17. leht 23-st

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.04.2015 23:09 11
Postitas Volum
ADS interface'iga töötamiseks on vaja mis versiooni ediabast ja DIS? (tahan just vanemaid autosi diagnoosida)

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 13.04.2015 07:13 23
Postitas ooDDoo
dis v44 ja ediabas-il pole vahet mis versioon

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 04.05.2015 22:17 09
Postitas vare271
Mul väike mure INPA-ga.Nimelt pole E36 mootorivalikus M41 mootorit, ehk siis 1.7TDS-i.Keegi aidata saab? Ei saa kuidagi ligi mootorile.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 11.05.2015 13:41 48
Postitas rutska
Keegi oskab öelda, mis valesti teen, et Dis leiab diagnostika pea üles, aga Administration Diagnostic head configuration alt ära ühendada proovides ei lase ühendada. Automaatselt täidab ära ainult IP aadressi lahtri, kui teised lahtridise ära täidan, viskab errorid. Kasutan sellist komplekti http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-DIS-V57-S ... 25a27e3b7e" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 18.05.2015 12:08 15
Postitas hansu
Oskab keegi öelda mis temp.anduriga tegu?
Või mida see viga täpsemalt tähendab. Konditsioneer ei tööta ja muid vigu A/C all pole. Süsteemi kontrollinud veel pole, võimalik et tühi, sügisel veel töötas, tuli nupul läheb põlema. Aga pumpa tööle ei pane.
googeldades ka vastust pole saanud oma küsimusele.

Pilt

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 18.05.2015 23:40 43
Postitas PeeterA
Seda andurit su autol(530d ilmselt?) vaevalt on. Veakood viitab latentse soojussalvesti temp.anduri rikkele.
Neid soojussalvesteid pandi vähestele isenditele. Sel juhul oleks Webasto asemel juhipoolses rattakoopas selline kärakas nagu pildil.
Ilmselt peksab kas su INPA segast(tuvastas vale IHKA versiooni) või on kliimaplokk vale kodeeringuga.
Mine DIS või ISTA'ga ligi ja vaata, mis veakoode siis IHKA väljastab.

Pilt

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 19.05.2015 08:20 18
Postitas hansu
Tänud vastuse eest. Sellist asja tõesti pole, on ikka tavaline Webasto.
Aga kas E39-l läheb kondi tuli põlema kui süsteem tühi oleks?
Kusjuures PA scanner näitab täpselt sama viga. Varem sellist viga pole olnud, autot olen omanud pea 4a. Kliimaplokki vahetanud pole.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 19.05.2015 19:43 21
Postitas arnis
Tuli läheb igal juhul põlema, isegi kui tühi, isegi kui kliima vent ei tööta.
Ja käima läheb ka, isegi kui vent ei tööta. Ilma vendita kohapeal ei soovita
sees hoida, võib kõik välja lasta.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 05.06.2015 10:57 44
Postitas ---ardo---
tere kas keegi oskab aitada kuidas saab automaatkasti resetida

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.07.2015 17:39 35
Postitas janarp
e91 320da 2005a

windows 7 ja läbi VMware programmi

Tahtsin microfiltri service reseset teha,
aga DIS v44 loobib error 800.102 ja reseti ära ei tee.
Oskab keegi öelda, mis see tähendab?

läbi auto service reseti kah nullida ei saa. Seal näitab et justkui resetib, aga tegelikult jääb ikkagi ette punane märgutuli.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.07.2015 20:38 52
Postitas Timmok
Varjatud menüü kaudu oled juba proovinud teha?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.07.2015 11:04 52
Postitas janarp
Timmok kirjutas:Varjatud menüü kaudu oled juba proovinud teha?
1) Insert key.

2) Press START/STOP button without pressing clutch/brake, wait for the service reminder to disappear.

3) Immediately, after service reminder goes out, press and hold the odometer reset. After 3 seconds a warning triangle will appear. Keep the odometer reset button pressed. After another 2-3 seconds the oil-can symbol will appear. If you hold the button too long, about 10 seconds, the system will go into an internal coding mode. In this case, shut everything down and start over.

4) After properly performing step-3, the system will be in the service menu mode. Use the push button (BC button) on the end of the left steering column switch (wipers, high/low beams) to scroll through the various service items.

5) When the item you wish to reset is displayed, press the BC button on the end of wiper switch. “Reset” should now appear in the display. Press and hold the BC button for 2-3 seconds. A small clock display will show as the reset is being performed.


kui pead seda silmas, siis jah...
see ei tööta, reseti järgi ilmub kella märk et nagu resetiks, aga tulemust ei anna...

e: kuna on ka veakood A6CF (AUC sensor), kas see võib mõjutada seda resetimist?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 29.07.2015 17:20 44
Postitas Ma®tin
Kellaplokist ei tööta jah, kui juba nulli jooksnud on.. DIS-i settingutest pead "measuring system" maha võtma, täpselt ei mäleta enam kuidas käis, google aitab.

E:
It was a long time ago and as i can remember, you need run disadm or disadmin from DIS console. You will get menu where you can switch off Measuring System.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.08.2015 23:22 16
Postitas janarp
Ma®tin kirjutas:Kellaplokist ei tööta jah, kui juba nulli jooksnud on.. DIS-i settingutest pead "measuring system" maha võtma, täpselt ei mäleta enam kuidas käis, google aitab.

E:
It was a long time ago and as i can remember, you need run disadm or disadmin from DIS console. You will get menu where you can switch off Measuring System.
disadm menüüst asju välja lülitades ei muutu midagi...

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 13.08.2015 00:28 38
Postitas Ma®tin
Mul igatahes muutus. Kui measuring system maha keeratud oli, sain kohe õhulugeja jms adaptsioone nullida jne. Sellest peaks mu auto teemas ka juttu olema kuskil vanemates postides. Ühesõnaga, kui teised ka nii väidavad, peaks olema toimiv lahendus. Sul miskit muud mäda siis järelikult. Üsna hea pack on internetis olemas, kus on sisuliselt kogu toimiv süsteem korraga, sh installi juhised. Alustades standard toolsist, lõpetades progmaniga. BMWFull peaks packi nimi olema.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 15.08.2015 15:03 22
Postitas publichtml
Vanas sülearvutis kasutasin DIS-i (oli vist ediabas+dighead ja DIS virtuaalmasinas). Nüüd uus arvuti ning peaks uuesti selle kusagilt sikutama ja installima.
Praegu veel E60, aga vaatan juba midagi uuemat asemele. Kas oleks pigem mõistlik DIS-i asemel tirida alla ja paigaldada nt "Rheingold 3.39 ISTA/D"? Kas ma saan õigesti aru, et see asendab DIS-i ja töötab ka mu E60-ga ja tulevikus ka nt Fxx-ga?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 15.08.2015 21:17 17
Postitas PeeterA
Rheingold on Windows baasil ja ei pea seda enam mingis virtuaalmasinas jooksutama.
Vanast harjumusest kasutan rohkem veel DIS-i. Samas kui on peale 2009 toodetud BMW, siis tuleb Rheingold lahti teha, kuna F-kered tema menüüdest puuduvad.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 19.08.2015 21:24 14
Postitas hansu
Kust viga otsida sellise vea puhul?
Pilt

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 20.08.2015 07:19 34
Postitas ooDDoo
Kui viga peale kustutamist tagasi tuleb siis arvatavasti viga pdc ajus v6i aju toitejuhtmestikus.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 20.08.2015 19:24 29
Postitas hansu
Viga tuleb jah tagasi. Mälujärgi kevadel näitas ühe esimese anduri viga, aga andri vahetusega see ei muutunud seega arvasin et juhtmestiku viga ja nii see jäi. Nüüd hakkasin uuesti uurima ja on selline viga hoopis. Kui toite juhtmestikus viga kas siis saab üldse ajule ligi? Praegu tagurpidi käiguga teeb pika piiksu ja PDC tuli jääb vilkuma.
Eks peab siis teist aju proovima.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 20.08.2015 21:01 08
Postitas PeeterA
Pane süüde ja tagurpidi käik sisse ning katsu/kuula andureid. Need, mis krõbisevad-vibreerivad peaks OK olema. Need, mis tummad on, tuleks lähemalt uurida. Kui seal toimiv andur ei tööta, siis "helista" juhtmed läbi. Tavaliselt riknenud juhtmetes või kehvas pistikühenduses viga.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 21.08.2015 08:57 45
Postitas hansu
Olen ka varem nende anduritega jamanud ja siiani on INPA näidanud ikka konkreetse anduri viga. (kord andur ise teinekord juhe katki)
Kevadel näitas ka ühe esimese viga ja kui andurid omavahel ära vahetad siis näitas ikka sama anduri viga, seega oletasin et juhtmes viga ja sinna see siis jäi. Sest stange taga olevad juhtmed olid terved ja edasi ei viitsinud kaevata. Nüüd tekkis tahtmine see korda saad ja uuesti vigu vaadates on hoopis selline viga ajus.
Eks tuleb siis juhtmed läbi helistada.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 24.08.2015 08:09 12
Postitas hansu
Mitte ükski andur ei krõbisenud.
Aga minul lahenes asi sellega, et progesin esimesed andurid välja ja kui võtsin esimeste andurite pistiku aju küljest lahti siis hakkasid tagumised tööle. Kuna esimestest puudust ei tunne, ausaltöeldes pigem häirisid, siis nii ka jääb.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 26.08.2015 21:23 00
Postitas paul22
Kas keegi on juba proovinud arvutile peale win 10, et kas vana win7 peale installitud dis jääb tööle?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 26.08.2015 21:43 56
Postitas ttsys
DIS on vast virtuaalis ja seega otseselt alguses midagi ei muutu. Iseasi on tulevik, sest W10 ei ole võimalik sisuliselt mittemingeid administreeringuid sooritada või midagi välja lülitada ja see võib uuendustega igasuguseid anomaaliaid sisse importida. Isegi defenderit ei ole võimalik eemaldada vaid saab kõigest lühiajaliselt peatada ja see pannakse mingi aja möödudes süsteemi poolt uuesti püsti. W10 on isemõtlev süsteem ja kui ripub veel internetis siis võib suvalisel hetkel vanade süsteemidega kappama panna nagu amokki jooksev loom.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 31.08.2015 17:10 48
Postitas coley
Tervist!

Mure järgmine:

Olen Kreekas keset mägesid ja ilmus taas kaua kadunud olnud kurvitule error. Hetkel oleks enamvähem ainsaks variandiks kurvitulede funktsioon autolt välja programeerida. Kas siin on kedagi kes suudaks teha seda remote teel (a la TeamViewer+Skype vms.) Eeldusel, et ma suudan kuskilt leida õige kaabli/softi selle jaoks. Paari järgneva päeva jooksul Eestist tulemas siiapoole inimesi kes saaksid mulle kaabli toimetada. Õiglane tasu kogu abi eest on garanteeritud!

Asjaga veidi kiire ka!
Tänud!
Tõnis

(kontakt PS)

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 02.09.2015 12:24 44
Postitas KalleP
Küsimus seoses Rheingold ISTA-D programmiga.
Millised arvuti nõudmised on sellel programmil?
Sai ostetud diagnosti jaoks eraldi läpakas: lenovo thinkpad, 2,13GHz prose, 2GB ram-i, kõvakettas vaba ruumi veel 30GB. Peaks nagu olema enamvähem ok. Aga tee mis tahad, Ista-ga on arvuti nii pidur. Suht kaua läheb käima, veakoode loeb enamvähem kiirusega. Ja kui klõpsan measuring devices, siis kiilub täiesti kinni.
Task manager näitab cpu kasutust 100%.
Mida sealt measuring device alt vaadata saab täpsemalt ?
Pole mingit õpetust leidnud antud programmile.

(Inpa töötab väga kiiresti ja hästi).

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 02.09.2015 18:00 12
Postitas PeeterA
Kõvaketas peaks olema 7200 rpm, mitte 5400 rpm. Op. mälu vähemalt 4GB.
Measuring devices ei saa toimida, kuna sul pole vastavat mõõteseadmete interfeisi(IMIB).

Siin sellest lähemalt:
http://www.bmwicom.net/wp-content/uploa ... m.net_.pdf

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 08.09.2015 15:57 09
Postitas coley
Väikene update mu kurvitulede teemal. Sain kasutaja ttsys'i käest õige kaabli ning INPA ja NCS Experti ehk siis tehniline pool on nüüd olemas. Järgmine probleem on selles, et siiamaani pole leidnud ühtegi virtuaal masinat mis suudaks USB 3.0 porte kasutada selle kaabli ühendamiseks. Arvutiks Late 2013 MacBook Pro millel on peal 64-bit Win 7 Pro (Boot Campiga eraldi partitsioonil). INPA töötab ilusti ja saab autoga ühendust ja on hea aga kuna NCS Expert nõuab 32-bitist arhitektuuri siis üritan siin VMWarega virtuaalselt Windows XP Pro SP3 32-bitist kasutada. Ka seal on kõik soft töökorras aga ei tuvasta ta adaptrit kuna arvutil on ainult USB 3.0 pordid ja miskipärast ükski virtuaalmasin ei ole nõus nendega töötama korrektselt. VMWare oma ametlik vastus on, et pistke oma seade USB 2.0 porti ja siis on kõik korras. Kui keegi oskab aidata?!

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 09.09.2015 17:32 05
Postitas PeeterA
Sul on NCSExpert'i mingi iganenud versioon, mis ainult 32Bit toimib.
Liigub ka uuemat, mis 64 Bit toega on. Ära ainult minu käest küsi, kus kohast seda saab.