.
(Ega siis asjata esinduses selleks otstarbeks kallist akulaadijat ei kasutata)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas vahur_s »

MikkM kirjutas:Tere, kas ncs experdiga saab kõik e39 suunatuled panna sidemarkeriteks (us style)?
BMW Scanneriga õnnestus esimesed panna, aga külje ja tagumisi mitte.

Edit: mooduliks peaks olema lcm III c.16
Kodeerimisindeks 16 ei tohiks olla LCM III

LCM II C.14 - C.16
LCM III-A C.17 ja C.18
LCM III-B C.19
LCM IV C 20 - C.24

Tundub et ainult esimesi suunakaid saab panna US stiilis põlema. Taga on võimalus pidurituled US stiilis põlema panna.
Viimati muutis vahur_s, 18.01.2012 20:09 29, muudetud 1 kord kokku.
tramtram
Huviline
Postitusi: 655
Liitunud: 15.09.2007 14:40 24

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas tramtram »

mis see US-stiil annab ja kas see eestis ka legaalne on?
MikkM
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 23.11.2010 17:46 05

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas MikkM »

vahur_s kirjutas:
MikkM kirjutas:Tere, kas ncs experdiga saab kõik e39 suunatuled panna sidemarkeriteks (us style)?
BMW Scanneriga õnnestus esimesed panna, aga külje ja tagumisi mitte.

Edit: mooduliks peaks olema lcm III c.16
Kodeerimisindeks 16 ei tohiks olla LCM III

LCM II C.14 - C.16
LCM III-A C.16 ja C.17
LCM III-B C.19
LCM IV C 20 - C.24

Tundub et ainult esimesi suunakaid saab panna US stiilis põlema. Taga on võimalus pidurituled US stiilis põlema panna.
LCM III on mul kindlasti, ju panin kodeerimis indeksiga puusse mälu järgi.
Aga jah ise ka ei leidnud nagu varianti, et külje ja tagumised suunad panna nagu esimesed, ju siis ei saagi.
kommer
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 19.05.2010 22:35 45
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas kommer »

kommer kirjutas:Nii. Leidsin API testi üles. Tulemus on :
Fehler bei der API - Initialisierung
Fehlertext: NET-0016: HOST ERROR

Ainus viga mis sain DIS'i confimisel oli: Cannot find device net 2 in /var/opt/K/SCO/link/1.1.1Ga/etc/conf/cf.d/mdevice
See õnnestus saada siis, kui dis'is sai lisatud uus võrguadapter ja see ära seadistatud. Vastasin kahele küsimusele y (Kernel enviroment rebuild ja kernel boot by default). Siis tuli Setting up kernel environment, ja siis /opt/K/SCO/link/1.1.1Ga/etc/conf/bin/idmknod/ Cannot find device net 2 in /var/opt/K/SCO/link/1.1.1Ga/etc/conf/cf.d/mdevice
jne. Peale seda oli enteri vajutus ja elu läks edasi.

Oskab keegi pakkuda mis on nihu saanud ?

Probleemi lahendus peitus selles, et kuna INPA oli eelnevalt installitud kui GT1 ja ei teinud INPA installi ühegi õpetuse järgi siis oli INPA osa lihtsalt confimata. Kui tegin vajalikud muudatused ediabas.ini failis hakkas kõik tööle. E28, ehk DME 1.1 puhul on diagnostika teel saadava info kogus kahjuks suhteliselt minimaalne. Esimese hoona ei silmanud ainult seda, kas ja kust saab service ja õli tuled INPA's ja GT1 kaudu ära resettida?
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

küsimus jälle suurele ringile!
kas sellise jubinaga saab ligi ka vanematele e36 ja e34-le

lingi pöhjal lubab kõikvõimalikke variante,kuid mis teie arvate.
http://www.ebay.de/itm/BMW-OBD-OBD2-ADS ... 016wt_1163
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

Kui ta nüüd on ka ADS nagu seal kirjas on siis saab, kui aga bluffitud on, siis kindlasti ei saa.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas PeeterA »

Selle türklase feedback'i põhjal paistab paras ülbik olema süüdistades oma rahulolematuid kliente selle asemel, et kokkuleppele jõuda.

Suure tõenäosusega on tegemist ka bluffijaga. Vaadates toote fotot, siis selle korpusele on kirjutatud Ediabas OBD2. Tegemist on tavalise OBD2 interfeisiga, mis töötab alates '96 -> masinatega.

Õige ADS interfeis maksab oluliselt rohkem:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Diagnose-ADS ... 3a6ae4e842
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

aitähh vastamast!tellin ikka selle õige!vaatasin ise ka et natuke kahtlane.ja päris palju ka negatiivset tagasisidet sellele müüjale.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Sull_S
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 06.01.2008 12:52 36
Peamine sõiduk: Bmw F31 320d
Telefon: 55940450
Asukoht: Tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Sull_S »

Mida sellest arvata? http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-Dia ... 4cfd9c69c9
Kas sellega E46-le ligi pääseb? Tagasisidet vaadata, siis on tegemist korraliku asjaga :D

Samas küsiks, kes Tallinnas E46-l suunatulekangi ära programmeeriks, et kompuuter tööle hakkaks?
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

kas keegi nende veakoodide peale oskab midagi kosta.või tuleb siiski minna pädeva diagnostiku juurde!
INPA annab samad vead.samas mul ei olegi autol väljalaskesüsteemis klappi.kuigi nagu üks viga seda näitab!
autoks 320it -00 e46
Pilt
terv jargo
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Vasta