2. leht 23-st

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 21.04.2011 20:02 37
Postitas TimoA
mina loen sealt välja et see on ainult mingi üleminek.. rohkem nagu ei oskagi kommentaarida...

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 27.04.2011 13:42 53
Postitas Goodyear
tere, Olen seda GT1-te juba kahe erineva õpetuse järgi teinud. Probleemiks jääb veateade, mis vihjab auto ja arvuti vaheliselele ühendusele. Alguses ei olnud täidetud värvilised ruudud, mis üleval ääre peal on, kakt tykki neid siis, alumine mis näitab arvuti ja masina vahelise ühendustugevuse nivood ja ülemine mingi toite värk ehk. pika kadjamise peale sain alumised tuled põlema aga ülemised vaikivad tänaseni. Nüüd tegin sinu õpetuse järgi asjad ja enam ei põle ka alumine, pole vist mõtet interfeissi järgi pannagi? või kuidas see asi seal olema peab ?
Terv Goodyear.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 27.04.2011 15:48 11
Postitas Maximaator
Need ei peagi põlema. Eks TimoA seletab ise täpsemalt miks ja kuidas, aga meil ei põle kumbki neist ning kõik toimib ;)

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 27.04.2011 16:37 27
Postitas TimoA
jutt jumala õige.

Ülemised tulukesed mingi aeg põlevad, ei oska öelda mis ajal nad ära kustuvad, aga see ei ole üldse vajalik ka.
Alumised tulukesed kustuvad siis ära kui sa muudad scoadmin ist Translatori FISTERi peale, ja paned VM to OFF.. Minul ei põle kummadki, ja kõik töötab ideaalselt,

Selle kohta õeldakse, et neid tulukesi pole vaja, peaasi et töötab, kui töötab inpaga ja näitab battery ja ignitionit õigesti, siis peaks töötama ka GT1 ga, kui seal on tehtud kõik minu õpetuse järgi.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.04.2011 09:43 12
Postitas aise
minul näiteks põlevad mõlemad read. fisteri profiili ma ei kasuta kuna dis on v57. fisteri profiil (dis v44 mod) on vajalik ainult ADS puhul ju.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.04.2011 10:35 09
Postitas ivo_s
Minul näiteks inpa-l töötab ainult üks tuluke ning dis-is ei põle üksgi, kuid vaatamata sellele töötab kõik kenasti. Ainuke asi mille tahaks lisaks tööle saada on autodetect, see on ainult ühe korra dis-is töötanud. :)
Kas see peabki nii olema või on kellelgi mingeid soovitusi?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.04.2011 12:27 39
Postitas TimoA
Auto detect töötab siis kui inpa tunnistab sul süüte (IGNITION) sisse ja välja keeramist.

Oleneb mis interface sul on, tean et paljud ei toetagi seda ignition recognition
ivo_s kirjutas:Minul näiteks inpa-l töötab ainult üks tuluke ning dis-is ei põle üksgi, kuid vaatamata sellele töötab kõik kenasti. Ainuke asi mille tahaks lisaks tööle saada on autodetect, see on ainult ühe korra dis-is töötanud. :)
Kas see peabki nii olema või on kellelgi mingeid soovitusi?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.04.2011 17:09 37
Postitas ivo_s
Ignition täpike ei põle jah inpas. Interface muidu selline, ei tea kas seda ümber ei kannata teha nii, et saaks autodetecti tööle. :roll:
Pilt

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.04.2011 21:08 47
Postitas TimoA
kas ta on sul selle kaabliga kunagi töötanud või ei ole.

Osta see usb kaabel, mis minul on teemas kirjas ebay lingiga, installi driverid ära, määra see installeeritud com port com1-heks, ja töötavad sul mõlemad täpikesed.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.04.2011 21:58 46
Postitas ivo_s
TimoA kirjutas:kas ta on sul selle kaabliga kunagi töötanud või ei ole.

Osta see usb kaabel, mis minul on teemas kirjas ebay lingiga, installi driverid ära, määra see installeeritud com port com1-heks, ja töötavad sul mõlemad täpikesed.
Kui nüüd meenutama hakata, siis autodetect minu confi puhul töötab siis kui kasutada obd II pistikut. Kasutades üleminekut obd II-->20 pin, siis autodetect ei tööta. Aga googeldasin oma probleemi ning leidsin ka lahenduse, vaja üks kaabel lisaks vedada, lähiajal katsetan ning loodan, et saan toimima. :)

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 06:15 21
Postitas TimoA
Olen kuulnud jah et osadel üleminekutel, ei ole vastavad pinnid ühendatud.
Kuid see peaks olema ise suht lihtsalt tehtav.

Kui sul on mõni õpetus käepärast, siis viskad siia äkki selle lingi...

Võib ka teistel vaja minna.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 09:34 04
Postitas ivo_s
Aga loomulikult, leidsin sellise lingi ning kavatsen toimida samamoodi nagu seal, teine variant on muidugi otsida üleminek kus vastavad pinid on ühendatud. :) (kui kellelgi on selline üle, võib mulle pakkuda) http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1497239

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 12:26 54
Postitas Goodyear
Ellõu mehepojad installaatorid, sain teie õpetuse järgi interfeissile vungi taha :D
Kas keegi oskab mõnda viga ka selgitada või peaks pöörduma teise teemasse ?
Nimelt. Short test tuvastas kliima vendika tõrke, steering anle mingi jama ja siis ühe turbo klapi mitte avanemis tõrke, huvitav see et need tõrked on avaldunud enamvähem ühepalju ja samadel km.del. Seda venti eraldid testides läbi gt-1 siis hakkas seda venti nagu ringi rebima ja jäi seisma, ja yhendus kadus ka korra masina ja arvuti vahel, ja nii iga kord kui proovisin seda venti testida.
Veel kalu, mootori poole pealt siis tihti esinev nähe SMOOTH RUNNING KONTROLLER jama, mainiks ära, siis et mootori pöörded küiguvad ja kuskil mingit testi tehes kirjutas et mootori pöördeid või tööd reguleeritakse liiga palju, väärtused liiga suured, pöörete osas siis ilmselt. Pihustid näisid okei olemvat, kui min oli -5 ja maks 4 siis 7 pihustit olid seal o, midagi kuni 1,7 ja üks pihusti mis sai tervenisti ära vahetatud oli 3, mahub piiresse aga nigel eks, ometi see mootorit õõtsuma ei paneks. Silju surved sai ka mõõdetud, selle starteri variandiga või mis test seal oligi selle jaoks, need okei, erinevused oli 24 mis iganes ühikut, mahtus piiresse jällegi.
Ja röökis ukse moodulite peale, juhi kui ka hääletaja poolne, iseenesest uksed puldist lukku ei lähegi esimesed, ainult siis kui juhi istmel istun, nii kui tõusen sis uksed lakkavad töötamast.
Esialgu rohkem ei räägiks :D Kes oskab miskit kosta, see kostku ja kes ei see vaikigu igavesti nagu yltes kunagi yks tark sepik. A masinaks siis 740d 2000 a
Terv Goodyear.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 12:50 03
Postitas TimoA
Sul seal nii palju asju et silme eest läks kirjuks.

Kas kõik vead mis sul on, on ka päevakorras, või on need lihtsalt mällu jäänud mingist ajast.

1 mis kindel, kui sul uksed puldist lähevad lukku ainult siis kui sa juhi istmel istud, siis vaata üle (liiguta , mudi, masseeri jne jne)istme alune juhtme pundar. Mul sama teema aga kohati rool hakkab ise enesest üles alla liikuma ja seda ainult siis kui ma seal istun. Natuke mudida, ja asi jälle natsaks korras.

hetkel rohkem ei jõudnud süveneda sinu pikka sõnumisse.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 13:05 38
Postitas Goodyear
Need oli nö aktuaalsed teemad seal jah. Mul jamas ka selle roolig alla ja alla aja kui all oli siis ikak ka veel kõk nõk nõk tahtis allapoole kuni selle mootori tross pooleks läks, nüüd pole seda tagasi pannudki, tahaks vea ära likvideerida. Korra võtsid istme järelt ära ja panin tagasi siis töötas paar korda. teinekord jääb pässendseri peegel ka alummisse asendiss peal etagurdamist. keegi ütles et vb on keremooduli viga, aga pole testimiseks võtta kuskilt seda moodulit.
Süvene siis veel teemasse, pikk ja keeruline jutt aga ravi oleks tarvis :)
tänud, Goodyear.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 13:45 19
Postitas TimoA
Smooth running controller viga võiks nagu viidata ikkagi pihustitele.
Kui üks pihusti nigel, siis teised üritavad seda kompenseerida, et lõpptulemus oleks võimalikult hea.
Mis tingimustes tegid seda smooth running controll testi..

Mootor soe, külm jne jne..

Kui mootori pöörded kõiguvad, siis äkki raili rõhu anduri pistik oksüdeerunud. See ka üle vaadata. Kuigi see 4.0 e38 on minule suht tüma maa. :)

Kliima vent, kui paned ta ise vägisi tööle läbi arvuti kas siis kaob iga kord autoga ühendus ära.
Kui nii siis tõenäoliselt kuskilt jookseb lühisesse, ma usun, ja see vaja välja vahetada.

Steering angle - mis vea kirjueldus täpsemalt oli. Kas sul DSC/ASC tuled põlevad armatuuris või ei, võibolla tahab lihtsalt kalibreerimist saada.

Turbo klapi tõrge - Kas auto liigub viisakalt kui tallad gaasi, kas tahmab jne jne. Jällegi oleks vaja täpsemat vea kirjeldust. Kui liigub viisakalt ja ei tahma, siis pole see viga päeva korras. Kui liigub enamvähem ok, ja tahmab, siis ehk vajaks tõrbo rõhk reguleerimist.

Et parem oleks kui iga vea kohta saaks täpse kirjelduse muidu on natsa siuke huupi pakkumine.

Aga selle uste kinni minemise kohapealt, võiksid küll kuskilt teiselt autolt, selle istme küles oleva juhtme puntra osta, ja panna külge, siis peaksid need jamad sul ära kaduma. Olen peaaegu et kindel et viga peitub seal mitte ukse moodulites.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 14:55 31
Postitas Goodyear
Mauhh, värske inff, uba peitubki istme aluses kablas, kadjasin sellega ja mingis asendis tõepoolest hakkab elu käima, kat luuk ja aknad puldist kinnilahti kõik funkab, Jube õnnnelik olen, et ei pea nagu varas enda autosse tagauksest sisenema enam, vaatan selle juhtmepuntra elektrikuga üle, ilmselt mõni pistik vässu. Sellega ok, ja suured tänud !
Muuseas kuskilt jooksil läbi küll teema, et mõni juhe lühises, uba võib peituda selles vendis, kitkun selle lahti.
Tahma taga pole masinal, aga jube ving on, nagu kamsa, aga peaks olema selline äädikas või terav lõhn. Edasi kaabib okeilt, see turbo klapp ei jama koguaeg, selle testi käigus sai seda seal klõpsutatud, jääb nagu kinni üks pool ja teeb suurema klõpsaka, teine pool käib ilusti klipp-klapp, käega liigutades oleks nagu mingi takistus seal, see pole ka suur asi lahti kitkuda ja uurida mis elu seal sees. Mootori temp oli testi ajal mingi 80 kraadi, mootori soojendes läksid pihustite näidud paremaks. Pean nüüd välja selgitama kus see raili surve andur on, seal kaks raili toru ja siis mingi kobakas kust need torud läbi jooksevad, ehk leian bmw fansist või autodatast.
ja kui seda vendikat käivitada läbi gt-1 siis pakkis iga kord see ühendus ennast kokku. Vent veits liigub aint. Steering angle ma arvan paneb segast tänu sellele lühisele, sest kohati lükkab sõidu ajal DSC tööle, kujutab ette,et masin liigub põiki või midagi.
Pagan ei osanud ju vajalikele asjadele tähelepanu pöörata, esimest korda jahmisin selle gt1ga, jupp aega läks ennem kui mingitki nooti hakkasin jagama :D

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 15:14 47
Postitas TimoA
Nojah, eks see kõik võtabki aega :)

Aga ma loodan et nüüd sul on tegevust natukeseks. :) ja on juhtniite kust edasi minna.

Selle vingu kohapealt ma hetkel ei oska kahjuks midagi aidata. Sest mu venna masinal ka tundub, et ajaks päris sellist vastikut vingu tagant välja, ja minul nagu mitte. Aga tal on veel mingi jama selle egr klapiga. Et ei tea kas sellega mingi seos või ei. Ei ole aega kah, et koguaeg arvutiga auto kõrval istuda ja igast sadat erinevat testi teha :)

Kui sa ise kah miskis asjas targemaks saad siis võid vabalt siia teemasse kirjutada, mis toiming mingi vea likvideeris jne jne....

Timo

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 15:35 06
Postitas Goodyear
Egr isenesest see vingu autor ei saaks nagu olla, mõned mootrid töötavad suletud egr-iga pareminigi, 2,5 TDS 105 KW näiteks. Seda lihtne kontrollida, kuna BMW kasutab eraldi vaakummootorit siis esitaks, rebid selle egr klapi küljest selle volla ra ja mootor kääma, kui jääb näpu külge siis okei, teiseks võtad sama volla vaakumi mootori juurest lahti ja proovi ise saa klapp lahti imeda :D Kui ei jõua siis on see klapp kinni tahmanud. Ise kontrollisin omal kunagi sedasi.
Lähen teen mingi aeg ÜV puntktis CO testi ja vaatan mis see räägib, kavaluse mõttes mõõdan mõlemalt sumpalt.
Seniks tänud, ja edu teie tegemistest! Proovin teemal silm peal hoida ja mõne targa lause vahele hõigata kui see koht tuleb :)
terv Goodyear.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 16:14 46
Postitas ivo_s
Üks mõte, mis mulle on meelde jäänud interneti avarustest, seoses ving/äädika lõhn, on see ,et kui eemaldada katalüsaator, siis hakkabki nö. kamsa lõhna ajama. Muidugi common rail ja uumematel diislitel on selline äädika lõhn, aga vanematel pole seda täheldanud. See jutt muidugi läheb juba teemast välja.
Üldiselt on vaja uut topicut kus kodus inpa/gt1-ga pusiad saaksid mõtteid vahetada/kogemusi koguda. ;)

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 22:26 11
Postitas Goodyear
Nii, meenus yks nyans seoses Gt1 survete mõõtmis testiga. Seal testi tutvustuses kirjas, et mootor ei tohi käima minna, aga mul läks miskipärast. Seal oli seletatud selle võtmega rapsimist edasi tagasi, aga päriselt asjale pihta ei saanud. Järgmine kord teen selle testi selliselt, et tõmban raili surve reguleerimis klapil juhtme tagant ära, siis ei lähe kindlasti käima ja testi tulemus oleks ilmselt siis hoopis teised.

Pöörete kõikumisest: Võtsin sellel raili sruve anduril pistiku ära tagant, seest oli väga viisakas, ei mingit oskydatsiooni, samuti võtsin selle klapi täitsa ära mis survet regullib, reguleerimisnõela ümber olev korpus oli veits kulunud või ära nühitud nagu, mingi kulumisjälg oli sees, keerasin selle klapi 180 kraadi ringi ja panin uuesti külge, teises asendis siis, et selgitada välja kas see kulund osa midagi muudab, kuna nüüd peaks ta siis uue tööpinna peal olema. Tulemus oli mõistagi null :D linkat-lonkat ikka. Hakkasin vingu häda otsima, kuna ving tekib tavaliselt siis kui on hapniku vaegus, emakoja all on mingid jäamded torumoodi huijaarikud mis paremdavad katalysaatorite tööd, otsustasin siis kaeda asja lähemalt ja rimuuvisin mõlemad EGR klapid, mis paistisd ilusti liikuvat. Ühest oli nöha veits õli (mis võib olla tingitud cooleri torus olevast august või praost, kuna surve on väike torus lekke tüttu siis vastusurve pole piisav ja turbo hakkab lekkima) Teisel pool seevastu oli mingi kinni kittinud tahm. Puhastasin mõlemad klapid (mitte väga hoolikalt, ajanappuse tõttu) ja emakojast paistis vastu mingi jubedus, 5-8 mm paksune mördi ja tahmasegu kiht, sodisin seal sees ka veits kruvika ja breikliineriga ja panin mootori tööle, egr klapid lihtsalt vaakumi otsas rippumas. Tuuritasin veits ja siis viskasin asjad kokku, teadmisega et emakoda tuleb maha võtta ja korralikult puhtaks harida koos egr klappidega. Kõik koos, tegin test käivituse ..jorr jorr ja sirrrr.. masin tiksus nagu antsu viiul :D ei mingit pöörete kõikumis, tegin paar supsu sinna tänna ja praegu nagu masin hyyab normaalselt. Homme keevitan taga mingi 460 km maha ja vaatan mis pärast seda teeb :)
Üle aasta on see mootor jobutand ja nüüd käib nagu siid, väga harjumatu on kuulata sellist asja :D:D vabandan teema solkimise pärast, aga eufooria on metsik :D terv , Goodyear.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.04.2011 23:37 27
Postitas TimoA
ma arvan et siin teemas võib abi küsida igal diagnostikaga seonduval teemal, ja ka oma lahendustest rääkida mis on mingil puhul aidanud. Selle jaoks see ongi. et kunagi on ehk sellest ka teistel algajatel kasu.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 10.05.2011 18:45 16
Postitas Mihkel99
Installeerisin täpselt nagu siin juhendis.
Mul tekkis probleem BMW e36 1991 M50B25, Bosch ajuga. Nimelt kas GT1 v44 üldse toetab seda, seal on olemas ainult M52 2,5l ja variant "older than 1998" või midagi sellist, kas õige oleks viimasest valida lihtsalt DME ja connectida ?

Kas INPA jääb tööle ka peale DIS jne seadistamist ?
Proovisin ka INPA-ga kus on Bosch ja M50 2.5l olemas aga ta ei näita isegi et süüde oleks sees.

Mingi kala on hetkel kuskil, vb ei tööta com port arvutil normaalselt aga selle vea saan iseseisvalt parandada.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 10.05.2011 19:15 07
Postitas TimoA
sul suht vana auto.
Kas sul on ADS interface või OBD.

Nii inpa, kui GT1 jäävad mõlemad ikka tööle.
Ennem oleks jah mõteks inpa nii tööle saada et ta sul ka süüdet tunnistab, siis on mõtet edasi jamada GT1 ga...

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.05.2011 19:18 58
Postitas Shadowray
Oeh - sain kah lõpuks kaabli kätte ja asusin asja uurima - gt1 installi pole veel jõudnud teha, aga INPA töötab
tekkiski sellega seoses üks väike küsimus, nimelt kas minu masinal 2000/09 või oli 10 aribag töötab canbusi pealt? ja kas ma selle tõttu ei saa kustutada veateateid antud mälust või on asjal mingi jumekam probleem - nimelt käis mingi hetk rool maas nahatamises ja nüüd tahaks siis lõpuks sellest poisist armatuur lauas lahti saada, aga ei õnnestu kuidagi annab veateate et unable to delete vms - kui teil mingit kiiret infot on võite kirjutada, ma proovin homme mingi hetk teha ka print screeni et antud vead ja veakood üles korralikumalt täheldada

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.05.2011 20:08 06
Postitas TimoA
Kõigepealt, mis kaabli tellisid. :)

Teiseks, kui loed vea kirjeldust, siis seal on ka kirjas, kas siis saksa, või inglise keeles, et kas viga on päevakorras või ei. ehk siis

Currently present - päevakorras ja viga on hetkel sees
currently not present - viga praegu ei ole

Viga ta ei kustuta tavalisel ära siis kui viga on hetkel päevakorras. jääb mällu sisse niikauaks kuni viga eemaldatud.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.05.2011 21:22 36
Postitas enn1
Endal seisab GT1 install hetkel selle taga, et diagnostikaks mõeldud läpakal on mälu liiga vähe, 64MB ainult...
Siit nüüd pisut OT küsimus: Äkki keegi oskab Tallinnas mingit mõistliku arvutilammarit soovitada (Tartus selles suhtes seis päris lootusetu) Oleks vaja kohapeal erinevaid mälusid proovida, kuna IBM a20 on mälu suhtes väga valiv (kõik õigete parameetritega mälud lihtsalt ei lähe käima)

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.05.2011 21:47 17
Postitas TimoA
enn1 kirjutas:Endal seisab GT1 install hetkel selle taga, et diagnostikaks mõeldud läpakal on mälu liiga vähe, 64MB ainult...
Siit nüüd pisut OT küsimus: Äkki keegi oskab Tallinnas mingit mõistliku arvutilammarit soovitada (Tartus selles suhtes seis päris lootusetu) Oleks vaja kohapeal erinevaid mälusid proovida, kuna IBM a20 on mälu suhtes väga valiv (kõik õigete parameetritega mälud lihtsalt ei lähe käima)

Äkki need it bussid mis seisvavad ülemiste juures, ja rocalmaare juures jne.... Seal on siukest vanat tavaari müügil tavaliselt..

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 13.05.2011 14:49 15
Postitas Shadowray
TimoA kirjutas:Kõigepealt, mis kaabli tellisid. :)

Teiseks, kui loed vea kirjeldust, siis seal on ka kirjas, kas siis saksa, või inglise keeles, et kas viga on päevakorras või ei. ehk siis

Currently present - päevakorras ja viga on hetkel sees
currently not present - viga praegu ei ole

Viga ta ei kustuta tavalisel ära siis kui viga on hetkel päevakorras. jääb mällu sisse niikauaks kuni viga eemaldatud.

Niih kaabli tellisin siis selle sama cableshack oma.

ja veakoodid on siis järgnevad:

Pilt

minu arust peaks kõik vead mitteaktiivsed olema , aga see internal ecu error võib seal midagi põhjustada :D - ma ei taha spekuleerima hakata

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 13.05.2011 15:00 15
Postitas TimoA
kas mitte ühtegi neist vigadest ei lase ära kustutada. Kõik jäävad alles. või kustuvad mõned ära, ja tulevad tagasi.

Mu venna masinal on ka see internal ecu error, aga süsteem nagu ise toimib ideaalselt. Ja vead laseb kustutada ka. Pole nagu sügavamalt sellesse internal ecu errorisse süübind.